*

Αποστολέας Θέμα: Kανείς δεν αναφέρεται στους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ. ΓΙΑΤΙ?  (Αναγνώστηκε 29432 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Kανείς δεν αναφέρεται στους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ. ΓΙΑΤΙ?
« Απάντηση #154 στις: Σεπτέμβριος 06, 2010, 01:06:59 πμ »
Παράθεση
ΥΓ. Έχω θέμα με τα βύσματα και με την εξευτελιστική ωρομισθία, που εγκλωβίζει  κάποιον χρόνια, χωρίς κανένα όφελος! Είναι εμμονές αυτές... Να το ψάξω...
:) Μη το ψαχνεις καθόλου.......και ποιός δεν έχει εμμονές με τα βυσματα..

Οσο για την προτασή σου : 2 χρονια ΑΚΩ =πρόσληψη . Μου φαίνεται ονειρική!!!!! γιαυτό και δε μπορώ παρα να συμφωνήσω

Να σου χαλάσω το όνειρο. Μιλάω για 2 χρόνια ΑΚΩ μετά την ισχύ του νέου συστήματος πρόσληψης.. ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος che

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 208
    • Προφίλ
Απ: Kανείς δεν αναφέρεται στους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ. ΓΙΑΤΙ?
« Απάντηση #155 στις: Σεπτέμβριος 06, 2010, 01:11:25 πμ »
Παράθεση
Να σου χαλάσω το όνειρο. Μιλάω για 2 χρόνια ΑΚΩ μετά την ισχύ του νέου συστήματος πρόσληψης..  

Αυτό κατάλαβα βεβαια........... Αλλιώς θαπρεπε να διοριστούμε αύριο το πρωί  :)

Αυτό κι αν ειναι όνειρο!!!!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 06, 2010, 01:13:31 πμ από che »
hasta la victoria siempre

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Kανείς δεν αναφέρεται στους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ. ΓΙΑΤΙ?
« Απάντηση #156 στις: Σεπτέμβριος 06, 2010, 01:29:10 πμ »
Ο πραγματικός εχθρός μας είναι οι ελαστικές μορφές εργασίας και ιδιαίτερα η ωρομισθία και η ΑΜΩ!!
Με ξεκαθαρισμένο αυτό το  στόχο μπορούμε να βγούμε προς τα έξω και να γίνουμε κατανοητοί και στους γονείς.

Εγώ αυτή τη στιγμή περιμένω αναπλήρωση ΑΚΩ ή ΑΜΩ και δεν ξέρω που θα διδάξω, αν είναι Γυμνάσιο ή Λύκειο ή ποιες τάξεις. Αντί να προετοιμάζω την σχολική μου χρονιά, κάθομαι στο Internet και φλυαρώ. Γνωρίζουν οι γονείς, πως το 20% των εκπαιδευτικών σήμερα είναι σε αυτή τη κατάσταση ή σε χειρότερη;
Η στόχευση μας πρέπει να είναι η κατάργηση της ωρομισθίας και ο περιορισμός των ΑΚΩ.

Μόνο με αυτό το αίτημα θα μπορούσε η ΟΛΜΕ να κατέβει σε απεργία διαρκείας!
Και εκεί θα δούμε και την πραγματική συναδελφικότητα των μονίμων!!

Όνειρο ζω...

Αποσυνδεδεμένος hazos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 100
    • Προφίλ
Απ: Kανείς δεν αναφέρεται στους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ. ΓΙΑΤΙ?
« Απάντηση #157 στις: Σεπτέμβριος 06, 2010, 01:31:32 πμ »
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΝΕΙΡΟ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΩΣ ΣΤΟ ΝΕΟ ΑΣΕΠ ΔΕ ΘΑ ΠΡΟΚΗΡΥΣΣΟΝΤΑΙ ΘΕΣΕΙΣ.ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΕ ΘΑ ΑΝΑΚΗΡΡΥΣΕΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΔΙΟΡΙΣΤΕΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΑΛΛΑΣΣΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΕΚΥΠΤΑΝ ΩΣ ΔΙΟΡΙΣΤΕΟΙ.ΘΑ ΤΗ ΒΓΑΖΟΥΝ ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΘΑΡΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ.
Η ΟΛΟΦΑΝΕΡΗ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΝΑ ΕΝΤΟΠΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΑ ΚΕΝΑ ΣΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ ΔΕ ΣΧΟΛΙΑΖΕΤΑΙ.ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΑΜΩ ΘΑ ΣΥΝΤΑΣΣΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΑΣΕΠ, ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος hazos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 100
    • Προφίλ
Απ: Kανείς δεν αναφέρεται στους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ. ΓΙΑΤΙ?
« Απάντηση #158 στις: Σεπτέμβριος 06, 2010, 01:49:36 πμ »
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΦΑΝΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.ΔΕΝ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΤΟΣΑ ΚΕΝΑ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΕΣ....ΚΑΙ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ.ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΙΑ  ΚΕΝΑ ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΝ ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΑ ΝΑ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ  ΩΣ ΠΑΓΙΑ ΚΕΝΑ ΔΗΛΑΔΗ ΟΡΓΑΝΙΚΑ.ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΦΘΗΝΟ ΝΑ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΙΣ 1 ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΓΙΑ 9,8,7 ΜΗΝΕΣ ΠΑΡΑ ΝΑ ΤΟΝ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΕΙΣ.ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΙ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ 1 ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΝΑ ΣΒΗΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΚΑΤΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΣΑ ΤΗ ΦΑΣΟΛΑΔΑ.ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΖΩΗ,ΕΝΑΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ,ΕΝΑΣ ΕΥΤΕΛΙΣΜΕΝΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ.ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ ΚΑΝΕΝΟΣ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΜΑΣ ΧΑΡΙΣΤΗΚΕ ΤΙΠΟΤΑ,ΟΥΤΕ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ, ΟΥΤΕ ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ, ΟΥΤΕ ΟΙ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΕΣ.ΕΙΝΑΙ ΣΠΑΤΑΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΙ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΤΟΥ

Αποσυνδεδεμένος Lila_86

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1072
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Kανείς δεν αναφέρεται στους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ. ΓΙΑΤΙ?
« Απάντηση #159 στις: Σεπτέμβριος 06, 2010, 02:12:24 πμ »
Ο πραγματικός εχθρός μας είναι οι ελαστικές μορφές εργασίας και ιδιαίτερα η ωρομισθία και η ΑΜΩ!!
Με ξεκαθαρισμένο αυτό το  στόχο μπορούμε να βγούμε προς τα έξω και να γίνουμε κατανοητοί και στους γονείς.

Εγώ αυτή τη στιγμή περιμένω αναπλήρωση ΑΚΩ ή ΑΜΩ και δεν ξέρω που θα διδάξω, αν είναι Γυμνάσιο ή Λύκειο ή ποιες τάξεις. Αντί να προετοιμάζω την σχολική μου χρονιά, κάθομαι στο Internet και φλυαρώ. Γνωρίζουν οι γονείς, πως το 20% των εκπαιδευτικών σήμερα είναι σε αυτή τη κατάσταση ή σε χειρότερη;
Η στόχευση μας πρέπει να είναι η κατάργηση της ωρομισθίας και ο περιορισμός των ΑΚΩ.

Μόνο με αυτό το αίτημα θα μπορούσε η ΟΛΜΕ να κατέβει σε απεργία διαρκείας!
Και εκεί θα δούμε και την πραγματική συναδελφικότητα των μονίμων!!

Όνειρο ζω...

Ακριβώς..Όνειρο ζεις συνάδελφε και δυστυχώς είμαστε όλοι στο ίδιο.Όταν φωνάζαμε να γίνουν διαρκείας πριν ψηφιστεί αυτό το νομοσχέδιο-έκτρωμα,όλοι(ΟΛΜΕ-ΔΟΕ)έκαναν τους Κινέζους.Τώρα .....είναι αργά για δάκρυα.Και τώρα προσπαθούμε να βρούμε το δίκιο που μας στέρησαν...Ποτέ βέβαια δεν ξέρεις και η συσπείρωση του εκπαιδευτικού κλάδου συνολικά είναι το καλύτερο.
Την ποιά;;;Τη συναδελφικότητα των μονίμων;;;;;KAΛΟ!
Κρίση είναι όταν ο λαός είναι περικυκλωμένος από τη φτώχεια και.....την αστυνομία.-Ανώνυμος-

Αποσυνδεδεμένος aristos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2928
  • Φύλο: Άντρας
  • Οι "δανειστές" επιτρέπουν την ύπαρξη σχολείων;
    • Προφίλ
Απ: Kανείς δεν αναφέρεται στους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ. ΓΙΑΤΙ?
« Απάντηση #160 στις: Σεπτέμβριος 06, 2010, 07:49:42 πμ »
Ο πραγματικός εχθρός μας είναι οι ελαστικές μορφές εργασίας και ιδιαίτερα η ωρομισθία και η ΑΜΩ!!
Με ξεκαθαρισμένο αυτό το  στόχο μπορούμε να βγούμε προς τα έξω και να γίνουμε κατανοητοί και στους γονείς.

Εγώ αυτή τη στιγμή περιμένω αναπλήρωση ΑΚΩ ή ΑΜΩ και δεν ξέρω που θα διδάξω, αν είναι Γυμνάσιο ή Λύκειο ή ποιες τάξεις. Αντί να προετοιμάζω την σχολική μου χρονιά, κάθομαι στο Internet και φλυαρώ. Γνωρίζουν οι γονείς, πως το 20% των εκπαιδευτικών σήμερα είναι σε αυτή τη κατάσταση ή σε χειρότερη;
Η στόχευση μας πρέπει να είναι η κατάργηση της ωρομισθίας και ο περιορισμός των ΑΚΩ.

Μόνο με αυτό το αίτημα θα μπορούσε η ΟΛΜΕ να κατέβει σε απεργία διαρκείας!
Και εκεί θα δούμε και την πραγματική συναδελφικότητα των μονίμων!!

Όνειρο ζω...


Εκτός του ότι συμφωνώ κι επαυξάνω ως προς τα λεγόμενά σου, να τονίσω κι εγώ - νομίζω το έκανε και άλλος - πως το πόσο μετρά η προϋπηρεσία στο νέο σύστημα ενισχύει την αξία του βαθμού του ΑΣΕΠ σε αυτό (δεν υποβαθμίζεται, λοιπόν, ... μετρά λιγότερο, προκειμένου να περιοριστούν ή εξαλειφθούν τα βύσματα) και δεν είναι ακριβώς ορθό να υποστηρίζουμε ότι, έτσι, ο κόπος που κάνει κάποιος για να την αποκτήσει δεν ανταμοίβεται, αφού για όλους ισχύει η ίδια μοριοδότηση (η μοριοδότηση της προϋπηρεσίας δηλ. δεν είναι μπόνους για τον κόπο και τις θυσίες κάποιου, αλλά μια επιπλέον προσαύξηση στο βαθμό του ΑΣΕΠ, προελθούσα από κόπους και θυσίες, που είναι δυνατό να συνδράμει το διορισμό εκείνου που την κατέχει και όχι εκείνου που δεν την κατέχει, αν και οι δύο έχουν τον ίδιο βαθμό στον ΑΣΕΠ και τα ίδια μόρια στις λοιπές προσαυξήσεις).


Και μια επανάληψη στο ερώτημα που καταδεικνύει πως οι περισσότεροι αγωνιούν - εύλογα και, ανθρωπίνως, φυσιολογικά - για το διορισμό τους, πρωτίστως, και όχι για την πλήρη δικαιοσύνη στο σύστημα διορισμών:
ποιος απ' όσους ενοχλούνται που το νέο σύστημα πριμοδοτεί τον ΑΣΕΠ σε σχέση με την προϋπηρεσία θα ενοχλούνταν ανάλογα, αν ο ΑΣΕΠ τους ήταν τέτοιος, που δύσκολα ο νέος ΑΣΕΠ θα τους άφηνε απέξω από τους διορισμούς του νέου συστήματος (όσο λίγοι ή πολλοί θα είναι αυτοί οι διορισμοί ..., ποτέ δε συντάσσομαι με καταστροφολόγους που, 2 χρόνια πριν, έχουν αυθαίρετα καταλήξει πως θα είναι ελάχιστοι ! );

Τέλος, μια λογική θα είχε και η διεύρυνση της μεταβατικής, αν όλες οι κατηγορίες, ακόμη και αυτή του 24μήνου, δεν ήταν γεμάτες ή, έστω, δε συμπεριελάμβαναν άτομα που οι προϋπηρεσίες τους πάσχουν από "καθαρότητα".
Οποιαδήποτε, πάντως, διεύρυνση της μεταβατικής θα έπρεπε να περιοριστεί στο 24μηνο, για το 40% ούτε λόγος και για τους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ θα είναι σα να ξεχωρίζουν, αναίτια, σε σχέση με τους επιτυχόντες παρελθόντων ετών.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 06, 2010, 07:52:19 πμ από aristos2 »
Πριν απ’ τα μάτια μου ήσουν φως.
Πριν απ’ τον Έρωτα έρωτας
Κι όταν σε πήρε το φιλί,
Γυναίκα ...

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Kανείς δεν αναφέρεται στους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ. ΓΙΑΤΙ?
« Απάντηση #161 στις: Σεπτέμβριος 06, 2010, 09:26:13 πμ »
Πανος, Αρίστος

καλημέρα
κατ αρχάς απευθύνομαι στην ιδέα που εκφράζεται και δεν μπαίνω σε διαδικασία αντιπαράθεσης με κανέναν.
Συμφωνώ σε πολλά με όλους αλλά διαφωνώ ως προς τούτο:
Δεν πρέπει να μετατοπίζεται το γενικώτερο  πρόβλημα της Παιδείας στον τρόπο και στον αριθμό διορισμού των καθηγητών.
Με αυτόν τον τρόπο το πρόβλημα αντιμετωπίζεται αποσπασματικά, εναντιώνει την κοινή γνώμη, στερείται οράματος και δεν "ανακουφίζει" την πολύπαθη Παιδεία.

Προκειμένου να κερδιθεί μια "μάχη" απαιτείται σκοπός και στρατηγική-την οποία δεν έχουμε- αλλά και ικανότητα τακτικού ελιγμού την οποία πάλι δεν έχουμε.
Αναλωνόμαστε στο μοίρασμα της καραβάνας, του "συσιτίου" και προσπαθούμε ν α πεισουμε ότι με αυτό τον τρόπο θα κερδηθεί η μαχη..

Ο σκοπός είναι η αναβάθμιση της Παιδείας.

Μέσα από αυτόν θα οδηγηθούμε επαγωγικά στους επιμέρους σκοπούς και θ α φθάσουμε και στους διορισμούς.

Δηλαδή:

1. Αυστηρά 15μελή-20μελή τμήματα
   επιχείρημα: Είναι αδύνατον να γίνει μάθημα σε 30 μαθητές.
  *** Με αυτόν τον τρόπο δημιουργούνται θέσεις εκπαιδευτικών και αναπόφευκτα προκύπτουν διορσισμοί.

2. Εξορθολογισμός της διδακτέας ύλης, των βιβλίων.
  Επιχείρημα: Είναι αναχρονιστικά, με τεράστια ύλη που δεν ανταποκρίνεται στην ηλικία του μαθητή. Δεστε στις άλλες χωρες τι γίνεται.

3. Αλλαγή τρόπου εισαγωγής σε ΑΕΙ.
  επιχείρημα: Αν έχουμε το καλύτερο σύστημα να το "εξάγουμε " στην υπόλοιπη Ευρώπη, αλλιώς ας υιοθετήσουμε την πρακτική τους.

4. Στόπ στα πάσης φύσεως φροντιστήρια.
  επιχείρημα: καταναλώνουν με μαφιόζικο τρόπο τον χρόνο και τα νειάτα του μαθητή και " ρουφάνε" ανελέητα τα χρήματα του γονέα, ο οποίος ήδη φορολογείται προκειμένου να πληρώνει τους εκπαιδευτικούς και τ αΔημόσια σχολεία.

5. Τρόπος διορισμού εκπαιδευτικών.
Εδώ έχουν αναφερθεί πολλά. Το ζητούμενο είπαμε είναι να μην υπάρχει αιφνιδιασμός και να μπορούν να βρεθούν συγκλίνουσες απόψεις.

Από τα προηγούμενα βλέπετε ότι εκτός από το τελευταίο, όλα αποσκοπούν στον μαθητή.
Εμείς αναλωνόμαστε μόνο με το πως θα διοριστούμε, ποιος είναι ο καλύτερος και ποιος έχει πιο πολλές επιτυχίες στον ΑΣΕΠ.
Οι μεν επιτυχόντες αυτού επιχειρηματολογούν λέγοντας ότι με αυτόν τον τρόπο αναβαθμίζεται η ΠΑιδεία(επιτυχόντες όντες), οι δε επί χρόνια αναπληρωτές προτάσσοντας την άποψη ότι έχουν ήδη δοκιμασθεί στην τάξη.

Εγώ σαν γονέας (παρότι εκπαιδευτικός) χέ...κα αν ο καθηγητής που θα διδάξει στα παιδιά μου λέγεται ασεπάκης ή αναπληρωτάκης ή πολυτεκνάκης.
Άλλωστε όσοι μου δίδαξαν δεν λέγονταν ούτε ασεπάκηδες όυτε φροντιστήρια πήγαινα. Και μια χαρά τα έμαθα.
Επιθυμώ όμως διακαώς τα παιδιά μου να μαθαίνουν από τους εκπαιδευτικούς τους οποίους πληρώνω και για τους οποίους φορολογούμαι και εξοργίζομαι όταν ο αδελφός μου στη Σουηδία μου λέει ότι είναι καλά και τα παιδιά του έξω και παίζουν ενώ εγω αναγκάζομαι να κάνω τον ταξιτζή μεταφέροντας τα δικά μου από φροντιστήριο σε φροντιστήριο....

Το καταλάβατε?????????

Για όσο διάστημα λειτουργούμε λοιπόν χωρίς γενικώτερη στρατηγική και αναλωνόμαστε σε ταπεινούς σκοπούς και μόνο στο πώς θα διοριστούμε, να είστε βέβαιοι ότι τίποτε δεν θα πετύχουμε, αφού τον Πολίτη αυτό δεν τον αφορά, δεν τον συστρατεύει, αντίθετα τον εξοργίζει.

Το πρόβλημα της Παιδείας θα υφίσταται και εμείς θα ανακυκλώνουμε μια μιζέρια, η οποία θα μας αξίζει άλλωστε.




nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Kανείς δεν αναφέρεται στους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ. ΓΙΑΤΙ?
« Απάντηση #162 στις: Σεπτέμβριος 06, 2010, 09:33:43 πμ »
Παρέλειψα να γράψω ότι απαιτείται αξιολόγηση του εκπαιδευτικού και του διδακτικού του  έργου .

Να μου συγχωρέσετε αυτή μου την παράλειψη.

Αποσυνδεδεμένος change73

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 462
  • Mπορώ,παρακαλώ, να έχω κι εγώ το λόγο;
    • Προφίλ
Απ: Kανείς δεν αναφέρεται στους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ. ΓΙΑΤΙ?
« Απάντηση #163 στις: Σεπτέμβριος 06, 2010, 12:42:39 μμ »
Mε βρίσκει απολύτως σύμφωνη η τοποθέτηση σου σχετικά με τη γενικότερη αναβάθμιση της παιδείας,παρότι χρόνια τώρα ζω από τα φροντιστήρια.Ως γονείς πιστεύω πως κάποτε πρέπει να αρχίσουμε να εμπιστευόμαστε το σχολείο τόσο όσο αφορά την ελληνική εκπαίδευση όσο και την ξενόγλωσση (όπως εξάλλου συμβαίνει σ΄όλη την Ευρώπη) και τότε θα ανακτήσει το κύρος που κάποτε είχε το οποίο, σε συνδυασμό τόσο  με σωστή και επαρκή επιλογή προσωπικού όσο και με τον εκσυγχρονισμό,θα καταφέρει να κερδίσει τις καρδιές όσων τουλάχιστον θέλουν να μάθουν και που τώρα νιώθουν απλώς υποχρεωμένοι να το παρακολουθούν εξαιτίας του πεπερασμένου αριθμού απουσιών.                                                                                      Από την άλλη μη μας παρεξηγείς για τη διχογνωμία που έχει προκύψει περί δικαιωμάτων διορισμού.Το συγκεκριμένο θέμα εξάλλου γι'αυτό έχει δημιουργηθεί.Και βέβαια δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω απόλυτα με τον aristos2 και στο θέμα της προυπηρεσίας η οποία πράγματι θα ευνοεί αυτούς που την διαθέτουν (χωρίς να έχουν σημασία τα νούμερα αυτά καθ΄αυτά αφού τα ίδια θα ισχύουν για όλους) όσο και στο θέμα της απορρόφησης επιτυχόντων του '09 έναντι επιτυχόντων άλλων ετών.Τέλος θεωρώ πως όσοι διαθέτουν ικανή προυπηρεσία (με ή χωρίς επιτυχία ασεπ) πέραν του προφανούς πλεονεκτήματος σε σχέση με όσους δεν τη διαθέτουν,έχουν και το πλεονέκτημα της διδακτικής εμπειρίας και μάλιστα σε σχολική τάξη και της εντατικής επαφής με το γνωστικό αντικείμενο που τους καθιστά δυνατούς ανταγωνιστές στον επόμενο ασεπ.Θα έπρεπε να ήταν οι τελευταίοι που  θα επιθυμούσαν ν΄αποφύγουν το διαγωνισμό...
"Ζεις μόνο μια φορά-αλλά αν το κάνεις σωστά,μια φορά είναι αρκετή."  Joe E.Lewis

Αποσυνδεδεμένος Dimeos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 999
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Kανείς δεν αναφέρεται στους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ. ΓΙΑΤΙ?
« Απάντηση #164 στις: Σεπτέμβριος 06, 2010, 01:37:23 μμ »
δυστυχως πολλοί συνάδελφοι μας στα σχολεία βαριούνται να κάνουν μάθημα για διάφορους λόγους και πρέπει να τους δοθούν κίνητρα. θα πρέπει τα σχολεία να λειτουργήσουν σαν φροντιστήρια. Δλδ να υπάρξει ελεύθερη εγγραφή των μαθητών και να μην εξαρτάται από το τόπο διαμονής τους και ο μισθός του καθηγητού να εξαρτάται από τον αριθμό των εγγραφών. Δλδ έγιναν πολλές εγγραφές πάρε ένα μπόνους για τη σωστή δουλειά που κάνεις. Ίσως έτσι να δοθεί κίνητρο στους καθηγητές αλλά και το σχολείο θα γίνει πολύ ανταγωνιστικό και πλέον τα φροντιστήρια δεν θα τα έχουν ανάγκη οι μαθητές.

Αποσυνδεδεμένος Joanna Bear

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1090
  • ...and the Truth shall set you free.
    • Προφίλ
Απ: Kανείς δεν αναφέρεται στους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ. ΓΙΑΤΙ?
« Απάντηση #165 στις: Σεπτέμβριος 06, 2010, 01:43:58 μμ »
Πανος, Αρίστος

καλημέρα
κατ αρχάς απευθύνομαι στην ιδέα που εκφράζεται και δεν μπαίνω σε διαδικασία αντιπαράθεσης με κανέναν.
Συμφωνώ σε πολλά με όλους αλλά διαφωνώ ως προς τούτο:
Δεν πρέπει να μετατοπίζεται το γενικώτερο  πρόβλημα της Παιδείας στον τρόπο και στον αριθμό διορισμού των καθηγητών.
Με αυτόν τον τρόπο το πρόβλημα αντιμετωπίζεται αποσπασματικά, εναντιώνει την κοινή γνώμη, στερείται οράματος και δεν "ανακουφίζει" την πολύπαθη Παιδεία.

Προκειμένου να κερδιθεί μια "μάχη" απαιτείται σκοπός και στρατηγική-την οποία δεν έχουμε- αλλά και ικανότητα τακτικού ελιγμού την οποία πάλι δεν έχουμε.
Αναλωνόμαστε στο μοίρασμα της καραβάνας, του "συσιτίου" και προσπαθούμε ν α πεισουμε ότι με αυτό τον τρόπο θα κερδηθεί η μαχη..

Ο σκοπός είναι η αναβάθμιση της Παιδείας.

Μέσα από αυτόν θα οδηγηθούμε επαγωγικά στους επιμέρους σκοπούς και θ α φθάσουμε και στους διορισμούς.

Δηλαδή:

1. Αυστηρά 15μελή-20μελή τμήματα
   επιχείρημα: Είναι αδύνατον να γίνει μάθημα σε 30 μαθητές.
  *** Με αυτόν τον τρόπο δημιουργούνται θέσεις εκπαιδευτικών και αναπόφευκτα προκύπτουν διορσισμοί.

2. Εξορθολογισμός της διδακτέας ύλης, των βιβλίων.
  Επιχείρημα: Είναι αναχρονιστικά, με τεράστια ύλη που δεν ανταποκρίνεται στην ηλικία του μαθητή. Δεστε στις άλλες χωρες τι γίνεται.

3. Αλλαγή τρόπου εισαγωγής σε ΑΕΙ.
  επιχείρημα: Αν έχουμε το καλύτερο σύστημα να το "εξάγουμε " στην υπόλοιπη Ευρώπη, αλλιώς ας υιοθετήσουμε την πρακτική τους.

4. Στόπ στα πάσης φύσεως φροντιστήρια.
  επιχείρημα: καταναλώνουν με μαφιόζικο τρόπο τον χρόνο και τα νειάτα του μαθητή και " ρουφάνε" ανελέητα τα χρήματα του γονέα, ο οποίος ήδη φορολογείται προκειμένου να πληρώνει τους εκπαιδευτικούς και τ αΔημόσια σχολεία.

5. Τρόπος διορισμού εκπαιδευτικών.
Εδώ έχουν αναφερθεί πολλά. Το ζητούμενο είπαμε είναι να μην υπάρχει αιφνιδιασμός και να μπορούν να βρεθούν συγκλίνουσες απόψεις.

Από τα προηγούμενα βλέπετε ότι εκτός από το τελευταίο, όλα αποσκοπούν στον μαθητή.
Εμείς αναλωνόμαστε μόνο με το πως θα διοριστούμε, ποιος είναι ο καλύτερος και ποιος έχει πιο πολλές επιτυχίες στον ΑΣΕΠ.
Οι μεν επιτυχόντες αυτού επιχειρηματολογούν λέγοντας ότι με αυτόν τον τρόπο αναβαθμίζεται η ΠΑιδεία(επιτυχόντες όντες), οι δε επί χρόνια αναπληρωτές προτάσσοντας την άποψη ότι έχουν ήδη δοκιμασθεί στην τάξη.

Εγώ σαν γονέας (παρότι εκπαιδευτικός) χέ...κα αν ο καθηγητής που θα διδάξει στα παιδιά μου λέγεται ασεπάκης ή αναπληρωτάκης ή πολυτεκνάκης.
Άλλωστε όσοι μου δίδαξαν δεν λέγονταν ούτε ασεπάκηδες όυτε φροντιστήρια πήγαινα. Και μια χαρά τα έμαθα.
Επιθυμώ όμως διακαώς τα παιδιά μου να μαθαίνουν από τους εκπαιδευτικούς τους οποίους πληρώνω και για τους οποίους φορολογούμαι και εξοργίζομαι όταν ο αδελφός μου στη Σουηδία μου λέει ότι είναι καλά και τα παιδιά του έξω και παίζουν ενώ εγω αναγκάζομαι να κάνω τον ταξιτζή μεταφέροντας τα δικά μου από φροντιστήριο σε φροντιστήριο....

Το καταλάβατε?????????

Για όσο διάστημα λειτουργούμε λοιπόν χωρίς γενικώτερη στρατηγική και αναλωνόμαστε σε ταπεινούς σκοπούς και μόνο στο πώς θα διοριστούμε, να είστε βέβαιοι ότι τίποτε δεν θα πετύχουμε, αφού τον Πολίτη αυτό δεν τον αφορά, δεν τον συστρατεύει, αντίθετα τον εξοργίζει.

Το πρόβλημα της Παιδείας θα υφίσταται και εμείς θα ανακυκλώνουμε μια μιζέρια, η οποία θα μας αξίζει άλλωστε.
Συμφωνώ.  ;)
Όλοι θα δώσουμε λόγο μια μέρα για όσα λέμε και κάνουμε, κρυφά και φανερά, μικρά και μεγάλα, το πιστεύουμε δεν το πιστεύουμε. Γι'αυτό, προσοχή.

Αποσυνδεδεμένος aristos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2928
  • Φύλο: Άντρας
  • Οι "δανειστές" επιτρέπουν την ύπαρξη σχολείων;
    • Προφίλ
Απ: Kανείς δεν αναφέρεται στους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ. ΓΙΑΤΙ?
« Απάντηση #166 στις: Σεπτέμβριος 06, 2010, 03:19:38 μμ »
Αλίμονο, nickitol, να μη συμφωνεί μαζί σου καθένας που επιθυμεί να λέγεται ή, κυρίως, να αισθάνεται εκπαιδευτικός.

Όμως, σα σε πονά η χρόνια αδικία, ν' αδυνατείς να πεις και τη γνώμη σου ...!
Προφανέστατα, δεν εννοώ πως εσύ μου στερείς τούτο το διακαίωμα ... (Να διασαφηνίζουμε και τ' αυτονόητα ..., γιατί ποιος γνωρίζει τι μας μέλλεται ...!)  :(
Πριν απ’ τα μάτια μου ήσουν φως.
Πριν απ’ τον Έρωτα έρωτας
Κι όταν σε πήρε το φιλί,
Γυναίκα ...

Αποσυνδεδεμένος Joanna Bear

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1090
  • ...and the Truth shall set you free.
    • Προφίλ
Απ: Kανείς δεν αναφέρεται στους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ. ΓΙΑΤΙ?
« Απάντηση #167 στις: Σεπτέμβριος 06, 2010, 10:43:35 μμ »
Παρέλειψα να γράψω ότι απαιτείται αξιολόγηση του εκπαιδευτικού και του διδακτικού του  έργου .

Να μου συγχωρέσετε αυτή μου την παράλειψη.
M'αυτό κι αν συμφωνώ!
Κι αυτό ήταν πάντα το κόκκινο πανί για πολλούς μονίμους...
Όλοι θα δώσουμε λόγο μια μέρα για όσα λέμε και κάνουμε, κρυφά και φανερά, μικρά και μεγάλα, το πιστεύουμε δεν το πιστεύουμε. Γι'αυτό, προσοχή.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162162
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 573
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 503
Σύνολο: 519

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.06 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.