*

Αποστολέας Θέμα: Ανάθεση φιλολογικών μαθημάτων σε άλλες ειδικότητες  (Αναγνώστηκε 139350 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2614
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Για να καταλάβω γιατί είμαι άσχετος (δεν είμαι Φιλόλογος Ελληνικών ή Ξένων Γλωσσών).
 
Ο πτυχιούχος του Ιστορικού για παράδειγμα (ή και αυτός της Κλασσικής Φιλολογίας), έχει μεγαλύτερη σχέση με τη Λογοτεχνία από τους Φιλόλογους Ξένων Γλωσσών;

Δηλαδή στο πρόγραμμα σπουδών των Ξενόγλωσσων, δεν υπάρχει Λογοτεχνία; Στους Ιστορικούς υπάρχει;
Ή υπάρχει και στους δύο, αλλά είναι διαφορετική Λογοτεχνία;

Συνάδελφοι ομόνοια. Η ισχύς εν τη ενώσει.
Στο ιστορικό-αρχαιολογικό της Αθήνας που τελείωσα εγώ το 1/3 των μαθημάτων ήταν φιλολογικά και όχι μαθήματα ειδικότητας. Κάναμε, λοιπόν, και αρχαία ελληνικά και λογοτεχνία και λατινικά και γλωσσολογία και φιλοσοφία. Για να λυθούν οι απορίες! Δεν ξέρω τι σχεδιάζει το υπουργείο, αλλά όχι δε δικαιούστε οι ξενόγλωσσοι να κάνετε ιστορία ή λογοτεχνία, γιατί δεν τα έχετε διδαχθεί τα αντικείμενα στις σχολές σας. Άλλο αυτό που σας συμβαίνει και άλλο να θεωρούμε και δίκαιες τις δεύτερες αναθέσεις.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3491
    • Προφίλ
    Νομίζω πως οι φιλόλογοι γενικά έχουμε  ξεπεράσει (ή πρέπει οπωσδήποτε να ξεπεράσουμε) την προκατάληψη περί αποφοίτων του φιλολογικού, ιστορικού, Φ.Π.Ψ. κλπ. Το πρόβλημα όμως είναι ότι είμαστε πάρα πολλοί και καθώς προερχόμαστε από πολλές σχολές είναι δύσκολο να διεκδικήσουμε. Ανάλογο πρόβλημα έχουν και οι καθηγητές πληροφορικής που προέρχονται από δεκάδες σχολές, έχουν πολλές ενώσεις και έχουν καταντήσει κατ΄ ομολογία τους τα παιδιά για όλες τις δουλειές.
     Νομίζω πως το θέμα με τις αναθέσεις σε ξενόγλωσσους είναι τελικά πολύ πιο ύπουλο απ΄ ό,τι φαινόταν, καθώς ανοίγει τον ασκό του Αιόλου: θα φανεί ότι κινδυνολογώ αν πω ότι επόμενος στόχος είναι τα φιλολογικά μαθήματα; Ας μην ξεχνάμε ότι είναι και θέμα πολιτικό. Η Γιαννάκου, με σύμβουλό της καθηγήτρια φιλόλογο του Πανεπιστημίου Αθηνών ενίσχυσε τις ώρες των αρχαίων (π.χ. Επιτάφιος του Περικλή ως μάθημα Γενικής Παιδείας). Ας μην ξαφνιαστούμε αν μια ωραία πρωία με μια Υ.Α. αποσύρουν τα αρχαία από το Γυμνάσιο, έτσι για να γυρίσουμε στα παλιά, προ 25 ετών.

Αποσυνδεδεμένος zoi9

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 14
    • Προφίλ
Καθ΄όσων φαίνεται ... έπεται μίσος και αλληλοσπαραγμός ... Τελικά το "διαίρει και βασίλευε" είναι επίκαιρο

Αποσυνδεδεμένος vt70

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 32
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Εάν οι ξενόγλωσσοι έχουν πρόβλημα με το μάθημά τους, αυτό είναι ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
Ούτε ιστορία ούτε λογοτεχνία έχουν διδαχθεί στο πανεπιστήμιο ούτε έχουν εξεταστεί σε αυτά τα μαθήματα στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για να έχουν αξιολογηθεί.
Το τι θα τους κάνει το υπουργείο, επίσης είναι δικό τους πρόβλημα.
Επειδή οι καιροί είναι πονηροί, οι φιλόλογοι που διδάσκουμε στα σχολεία να απαιτούμε από τη Δ/νση να μη δίνεται ούτε μία ώρα σε άλλη ειδικότητα. Και όταν λέμε ούτε μία, εννοώ ΟΥΤΕ ΜΙΑ!
Επίσης, η ΠΕΦ πρέπει επιτέλους να ξυπνήσει και να ασχολείται και με κανένα σοβαρό θέμα...
Επειδή οι φιλόλογοι έχουν τις περισσότερες ώρες στο ημερήσιο πρόγραμμα του σχολείου, είναι σίγουρο ότι όλες οι ειδικότητες που θα έχουν πρόβλημα να συμπληρώσουν ωράριο, θα κοιτάνε να πάρουν ώρες από τους φιλολόγους.
Και γι' αυτό θα πρέπει να έχουμε το νου μας ΣΥΝΕΧΩΣ...
Εάν το κράτος έκανε τη βλακεία να διορίσει κόσμο σε ειδικότητες όπου υπήρχε ήδη πλεονάζον προσωπικό, αυτή τη βλακεία δε θα τη διορθώσει εις βάρος μας.
Αρκετοί φιλόλογοι έχουν επάρκεια σε ξένες γλώσσες και γνωρίζουν πρακτική αριθμητική. Δε ζήτησε όμως κανείς/καμία να διδάξει ούτε ξένη γλώσσα ούτε μαθηματικά.
'Οταν εμείς είχαμε πλήρες ωράριο (21 ώρες) και αυτοί με τα ίδια χρόνια υπηρεσίας κάνανε 9-11 ώρες, κοροϊδεύανε τον κόσμο και πέρναμε τον ίδιο μισθό, τότε κανείς τους δε μίλαγε... Μας λέγανε και κορόιδα!
Τώρα τους έπιασε ο πόνος και ψάχνουν για ώρες ("ώρες να' ναι και ό,τι να' ναι") για να μη φάνε καμία μετάταξη ή και απόλυση. Αμ δε...
Τις επόμενες ημέρες πρέπει να "σπάσουμε" τα τηλέφωνα της ΠΕΦ και να απαιτήσουμε από το προεδρείο, αντί να ασχολείται με δημόσιες σχέσεις, να δώσει λόγο για το τι σκοπεύει να κάνει, ώστε να αντιμετωπίσει το πρόβλημα τώρα στην αρχή του, πριν έχουμε τετελεσμένες καταστάσεις.
'Ετσι, για να τα λέμε "ωμά"!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος gallikou

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 718
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Για να στα πω κι εγώ πιο ωμά: Λογοτεχνίες οι ξενόγλωσσοι έχουμε κάνει άπειρες στις σχολές μας και μάλιστα με πολύ σύγχρονες μεθόδους ανάλυσης. Και το ότι είστε φιλόλογοι δεν σας καθιστά αυτόματα ούτε πιο καλλιεργήμένους, ούτε φωτεινούς παντογνώστες.  Όταν μας σακάτευε η Γιαννάκου με την τρίτη ώρα που μας αφαιρέθηκε, οι φιλόλογοι σφύριζαν αδιάφορα.  Επίσης οι φιλόλογοι με 15 και 20 μόρια μπορείτε να πάρετε μετάθεση στον τόπο κατοικίας σας ή τουλάχιστον σε όμορο νομό, ενώ εμείς με 100 και 150 μόρια και ούτε με τα κυάλια δεν μπορούμε να δούμε τα σπίτια μας.
Διαφωνώ με τις δεύτερες αναθέσεις, αλλά δεν ανέχομαι από κανέναν να με υποτιμάει και να λέει ό,τι του κατεβαίνει για τον κλάδο μου. Κι αν δεν μπορείς αγαπητέ/η να καταλάβεις ότι ό,τι υφιστάμεθα εμείς έχει αντίκτυπο και σε όλες τις άλλες ειδικότητες, τότε είσαι μακριά νυχτωμένος/η. Ούτε ζητάμε να δουλεύουμε λιγότερο από τους άλλους, αυτό που ζητάμε είναι να μπορούμε να κάνουμε ολοκληρωμένα τη δουλειά μας, από το Δημοτικό ως το Λύκειο, έτσι ώστε να εκλείψει η γάγγραινα των φροντιστηρίων. Να έχουμε τις ώρες που χρειαζόμαστε και όχι το μίζερο 2ωρο, βιβλία της προκοπής κι όχι τις αθλιότητες του υπουργείου κλπ. και σε αυτά τα αιτήματά μας μπορούμε να συναντηθούμε με όλες τις υπόλοιπες ειδικότητες. Και αυτό τελικά είναι που έχει σημασία...

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3491
    • Προφίλ
Μπορείτε να σταματήσετε τις συγκρίσεις για το ποιος είναι ο καλύτερος; Έλεος!

Αποσυνδεδεμένος christina_g

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 63
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
vt70 θα ήταν πολύ πιο αποτελεσματικό να κατεύθύνεις το θυμό σου όχι απέναντι σε συναδέλφους αλλά απέναντι στο Υπουργείο και τις αντιεκπαιδευτικές και αντιπαιδαγωγικές αποφάσεις του.
Αν παρακολουθείς τις εξελίξεις, θα έχεις καταλάβει ότι αγωνιζόμαστε για την ανάκληση των αποφάσεων του υπουργείου για κατάργηση στο δικαίωμα επιλογής στη 2η ξένη γλώσσα, για επαναφορά της 3ωρης διδασκαλίας, για σύνδεση με το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας κτλ κτλ.
Στις διεκδικήσεις μας ΔΕΝ περιλαμβάνεται το να "φάμε" ώρες από τους φιλολόγους.
Θα θέλαμε στο επόμενο συλλαλητήριο να σε έχουμε στο πλευρό μας γιατί δυστυχώς το πρόβλημά μας είναι και δικό σου πρόβλημα.

Αποσυνδεδεμένος mariefrance

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 564
    • Προφίλ
Εάν οι ξενόγλωσσοι έχουν πρόβλημα με το μάθημά τους, αυτό είναι ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
Ούτε ιστορία ούτε λογοτεχνία έχουν διδαχθεί στο πανεπιστήμιο ούτε έχουν εξεταστεί σε αυτά τα μαθήματα στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για να έχουν αξιολογηθεί.
Το τι θα τους κάνει το υπουργείο, επίσης είναι δικό τους πρόβλημα.
Επειδή οι καιροί είναι πονηροί, οι φιλόλογοι που διδάσκουμε στα σχολεία να απαιτούμε από τη Δ/νση να μη δίνεται ούτε μία ώρα σε άλλη ειδικότητα. Και όταν λέμε ούτε μία, εννοώ ΟΥΤΕ ΜΙΑ!
Επίσης, η ΠΕΦ πρέπει επιτέλους να ξυπνήσει και να ασχολείται και με κανένα σοβαρό θέμα...
Επειδή οι φιλόλογοι έχουν τις περισσότερες ώρες στο ημερήσιο πρόγραμμα του σχολείου, είναι σίγουρο ότι όλες οι ειδικότητες που θα έχουν πρόβλημα να συμπληρώσουν ωράριο, θα κοιτάνε να πάρουν ώρες από τους φιλολόγους.
Και γι' αυτό θα πρέπει να έχουμε το νου μας ΣΥΝΕΧΩΣ...
Εάν το κράτος έκανε τη βλακεία να διορίσει κόσμο σε ειδικότητες όπου υπήρχε ήδη πλεονάζον προσωπικό, αυτή τη βλακεία δε θα τη διορθώσει εις βάρος μας.
Αρκετοί φιλόλογοι έχουν επάρκεια σε ξένες γλώσσες και γνωρίζουν πρακτική αριθμητική. Δε ζήτησε όμως κανείς/καμία να διδάξει ούτε ξένη γλώσσα ούτε μαθηματικά.
'Οταν εμείς είχαμε πλήρες ωράριο (21 ώρες) και αυτοί με τα ίδια χρόνια υπηρεσίας κάνανε 9-11 ώρες, κοροϊδεύανε τον κόσμο και πέρναμε τον ίδιο μισθό, τότε κανείς τους δε μίλαγε... Μας λέγανε και κορόιδα!
Τώρα τους έπιασε ο πόνος και ψάχνουν για ώρες ("ώρες να' ναι και ό,τι να' ναι") για να μη φάνε καμία μετάταξη ή και απόλυση. Αμ δε...
Τις επόμενες ημέρες πρέπει να "σπάσουμε" τα τηλέφωνα της ΠΕΦ και να απαιτήσουμε από το προεδρείο, αντί να ασχολείται με δημόσιες σχέσεις, να δώσει λόγο για το τι σκοπεύει να κάνει, ώστε να αντιμετωπίσει το πρόβλημα τώρα στην αρχή του, πριν έχουμε τετελεσμένες καταστάσεις.
'Ετσι, για να τα λέμε "ωμά"!

Τι κριμα να υπαρχουν τετοιοι "συναδελφοι".....

Αποσυνδεδεμένος gallikou

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 718
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Μπορείτε να σταματήσετε τις συγκρίσεις για το ποιος είναι ο καλύτερος; Έλεος!
Δεν είχα διάθεση να αντιδικήσω με κανέναν, αλλά όταν κάποιοι δεν καταλαβαίνουν ότι αυτά που συμβαίνουν πλήττουν συνολικά την εκπαίδευση και τους εκπαιδευτικούς, εξοργίζομαι. "Σήμερα εμείς, αύριο εσείς", αυτό είναι το θέμα. Κανείς δεν είναι προστατευμένος πλέον. Όλοι μαζί μπορούμε να καταφέρουμε κάτι, αλλά όχι αλληλοσπαρασσόμενοι...

Αποσυνδεδεμένος vt70

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 32
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
...Το ότι είστε πολύ περισσότεροι/ες από όσους/ες χρειάζεται το δημόσιο σχολείο στην ειδικότητά σας, μήπως το έχετε σκεφθεί καθόλου;
Και αυτό δε συμβαίνει τώρα ξαφνικά. Εδώ και χρόνια υπήρχαν ειδικότητες με 9-11 ώρες και άλλες ακόμη και με 8 (βλ. γυμναστές) την εβδομάδα! Αλλά κάθε χρόνο οι διορισμοί, διορισμοί σε αυτές τις ειδικότητες...

Αποσυνδεδεμένος EVANG

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 96
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Ας σταματήσουμε να στρέφουμε τα βέλη ο ένας στον άλλον. Επειδή διόριζαν, ενώ δεν τους είχαν ανάγκη, δε σημαίνει ότι φταίνε οι ξενόγλωσσοι! Αν εσύ ήσουν στη θέση τους και σε διόριζε το Υπουργείο, τι θα έλεγες; Μη με διορίζετε γιατί είμαστε υπεράριθμοι; Να ηρεμήσουμε λίγο, να συσπειρωθούμε και να κοιτάξουμε πώς θα αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα!Έρχεται λαίλαπα που θα τα σαρώσει όλα. Τι θα κάνουμε για αυτό;
ΠΕ02 και ΠΕ70

Αποσυνδεδεμένος vt70

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 32
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
...Πάντως δε θα έψαχνα να συμπληρώσω ωράριο κάνοντας μαθηματικά...

Αποσυνδεδεμένος gallikou

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 718
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αν άνοιγαν οργανικές στα Δημοτικά δεν θα περίσσευε κανένας. Αλλά αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα: περισσεύουμε στα Γυμνάσια, αλλά δεν φτάνουμε και για τα Δημοτικά. Κι επειδή δεν θέλουν να διορίσουν ούτε καν αναπληρωτές προσπαθούν να τα βολέψουν όπως όπως. Όσο για τις ώρες: είμαι έξι χρόνια διορισμένη δεν έχω δει κάποιον ξενόγλωσσο να μην συμπληρώνει ωράριο είτε με δημοτικά, είτε με δεύτερο Γυμνάσιο ή Λύκειο. Τέλος, όσον αφορά στους διορισμούς μας, τί να κάνουμε; Να την πληρώσουμε τώρα αναδρομικά, επειδή το υπουργείο δεν μπορούσε να υπολογίσει πόσοι του λείπουν; Στην τελική δεν τους παρακαλέσαμε: με ΑΣΕΠ περάσαμε ή με ένα σωρό χρόνια προϋπηρεσία...

Αποσυνδεδεμένος christina_g

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 63
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Δεν είμαστε πολύ περισσότεροι απ'ότι χρειάζεται το δημόσιο σχολείο. Θα έπρεπε να είμαστε τόσοι ώστε η ελληνική οικογένεια να μη χρειάζεται να ματώνει κάθε μήνα για να πληρώνει φροντιστήρια και ιδιαίτερα.
Κανείς ποτέ δεν έμαθε ξένη γλώσσα κάνοντας 2 ώρες με άχρηστα βιβλία.
Η τοποθέτησή σου ότι είμαστε περισσότεροι απ'ότι χρειάζεται το δημόσιο σχολείο αυτά τα θεωρεί δεδομένα. Συμπαρατάσεσαι δηλ. με την εκπαιδευτική πολιτική του Υπουργείου σε ότι αφορά την ξενόγλωσση εκπαίδευση.
Ενδεχομένως το "νέο σχολείο" της ημιμάθειας και της κατάρτισης αντί για τη γνώση να σε εκφράζει.
Εάν μιλάμε όμως για δημόσια, δωρεάν παιδεία για όλους και όχι για σχολείο της αγοράς, όπου ο μαθητής αρκεί να ξέρει να διαβάζει, να γράφει, να μετράει και να εκτελεί πράξεις στον υπολογιστή, η ξενόγλωσση εκπαίδευση είναι προσφορά στην σύγρονη ελληνική οικογένεια που δεν έχει πλέον να πληρώσει ούτε για τα βασικά.
vt70 υποστηρίζεις τη δημόσια, δωρεάν εκπαίδευση για όλους ή μετράς τις ώρες που ενδεχομένως θα χάσεις;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 887
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 871
Σύνολο: 872

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.086 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.