0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: emmaki στις Αυγούστου 29, 2010, 11:01:14 amΕίναι γεγονός ότι οι συνταξιοδοτήσεις είναι πάρα πολλές, άρα αδειάζουν πολλές θέσεις.Είναι επίσης γεγονός ότι πάρα πολλοί εκπαιδευτικοί δεν βρίσκονται στα σχολεία (αν ισχύει το νούμερο των 5000 είναι υπερβολικά μεγάλο)Ένα άλλο γεγονός είναι ότι έγιναν πολλές προσλήψεις σε περιοχές που δεν υπήρχαν ανάγκες, με αποτέλεσμα να υπάρχουν εκπαιδευτικοί χωρίς ώρες που να κάνουν στην καλύτερη περίπτωση το γραμματέα (γνωρίζω ότι σε μειονοτικό γυμνάσιο της Θράκης με 15 μαθητές διορίστηκαν 7 θεολόγοι και 22 φιλόλογοι!!!!!!!!!).Συνδυάζοντας τα παραπάνω, τολμώ να διατυπώσω την άποψη ότι ίσως αν γίνει ορθολογικός σχεδιασμός προσλήψεων και τοποθέτήσεων εκπαιδευτικών (δεν εξετάζω το πώς θα γίνει αυτό και ποιός θα το κάνει γιατί είναι άλλο μεγάλο ζήτημα) δεν θα υπάρχει αυτή η πληθώρα ελαστικώς (ημι-)απασχολούμενων εκπαιδευτικών, αλλά θα υπάρξουν διορισμοί όσων μονίμων χρειάζεται. Σε μία χώρα με αναλογία εκπαιδευτικών προς μαθητές 1:7, κανονικά δεν θα έπρεπε να χρειάζονται καθόλου προσλήψεις.
Είναι γεγονός ότι οι συνταξιοδοτήσεις είναι πάρα πολλές, άρα αδειάζουν πολλές θέσεις.Είναι επίσης γεγονός ότι πάρα πολλοί εκπαιδευτικοί δεν βρίσκονται στα σχολεία (αν ισχύει το νούμερο των 5000 είναι υπερβολικά μεγάλο)Ένα άλλο γεγονός είναι ότι έγιναν πολλές προσλήψεις σε περιοχές που δεν υπήρχαν ανάγκες, με αποτέλεσμα να υπάρχουν εκπαιδευτικοί χωρίς ώρες που να κάνουν στην καλύτερη περίπτωση το γραμματέα (γνωρίζω ότι σε μειονοτικό γυμνάσιο της Θράκης με 15 μαθητές διορίστηκαν 7 θεολόγοι και 22 φιλόλογοι!!!!!!!!!).Συνδυάζοντας τα παραπάνω, τολμώ να διατυπώσω την άποψη ότι ίσως αν γίνει ορθολογικός σχεδιασμός προσλήψεων και τοποθέτήσεων εκπαιδευτικών (δεν εξετάζω το πώς θα γίνει αυτό και ποιός θα το κάνει γιατί είναι άλλο μεγάλο ζήτημα) δεν θα υπάρχει αυτή η πληθώρα ελαστικώς (ημι-)απασχολούμενων εκπαιδευτικών, αλλά θα υπάρξουν διορισμοί όσων μονίμων χρειάζεται.
Γιατί υπάρχει καμία μελέτη που να λέει ότι αυτές οι ιδιαιτερότητες δικαιολογούν αυτή την αναλογία;
Παράθεση από: Green στις Αυγούστου 29, 2010, 12:07:08 pmΓιατί υπάρχει καμία μελέτη που να λέει ότι αυτές οι ιδιαιτερότητες δικαιολογούν αυτή την αναλογία;Τη συγκεκριμένη αναλογία -αν είναι ακριβής- απ' όσο γνωρίζω όχι, αλλά είναι αυτονόητο ότι αυτές οι παράμετροι μειώνουν την "ιδανική" αναλογία. Στην περιφέρεια Αττικής, π.χ., ποια είναι η αναλογία (ακόμη και χωρίς να ληφθεί υπόψη ο μεγάλος αριθμός ειδικοτήτων);Γενικά, τα στατιστικά στοιχεία μπορεί να τα φέρει ο καθένας στα μέτρα του, προσθέτοντας ή αφαιρώντας παραμέτρους και θέτοντας διαφορετικά ερωτήματα.Τα περί 1:7 είναι πιασάρικα για δημοσιογράφους επιπέδου Καψή και πολιτικούς τύπου Στέφανου Μάνου, αλλά ας μην τα αναπαράγουμε τόσο εύκολα κι εμείς, που είμαστε στο χώρο...
Η κοινή λογική δικαιολογεί αυτήν την αναλογία. Δηλαδή για να βγαίνει μια ''φυσιολογική'' αναλογία να κλείσουν τα τόσα σχολεία που έχουν λίγους ή και ελάχιστους μαθητές;;;
Παράθεση από: Green στις Αυγούστου 29, 2010, 11:23:19 amΠαράθεση από: emmaki στις Αυγούστου 29, 2010, 11:01:14 amΕίναι γεγονός ότι οι συνταξιοδοτήσεις είναι πάρα πολλές, άρα αδειάζουν πολλές θέσεις.Είναι επίσης γεγονός ότι πάρα πολλοί εκπαιδευτικοί δεν βρίσκονται στα σχολεία (αν ισχύει το νούμερο των 5000 είναι υπερβολικά μεγάλο)Ένα άλλο γεγονός είναι ότι έγιναν πολλές προσλήψεις σε περιοχές που δεν υπήρχαν ανάγκες, με αποτέλεσμα να υπάρχουν εκπαιδευτικοί χωρίς ώρες που να κάνουν στην καλύτερη περίπτωση το γραμματέα (γνωρίζω ότι σε μειονοτικό γυμνάσιο της Θράκης με 15 μαθητές διορίστηκαν 7 θεολόγοι και 22 φιλόλογοι!!!!!!!!!).Συνδυάζοντας τα παραπάνω, τολμώ να διατυπώσω την άποψη ότι ίσως αν γίνει ορθολογικός σχεδιασμός προσλήψεων και τοποθέτήσεων εκπαιδευτικών (δεν εξετάζω το πώς θα γίνει αυτό και ποιός θα το κάνει γιατί είναι άλλο μεγάλο ζήτημα) δεν θα υπάρχει αυτή η πληθώρα ελαστικώς (ημι-)απασχολούμενων εκπαιδευτικών, αλλά θα υπάρξουν διορισμοί όσων μονίμων χρειάζεται. Σε μία χώρα με αναλογία εκπαιδευτικών προς μαθητές 1:7, κανονικά δεν θα έπρεπε να χρειάζονται καθόλου προσλήψεις.Πολύ απλοική η αναγωγή που κάνεις. Το ότι είναι 1:7 μπορεί να το καθορίζει το γεγονός ότι υπάρχουν π.χ 100000 καθηγητες και οι 20000 είναι γυμναστές. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν ειδικότητες μεγάλης ζήτησης που να απαιτούνται προσλήψεις
Και ποια είναι η σύνθετη προσέγγιση; Δε διάβασα καμιά τέτοια εκ μέρους σου.
Μπορεί να μην γίνεται γιατί δεν συμφέρει κανέναν. Ποιός θα ήταν αρμόδιος για να κάνει μια τέτοια καταγραφή χωρίς να εξυπηρετεί το συμφέρον κανενός παρα μόνο των μαθητών? ... Κάτι μπορώ να σκεφτώ.