*

Αποστολέας Θέμα: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.  (Αναγνώστηκε 52949 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #196 στις: Δεκέμβριος 01, 2010, 08:23:32 μμ »
Πάντως η αξιολόγηση δεν είναι μόνο ο βαθμός του μαθήματος, που στο κάτω κάτω θα ήταν σχεδόν σε όλους άριστα... Μπορούμε ακόμα να βαθμολογούμε φύλλα εργασίας, να βάζουμε τεστάκια ή να δίνουμε διαφόρων μορφών επιβραβεύσεις. Προσωπικά τους είχα πει οτι θα πάρουν βαθμούς, κυρίως για να είναι συνεπείς με τα τετράδιά τους και να κρατάνε κάποιο αρχείο. Να αντιμετωπίζουν το μάθημα ως "μάθημα" και όχι ως παιχνίδι. Στις μικρότερες τάξεις, σε κάθε εργασία που τους βάζω φτιάχνω μια λίστα "Νικητές" στον πίνακα, όπου γράφω τα ονόματα αυτών που τελειώνουν. Όσο κι αν φαίνεται αστείο για τα πιτσιρίκια είναι εντυπωσιακό να βλέπουν το όνομά τους στον πίνακα! Όταν έχω ήσυχες τάξεις τους αφήνω μάλιστα να γράφουν οι ίδιοι τα ονόματά τους μόλις τελειώσουν.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #197 στις: Δεκέμβριος 01, 2010, 08:30:28 μμ »
Έχεις απόλυτο δίκιο. Αυτό με τα ονόματα στον πίνακα δεν το είχα σκεφτεί. Όμως εγώ τους καλύτερους και πιο ήσυχους μαθητές τους βάζω να ενημερώνουν την ιστοσελίδα και το θεωρούν σαν βραβείο. Με κάποιους τέτοιους τρόπους - κόλπα θα προχωρήσουμε...

Αποσυνδεδεμένος carina

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 138
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #198 στις: Δεκέμβριος 03, 2010, 06:13:34 μμ »
Αν κάποιος έχει κάποιο ολοκληρωμένο και δοκιμασμένο σενάριο ας το μοιραστεί μαζί μας για να το δοκιμάσουμε και μεις. Να αναφέρω επιγραμματικά δύο δικά μου:
α) Πέμπτη τάξη :
    Θέμα : Ζώα υπό εξαφάνιση
     Διάρκεια: 4-5 ώρες
     Ζητούμενο : Να φτιάξουν μία παρουσίαση σε powerpoint αναφέροντας απλά στην αρχή γύρω στα 10 είδη υπό εξαφάνιση και στη συνέχεια να φτιάξουν 1-2 διαφάνειες για κάθε ζώο με φωτογραφίες και πληροφορίες που θα βρουν για αυτά από το διαδίκτυο. Κατά τη διάρκεια του μαθήματος γίνεται επεξήγηση του powerpoint, εφόσον δεν έχει ξαναγίνει παρόμοιο project έτσι ώστε να ξέρουν οι μαθητές πως να το χρησιμοποιήσουν.

β)Έκτη τάξη:
    Θέμα : Διαδίκτυο - Δυνατότητες και κίνδυνοι
    Διάρκεια 4-5 ώρες
    
   Στην αρχή γίνεται μία συζήτηση για το διαδίκτυο και ο καθηγητής καταγράφει όσες δυνατότητες και κίνδυνους προτείνουν τα παιδιά ενώ ταυτόχρονα συμπληρώνει και επεξηγεί όσα δε γνωρίζουν οι μαθητές. (1 ώρα)
   Στη συνέχεια πρέπει οι μαθητές να μετατρέψουν όλα αυτά που γράφηκαν (τους τα προβάλλω με projector) σε παρουσίαση powerpoint προσθέτοντας πληροφορίες και εικόνες όπου χρειάζονται.

Περιμένω και δικά σας γιατί είναι αρκετά δύσκολο να βγάζεις ενδιαφέροντα σενάρια για όλη τη χρονιά μόνος σου. Κανονικά έπρεπε να μας δώσουν αυτοί έτοιμα και κυρίως εφαρμόσιμα σενάρια για να μπορούμε να δουλεύουμε πιο άνετα ...

Προσωπικά, επειδή είναι η πρώτη μου χρονιά και δυστυχώς είμαι από τους ανθρώπους χωρίς πολλή φαντασία  :-[ προσπάθησα να πάρω τυφλοσούρτη τα σενάρια του υπουργείου, και φτιάχνω φύλλα εργασίας για κάθε ένα. Ολοκληρωμένα σενάρια δεν προλαβαίνω να γράψω, αλλά μπορείς να δεις πώς τα αντιλαμβάνομαι, από το blog μας:

http://1dimotikoperaias.wordpress.com/

Επέλεξε από τις κατηγορίες την τάξη που σε ενδιαφέρει για να μη χαθείς. Ελπίζω να τα οργανώσω πιο καλά μελλοντικά, και αν πετύχουν συνολικά, μπορεί να βάλω ενδεικτική πορεία κλπ..

Τα σενάρια δεν έχουν ολοκληρωθεί επειδή χάνουμε όλο μαθημα με Ε και ΣΤ. Η βασική ιδέα όμως είναι αυτη που γράφει στο Pdf του υπουργείου.

Στο σενάριο με τα ζώα, για την Ε', προσπαθώ να εφαρμόσω jigsaw...

Όλα αυτά είναι αρκετά ενδιαφέροντα... Αν δεν υπάρχει εργαστήριο όμως γιατί οι υπολογιστές είναι σε τμήμα και όχι σε εργαστήριο... τι κάνεις;;; οεο...;  :-\ :-\ Δράμα...

Αποσυνδεδεμένος carina

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 138
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #199 στις: Δεκέμβριος 03, 2010, 06:16:23 μμ »
Αν κάποιος έχει κάποιο ολοκληρωμένο και δοκιμασμένο σενάριο ας το μοιραστεί μαζί μας για να το δοκιμάσουμε και μεις. Να αναφέρω επιγραμματικά δύο δικά μου:
α) Πέμπτη τάξη :
    Θέμα : Ζώα υπό εξαφάνιση
     Διάρκεια: 4-5 ώρες
     Ζητούμενο : Να φτιάξουν μία παρουσίαση σε powerpoint αναφέροντας απλά στην αρχή γύρω στα 10 είδη υπό εξαφάνιση και στη συνέχεια να φτιάξουν 1-2 διαφάνειες για κάθε ζώο με φωτογραφίες και πληροφορίες που θα βρουν για αυτά από το διαδίκτυο. Κατά τη διάρκεια του μαθήματος γίνεται επεξήγηση του powerpoint, εφόσον δεν έχει ξαναγίνει παρόμοιο project έτσι ώστε να ξέρουν οι μαθητές πως να το χρησιμοποιήσουν.

β)Έκτη τάξη:
    Θέμα : Διαδίκτυο - Δυνατότητες και κίνδυνοι
    Διάρκεια 4-5 ώρες
    
   Στην αρχή γίνεται μία συζήτηση για το διαδίκτυο και ο καθηγητής καταγράφει όσες δυνατότητες και κίνδυνους προτείνουν τα παιδιά ενώ ταυτόχρονα συμπληρώνει και επεξηγεί όσα δε γνωρίζουν οι μαθητές. (1 ώρα)
   Στη συνέχεια πρέπει οι μαθητές να μετατρέψουν όλα αυτά που γράφηκαν (τους τα προβάλλω με projector) σε παρουσίαση powerpoint προσθέτοντας πληροφορίες και εικόνες όπου χρειάζονται.

Περιμένω και δικά σας γιατί είναι αρκετά δύσκολο να βγάζεις ενδιαφέροντα σενάρια για όλη τη χρονιά μόνος σου. Κανονικά έπρεπε να μας δώσουν αυτοί έτοιμα και κυρίως εφαρμόσιμα σενάρια για να μπορούμε να δουλεύουμε πιο άνετα ...

Προσωπικά, επειδή είναι η πρώτη μου χρονιά και δυστυχώς είμαι από τους ανθρώπους χωρίς πολλή φαντασία  :-[ προσπάθησα να πάρω τυφλοσούρτη τα σενάρια του υπουργείου, και φτιάχνω φύλλα εργασίας για κάθε ένα. Ολοκληρωμένα σενάρια δεν προλαβαίνω να γράψω, αλλά μπορείς να δεις πώς τα αντιλαμβάνομαι, από το blog μας:

http://1dimotikoperaias.wordpress.com/

Επέλεξε από τις κατηγορίες την τάξη που σε ενδιαφέρει για να μη χαθείς. Ελπίζω να τα οργανώσω πιο καλά μελλοντικά, και αν πετύχουν συνολικά, μπορεί να βάλω ενδεικτική πορεία κλπ..

Τα σενάρια δεν έχουν ολοκληρωθεί επειδή χάνουμε όλο μαθημα με Ε και ΣΤ. Η βασική ιδέα όμως είναι αυτη που γράφει στο Pdf του υπουργείου.

Στο σενάριο με τα ζώα, για την Ε', προσπαθώ να εφαρμόσω jigsaw...

Όλα αυτά είναι αρκετά ενδιαφέροντα... Αν δεν υπάρχει εργαστήριο όμως γιατί οι υπολογιστές είναι σε τμήμα και όχι σε εργαστήριο... τι κάνεις;;; οεο...;  :-\ :-\ Δράμα...


Αυτό με τους βαθμούς που δε θα μπουν μας ενημέρωσαν την Πέμπτη...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος larjohn

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 384
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #200 στις: Δεκέμβριος 03, 2010, 11:11:45 μμ »
Αν κάποιος έχει κάποιο ολοκληρωμένο και δοκιμασμένο σενάριο ας το μοιραστεί μαζί μας για να το δοκιμάσουμε και μεις. Να αναφέρω επιγραμματικά δύο δικά μου:
α) Πέμπτη τάξη :
    Θέμα : Ζώα υπό εξαφάνιση
     Διάρκεια: 4-5 ώρες
     Ζητούμενο : Να φτιάξουν μία παρουσίαση σε powerpoint αναφέροντας απλά στην αρχή γύρω στα 10 είδη υπό εξαφάνιση και στη συνέχεια να φτιάξουν 1-2 διαφάνειες για κάθε ζώο με φωτογραφίες και πληροφορίες που θα βρουν για αυτά από το διαδίκτυο. Κατά τη διάρκεια του μαθήματος γίνεται επεξήγηση του powerpoint, εφόσον δεν έχει ξαναγίνει παρόμοιο project έτσι ώστε να ξέρουν οι μαθητές πως να το χρησιμοποιήσουν.

β)Έκτη τάξη:
    Θέμα : Διαδίκτυο - Δυνατότητες και κίνδυνοι
    Διάρκεια 4-5 ώρες
    
   Στην αρχή γίνεται μία συζήτηση για το διαδίκτυο και ο καθηγητής καταγράφει όσες δυνατότητες και κίνδυνους προτείνουν τα παιδιά ενώ ταυτόχρονα συμπληρώνει και επεξηγεί όσα δε γνωρίζουν οι μαθητές. (1 ώρα)
   Στη συνέχεια πρέπει οι μαθητές να μετατρέψουν όλα αυτά που γράφηκαν (τους τα προβάλλω με projector) σε παρουσίαση powerpoint προσθέτοντας πληροφορίες και εικόνες όπου χρειάζονται.

Περιμένω και δικά σας γιατί είναι αρκετά δύσκολο να βγάζεις ενδιαφέροντα σενάρια για όλη τη χρονιά μόνος σου. Κανονικά έπρεπε να μας δώσουν αυτοί έτοιμα και κυρίως εφαρμόσιμα σενάρια για να μπορούμε να δουλεύουμε πιο άνετα ...

Προσωπικά, επειδή είναι η πρώτη μου χρονιά και δυστυχώς είμαι από τους ανθρώπους χωρίς πολλή φαντασία  :-[ προσπάθησα να πάρω τυφλοσούρτη τα σενάρια του υπουργείου, και φτιάχνω φύλλα εργασίας για κάθε ένα. Ολοκληρωμένα σενάρια δεν προλαβαίνω να γράψω, αλλά μπορείς να δεις πώς τα αντιλαμβάνομαι, από το blog μας:

http://1dimotikoperaias.wordpress.com/

Επέλεξε από τις κατηγορίες την τάξη που σε ενδιαφέρει για να μη χαθείς. Ελπίζω να τα οργανώσω πιο καλά μελλοντικά, και αν πετύχουν συνολικά, μπορεί να βάλω ενδεικτική πορεία κλπ..

Τα σενάρια δεν έχουν ολοκληρωθεί επειδή χάνουμε όλο μαθημα με Ε και ΣΤ. Η βασική ιδέα όμως είναι αυτη που γράφει στο Pdf του υπουργείου.

Στο σενάριο με τα ζώα, για την Ε', προσπαθώ να εφαρμόσω jigsaw...

Όλα αυτά είναι αρκετά ενδιαφέροντα... Αν δεν υπάρχει εργαστήριο όμως γιατί οι υπολογιστές είναι σε τμήμα και όχι σε εργαστήριο... τι κάνεις;;; οεο...;  :-\ :-\ Δράμα...

Αν έχεις μόνον έναν υπολογιστή, μάλλον κάνεις εργασία σε χαρτί. Αρκετή μετωπική διδασκαλία :( ίσως συζήτηση για θέματα τεχνολογίας, και επίδειξη κάποιων πραγμάτων από σένα. Και περιμένεις να έρθουν τα laptop, τα οποία δεν έχω καταλάβει πώς θα τα μοιράζονται οι εκπαιδευτικοί!!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 568
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 574
Σύνολο: 577

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.11 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.