*

Αποστολέας Θέμα: Παράλληλη στήριξη  (Αναγνώστηκε 103619 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kostzo10

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 324
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #70 στις: Σεπτέμβριος 02, 2011, 07:54:28 μμ »
Πολλές/πολλοί από μας έχουμε δηλώσει στην αίτηση των αναπληρωτών το κουτάκι της παράλληλης στήριξης. Γνωρίζει κανείς να μας διαφωτίσει με ποιο τρόπο γίνεται η επιλογή των νηπιαγωγών , που θα επιλεχθούν σε αυτή την αρμοδιότητα?Βγαίνει κάποιος πίνακας, ίσως, ο οποίος εμπεριέχει όλους τους νηπιαγωγούς, που δήλωσαν την προτίμηση αυτή και αντίστοιχα αναφέρεται και η μοριοδότηση μας?
αν και ανηκω στη δευτεροβαθμια νομιζω οτι το ιδιο ισχυει και στην πρωτοβαθμια.Η επιλογη γινεται απο τον πινακα των αναπληρωτων ειδικης αγωγης(σε εσας δουλεψαν περυσι και απο τον πινακα της γενικης αγωγης).δεν υπαρχει ξεχωριστος πινακας απλα οι προσληψεις γινονται ξεχωριστα "για το προγραμμα εξειδικευμενης εκπαιδευτικης υποστηριξης" σαν ξεχωριστη φαση.Αυτο εγινε τουλαχιστον περυσι.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:17:40 »

Αποσυνδεδεμένος Demetroula

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3088
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #71 στις: Σεπτέμβριος 03, 2011, 12:06:05 μμ »
Οι προσλήψεις γίνονται από τον πίνακα ΣΜΕΑ ΠΕ60.50. Στον οποίο βρίσκονται νηπιαγωγοί με πτυχίο στη γενική αγωγή αλλά και σεμινάρια και μεταπτυχιακά στην ειδική, νοηματική γλώσσα, κλ.π. Μόνο όταν εξαντληθεί αυτός ο πίνακας θα πάρει από τον πίνακα της γενικής, αλλά αυτό είναι μάλλον απίθανο.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος xanthoula4ever

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #72 στις: Σεπτέμβριος 04, 2011, 05:41:34 μμ »
σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας...

Αποσυνδεδεμένος emnaypli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 251
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #73 στις: Οκτώβριος 20, 2011, 09:02:58 μμ »
Παιδιά, να ρωτήσω κάτι: Έχουν καλέσει φέτος για παράλληλη στήριξη? Ξέρει κανείς αν θα καλέσουν και πότε?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:17:40 »

Αποσυνδεδεμένος Demetroula

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3088
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #74 στις: Οκτώβριος 22, 2011, 05:21:37 πμ »
Παιδιά, να ρωτήσω κάτι: Έχουν καλέσει φέτος για παράλληλη στήριξη? Ξέρει κανείς αν θα καλέσουν και πότε?
Έχουν καλέσει αλλά από τον πίνακα της ειδικής αγωγής, δηλαδή νηπιαγωγοί με μεταπτυχιακό ή σεμινάρια στην ειδική αγωγή.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος kynthia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 89
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Τίποτα δεν είναι τυχαίο!Ότι είναι ναγίνει θα γίνει
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #75 στις: Ιούνιος 11, 2012, 07:16:05 μμ »
Καλησπέρα,
Θα ήθελα να απευθυνθώ κυρίως σε όσους αναπληρωτές έχουν εργαστεί σε παράλληλη στήριξη και να τους ρωτήσω τις τυχόν δυσκολίες που αντιμετώπισαν καθώς και τις δυσκολίες/ιδιαιτερότητες των μαθητών τους..Σε τι σχολεία ήσαστε; Τμήματα ένταξης, ειδικά σχολεία,εεεεκ; Δεδομένου ότι δεν δήλωσαν αρκετοί αναπληρωτές να εργαστούν σε παράλληλη στήριξη ρωτάω τα παραπάνω για να καταλάβω τις διαφορές με τους αναπληρωτές ειδικής αγωγής που εργάζονται σε ειδικά σχολεία και τμήματα ένταξης.Ευχαριστώ
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 06, 2012, 02:48:47 μμ από Lucinda »

Αποσυνδεδεμένος Nora Kak

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 336
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #76 στις: Σεπτέμβριος 18, 2012, 11:26:16 πμ »
Δούλεψα πέρυσι παράλληλη στήριξη σε κανονικό νηπιαγωγείο. Είχα περίπτωση παιδιού με νοητική στέρηση. Είχα συνεχή συνεργασία με το ΚΕΔΔΥ, καθημερινή αναφορά (ημερολόγιο) για το τι κάνουμε την κάθε μέρα(σκοπούς, στόχους, υλοποίηση κλπ κλπ). Κάθε μήνα 1-2 φορές σεμινάρια με τον σχολικό σύμβουλο Ειδικής Αγωγής. Με το παιδί ήμουν οκ, δεν είχα πρόβλημα.
Kynthia, οι αναπληρωτές Ειδικής πάνε πρώτοι στην παράλληλη στήριξη και όταν εξαντληθούν οι πίνακες Ειδικής, τότε παίρνουν από της γενικής.
Δεδομένου ότι εγώ είμαι νηπιαγωγός Ειδικής, ποτέ δεν έχει εξαντληθεί ο πίνακας μου και έτσι ποτέ δεν έχουν πάρει νηπιαγωγούς Γενικής. Οι δάσκαλοι ειδικής είναι πολλοί λίγοι για τις ανάγκες και πάντα εξαντλείται ο πίνακας τους.
Τέλος, στην παράλληλη στήριξη είσαι μέσα σε κανονική τάξη και όχι σε κάποιο τμήμα ένταξης ή ειδικό σχολείο. Όταν ένας μαθητής έχει κάποιες δυσκολίες στην μάθηση, εξετάζεται στα ΚΕΔΔΥ και επιλέγουν τι είναι καλύτερο για την εκπαίδευσή του: παράλληλη στήριξη, τμήμα ένταξης ή ειδικό σχολείο.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 06, 2012, 02:49:21 μμ από Lucinda »
Η παιδική ηλικία δείχνει τον άνθρωπο, όπως η αυγή την ημέρα..

Αποσυνδεδεμένος aghathi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1611
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εκπαίδευση=παιδιά
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #77 στις: Σεπτέμβριος 25, 2012, 03:00:19 μμ »
καλημερα κοριτσια. βρηκα το θεμα σας και θα ηθελα την γνωμη σας για κατι που αφορα τον γιο μου. Ειναι 6 χρονων και τωρα παει πρωτη. Ειναι μοναχοπαιδι και πολυ ζωηρος. Εχω ομως ασχοληθει πολυ μαζι του και η νηπιαγωγος του ηταν πολυ καλη. Εχει πολλες γνωσεις για τη ηλικια του και τρομερη φαντασια. Συλλαβιζει, γνωριζει ολα τα γραμματα, γραφει συλλαβες και μικρες λεξεις, μετραει, προσθετει, αφαιρει. Συνεχεια παιζει παιχνιδια ρολων με την φαντασια του και γενικως απορροφαται πολυ στο παιχνιδι. Σαν μοναχοπαιδι, τρελαινεται οταν βλεπει παιδια και δεν θελει να σταματησει να παιζει. Ετσι λοιπον ειδε το σχολειο σαν παραδεισο παιχνιδιου. Ειναι ομως τοσο ζωηρος που η δασκαλα επιμενει οτι εχει υπερκινητικοτητα και εννοει δεπυ, και οτι πρεπει να το δουμε και να κανουμε κατι.
Δεν ειναι οτι νιωθω προσβεβλημενη, ομως οι δικες μου γνωσεις για αυτο το θεμα δεν μου δειχνουν κατι τετοιο και επιπλεον δεν θα ηθελα μια δασκαλα που γνωριζει μολις μια εβδομαδα το παιδι μου να το αντιμετωπισει ως παιδι με μαθησιακες δυσκολιες.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 06, 2012, 02:50:30 μμ από Lucinda »

Αποσυνδεδεμένος Nora Kak

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 336
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #78 στις: Σεπτέμβριος 25, 2012, 03:36:06 μμ »
Ξαφνικά γίνανε όλοι ειδήμονες!  Σημάδια υπερκινητικότητας: ∆εν μπορεί να ενταχθεί στη λογική της ομάδας, με αποτέλεσμα να έχει προβλή΅ατα στις σχέσεις του ΅ε τους συ΅΅αθητές του και τους εκπαιδευτικούς. Ειδικότερα, μπορεί:  Να είναι επιθετικό. Να μην μπορεί να καθίσει όση ώρα απαιτείται στην "παρεούλα" του νηπιαγωγείου ή στο θρανιο του δημοτικου.  Να ΅ην υπακούει σε κανόνες και να είναι πολύ παρορμητικό. › Να ΅η συμμετέχει σε σχολικές δραστηριότητες εκτός μαθήματος. Να αντιμετωπίζει δυσκολίες στο σχολείο. Σε αυτή την περίπτωση, είτε παρουσιάζει αδυναμία συγκέντρωσης, με αποτέλεσ΅α να μην μπορεί να παρακολουθήσει το μάθη΅α και να μελετήσει, είτε δυσκολεύεται να διαβάσει ή να γράψει.  Επίσης, έχει παρατηρηθεί ότι ορισ΅ένα υπερκινητικά παιδιά, στην ηλικία του ενός-ενάμισι έτους, κοιμούνται λίγο, αντιδρούν και κινούν τα πόδια και τα χέρια τους νευρικά, έχουν πολλούς κολικούς και αυτά τα συμπτώματα δεν υποχωρούν όσο μεγαλώνουν.
Μπορείς να το πας σε ειδικό να ρωτήσεις αλλά για μένα να ξέρεις δεν μπορεί μια δασκάλα να βγάλει συμπέρασμα σε μια βδομάδα.. Εκτός αν είναι ειδική σε μαθησιακές δυσκολίες.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 06, 2012, 02:50:38 μμ από Lucinda »
Η παιδική ηλικία δείχνει τον άνθρωπο, όπως η αυγή την ημέρα..

Αποσυνδεδεμένος aghathi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1611
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εκπαίδευση=παιδιά
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #79 στις: Σεπτέμβριος 25, 2012, 03:50:37 μμ »
Αυτη η επιπολαιοτητα με ξαφνιασε. Εξι χρονια εχω προβλημα να αποσπασω το παιδι μου απο αυτο με το οποιο ασχολειται. Και ερχεται καποιος σε μια εβδομαδα να μου πει οτι το παιδι δεν συγκεντρωνεται. οπως ειπα ειναι πολυ δραστηριος αλλα οταν παιζει ολα καλα. Τωρα πρωτη εβδομαδα στο σχολειο του φαινεται βουνο να γεμισει μια κολλα Α4 με γραμμες οσο η δασκαλα γραφει τα τετραδια. Εγω να το παω σε ειδικο, αλλα γινεται διαγνωση πριν τα 7?
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 06, 2012, 02:50:46 μμ από Lucinda »

Αποσυνδεδεμένος Nora Kak

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 336
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #80 στις: Σεπτέμβριος 25, 2012, 03:55:17 μμ »
Ναι γίνεται διάγνωση. Τι γραμμές να γεμίσει; Δεν κατάλαβα; Τα βάζει να ζωγραφίσουν; Σε όλα τα μαθήματα δεν συγκεντρώνεται;
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 06, 2012, 02:50:55 μμ από Lucinda »
Η παιδική ηλικία δείχνει τον άνθρωπο, όπως η αυγή την ημέρα..

Αποσυνδεδεμένος aghathi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1611
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εκπαίδευση=παιδιά
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #81 στις: Σεπτέμβριος 25, 2012, 04:03:04 μμ »
φωτοτυπια με πλαγιες γραμμες ή Τ ή Π κτλ. για να γεμισει τον χρονο που ετοιμαζει τα τετραδια της αντιγραφης. Μετα την Α4 κανουν αντιγραφη στο τετραδιο. Χτες και σημερα τα εδωσε σε μορφη ζωγραφιας. Στην αρχη ο γιος μου ηταν ενθουσιασμενος μετα τον εβαλε να καθεται μονος επειδη ηταν ζωηρος και αυτος εχει αντιδρασει ασχημα. Σημερα η δασκαλα μου λεει κατι πρεπει να κανουμε γιατι δεν τον νοιαζει τιποτα και για δευτερη φορα μου ειπε οτι ειναι υπερκινητικος.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 06, 2012, 02:51:01 μμ από Lucinda »

Αποσυνδεδεμένος Nora Kak

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 336
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #82 στις: Σεπτέμβριος 25, 2012, 04:15:19 μμ »
Α' Δημοτικού είναι είπαμε; ’ρα δεν έχει φύγει από τα δεδομένα του νηπιαγωγείου και το παιδί νομίζει ότι μπορεί να ζωγραφίσει.
Τα τετράδια της αντιγραφής εν ώρα διδασκαλίας τα γεμίζει η δασκάλα; Δεν μπορεί να τα πάρει και να τα ετοιμάσει σε διάλειμμα ή σε κενή ώρα;
Το ότι το έβαλε να κάτσει μόνο του, είναι σαν να το περιθωριοποίησε κατά κάποιον τρόπο. Μιλούσε στους διπλανούς του εν ώρα μαθήματος;
Βάση ψυχολογίας, ένα παιδί Α΄Δημοτικού δεν έχει ξεφύγει εντελώς από την νοοτροπία του νηπιαγωγείου. Θέλει χρόνο προσαρμογής κάπου μέχρι τα χριστούγεννα. Νομίζω ότι η δασκάλα πρέπει να βρει έναν τρόπο να του τραβήξει την προσοχή. Να τον βάζει να μοιράζει τις φωτοτυπίες της, να τον κάνει "βοηθό" για να σταματήσει να είναι ζωηρός. Και κυρίως να το βάλει να κάτσει με ένα ήσυχο παιδί.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 06, 2012, 02:51:07 μμ από Lucinda »
Η παιδική ηλικία δείχνει τον άνθρωπο, όπως η αυγή την ημέρα..

Αποσυνδεδεμένος aghathi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1611
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εκπαίδευση=παιδιά
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #83 στις: Σεπτέμβριος 25, 2012, 04:24:01 μμ »
αυτα ακριβως εκανε η νηπιαγωγος και λειτουργουσε πολυ καλα. Στο σπιτι γραφουμε σχετικα ευκολα ο,τι δεν εχει γινει στο σχολειο.
ευχαριστω για τις απαντησεις
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 06, 2012, 02:51:14 μμ από Lucinda »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159855
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 774
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 633
Σύνολο: 643

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.085 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.