*

Αποστολέας Θέμα: Ανάθεση φιλολογικών μαθημάτων σε άλλες ειδικότητες  (Αναγνώστηκε 139404 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gallikou

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 718
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Μπορείτε να μου λύσετε μια απορία σχετικά με την ανάθεση των μαθημάτων και το μοίρασμα των ωρών; Β΄ Ανάθεση φιλολογικών μαθημάτων σε ξενόγλωσσους σημαίνει ότι πρώτα συμπληρώνουν ωράριο όλοι οι φιλόλογοι (δηλαδή 21 ώρες) και μετά ό,τι περισσεύει το παίρνουν οι ξενογλωσσοι; Στο σχολείο που βρίσκομαι αυτό δεν συμβαίνει, δηλαδή οι φιλόλογοι δεν καταφέρνουν να συμπληρώνουν ωράριο. Πού θα βρω την σχετική νομοθεσία;
Κανονικά έτσι γίνεται, πρέπει πρώτα να συμπληρώνουν ωράριο οι φιλόλογοι. Ενδεχομένως στο σχολείο σου να θέλουν να επυπηρετήσουν κάποια παλιά ξενόγλωσση, αλλά είναι παράτυπο. Στο δικό μου σχολείο ενώ επέμενα κι εγώ και η συνάδελφος των γερμανικών να σπάσουν τμήματα, δεν το δέχθηκε ο δ/ντης με άνωθεν εντολή κι έτσι πήραμε και οι δύο ιστορίες, αλλά οι φιλόλογοι συμπλήρωναν ωράριο. Δεν προσελήφθη όμως αναπληρωτή...

 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος gallikou

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 718
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Χωρίς να ξέρω συγκεκριμένα το μόνο σίγουρο είναι πως αν κάποιος ξενόγλωσσος έχει οργανική και δε συμπληρώνει ωράριο θα καλύπτει πρώτα αυτός το ωράριό του με β αναθέσεις και θα ακολουθεί ο φιλόλογος ευρισκόμενος σε διάθεση πυσδε/αποσπασμένος/νεοδιόριστος/αναπληρωτής κλπ. κι ας έχει τα μαθήματα αυτά α' ανάθεση...

Δεν νομίζω να ισχύει κάτι τέτοιο. Πρώτα καλύπτονται τα μαθήματα με τις ειδικότητες α' ανάθεσης και μετά   όποιο μάθημα δεν έχει δοθεί το αναλαμβάνουν κατά σειρά ως εξής: σε διάθεση, αποσπασμένος, β' ανάθεση, αναπληρωτής.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3491
    • Προφίλ
gallikou, έχεις δίκιο, εξυπηρετούνταν οι παλιοί (θεολόγος, γαλλικών, γερμανικών), ενώ φιλόλογοι με οργανική βρεθήκαμε να μην συμπληρώνουμε ωράριο!!!! Από παρατυπίες άλλο τίποτα!!!!!! Το θέμα είναι αν μπορώ να βρω κάπου την νομοθεσία για να τους την τρίψω στην μούρη.

Αποσυνδεδεμένος shania

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 432
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Χωρίς να ξέρω συγκεκριμένα το μόνο σίγουρο είναι πως αν κάποιος ξενόγλωσσος έχει οργανική και δε συμπληρώνει ωράριο θα καλύπτει πρώτα αυτός το ωράριό του με β αναθέσεις και θα ακολουθεί ο φιλόλογος ευρισκόμενος σε διάθεση πυσδε/αποσπασμένος/νεοδιόριστος/αναπληρωτής κλπ. κι ας έχει τα μαθήματα αυτά α' ανάθεση...

Δεν νομίζω να ισχύει κάτι τέτοιο. Πρώτα καλύπτονται τα μαθήματα με τις ειδικότητες α' ανάθεσης και μετά   όποιο μάθημα δεν έχει δοθεί το αναλαμβάνουν κατά σειρά ως εξής: σε διάθεση, αποσπασμένος, β' ανάθεση, αναπληρωτής.
Δε θα επιμείνω γιατί δεν το γνωρίζω 100%,έχω πληροφορηθεί όμως ότι στην πράξη έχει συμβεί.Αν κάποιος μπορεί ας παραθέσει τη σχετική νομοθεσία...
Ν'αγαπάς την ευθύνη.
Να λες εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γη.
Αν δε σωθεί,εγώ φταίω.
                                Ν.ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3491
    • Προφίλ
Νομίζω ότι η διευκρίνιση του θέματος είναι εξαιρετικά επείγουσα για όλους μας.

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2614
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
O έχων οργανική ξενόγλωσσος προηγείται έναντι του φιλολόγου που δεν έχει οργανική στο συγκεκριμένο σχολείο στη συμπλήρωση ωραρίου. Σας το λέω αυτό με απόλυτη σιγουριά. "Παθώς και μαθώς" που έλεγαν και σε μια ελληνική ταινία. Ό παραλογισμός στο αποκορύφωμά του. Στην επαρχία μάλιστα, που μπορεί κάποιος να έχει οργανική με 12 ώρες να δείτε πανηγύρι που συμβαίνει στο γυμνάσιο με τις δεύτερες αναθέσεις. Την ιστορία τη διδάσκουν από ξενόγλωσσοι έως και νομικάριοι. Πάντως, σπανίζει να δεις ιστορικό να διδάσκει ιστορία στο γυμνασίο. Στο λύκειο τα πράγματα είναι καλύτερα, γι αυτό και το προτιμώ, για να μπορώ να κάνω το αντικείμενο που σπούδασα. Αυτό δε σημαίνει ότι ευθύνονται οι ξενόγλωσσοι, αλλά πλέον πρέπει όλοι μας να διεκδικήσουμε το αυτονόητο και όχι να επαναπαυόμαστε τρώγοντας ώρες από άλλες ειδικότητες.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος shania

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 432
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
O έχων οργανική ξενόγλωσσος προηγείται έναντι του φιλολόγου που δεν έχει οργανική στο συγκεκριμένο σχολείο στη συμπλήρωση ωραρίου. Σας το λέω αυτό με απόλυτη σιγουριά. "Παθώς και μαθώς" που έλεγαν και σε μια ελληνική ταινία. Ό παραλογισμός στο αποκορύφωμά του. Στην επαρχία μάλιστα, που μπορεί κάποιος να έχει οργανική με 12 ώρες να δείτε πανηγύρι που συμβαίνει στο γυμνάσιο με τις δεύτερες αναθέσεις. Την ιστορία τη διδάσκουν από ξενόγλωσσοι έως και νομικάριοι. Πάντως, σπανίζει να δεις ιστορικό να διδάσκει ιστορία στο γυμνασίο. Στο λύκειο τα πράγματα είναι καλύτερα, γι αυτό και το προτιμώ, για να μπορώ να κάνω το αντικείμενο που σπούδασα. Αυτό δε σημαίνει ότι ευθύνονται οι ξενόγλωσσοι, αλλά πλέον πρέπει όλοι μας να διεκδικήσουμε το αυτονόητο και όχι να επαναπαυόμαστε τρώγοντας ώρες από άλλες ειδικότητες.
Συμφωνώ απολύτως.
Ν'αγαπάς την ευθύνη.
Να λες εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γη.
Αν δε σωθεί,εγώ φταίω.
                                Ν.ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ

Αποσυνδεδεμένος dessi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 523
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αυτό όλο που συζητάμε τώρα έχει να κάνει με την αναποτελεσματικότητα του κράτους. Ο λάθος άνθρωπος στη λάθος θέση! Σας ανέφερα παραπάνω ότι και πριν χρόνια οι Ξενόγλωσσοι δίδασκαν το μάθημα της Ιστορίας (δεν θυμάμαι όταν ήμουν μαθήτρια να είχε εξαγγελθεί παρόμοιο με το σημερινό πρόγραμμα περικοπών  :) ). Υπάρχει ένα τεράστιο ανθρώπινο δυναμικό στη χώρα που εκπαιδεύεται για να κάνει μια συγκεκριμένη δουλειά και στο τέλος μένει αναξιοποίητο. Τόσες σπουδές π.χ. στην Ιστορία, μεταπτυχιακά, ενασχόληση συστηματική, συμμετοχή σε εξετάσεις Ασεπ και στο τέλος πηγαίνεις στο σχολείο και σου λένε δεν θα διδάξεις το μάθημα. Εχει ανατεθεί σε άσχετους.

Ποιος βγαίνει ζημιωμένος από αυτή την κατάσταση? Φυσικά το κράτος. Αντί να αξιοποιήσει στο έπακρο όλο το ανθρώπινο δυναμικό, που στην τελική με δικά του χρήματα το εκπαίδευσε, το βάζει στα αζήτητα υποχρεώνοντάς το να κάνει άσχετες δουλειές!

Ακόμα δεν είδαμε τίποτα! Τώρα θα τα δούμε όλα! Υπάρχουν έξω χιλιάδες που ζητούν δικαίωση για τις τόσες σπουδές που έχουν κάνει και τα έξοδα και τον κόπο που έχουν καταβάλει.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Για το μπάχαλο με τις αναθέσεις την αποκλειστική ευθύνη έχει το υπουργείο. Δεν φταίνε συνάδελφοι άλλων ειδικοτήτων που τους βάζουν να κάνουν άσχετα με την ειδικότητά τους μαθήματα. Και δεν μπορείς να αρνηθείς κιόλας. Και ούτε πρόκειται να αλλάξει αυτό, όσο είναι διασπασμένος ο χώρος των εκπαιδευτικών σε κλάδους και παρακλάδια.. (προς μεγάλη χαρά των του υπουργείου φυσικά).
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2614
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Για το μπάχαλο με τις αναθέσεις την αποκλειστική ευθύνη έχει το υπουργείο. Δεν φταίνε συνάδελφοι άλλων ειδικοτήτων που τους βάζουν να κάνουν άσχετα με την ειδικότητά τους μαθήματα. Και δεν μπορείς να αρνηθείς κιόλας. Και ούτε πρόκειται να αλλάξει αυτό, όσο είναι διασπασμένος ο χώρος των εκπαιδευτικών σε κλάδους και παρακλάδια.. (προς μεγάλη χαρά των του υπουργείου φυσικά).

Δε διαφωνεί κανένας ως προς αυτό. Αυτό που καμιά φορά ανάβει τα αίματα εδώ μέσα είναι η επιμονή κάποιων ξενόγλωσσων ότι έχουν την επάρκεια να διδάξουν ιστορία. Ε, αυτό δεν το δεχόμαστε, πώς να το κάνουμε! Σαφώς και υπάρχουν φιλόλογοι απαρέδεκτοι, αλλά δεν αποτελεί αυτό επιχείρημα που μπορεί να στοιχειοθετήσει τις β΄ αναθέσεις.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος dessi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 523
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Για το μπάχαλο με τις αναθέσεις την αποκλειστική ευθύνη έχει το υπουργείο. Δεν φταίνε συνάδελφοι άλλων ειδικοτήτων που τους βάζουν να κάνουν άσχετα με την ειδικότητά τους μαθήματα. Και δεν μπορείς να αρνηθείς κιόλας. Και ούτε πρόκειται να αλλάξει αυτό, όσο είναι διασπασμένος ο χώρος των εκπαιδευτικών σε κλάδους και παρακλάδια.. (προς μεγάλη χαρά των του υπουργείου φυσικά).

Επειδή και εγώ νομίζω ότι τα προβλήματα στην εκπαίδευση είναι γενικότερα και να μην θεωρηθεί ότι στρεφόμαστε εναντίον των Ξενόγλωσσων συναδέλφων, είχα αντιπροτείνει εδώ να δημιουργηθεί μια επιτροπή από όλες τις ειδικότητες:

http://www.pde.gr/index.php?topic=23341.0

Εξάλλου δεν υπάρχει νόημα να μαλώνουμε μεταξύ μας. Αυτό το κράτος είμαστε και αυτή η τύχη μας αξίζει!

Αποσυνδεδεμένος gallikou

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 718
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
ΥΠΕΠΘ:  Οδηγίες σχετικά με τις αναθέσεις μαθημάτων στους εκπαιδευτικούς Δ.Ε

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                                     Μαρούσι, 17 Σεπτεμβρίου 2008.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ &                                     Αριθ. Πρωτ.   119052/Γ2     

ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΕΝΙΑΙΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ 
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ & ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ Δ΄
Ταχ. Δ/νση : Α. Παπανδρέου 37,151 80 ΜΑΡΟΥΣΙ
Τηλέφωνο : 210-3443010-2227                                                         
FAX:             210-3442365
an. 51
Πληροφορίες: Α. Νικολόπουλος
 

 

 ΠΡΟΣ: 

1.   ΠεριφερειακέςΔιευθύνσεις Εκπαίδευσηςόλης της χώρας

2.               Διευθύνσεις και Γραφεία Δ. Ε. όλης τηςχώρας

3.       Γραφεία ΣχολικώνΣυμβούλων όλης τηςχώρας

4.       Σχολεία Δ. Ε.όλης της χώρας (μέσω των Δ/νσεων&Γραφείων Δ.Ε.)

 

 
ΘΕΜΑ: "Οδηγίες σχετικά με τις αναθέσεις μαθημάτων στους εκπαιδευτικούς Δ.Ε.".
 

             Με την υπ’ αριθμ. 118842/Γ2/17-09-2008 Υ.Α. (ΦΕΚ              Β΄) καθορίζονται οι αναθέσεις μαθημάτων του Γυμνασίου, του Γενικού Λυκείου, του Επαγγελματικού Λυκείου και των  Επαγγελματικών Σχολών στους εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σε Α΄ και Β΄ ανάθεση.

 

 

1. Με την παρούσα εγκύκλιο παρέχονται οδηγίες για την καλύτερη και ορθότερη εφαρμογή της

    ανωτέρω απόφασης.

 
2. Η σύνταξη των πινάκων αντιστοιχίας διδασκόμενων μαθημάτων και κλάδων και ειδικοτήτων εκπαιδευτικών στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έγινε με κύριο στόχο την άριστη λειτουργία της εκπαιδευτικής πράξης, τη βελτίωση της ποιότητας του διδακτικού τους έργου κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο, την ορθή διαχείριση του υπάρχοντος εκπαιδευτικού προσωπικού σε επίπεδο ΠΥΣΔΕ και την αξιοποίησή του κατά κλάδο και ειδικότητα στο μέγιστο βαθμό.

 

3.                  Τα κενά για το διορισμό και τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών υπολογίζονται από τα μαθήματα πρώτης (Α΄) ανάθεσης, σύμφωνα με την εγκύκλιο για τον υπολογισμό των κενών και πλεονασμάτων του εκπαιδευτικού προσωπικού της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που εκδίδεται για το σκοπό αυτό κάθε φορά .

 

4.                  Το Περιφερειακό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΥΣΔΕ) είναι αρμόδιο, σύμφωνα με το άρθρο 12 του Π.Δ. 1/2003 και την υπ’ αριθμ. Φ.353.1./324/105657/Δ1/08-10-2002 Υ.Α. (ΦΕΚ 1340 Β΄), όπως συμπληρώθηκε, τροποποιήθηκε και ισχύει, για την εύρυθμη λειτουργία των Σχολείων και αποφασίζει, μετά από εισήγηση του προέδρου του, για τις αποσπάσεις και τις διαθέσεις των εκπαιδευτικών, προκειμένου να καλυφθούν οι λειτουργικές ανάγκες.

 

5.                  Είναι σκόπιμο να μην προσλαμβάνεται αναπληρωτής ή ωρομίσθιος εκπαιδευτικός, όταν υπάρχουν στο σχολείο ή σε σχολεία του ίδιου ΠΥΣΔΕ μόνιμοι εκπαιδευτικοί που μπορούν να καλύψουν τις λειτουργικές διδακτικές ανάγκες σε μαθήματα πρώτης (Α΄) και δεύτερης (Β΄) ανάθεσης, εφόσον οι γεωγραφικές συνθήκες το επιτρέπουν. 

 

6. Σε καμία περίπτωση δεν δίνεται υπερωρία, αν υπάρχει εκπαιδευτικός με ελλιπές ωράριο, ο οποίος μπορεί να διδάξει το μάθημα. 

 

7. Όταν στην αρμοδιότητα του ΠΥΣΔΕ υπηρετούν μόνιμοι εκπαιδευτικοί που έχουν επιπλέον του τυπικού προσόντος διορισμού και άλλο πτυχίο διορισμού ή μετάταξης και δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο, μπορούν να διδάξουν, εφόσον το επιθυμούν, για συμπλήρωση ωραρίου, μαθήματα της ειδικότητας του δεύτερου πτυχίου, σε Α΄ και Β΄ ανάθεση, με την προϋπόθεση ότι έχει ολοκληρωθεί η κατανομή των μαθημάτων Α΄ ανάθεσης στους άλλους συνυπηρετούντες εκπαιδευτικούς.

 

 8. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, όταν έχουν εξεταστεί όλες οι περιπτώσεις της Β΄ ανάθεσης μαθημάτων και αφού παραμένουν αδιάθετες μέχρι 6 ώρες μαθήματος, μπορούν να διατεθούν για συμπλήρωση ωραρίου σε εκπαιδευτικό που κατέχει δεύτερο πτυχίο, μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τίτλο, εφόσον υπάρχει η συνάφεια προς το διδακτικό αντικείμενο.

 

 

9. Οι εκπαιδευτικοί, απόφοιτοι διαφορετικών πανεπιστημιακών τμημάτων ή τμημάτων ΤΕΙ που εντάσσονται στον ίδιο κλάδο ή ειδικότητα, προκειμένου να μεγιστοποιηθεί η αποτελεσματικότητα της εκπαιδευτικής πράξης και η ποιότητα του διδακτικού τους έργου, προτείνεται, εφόσον υπάρχει η σύμφωνη γνώμη τους, να αναλαμβάνουν μαθήματα σχετικά με την ιδιαίτερη εξειδίκευση που απέκτησαν ως πτυχιούχοι διαφορετικών τμημάτων.

 

10. Κατά την ανάθεση των μαθημάτων καταβάλλεται προσπάθεια, ώστε οι εκπαιδευτικοί να συμπληρώνουν ωράριο στο σχολείο τους ή στην ίδια ομάδα σχολείων με μαθήματα πρώτης (Α΄) και δεύτερης (Β΄) ανάθεσης. Η μετακίνηση του εκπαιδευτικού σε άλλο σχολείο γίνεται μόνο σε περίπτωση αδυναμίας συμπλήρωσης του υποχρεωτικού του ωραρίου.

11. Θα πρέπει να λαμβάνεται ιδιαίτερη μέριμνα, ώστε οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί να συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο στο κανονικό ημερήσιο πρόγραμμα σε σχολείο της ίδιας ή όμορης ομάδας σχολείων του ίδιου Δήμου. Όταν αυτό είναι αντικειμενικά αδύνατο, μπορούν να συμπληρώνουν το ωράριό τους υπηρετώντας διάφορους υποστηρικτικούς θεσμούς (Ενισχυτική διδασκαλία, τάξεις υποδοχής, φροντιστηριακά τμήματα κ.λ.π.). Ειδάλλως, κατ’ απόλυτη προτεραιότητα, ανατίθενται οι ώρες αυτών σε ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς.   

 

12. Σε περίπτωση που τουλάχιστον δύο (2) εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας δεν συμπληρώνουν το ωράριό τους στο ίδιο σχολείο και οι ώρες που υπολείπονται για συμπλήρωση του ωραρίου τους είναι ως άθροισμα μέχρι τρεις (3) και εφόσον δεν υπάρχει σχολείο της ίδιας ή όμορης ομάδας σχολείων για να συμπληρώσει το ωράριό του ο τελευταίος τοποθετηθείς, τότε παραμένουν στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ.

 

13. Για τη λειτουργία των ΕΠΑ.Λ. και ΕΠΑ.Σ. ισχύουν επιπλέον των ανωτέρω οδηγιών και τα εξής, σχετικά με τη διδασκαλία των εργαστηριακών μαθημάτων που διεξάγονται στα εργαστήρια κατεύθυνσης των ΣΕ ή ΣΕΚ, όπως αυτά προβλέπονται από την υπ’ αριθμ. Γ2/6098/13-11-2001 Υ.Α. του ΥΠΕΠΘ (ΦΕΚ 1588 Β΄):

 

α. Η διδασκαλία των εργαστηριακών μαθημάτων και το εργαστηριακό μέρος των μικτών μαθημάτων σε τμήμα με αριθμό παρακολουθούντων μαθητών μέχρι και δώδεκα (12) διεξάγεται από έναν (1) εκπαιδευτικό κλάδου ΠΕ, ενώ σε τμήμα με αριθμό παρακολουθούντων μαθητών από δεκατρείς (13) και άνω διεξάγεται από δύο (2) εκπαιδευτικούς, εκ των οποίων ο πρώτος θα είναι κλάδου ΠΕ και ο δεύτερος κατά προτεραιότητα κλάδου ΤΕ01, με την προϋπόθεση ότι έχει την ιδιότητα του μονίμου εκπαιδευτικού και δεν παραβιάζονται οι διατάξεις των Π.Δ. 50/1996 και 100/1997.   Ελλείψει αυτού, ο δεύτερος εκπαιδευτικός θα είναι κλάδου ΠΕ.

    Στα δυσπρόσιτα σχολεία και σε σχολεία με γεωγραφικές - συγκοινωνιακές συνθήκες που δυσκολεύουν τη μετάβαση των εκπαιδευτικών ή σε ολιγομελή τμήματα που η λειτουργία τους έχει εγκριθεί από τον Περιφερειακό Διευθυντή  Εκπαίδευσης, η διδασκαλία των εργαστηριακών μαθημάτων και το εργαστηριακό μέρος των μικτών μαθημάτων μπορεί  να διεξαχθεί από δύο (2) εκπαιδευτικούς, εκ των οποίων ο πρώτος θα είναι κλάδου ΠΕ και ο δεύτερος κλάδου ΤΕ01, εφόσον έχει την ιδιότητα του μονίμου εκπαιδευτικού και είναι υπεράριθμος.

    Στις παραπάνω κατηγορίες σχολείων με ολιγομελή τμήματα δύναται να διδάξει μόνον ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ ή κλάδου ΤΕ01, ελλείψει εκπαιδευτικών του ενός ή του άλλου κλάδου αντίστοιχα.

 

β. Στα εργαστηριακά μαθήματα του τομέα της Πληροφορικής ο δεύτερος εκπαιδευτικός διατίθεται σε τμήμα με αριθμό παρακολουθούντων μαθητών από δεκαεπτά (17) και άνω.

 

γ. Η διδασκαλία των σχεδιαστικών μαθημάτων των τομέων των ΕΠΑ.Λ. και των ειδικοτήτων των ΕΠΑ.Λ. και ΕΠΑ.Σ. σε τμήμα με αριθμό παρακολουθούντων μαθητών μέχρι και δεκαεπτά (17), διεξάγεται από έναν (1) εκπαιδευτικό κλάδου ΠΕ, ενώ σε τμήμα με αριθμό παρακολουθούντων μαθητών από δεκαεπτά (17) και άνω διεξάγεται από δύο (2)  εκπαιδευτικούς, εκ των οποίων ο πρώτος θα είναι κλάδου ΠΕ και ο δεύτερος κατά προτεραιότητα κλάδου ΤΕ01, με την προϋπόθεση ότι έχει την ιδιότητα του μονίμου εκπαιδευτικού και δεν παραβιάζονται οι διατάξεις των Π.Δ. 50/1996 και 100/1997. Ελλείψει αυτού, ο δεύτερος εκπαιδευτικός θα είναι κλάδου ΠΕ.

    Η διδασκαλία όμως των σχεδιαστικών μαθημάτων του Γενικού Λυκείου και της Α΄ τάξης του ΕΠΑ.Λ. διεξάγεται από έναν  (1) εκπαιδευτικό, ανεξάρτητα από τον αριθμό των μαθητών του τμήματος.

 

14. Ο εκπαιδευτικός που επιστρέφει από μακροχρόνια άδεια επανέρχεται στην οργανική του θέση.

 

Κάθε προηγούμενη σχετική εγκύκλιος παύει να ισχύει.

 

Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ

 

Α. Θ. ΛΥΚΟΥΡΕΝΤΖΟΣ

 

 A




Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2614
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ

Ποιος βγαίνει ζημιωμένος από αυτή την κατάσταση? Φυσικά το κράτος. Αντί να αξιοποιήσει στο έπακρο όλο το ανθρώπινο δυναμικό, που στην τελική με δικά του χρήματα το εκπαίδευσε, το βάζει στα αζήτητα υποχρεώνοντάς το να κάνει άσχετες δουλειές!

Ακόμα δεν είδαμε τίποτα! Τώρα θα τα δούμε όλα! Υπάρχουν έξω χιλιάδες που ζητούν δικαίωση για τις τόσες σπουδές που έχουν κάνει και τα έξοδα και τον κόπο που έχουν καταβάλει.

Εσύ πιστεύεις, δηλαδή, ότι το μάθημα αφαιρέθηκε τυχαία από τους ιστορικούς, μόνο και μόνο λόγω οικονομικών περικοπών; Γιατί μου φαίνεται ότι δεν είναι έτσι;Η γλώσσα και ιστορία είναι από τα σημαντικότερα στοιχεία της ταυτότητας ενός λαού. Ας τα ξεριζώσουμε, λοιπόν!

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος gallikou

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 718
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
1. Όπως βλέπετε η εγκύκλιος είναι ασαφής και ερμηνεύεται κατά περίσταση, γι' αυτό ακριβώς, όμως, μην αφήνετε τα μαθήματα α' ανάθεσης σε άλλους.
2. dessi, αυτό με την Ιστορία δεν είναι καινούργιο. Υπάρχει από τη δεκαετία του '40. Όσο η Φιλοσοφική ήταν ενιαία και μέχρι το 1988, τα πτυχία των καθηγητών Γαλλικής ονομάζονταν "Γαλλικής και Ελληνικής Φιλολογίας", επομένως η Ιστορία μας είχε μείνει από τον καιρό του Νώε. Απλά ήταν εν υπνώσει η σχετική ρύθμιση, μέχρι που μας αφαιρέθηκε η 3η ώρα και ενεργοποιήθηκε. Γιατί επέλεξαν την Ιστορία; Γιατί τόσο τους έκοβε και τους κόβει στα υπουργεία και τη θεωρούν "δευτερεύον" μάθημα. "Έλα μωρέ τώρα, μπαίνεις και λες το ποιηματάκι σου, ο καθένας μπορεί να το κάνει". ΄Θέλω να πω ότι πολλές φορές δεν χρειάζονται περίπλοκες ερμηνείες για τις αποφάσεις του υπουργείου. Έτσι τους ήρθε,έτσι έκαναν!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 887
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 606
Σύνολο: 608

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.068 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.