*

Αποστολέας Θέμα: Ανάθεση φιλολογικών μαθημάτων σε άλλες ειδικότητες  (Αναγνώστηκε 147644 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gallikou

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 718
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Μπορείτε να μου λύσετε μια απορία σχετικά με την ανάθεση των μαθημάτων και το μοίρασμα των ωρών;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος gallikou

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 718
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Χωρίς να ξέρω συγκεκριμένα το μόνο σίγουρο είναι πως αν κάποιος ξενόγλωσσος έχει οργανική και δε συμπληρώνει ωράριο θα καλύπτει πρώτα αυτός το ωράριό του με β αναθέσεις και θα ακολουθεί ο φιλόλογος ευρισκόμενος σε διάθεση πυσδε/αποσπασμένος/νεοδιόριστος/αναπληρωτής κλπ. κι ας έχει τα μαθήματα αυτά α' ανάθεση...

Δεν νομίζω να ισχύει κάτι τέτοιο. Πρώτα καλύπτονται τα μαθήματα με τις ειδικότητες α' ανάθεσης και μετά   όποιο μάθημα δεν έχει δοθεί το αναλαμβάνουν κατά σειρά ως εξής: σε διάθεση, αποσπασμένος, β' ανάθεση, αναπληρωτής.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3590
    • Προφίλ
gallikou, έχεις δίκιο, εξυπηρετούνταν οι παλιοί (θεολόγος, γαλλικών, γερμανικών), ενώ φιλόλογοι με οργανική βρεθήκαμε να μην συμπληρώνουμε ωράριο!!!! Από παρατυπίες άλλο τίποτα!!!!!! Το θέμα είναι αν μπορώ να βρω κάπου την νομοθεσία για να τους την τρίψω στην μούρη.

Αποσυνδεδεμένος shania

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 432
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Χωρίς να ξέρω συγκεκριμένα το μόνο σίγουρο είναι πως αν κάποιος ξενόγλωσσος έχει οργανική και δε συμπληρώνει ωράριο θα καλύπτει πρώτα αυτός το ωράριό του με β αναθέσεις και θα ακολουθεί ο φιλόλογος ευρισκόμενος σε διάθεση πυσδε/αποσπασμένος/νεοδιόριστος/αναπληρωτής κλπ. κι ας έχει τα μαθήματα αυτά α' ανάθεση...

Δεν νομίζω να ισχύει κάτι τέτοιο. Πρώτα καλύπτονται τα μαθήματα με τις ειδικότητες α' ανάθεσης και μετά   όποιο μάθημα δεν έχει δοθεί το αναλαμβάνουν κατά σειρά ως εξής: σε διάθεση, αποσπασμένος, β' ανάθεση, αναπληρωτής.
Δε θα επιμείνω γιατί δεν το γνωρίζω 100%,έχω πληροφορηθεί όμως ότι στην πράξη έχει συμβεί.Αν κάποιος μπορεί ας παραθέσει τη σχετική νομοθεσία...
Ν'αγαπάς την ευθύνη.
Να λες εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γη.
Αν δε σωθεί,εγώ φταίω.
                                Ν.ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3590
    • Προφίλ
Νομίζω ότι η διευκρίνιση του θέματος είναι εξαιρετικά επείγουσα για όλους μας.

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
O έχων οργανική ξενόγλωσσος προηγείται έναντι του φιλολόγου που δεν έχει οργανική στο συγκεκριμένο σχολείο στη συμπλήρωση ωραρίου. Σας το λέω αυτό με απόλυτη σιγουριά. "Παθώς και μαθώς" που έλεγαν και σε μια ελληνική ταινία. Ό παραλογισμός στο αποκορύφωμά του. Στην επαρχία μάλιστα, που μπορεί κάποιος να έχει οργανική με 12 ώρες να δείτε πανηγύρι που συμβαίνει στο γυμνάσιο με τις δεύτερες αναθέσεις. Την ιστορία τη διδάσκουν από ξενόγλωσσοι έως και νομικάριοι. Πάντως, σπανίζει να δεις ιστορικό να διδάσκει ιστορία στο γυμνασίο. Στο λύκειο τα πράγματα είναι καλύτερα, γι αυτό και το προτιμώ, για να μπορώ να κάνω το αντικείμενο που σπούδασα. Αυτό δε σημαίνει ότι ευθύνονται οι ξενόγλωσσοι, αλλά πλέον πρέπει όλοι μας να διεκδικήσουμε το αυτονόητο και όχι να επαναπαυόμαστε τρώγοντας ώρες από άλλες ειδικότητες.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος shania

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 432
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
O έχων οργανική ξενόγλωσσος προηγείται έναντι του φιλολόγου που δεν έχει οργανική στο συγκεκριμένο σχολείο στη συμπλήρωση ωραρίου. Σας το λέω αυτό με απόλυτη σιγουριά. "Παθώς και μαθώς" που έλεγαν και σε μια ελληνική ταινία. Ό παραλογισμός στο αποκορύφωμά του. Στην επαρχία μάλιστα, που μπορεί κάποιος να έχει οργανική με 12 ώρες να δείτε πανηγύρι που συμβαίνει στο γυμνάσιο με τις δεύτερες αναθέσεις. Την ιστορία τη διδάσκουν από ξενόγλωσσοι έως και νομικάριοι. Πάντως, σπανίζει να δεις ιστορικό να διδάσκει ιστορία στο γυμνασίο. Στο λύκειο τα πράγματα είναι καλύτερα, γι αυτό και το προτιμώ, για να μπορώ να κάνω το αντικείμενο που σπούδασα. Αυτό δε σημαίνει ότι ευθύνονται οι ξενόγλωσσοι, αλλά πλέον πρέπει όλοι μας να διεκδικήσουμε το αυτονόητο και όχι να επαναπαυόμαστε τρώγοντας ώρες από άλλες ειδικότητες.
Συμφωνώ απολύτως.
Ν'αγαπάς την ευθύνη.
Να λες εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γη.
Αν δε σωθεί,εγώ φταίω.
                                Ν.ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ

Αποσυνδεδεμένος dessi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 523
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αυτό όλο που συζητάμε τώρα έχει να κάνει με την αναποτελεσματικότητα του κράτους. Ο λάθος άνθρωπος στη λάθος θέση! Σας ανέφερα παραπάνω ότι και πριν χρόνια οι Ξενόγλωσσοι δίδασκαν το μάθημα της Ιστορίας (δεν θυμάμαι όταν ήμουν μαθήτρια να είχε εξαγγελθεί παρόμοιο με το σημερινό πρόγραμμα περικοπών  :) ). Υπάρχει ένα τεράστιο ανθρώπινο δυναμικό στη χώρα που εκπαιδεύεται για να κάνει μια συγκεκριμένη δουλειά και στο τέλος μένει αναξιοποίητο. Τόσες σπουδές π.χ. στην Ιστορία, μεταπτυχιακά, ενασχόληση συστηματική, συμμετοχή σε εξετάσεις Ασεπ και στο τέλος πηγαίνεις στο σχολείο και σου λένε δεν θα διδάξεις το μάθημα. Εχει ανατεθεί σε άσχετους.

Ποιος βγαίνει ζημιωμένος από αυτή την κατάσταση? Φυσικά το κράτος. Αντί να αξιοποιήσει στο έπακρο όλο το ανθρώπινο δυναμικό, που στην τελική με δικά του χρήματα το εκπαίδευσε, το βάζει στα αζήτητα υποχρεώνοντάς το να κάνει άσχετες δουλειές!

Ακόμα δεν είδαμε τίποτα! Τώρα θα τα δούμε όλα! Υπάρχουν έξω χιλιάδες που ζητούν δικαίωση για τις τόσες σπουδές που έχουν κάνει και τα έξοδα και τον κόπο που έχουν καταβάλει.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Για το μπάχαλο με τις αναθέσεις την αποκλειστική ευθύνη έχει το υπουργείο. Δεν φταίνε συνάδελφοι άλλων ειδικοτήτων που τους βάζουν να κάνουν άσχετα με την ειδικότητά τους μαθήματα. Και δεν μπορείς να αρνηθείς κιόλας. Και ούτε πρόκειται να αλλάξει αυτό, όσο είναι διασπασμένος ο χώρος των εκπαιδευτικών σε κλάδους και παρακλάδια.. (προς μεγάλη χαρά των του υπουργείου φυσικά).
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Για το μπάχαλο με τις αναθέσεις την αποκλειστική ευθύνη έχει το υπουργείο. Δεν φταίνε συνάδελφοι άλλων ειδικοτήτων που τους βάζουν να κάνουν άσχετα με την ειδικότητά τους μαθήματα. Και δεν μπορείς να αρνηθείς κιόλας. Και ούτε πρόκειται να αλλάξει αυτό, όσο είναι διασπασμένος ο χώρος των εκπαιδευτικών σε κλάδους και παρακλάδια.. (προς μεγάλη χαρά των του υπουργείου φυσικά).

Δε διαφωνεί κανένας ως προς αυτό. Αυτό που καμιά φορά ανάβει τα αίματα εδώ μέσα είναι η επιμονή κάποιων ξενόγλωσσων ότι έχουν την επάρκεια να διδάξουν ιστορία. Ε, αυτό δεν το δεχόμαστε, πώς να το κάνουμε! Σαφώς και υπάρχουν φιλόλογοι απαρέδεκτοι, αλλά δεν αποτελεί αυτό επιχείρημα που μπορεί να στοιχειοθετήσει τις β΄ αναθέσεις.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος dessi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 523
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Για το μπάχαλο με τις αναθέσεις την αποκλειστική ευθύνη έχει το υπουργείο. Δεν φταίνε συνάδελφοι άλλων ειδικοτήτων που τους βάζουν να κάνουν άσχετα με την ειδικότητά τους μαθήματα. Και δεν μπορείς να αρνηθείς κιόλας. Και ούτε πρόκειται να αλλάξει αυτό, όσο είναι διασπασμένος ο χώρος των εκπαιδευτικών σε κλάδους και παρακλάδια.. (προς μεγάλη χαρά των του υπουργείου φυσικά).

Επειδή και εγώ νομίζω ότι τα προβλήματα στην εκπαίδευση είναι γενικότερα και να μην θεωρηθεί ότι στρεφόμαστε εναντίον των Ξενόγλωσσων συναδέλφων, είχα αντιπροτείνει εδώ να δημιουργηθεί μια επιτροπή από όλες τις ειδικότητες:

http://www.pde.gr/index.php?topic=23341.0

Εξάλλου δεν υπάρχει νόημα να μαλώνουμε μεταξύ μας. Αυτό το κράτος είμαστε και αυτή η τύχη μας αξίζει!

Αποσυνδεδεμένος gallikou

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 718
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
ΥΠΕΠΘ:  Οδηγίες σχετικά με τις αναθέσεις μαθημάτων στους εκπαιδευτικούς Δ.Ε

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                                     Μαρούσι, 17 Σεπτεμβρίου 2008.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ &                                     Αριθ. Πρωτ.   119052/Γ2     

ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΕΝΙΑΙΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ 
ΠΡΩΤΟ

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ

Ποιος βγαίνει ζημιωμένος από αυτή την κατάσταση? Φυσικά το κράτος. Αντί να αξιοποιήσει στο έπακρο όλο το ανθρώπινο δυναμικό, που στην τελική με δικά του χρήματα το εκπαίδευσε, το βάζει στα αζήτητα υποχρεώνοντάς το να κάνει άσχετες δουλειές!

Ακόμα δεν είδαμε τίποτα! Τώρα θα τα δούμε όλα! Υπάρχουν έξω χιλιάδες που ζητούν δικαίωση για τις τόσες σπουδές που έχουν κάνει και τα έξοδα και τον κόπο που έχουν καταβάλει.

Εσύ πιστεύεις, δηλαδή, ότι το μάθημα αφαιρέθηκε τυχαία από τους ιστορικούς, μόνο και μόνο λόγω οικονομικών περικοπών; Γιατί μου φαίνεται ότι δεν είναι έτσι;Η γλώσσα και ιστορία είναι από τα σημαντικότερα στοιχεία της ταυτότητας ενός λαού. Ας τα ξεριζώσουμε, λοιπόν!

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος gallikou

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 718
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
1. Όπως βλέπετε η εγκύκλιος είναι ασαφής και ερμηνεύεται κατά περίσταση, γι' αυτό ακριβώς, όμως, μην αφήνετε τα μαθήματα α' ανάθεσης σε άλλους.
2. dessi, αυτό με την Ιστορία δεν είναι καινούργιο. Υπάρχει από τη δεκαετία του '40. Όσο η Φιλοσοφική ήταν ενιαία και μέχρι το 1988, τα πτυχία των καθηγητών Γαλλικής ονομάζονταν "Γαλλικής και Ελληνικής Φιλολογίας", επομένως η Ιστορία μας είχε μείνει από τον καιρό του Νώε. Απλά ήταν εν υπνώσει η σχετική ρύθμιση, μέχρι που μας αφαιρέθηκε η 3η ώρα και ενεργοποιήθηκε. Γιατί επέλεξαν την Ιστορία; Γιατί τόσο τους έκοβε και τους κόβει στα υπουργεία και τη θεωρούν "δευτερεύον" μάθημα. "Έλα μωρέ τώρα, μπαίνεις και λες το ποιηματάκι σου, ο καθένας μπορεί να το κάνει". ΄Θέλω να πω ότι πολλές φορές δεν χρειάζονται περίπλοκες ερμηνείες για τις αποφάσεις του υπουργείου. Έτσι τους ήρθε,έτσι έκαναν!

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182655
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 670
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 502
Σύνολο: 511

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.