*

Αποστολέας Θέμα: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!  (Αναγνώστηκε 35080 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« Απάντηση #42 στις: Οκτώβριος 18, 2010, 02:24:29 μμ »

Επίσης θα ήθελα να μου πεις ποια είναι η κατάλληλη ηλικία να αρχίσει ένα παιδί να διδάσκεται πληροφορική. Στη Β΄ Δημοτικού; Στο Γυμνάσιο; Γιατί όλοι οι γονείς πλέον γράφουν τα παιδιά τους από την πρώτη δημοτικού σε φροντιστήριο ξένων γλωσσών και πληροφορικής; Είναι καλύτερα εκεί επειδή πληρώνουμε; Δεν έχει δικαίωμα στη μόρφωση κάποιο παιδί με γονείς που δεν έχουν να πληρώσουν φροντιστήριο; Μήπως τελικά στα δημόσια σχολεία θέλουμε να σχολάμε από τις 12:00 για να διαβάζουμε για τα φροντιστήρια; Πόσο πιο ορθό είναι παιδαγωγικά ένα παιδάκι να έχει διδαχθεί όλα τα αντικείμενα μέχρι τις 2:00 και μετά να έχει ελεύθερο χρόνο μέχρι το βράδυ;



Σε αυτό μπορώ να σου απαντήσω εγώ. Οι γονείς πάντα νιώθουν υποχρεωμένοι να προσφέρουν όσο το δυνατόν περισσότερα στα παιδιά τους. Επιπλέον, οι Έλληνες γονείς υιοθετούν μια μάλλον παράδοξη στάση απέναντι στο δημόσιο σχολείο. Απ' τη μια δηλαδή το απαξιώνουν, απ' την άλλη επιθυμούν διακαώς τα παιδιά τους να πρωτεύουν σε αυτό, εξ' ου και τα πλείστα φαινόμενα βαθμοθηρίας. Εφόσον λοιπόν το σχολείο ενέταξε στο πρόγραμμά του τα αγγλικά και την πληροφορική από την  Α΄ Δημοτικού, οι γονείς θεωρούν πως έχουν χρέος να ποετοιμάσουν τα παιδιά τους σε αυτά τα αντικείμενα ακόμα νωρίτερα! Αν αυτά τα αντικείμενα διδάσκονταν αργότερα, πίστεψέ με, κανένας γονιός δε θα επιβάρυνε τα παιδιά του αλλά ούτε και το πορτοφόλι του, για να τα στέλνει φροντιστήριο από τόσο νωρίς. Κι έτσι γίνεται αυτό που όλοι φοβόμασταν από την αρχή: τα παιδιά φορτώθηκαν  επιπλέον ώρες και μαθήματα σε μια ηλικία που θα έπρεπε να μαθαίνουν μόνο τα βασικά και στο σχολείο, το πρωί, αλλά και στα φροντιστήρια, το απόγευμα, όταν κανονικά θα έπρεπε να είχαν ελεύθερο χρόνο.



τι στρέβλωση των δεδομένων είναι αυτή;;  Και τα συμπεράσματα.... ??? ??? ???

Εγώ που χάρηκα με την προοπτική να κάνουν αυτές τις δραστηριότητες το πρωί για να μην τρέχω/ουν το απόγευμα και επιπλέον χάρηκα που η κορούλα μου έτσι έχει χρόνο για παιχνίδι είμαι η εξαίρεση;;;
Μα τόσο ηλίθιος είναι ο μέσος γονιός στην χώρα μας;;
Με την κατάλληλη ενημέρωση εκ' μέρους των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας, θα καταλάβουν όλοι οι γονείς, πως είναι καλύτερα έτσι για τα παιδιά τους.
Αν η εκπαιδευτική κοινότητα σαμποτάρει (κάτι που ήδη γίνεται) την ένταξη των δραστηριοτήτων αυτών στο πρωινό πρόγραμμα, ο μέσος γονιός θα συνεχίσει να τρέχει σαν το "χαμστεράκι" τα απογεύματα με μεγάλο κόστος... Ο δε μαθητης θα συνεχίσει να είναι ο  μαθητής "λάστιχο", που ήδη γνωρίζουμε...

Έλεος πια με αυτή τη μιζέρια... :(

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:04:57 »

Αποσυνδεδεμένος someone

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 100
    • Προφίλ
Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« Απάντηση #43 στις: Οκτώβριος 18, 2010, 02:28:46 μμ »
Σε αυτό μπορώ να σου απαντήσω εγώ. Οι γονείς πάντα νιώθουν υποχρεωμένοι να προσφέρουν όσο το δυνατόν περισσότερα στα παιδιά τους. Επιπλέον, οι Έλληνες γονείς υιοθετούν μια μάλλον παράδοξη στάση απέναντι στο δημόσιο σχολείο. Απ' τη μια δηλαδή το απαξιώνουν, απ' την άλλη επιθυμούν διακαώς τα παιδιά τους να πρωτεύουν σε αυτό, εξ' ου και τα πλείστα φαινόμενα βαθμοθηρίας. Εφόσον λοιπόν το σχολείο ενέταξε στο πρόγραμμά του τα αγγλικά και την πληροφορική από την  Α΄ Δημοτικού, οι γονείς θεωρούν πως έχουν χρέος να ποετοιμάσουν τα παιδιά τους σε αυτά τα αντικείμενα ακόμα νωρίτερα!

Ξερω γονεις που θα ηταν διατεθειμενοι να μην γραψουν τα παιδια τους σε φροντιστηριο αν μπορουσε καποιος να τους διαβεβαιωσει οτι η ωρα των Αγγλικών στο σχολειο θα ήταν ωρα μαθηματος (με όποιο τρόπο κι αν γινοταν αυτο το μαθημα) και οχι η "ωρα του DVD". Σε κανεναν μας δεν περισσεύουν τα χρήματα για να τα ξοδευουμε σε δραστηριοτητες που θα μπορουσαν να γινονται σωστα στο σχολειο.

Αν αυτά τα αντικείμενα διδάσκονταν αργότερα, πίστεψέ με, κανένας γονιός δε θα επιβάρυνε τα παιδιά του αλλά ούτε και το πορτοφόλι του, για να τα στέλνει φροντιστήριο από τόσο νωρίς. Κι έτσι γίνεται αυτό που όλοι φοβόμασταν από την αρχή: τα παιδιά φορτώθηκαν  επιπλέον ώρες και μαθήματα σε μια ηλικία που θα έπρεπε να μαθαίνουν μόνο τα βασικά και στο σχολείο, το πρωί, αλλά και στα φροντιστήρια, το απόγευμα, όταν κανονικά θα έπρεπε να είχαν ελεύθερο χρόνο.

Όποτε και αν ξεκινησουν τα Αγγλικα ή η Πληροφορική στο σχολειο, ειτε στην Α ειτε στη Β ειτε ακομα και στην ΣΤ, ο γονιος  θα
στειλει το παιδι φροντιστηριο, όχι για να προλαβει αλλά για να καλυψει τη δουλεια που δεν φαινεται να γινεται στο σχολειο του.

Αν λοιπον το σχολειο πεισει οτι γινεται δουλεια σ'αυτα τα μαθηματα, κανενας δεν θα φορτωσει το παιδι του με περιττες ωρες φροντιστηριου και τον εαυτο του με περιττα εξοδα.



 

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« Απάντηση #44 στις: Οκτώβριος 18, 2010, 04:30:43 μμ »

Επίσης θα ήθελα να μου πεις ποια είναι η κατάλληλη ηλικία να αρχίσει ένα παιδί να διδάσκεται πληροφορική. Στη Β΄ Δημοτικού; Στο Γυμνάσιο; Γιατί όλοι οι γονείς πλέον γράφουν τα παιδιά τους από την πρώτη δημοτικού σε φροντιστήριο ξένων γλωσσών και πληροφορικής; Είναι καλύτερα εκεί επειδή πληρώνουμε; Δεν έχει δικαίωμα στη μόρφωση κάποιο παιδί με γονείς που δεν έχουν να πληρώσουν φροντιστήριο; Μήπως τελικά στα δημόσια σχολεία θέλουμε να σχολάμε από τις 12:00 για να διαβάζουμε για τα φροντιστήρια; Πόσο πιο ορθό είναι παιδαγωγικά ένα παιδάκι να έχει διδαχθεί όλα τα αντικείμενα μέχρι τις 2:00 και μετά να έχει ελεύθερο χρόνο μέχρι το βράδυ;



Σε αυτό μπορώ να σου απαντήσω εγώ. Οι γονείς πάντα νιώθουν υποχρεωμένοι να προσφέρουν όσο το δυνατόν περισσότερα στα παιδιά τους. Επιπλέον, οι Έλληνες γονείς υιοθετούν μια μάλλον παράδοξη στάση απέναντι στο δημόσιο σχολείο. Απ' τη μια δηλαδή το απαξιώνουν, απ' την άλλη επιθυμούν διακαώς τα παιδιά τους να πρωτεύουν σε αυτό, εξ' ου και τα πλείστα φαινόμενα βαθμοθηρίας. Εφόσον λοιπόν το σχολείο ενέταξε στο πρόγραμμά του τα αγγλικά και την πληροφορική από την  Α΄ Δημοτικού, οι γονείς θεωρούν πως έχουν χρέος να ποετοιμάσουν τα παιδιά τους σε αυτά τα αντικείμενα ακόμα νωρίτερα! Αν αυτά τα αντικείμενα διδάσκονταν αργότερα, πίστεψέ με, κανένας γονιός δε θα επιβάρυνε τα παιδιά του αλλά ούτε και το πορτοφόλι του, για να τα στέλνει φροντιστήριο από τόσο νωρίς. Κι έτσι γίνεται αυτό που όλοι φοβόμασταν από την αρχή: τα παιδιά φορτώθηκαν  επιπλέον ώρες και μαθήματα σε μια ηλικία που θα έπρεπε να μαθαίνουν μόνο τα βασικά και στο σχολείο, το πρωί, αλλά και στα φροντιστήρια, το απόγευμα, όταν κανονικά θα έπρεπε να είχαν ελεύθερο χρόνο.


Συμφωνώ με τους παραπάνω... Επίσης να συμπληρώσω οτι οι γονείς στέλνουν τα παιδιά τους σε φροντιστήρια για πληροφορική εδώ και χρόνια. Η πληροφορική μπήκε στο δημοτικό πριν ένα μήνα... Άρα προφανώς δεν είναι η βαθμοθηρία ο λόγος. Πλέον ένα παιδί που πηγαίνει στο γυμνάσιο χωρίς τουλάχιστον τις βασικές γνώσεις πληροφορικής θεωρείται "λειτουργικά αναλφάβητο".

Αποσυνδεδεμένος olyadro

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« Απάντηση #45 στις: Οκτώβριος 18, 2010, 06:57:48 μμ »
 Panos 2, ειλικαρινά, δε σε καταλαβαίνω! Λες ότι  χαίρεσαι  γιατί η επταχρονη κόρη σου μαθαίνει αγγλικά και πληροφορική τώρα στο σχολείο, γιατί αλλιώς θα την έστελνες στο φροντιστήριο. Επειδή δεν το χωράει το μυαλό μου, εξήγησέ μου, σε παρακαλώ, για ποιο λόγο θα το έκανες αυτό; Αν δηλαδή, το παιδί σου πάρει δίπλωμα αγγλικών για παράδειγμα στα 12 και όχι στα 15, τι θα κερδίσει εκτός από το να κουραστεί σε πολύ τρυφερή ηλικία; Μήπως πιστεύεις πως θα βγει στην αγορά εργασίας μετά το δημοτικό και δεν μπορεί να καθυστερήσει λίγο την εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας;
 Someone, το θέμα μας δεν είναι πώς θα έπρεπε να λειτουργεί το σχολείο, για να μη χρειάζονται τα παιδιά φροντιστήριο, αλλά αν θα έπρεπε τα εξάχρονα να κάνουν εφτάωρα μαθαίνοντας επιπλέον αντικείμενα, τη στιγμή που δεν ξέρουν ακόμα τα βασικά.
 Gpapage, συμφωνώ πως οι γονείς στέλνουν επί χρόνια τα παιδιά τους φροντιστήριο στην πληροφορική. Άρχισαν, ακριβώς όμως, όταν μπήκε η πληροφορική στα σχολεία. Για σκέψου το λίγο!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:04:57 »

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« Απάντηση #46 στις: Οκτώβριος 18, 2010, 07:22:00 μμ »
Panos 2, ειλικαρινά, δε σε καταλαβαίνω! Λες ότι  χαίρεσαι  γιατί η επταχρονη κόρη σου μαθαίνει αγγλικά και πληροφορική τώρα στο σχολείο, γιατί αλλιώς θα την έστελνες στο φροντιστήριο. Επειδή δεν το χωράει το μυαλό μου, εξήγησέ μου, σε παρακαλώ, για ποιο λόγο θα το έκανες αυτό; Αν δηλαδή, το παιδί σου πάρει δίπλωμα αγγλικών για παράδειγμα στα 12 και όχι στα 15, τι θα κερδίσει εκτός από το να κουραστεί σε πολύ τρυφερή ηλικία; Μήπως πιστεύεις πως θα βγει στην αγορά εργασίας μετά το δημοτικό και δεν μπορεί να καθυστερήσει λίγο την εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας;
 Someone, το θέμα μας δεν είναι πώς θα έπρεπε να λειτουργεί το σχολείο, για να μη χρειάζονται τα παιδιά φροντιστήριο, αλλά αν θα έπρεπε τα εξάχρονα να κάνουν εφτάωρα μαθαίνοντας επιπλέον αντικείμενα, τη στιγμή που δεν ξέρουν ακόμα τα βασικά.
 Gpapage, συμφωνώ πως οι γονείς στέλνουν επί χρόνια τα παιδιά τους φροντιστήριο στην πληροφορική. Άρχισαν, ακριβώς όμως, όταν μπήκε η πληροφορική στα σχολεία. Για σκέψου το λίγο!

Όταν στα επόμενα χρόνια θα λειτουργήσει ο θεσμός αυτός όπως πρέπει (πάντα στην αρχή υπάρχουν προβλήματα) θα έρθουν με φυσικό τρόπο στα παιδιά όλα αυτα τα αντικείμενα. Δεν σημαίνει οτι τα παιδιά θα παίρνουνε τα διπλώματα γρηγορότερα απο τώρα. Έχουμε όμως την ευκαιρία να διδάξουμε τα αντικείμενα αυτά σωστά, έτσι ώστε να βοηθήσουμε τα παιδιά να γλυτώσουνε τα άπειρα φροντιστήρια σε μεγαλύτερες ηλικίες. Δεν είναι θέμα λοιπόν του πόσο γρήγορα θα κάνουνε κάτι αλλά το οτι θα γίνει μέρος της καθημερινότητας τους απο μικρή ηλικία. Εξάλλου σε κάθε τάξη διδάσκεις και σε ανάλογο επίπεδο. Δεν θεωρώ οτι τα εικαστικά ή η πληροφορική ή τα αγγλικά "κουράζουν" απο μόνα τους σαν αντικείμενα τα παιδιά της Α τάξης. Αν γίνει μάλιστα ένα σωστό πρόγραμμα απο πλευράς σχολείου, πιστεύω οτι είναι ευχάριστο για τα παιδιά.

Λες επίσης οτι τα παιδιά κάνουν 7ωρα για να μάθουν μη βασικά κατά την γνώμη σου αντικείμενα. Κρίνεις δηλαδή οτι οι 2 ώρες πχ πληροφορικής την εβδομάδα είναι κάτι άχρηστο για τα μικρά παιδιά. Λάβε υπόψη σου όμως πωςι οι βασικοί άξονες που ακολουθούμε με βάση το πρόγραμμα απο το Υπουργείο είναι η γνωριμία με την Υπολογιστή και η επικοινωνία των παιδιών με αυτόν. Εσυ θα το θεωρούσες άχρηστο για τα παιδιά σου;;

Τέλος διαφωνώ πλήρως με την άποψη πως οι γονείς στέλνουν τα παιδά τους φροντιστήριο απο τότε που μπήκε η Πληροφορική στο σχολείο (μην ξεχνάμε οτι ήταν στο ολοήμερο μόνο!!!!) Τα στέλνανε επειδή δεν λειτούργησε στον μέγιστο βαθμό λόγω αντικειμενικών δυσκολιών στο ολοήμερο και οι γονείς αντιλαμβάνονταν τις ελλειψεις που θα είχαν τα παιδιά τους στο Γυμνάσιο. Και αυτό ακριβώς θα προσπαθήσουμε να αντιμετωπίσουμε τώρα (και να αλλάξουμε) με λίγη καλή διάθεση!!

Αποσυνδεδεμένος olyadro

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« Απάντηση #47 στις: Οκτώβριος 18, 2010, 08:29:45 μμ »

Όταν στα επόμενα χρόνια θα λειτουργήσει ο θεσμός αυτός όπως πρέπει (πάντα στην αρχή υπάρχουν προβλήματα) θα έρθουν με φυσικό τρόπο στα παιδιά όλα αυτα τα αντικείμενα. Δεν σημαίνει οτι τα παιδιά θα παίρνουνε τα διπλώματα γρηγορότερα απο τώρα. Έχουμε όμως την ευκαιρία να διδάξουμε τα αντικείμενα αυτά σωστά, έτσι ώστε να βοηθήσουμε τα παιδιά να γλυτώσουνε τα άπειρα φροντιστήρια σε μεγαλύτερες ηλικίες. Δεν είναι θέμα λοιπόν του πόσο γρήγορα θα κάνουνε κάτι αλλά το οτι θα γίνει μέρος της καθημερινότητας τους απο μικρή ηλικία. Εξάλλου σε κάθε τάξη διδάσκεις και σε ανάλογο επίπεδο. Δεν θεωρώ οτι τα εικαστικά ή η πληροφορική ή τα αγγλικά "κουράζουν" απο μόνα τους σαν αντικείμενα τα παιδιά της Α τάξης. Αν γίνει μάλιστα ένα σωστό πρόγραμμα απο πλευράς σχολείου, πιστεύω οτι είναι ευχάριστο για τα παιδιά.

Δηλαδή, τι σας εμποδίζει να το κάνετε αυτό σε μεγαλύτερες ηλικίες;


Λες επίσης οτι τα παιδιά κάνουν 7ωρα για να μάθουν μη βασικά κατά την γνώμη σου αντικείμενα. Κρίνεις δηλαδή οτι οι 2 ώρες πχ πληροφορικής την εβδομάδα είναι κάτι άχρηστο για τα μικρά παιδιά. Λάβε υπόψη σου όμως πωςι οι βασικοί άξονες που ακολουθούμε με βάση το πρόγραμμα απο το Υπουργείο είναι η γνωριμία με την Υπολογιστή και η επικοινωνία των παιδιών με αυτόν. Εσυ θα το θεωρούσες άχρηστο για τα παιδιά σου;;
 

Επειδή μαζί μιλάμε και χώρια καταλαβαινόμαστε, ας το ξεκαθαρίσω μια και καλή. Δε θεωρώ πως τα συγκεκριμένα αντικείμενα δεν είναι βασικά, απλά πως δε θα έπρεπε να διδάσκονται σε μια ηλικία που τα παιδιά δε γνωρίζουν καλά- καλά ελληνικά και αριθμητική. Και αυτά τα τελευταία, επίτρεψέ μου να τα θεωρώ πιο βασικά, όχι ως μαθήματα αλλά ως προϋπόθεση, για να διδαχθούν και τα υπόλοιπα. Όσο για την απλή γνωριμία με τους υπολογιστές, γιατί να μην μπορεί να την κάνει ο δάσκαλος στα παιδιά μέσα από το μάθημά του κι εσεις, ως ειδικοί, να τους διδάξετε πληροφορική, όταν θα είναι σε θέση να την κατανοήσουν;



Τέλος διαφωνώ πλήρως με την άποψη πως οι γονείς στέλνουν τα παιδά τους φροντιστήριο απο τότε που μπήκε η Πληροφορική στο σχολείο (μην ξεχνάμε οτι ήταν στο ολοήμερο μόνο!!!!) Τα στέλνανε επειδή δεν λειτούργησε στον μέγιστο βαθμό λόγω αντικειμενικών δυσκολιών στο ολοήμερο και οι γονείς αντιλαμβάνονταν τις ελλειψεις που θα είχαν τα παιδιά τους στο Γυμνάσιο. Και αυτό ακριβώς θα προσπαθήσουμε να αντιμετωπίσουμε τώρα (και να αλλάξουμε) με λίγη καλή διάθεση!!

Εδώ,  ουσιαστικά μου δίνεις δίκιο. Έστελναν, λοιπόν, οι γονείς τα παιδιά στο φροντιστήριο από το δημοτικό, γιατί τα παιδιά τους θα είχαν κενά στο μάθημα της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο, όπου θα βαθμολογούνταν. Ε, αυτό λέω κι εγώ, πως οι γονείς προνοούν και στέλνουν τα παιδιά τους φροντιστήριο από πριν, ώστε να είναι έτοιμα, όταν αντιμετωπίσουν το μάθημα στο σχολείο.

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« Απάντηση #48 στις: Οκτώβριος 18, 2010, 08:40:56 μμ »
Είναι όπως τα λές....μαζί μιλάμε και χώρια καταλαβαινόμαστε. Και μόνο που λές γιατί δεν κάνει την γνωριμία με τον υπολογιστή ο δάσκαλος ...μου φτάνει. Επειδή ΔΕΝ είναι η δουλειά του!!!!!!!! Όπως δεν κάνω εγω την γνωριμία με την μουσική, την γλώσσα, την γυμναστική, τα μαθηματικά κλπ. Αν δεν το κατανοήσουμε αυτό δεν έχει νόημα να συζητάμε. Και συγνωμη για το έντονο ύφος αλλά έχω κουραστεί να αντιμετωπιζόμαστε ως support για άλλα μαθήματα, καθηγητές, δασκάλους και όχι ως επιστήμονες αποκλειστικά ικανοι να διδάξουμε το αντικείμενο μας έστω και σε βασικό επίπεδο!

Αποσυνδεδεμένος olyadro

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« Απάντηση #49 στις: Οκτώβριος 18, 2010, 09:08:23 μμ »
 
Είναι όπως τα λές....μαζί μιλάμε και χώρια καταλαβαινόμαστε. Και μόνο που λές γιατί δεν κάνει την γνωριμία με τον υπολογιστή ο δάσκαλος ...μου φτάνει. Επειδή ΔΕΝ είναι η δουλειά του!!!!!!!! Όπως δεν κάνω εγω την γνωριμία με την μουσική, την γλώσσα, την γυμναστική, τα μαθηματικά κλπ. Αν δεν το κατανοήσουμε αυτό δεν έχει νόημα να συζητάμε. Και συγνωμη για το έντονο ύφος αλλά έχω κουραστεί να αντιμετωπιζόμαστε ως support για άλλα μαθήματα, καθηγητές, δασκάλους και όχι ως επιστήμονες αποκλειστικά ικανοι να διδάξουμε το αντικείμενο μας έστω και σε βασικό επίπεδο!

Εγώ δε θα μιλήσω με έντονο ύφος, γιατί δεν έχω καμία πρόθεση να θίξω την επιστήμη σου. Θα σου υπενθυμίσω απλά πως η Πληροφορική δεν είναι η μοναδική επιστήμη στον κόσμο. Επιστήμες είναι και η Φυσική και η Ιστορία και η Γεωγραφία, εξίσου σημαντικές, θα έλεγα, που τα βασικά τους στοιχεία διδάσκονται στο δημοτικό. Κανένας, όμως φυσικός, ιστορικός ή γεωλόγος δεν έχει την αξίωση να διδαχθούν αυτές από την Α΄ Δημοτικού ως ξεχωριστά μαθήματα, ακριβώς γιατί κατανοούν πως αυτό είναι πολύ δύσκολο για τόσο μικρά παιδιά χωρίς επαρκή γνώση της ελληνικής και της αριθμητικής. Και αφού οι άλλοι επιστήμονες δε θίγονται που την πρώτη επαφή με την επιστήμη τους τα παιδιά την αποχτούν μέσω των δασκάλων, ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω γιατί οι πληροφορικοί το θεωρείτε τόσο υποτιμητικό.

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« Απάντηση #50 στις: Οκτώβριος 18, 2010, 09:30:53 μμ »
...
Όσο για την απλή γνωριμία με τους υπολογιστές, γιατί να μην μπορεί να την κάνει ο δάσκαλος

Ε πες το από την αρχή. Τι το κρατάς μέσα σου; Ντρέπεσαι; Να το κάνει ο δάσκαλος λοιπόν το μάθημα.  Και όλα τα μαθήματα των ειδικοτήτων. Όπως τη γυμναστική. http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=21537.0
Αυτό είναι το θέμα σας. Ούτε η κούραση, ούτε τίποτα! Θα ξαναέλεγα τη λέξη ντροπή, αλλά για να ντραπεί κανείς, πρέπει να είναι άνθρωπος και όχι "κανίβαλος".

Νομίζω πλέον όλες οι ειδικότητες πρέπει να δράσουμε από κοινού. Απορώ για πιο λόγο το συντονιστικό ωρομισθίων, βλέποντας όλες αυτές τις ανακοινώσεις απο τη ΔΟΕ και όλους αυτούς τους διαλόγους, δεν παίρνει θέση...

Αποσυνδεδεμένος olyadro

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« Απάντηση #51 στις: Οκτώβριος 18, 2010, 09:57:06 μμ »
...
Όσο για την απλή γνωριμία με τους υπολογιστές, γιατί να μην μπορεί να την κάνει ο δάσκαλος

Ε πες το από την αρχή. Τι το κρατάς μέσα σου; Ντρέπεσαι; Να το κάνει ο δάσκαλος λοιπόν το μάθημα.  Και όλα τα μαθήματα των ειδικοτήτων. Όπως τη γυμναστική. http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=21537.0
Αυτό είναι το θέμα σας. Ούτε η κούραση, ούτε τίποτα! Θα ξαναέλεγα τη λέξη ντροπή, αλλά για να ντραπεί κανείς, πρέπει να είναι άνθρωπος και όχι "κανίβαλος".

Νομίζω πλέον όλες οι ειδικότητες πρέπει να δράσουμε από κοινού. Απορώ για πιο λόγο το συντονιστικό ωρομισθίων, βλέποντας όλες αυτές τις ανακοινώσεις απο τη ΔΟΕ και όλους αυτούς τους διαλόγους, δεν παίρνει θέση...


Καθένας με τον πόνο του.....

mixalis

  • Επισκέπτης
Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« Απάντηση #52 στις: Οκτώβριος 18, 2010, 10:24:17 μμ »
Ρε μην απαντάτε στους δασκλάκουςςςςςςςςςςςςςςςςςς αφήστε τα παιδιά στην μιζέρια τους. Παιδαγωγική Ακαδημία αυτο τα λεει ολα.Δασκαλάκια ειναι τετραετους φοιτησης ή ακόμη διετούς?!!!!!

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« Απάντηση #53 στις: Οκτώβριος 18, 2010, 10:54:01 μμ »
Καθένας με τον πόνο του.....

Δεν είναι πόνος, είναι αγανάκτηση. Γιατί τόσα χρόνια όλες οι ειδικότητες στήριξαν το ολοήμερο σχολείο, με το απαράδεκτο καθεστώς της ωρομισθίας. Τότε κανένας δάσκαλος δεν ήθελε να κάνει τα μαθήματα τους. Τώρα όμως με το νέο πρόγραμμα, έγιναν θελκτικά για τα "πιράνχας" της εκπαίδευσης. Γιατί ο δάσκαλος μόνο όταν υπάρχει οργανική καταδέχεται να διδάξει.

Αλλά για να έρθουμε στο θέμα μας. Δεν μπορούμε να καταδικάζουμε ένα νέο πρόγραμμα, αν δεν δοκιμαστεί σε βάθος χρόνου. Μπορούμε να επισημαίνουμε τα λάθη του αρχικά και να προσπαθούμε να το βελτιώνουμε. Ειδικά όταν το προηγούμενο είχε αποτύχει παταγωδώς και είχε καταντήσει πάρκινγκ παιδιών.

Και κριτές αυτού του νέου προγράμματος θα είναι οι γονείς, οι μαθητές και η εκπαιδευτική κοινότητα. Δεν θα το κρίνει ο ξανθομάλλης συνδικαλιστής. Να είναι σίγουρα για αυτό τα φερέφωνα της ΔΟΕ, εντός και εκτός forum.

Αποσυνδεδεμένος olyadro

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« Απάντηση #54 στις: Οκτώβριος 18, 2010, 11:07:46 μμ »
Ρε μην απαντάτε στους δασκλάκουςςςςςςςςςςςςςςςςςς αφήστε τα παιδιά στην μιζέρια τους. Παιδαγωγική Ακαδημία αυτο τα λεει ολα.Δασκαλάκια ειναι τετραετους φοιτησης ή ακόμη διετούς?!!!!!

Όταν δεν υπάρχουν επιχειρήματα, υπάρχουν πάντα οι κραυγές! Α, και δεν είμαι δασκάλα!

Καθένας με τον πόνο του.....

Δεν είναι πόνος, είναι αγανάκτηση. Γιατί τόσα χρόνια όλες οι ειδικότητες στήριξαν το ολοήμερο σχολείο, με το απαράδεκτο καθεστώς της ωρομισθίας. Τότε κανένας δάσκαλος δεν ήθελε να κάνει τα μαθήματα τους. Τώρα όμως με το νέο πρόγραμμα, έγιναν θελκτικά για τα "πιράνχας" της εκπαίδευσης. Γιατί ο δάσκαλος μόνο όταν υπάρχει οργανική καταδέχεται να διδάξει.

Αλλά για να έρθουμε στο θέμα μας. Δεν μπορούμε να καταδικάζουμε ένα νέο πρόγραμμα, αν δεν δοκιμαστεί σε βάθος χρόνου. Μπορούμε να επισημαίνουμε τα λάθη του αρχικά και να προσπαθούμε να το βελτιώνουμε. Ειδικά όταν το προηγούμενο είχε αποτύχει παταγωδώς και είχε καταντήσει πάρκινγκ παιδιών.

Και κριτές αυτού του νέου προγράμματος θα είναι οι γονείς, οι μαθητές και η εκπαιδευτική κοινότητα. Δεν θα το κρίνει ο ξανθομάλλης συνδικαλιστής. Να είναι σίγουρα για αυτό τα φερέφωνα της ΔΟΕ, εντός και εκτός forum.

Τώρα, αρχίζω και καταλαβαίνω. Εσύ νομίζεις πως υπερασπίζομαι τους δασκάλους εις βάρος των ειδικοτήτων, ενώ εγώ λέω απλά τη γνώμη μου, ως μέλος της εκπαιδευτικής κοινότητας, για το πρόγραμμα των παιδιών. Έχω αυτό το δικαίωμα, δε νομίζεις;

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« Απάντηση #55 στις: Οκτώβριος 18, 2010, 11:17:40 μμ »

Το χειρότερο όμως είναι ότι το συγκεκριμένο εγχείρημα βασίζεται σε κοινοτικά χρήματα με ημερομηνία λήξης το 2013. Ένα "ολοήμερο" σχολείο χτίστηκε χωρίς διορισμούς μονίμων αλλά με αναπληρωτές μέσω ΕΣΠΑ και με ένα νέο ιδιότυπο καθεστώς πρόσληψης όπως αναφέρεται και στη σχετική ανακοίνωση του υπ.παιδείας. Αναπληρωτές, με απώτερο στόχο να συμπληρώνουν ωράριο, με παρουσιολόγια κλπ προκειμένου να πληρωθούν.
Με άλλα λόγια ξεκινάμε κάτι τώρα που υπάρχουν τα λεφτά αλλά κανείς δεν μας εγγυάται για τη συνέχιση και τη βελτίωσή του. Πιθανή (πιθανότατη) εξέλιξη ο μαρασμός και η κατάργηση του όπως ακριβώς έγινε με το αρχικό ολοήμερο σχολείο, με την πδσ και ότι άλλο ξεκίνησε σαν φαγοπότι...

Να δούμε ξανά την παραπάνω τοποθέτηση της Ρόζυ που δείχνει καθαρά την ουσιαστική αδυναμία του νέου εγχειρήματος...
Αν οι δάσκαλοι παραμείνουν στις ακραίες συντηρητικές και συντεχνιακές θέσεις, οι διάφορες
προσπάθειες αναβάμισης της παρεχόμενης παιδείας στο Δημοτικό θα πέσουν σίγουρα στο κενό...
Το ξαναλέω: Από τους νεότερους δασκάλους - που είναι τώρα αρκετοί- περιμένω πιο ανοιχτό μυαλό, πιο θετική σκέψη,  λιγότερη  συντεχνιακή μιζέρια και προτάσεις βελτίωσης...



 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161864
  • Σύνολο θεμάτων: 19234
  • Σε σύνδεση σήμερα: 503
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 331
Σύνολο: 345

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.069 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.