0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: vand στις Δεκεμβρίου 17, 2010, 04:08:15 pmΠου μπορώ να βρω την εγκύκλιο που αναφέρει πως να συμληρώνουμε τα παρουσιολόγια ΕΣΠΑ (αργίες, εκδρομές κλπ); Για
Που μπορώ να βρω την εγκύκλιο που αναφέρει πως να συμληρώνουμε τα παρουσιολόγια ΕΣΠΑ (αργίες, εκδρομές κλπ); Για
Παράθεση από: gmork στις Δεκεμβρίου 17, 2010, 10:55:26 pmΠαράθεση από: vand στις Δεκεμβρίου 17, 2010, 04:08:15 pmΠου μπορώ να βρω την εγκύκλιο που αναφέρει πως να συμληρώνουμε τα παρουσιολόγια ΕΣΠΑ (αργίες, εκδρομές κλπ); Για
για την 70ωρη επιμόρφωσή λέμε; της παράλληλης στήριξης...
Επιμορφωση διαβαζω.Νομιζα οτι θα ξεκινουσε ταυτοχρονα για ολους. Για δωσε μας μερικες πληροφοριες!
"Το επιμορφωτικό πρόγραμμα της πρώτης και δεύτερης φάσης θα είναι διάρκειας δύο εβδομάδων και εβδομήντα (70) διδακτικών ωρών και θα υλοποιείται πρωϊνές ώρες (08π.μ. έως 14.30μμ).""Οι ενδεικτικές ημερομηνίες διεξαγωγής του επιμορφωτικού σεμιναρίου για τη σχολική χρονιά 2010-11 εκτιμάται ότι θα είναι από 28 Μαρτίου 2011 έως 20 Μαΐου 2011."
Για τα τμήματα ένταξης παλιννοστούντων και αλλοδαπών μαθητών, παράλληλη στήριξη σε γλωσσικά μαθήματα κ.λ.π. σε δημόσιο σχολείο μέσω ΕΣΠΑ και χρηματοδότηση από το ίδιο πακέτο
όπως λέει και η παροιμία "άλλαξε ο Μανωλιός κι έβαλε τα ρούχα του αλλιώς" απλά αντί για 400 ώρες σεμιναρίων και να δίνει ο κάθε πικραμένος ένα ποσό, γίνεται επιδοτούμενο και διαρκεί περισσότερο. θα χαρώ να με διορθώσετε, συνάδελφοι. Να μην φανεί οτι έχω καμιά έπαρση ange.pe17, ισα ιίσα, απο τη μεριά μου πιστεύω πως όλοι πρεπει να είναι ενήμεροι για θέματα ειδικής αγωγής, απλά χρειάζεται μια σοβαρότητα το θέμα, όχι μόνο μεράκι ή να λειτουργούν κάτι τέτοια προγράμματα ως "διέξοδο" προκειμένου να έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να απορροφηθούν όσοι δηλώσουν συμμετοχή. Δλδ όσοι για παράδειγμα μαθαίνουν τη νοηματική, Braile ή διάφορα διαγνωστικά εργαλεία και δεν υστερούν σε τίποτα για να απορροφηθούν κατευθείαν στην ειδική αγωγή, περνούν Γολγοθά και μετά έρχεται ενα πρόγραμμα που τα ισοπεδώνει όλα! Σαν κίνηση και υπο άλλες συνθήκες θα την επικροτούσα, πραγματικά.
1. Τα προβλήματα στην Α'βαθμια ήταν εξίσου μεγάλα, μόνο καθηγητές συμμετείχαν στη συζήτηση...
2. Η προϋπηρεσία αναγνωρίστηκε κανονικά; Στον πίνακα της γενικής ή της ειδικής;
3. Με όσους δεν συμπλήρωσαν τις προβλεπόμενες ώρες τι έγινε τελικά; Η προϋπηρεσία που είχαν και τα χρήματα που πήραν πού κινήθηκαν;
4. Με τους εκπαιδευτικούς που απολύθηκαν υπήρξε κάποια εξέλιξη; Μήπως κάποιες αιτήσεις έγιναν τελικά δεκτές;
5. Η επιμόρφωση λειτούργησε (αν & καθυστερημένα);