0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μπορείτε να μου λύσετε μια απορία σχετικά με την ανάθεση των μαθημάτων και το μοίρασμα των ωρών; Β΄ Ανάθεση φιλολογικών μαθημάτων σε ξενόγλωσσους σημαίνει ότι πρώτα συμπληρώνουν ωράριο όλοι οι φιλόλογοι (δηλαδή 21 ώρες) και μετά ό,τι περισσεύει το παίρνουν οι ξενογλωσσοι; Στο σχολείο που βρίσκομαι αυτό δεν συμβαίνει, δηλαδή οι φιλόλογοι δεν καταφέρνουν να συμπληρώνουν ωράριο. Πού θα βρω την σχετική νομοθεσία;
Χωρίς να ξέρω συγκεκριμένα το μόνο σίγουρο είναι πως αν κάποιος ξενόγλωσσος έχει οργανική και δε συμπληρώνει ωράριο θα καλύπτει πρώτα αυτός το ωράριό του με β αναθέσεις και θα ακολουθεί ο φιλόλογος ευρισκόμενος σε διάθεση πυσδε/αποσπασμένος/νεοδιόριστος/αναπληρωτής κλπ. κι ας έχει τα μαθήματα αυτά α' ανάθεση...
Παράθεση από: shania στις Ιούνιος 12, 2011, 02:57:24 μμΧωρίς να ξέρω συγκεκριμένα το μόνο σίγουρο είναι πως αν κάποιος ξενόγλωσσος έχει οργανική και δε συμπληρώνει ωράριο θα καλύπτει πρώτα αυτός το ωράριό του με β αναθέσεις και θα ακολουθεί ο φιλόλογος ευρισκόμενος σε διάθεση πυσδε/αποσπασμένος/νεοδιόριστος/αναπληρωτής κλπ. κι ας έχει τα μαθήματα αυτά α' ανάθεση...Δεν νομίζω να ισχύει κάτι τέτοιο. Πρώτα καλύπτονται τα μαθήματα με τις ειδικότητες α' ανάθεσης και μετά όποιο μάθημα δεν έχει δοθεί το αναλαμβάνουν κατά σειρά ως εξής: σε διάθεση, αποσπασμένος, β' ανάθεση, αναπληρωτής.
O έχων οργανική ξενόγλωσσος προηγείται έναντι του φιλολόγου που δεν έχει οργανική στο συγκεκριμένο σχολείο στη συμπλήρωση ωραρίου. Σας το λέω αυτό με απόλυτη σιγουριά. "Παθώς και μαθώς" που έλεγαν και σε μια ελληνική ταινία. Ό παραλογισμός στο αποκορύφωμά του. Στην επαρχία μάλιστα, που μπορεί κάποιος να έχει οργανική με 12 ώρες να δείτε πανηγύρι που συμβαίνει στο γυμνάσιο με τις δεύτερες αναθέσεις. Την ιστορία τη διδάσκουν από ξενόγλωσσοι έως και νομικάριοι. Πάντως, σπανίζει να δεις ιστορικό να διδάσκει ιστορία στο γυμνασίο. Στο λύκειο τα πράγματα είναι καλύτερα, γι αυτό και το προτιμώ, για να μπορώ να κάνω το αντικείμενο που σπούδασα. Αυτό δε σημαίνει ότι ευθύνονται οι ξενόγλωσσοι, αλλά πλέον πρέπει όλοι μας να διεκδικήσουμε το αυτονόητο και όχι να επαναπαυόμαστε τρώγοντας ώρες από άλλες ειδικότητες.
Για το μπάχαλο με τις αναθέσεις την αποκλειστική ευθύνη έχει το υπουργείο. Δεν φταίνε συνάδελφοι άλλων ειδικοτήτων που τους βάζουν να κάνουν άσχετα με την ειδικότητά τους μαθήματα. Και δεν μπορείς να αρνηθείς κιόλας. Και ούτε πρόκειται να αλλάξει αυτό, όσο είναι διασπασμένος ο χώρος των εκπαιδευτικών σε κλάδους και παρακλάδια.. (προς μεγάλη χαρά των του υπουργείου φυσικά).
Ποιος βγαίνει ζημιωμένος από αυτή την κατάσταση? Φυσικά το κράτος. Αντί να αξιοποιήσει στο έπακρο όλο το ανθρώπινο δυναμικό, που στην τελική με δικά του χρήματα το εκπαίδευσε, το βάζει στα αζήτητα υποχρεώνοντάς το να κάνει άσχετες δουλειές!Ακόμα δεν είδαμε τίποτα! Τώρα θα τα δούμε όλα! Υπάρχουν έξω χιλιάδες που ζητούν δικαίωση για τις τόσες σπουδές που έχουν κάνει και τα έξοδα και τον κόπο που έχουν καταβάλει.