0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
ΠαράθεσηΥΓ. Έχω θέμα με τα βύσματα και με την εξευτελιστική ωρομισθία, που εγκλωβίζει κάποιον χρόνια, χωρίς κανένα όφελος! Είναι εμμονές αυτές... Να το ψάξω... Μη το ψαχνεις καθόλου.......και ποιός δεν έχει εμμονές με τα βυσματα..Οσο για την προτασή σου : 2 χρονια ΑΚΩ =πρόσληψη . Μου φαίνεται ονειρική!!!!! γιαυτό και δε μπορώ παρα να συμφωνήσω
ΥΓ. Έχω θέμα με τα βύσματα και με την εξευτελιστική ωρομισθία, που εγκλωβίζει κάποιον χρόνια, χωρίς κανένα όφελος! Είναι εμμονές αυτές... Να το ψάξω...
Να σου χαλάσω το όνειρο. Μιλάω για 2 χρόνια ΑΚΩ μετά την ισχύ του νέου συστήματος πρόσληψης..
Ο πραγματικός εχθρός μας είναι οι ελαστικές μορφές εργασίας και ιδιαίτερα η ωρομισθία και η ΑΜΩ!!Με ξεκαθαρισμένο αυτό το στόχο μπορούμε να βγούμε προς τα έξω και να γίνουμε κατανοητοί και στους γονείς. Εγώ αυτή τη στιγμή περιμένω αναπλήρωση ΑΚΩ ή ΑΜΩ και δεν ξέρω που θα διδάξω, αν είναι Γυμνάσιο ή Λύκειο ή ποιες τάξεις. Αντί να προετοιμάζω την σχολική μου χρονιά, κάθομαι στο Internet και φλυαρώ. Γνωρίζουν οι γονείς, πως το 20% των εκπαιδευτικών σήμερα είναι σε αυτή τη κατάσταση ή σε χειρότερη;Η στόχευση μας πρέπει να είναι η κατάργηση της ωρομισθίας και ο περιορισμός των ΑΚΩ.Μόνο με αυτό το αίτημα θα μπορούσε η ΟΛΜΕ να κατέβει σε απεργία διαρκείας! Και εκεί θα δούμε και την πραγματική συναδελφικότητα των μονίμων!!Όνειρο ζω...
Πανος, Αρίστοςκαλημέρακατ αρχάς απευθύνομαι στην ιδέα που εκφράζεται και δεν μπαίνω σε διαδικασία αντιπαράθεσης με κανέναν.Συμφωνώ σε πολλά με όλους αλλά διαφωνώ ως προς τούτο:Δεν πρέπει να μετατοπίζεται το γενικώτερο πρόβλημα της Παιδείας στον τρόπο και στον αριθμό διορισμού των καθηγητών.Με αυτόν τον τρόπο το πρόβλημα αντιμετωπίζεται αποσπασματικά, εναντιώνει την κοινή γνώμη, στερείται οράματος και δεν "ανακουφίζει" την πολύπαθη Παιδεία.Προκειμένου να κερδιθεί μια "μάχη" απαιτείται σκοπός και στρατηγική-την οποία δεν έχουμε- αλλά και ικανότητα τακτικού ελιγμού την οποία πάλι δεν έχουμε.Αναλωνόμαστε στο μοίρασμα της καραβάνας, του "συσιτίου" και προσπαθούμε ν α πεισουμε ότι με αυτό τον τρόπο θα κερδηθεί η μαχη..Ο σκοπός είναι η αναβάθμιση της Παιδείας.Μέσα από αυτόν θα οδηγηθούμε επαγωγικά στους επιμέρους σκοπούς και θ α φθάσουμε και στους διορισμούς.Δηλαδή:1. Αυστηρά 15μελή-20μελή τμήματα επιχείρημα: Είναι αδύνατον να γίνει μάθημα σε 30 μαθητές. *** Με αυτόν τον τρόπο δημιουργούνται θέσεις εκπαιδευτικών και αναπόφευκτα προκύπτουν διορσισμοί.2. Εξορθολογισμός της διδακτέας ύλης, των βιβλίων. Επιχείρημα: Είναι αναχρονιστικά, με τεράστια ύλη που δεν ανταποκρίνεται στην ηλικία του μαθητή. Δεστε στις άλλες χωρες τι γίνεται.3. Αλλαγή τρόπου εισαγωγής σε ΑΕΙ. επιχείρημα: Αν έχουμε το καλύτερο σύστημα να το "εξάγουμε " στην υπόλοιπη Ευρώπη, αλλιώς ας υιοθετήσουμε την πρακτική τους.4. Στόπ στα πάσης φύσεως φροντιστήρια. επιχείρημα: καταναλώνουν με μαφιόζικο τρόπο τον χρόνο και τα νειάτα του μαθητή και " ρουφάνε" ανελέητα τα χρήματα του γονέα, ο οποίος ήδη φορολογείται προκειμένου να πληρώνει τους εκπαιδευτικούς και τ αΔημόσια σχολεία.5. Τρόπος διορισμού εκπαιδευτικών.Εδώ έχουν αναφερθεί πολλά. Το ζητούμενο είπαμε είναι να μην υπάρχει αιφνιδιασμός και να μπορούν να βρεθούν συγκλίνουσες απόψεις.Από τα προηγούμενα βλέπετε ότι εκτός από το τελευταίο, όλα αποσκοπούν στον μαθητή.Εμείς αναλωνόμαστε μόνο με το πως θα διοριστούμε, ποιος είναι ο καλύτερος και ποιος έχει πιο πολλές επιτυχίες στον ΑΣΕΠ.Οι μεν επιτυχόντες αυτού επιχειρηματολογούν λέγοντας ότι με αυτόν τον τρόπο αναβαθμίζεται η ΠΑιδεία(επιτυχόντες όντες), οι δε επί χρόνια αναπληρωτές προτάσσοντας την άποψη ότι έχουν ήδη δοκιμασθεί στην τάξη.Εγώ σαν γονέας (παρότι εκπαιδευτικός) χέ...κα αν ο καθηγητής που θα διδάξει στα παιδιά μου λέγεται ασεπάκης ή αναπληρωτάκης ή πολυτεκνάκης.Άλλωστε όσοι μου δίδαξαν δεν λέγονταν ούτε ασεπάκηδες όυτε φροντιστήρια πήγαινα. Και μια χαρά τα έμαθα.Επιθυμώ όμως διακαώς τα παιδιά μου να μαθαίνουν από τους εκπαιδευτικούς τους οποίους πληρώνω και για τους οποίους φορολογούμαι και εξοργίζομαι όταν ο αδελφός μου στη Σουηδία μου λέει ότι είναι καλά και τα παιδιά του έξω και παίζουν ενώ εγω αναγκάζομαι να κάνω τον ταξιτζή μεταφέροντας τα δικά μου από φροντιστήριο σε φροντιστήριο....Το καταλάβατε???Για όσο διάστημα λειτουργούμε λοιπόν χωρίς γενικώτερη στρατηγική και αναλωνόμαστε σε ταπεινούς σκοπούς και μόνο στο πώς θα διοριστούμε, να είστε βέβαιοι ότι τίποτε δεν θα πετύχουμε, αφού τον Πολίτη αυτό δεν τον αφορά, δεν τον συστρατεύει, αντίθετα τον εξοργίζει.Το πρόβλημα της Παιδείας θα υφίσταται και εμείς θα ανακυκλώνουμε μια μιζέρια, η οποία θα μας αξίζει άλλωστε.
Παρέλειψα να γράψω ότι απαιτείται αξιολόγηση του εκπαιδευτικού και του διδακτικού του έργου .Να μου συγχωρέσετε αυτή μου την παράλειψη.