0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: thymiaras στις Νοεμβρίου 30, 2010, 04:23:33 pmΑν κάποιος έχει κάποιο ολοκληρωμένο και δοκιμασμένο σενάριο ας το μοιραστεί μαζί μας για να το δοκιμάσουμε και μεις. Να αναφέρω επιγραμματικά δύο δικά μου: α) Πέμπτη τάξη : Θέμα : Ζώα υπό εξαφάνιση Διάρκεια: 4-5 ώρες Ζητούμενο : Να φτιάξουν μία παρουσίαση σε powerpoint αναφέροντας απλά στην αρχή γύρω στα 10 είδη υπό εξαφάνιση και στη συνέχεια να φτιάξουν 1-2 διαφάνειες για κάθε ζώο με φωτογραφίες και πληροφορίες που θα βρουν για αυτά από το διαδίκτυο. Κατά τη διάρκεια του μαθήματος γίνεται επεξήγηση του powerpoint, εφόσον δεν έχει ξαναγίνει παρόμοιο project έτσι ώστε να ξέρουν οι μαθητές πως να το χρησιμοποιήσουν.β)Έκτη τάξη: Θέμα : Διαδίκτυο - Δυνατότητες και κίνδυνοι Διάρκεια 4-5 ώρες Στην αρχή γίνεται μία συζήτηση για το διαδίκτυο και ο καθηγητής καταγράφει όσες δυνατότητες και κίνδυνους προτείνουν τα παιδιά ενώ ταυτόχρονα συμπληρώνει και επεξηγεί όσα δε γνωρίζουν οι μαθητές. (1 ώρα) Στη συνέχεια πρέπει οι μαθητές να μετατρέψουν όλα αυτά που γράφηκαν (τους τα προβάλλω με projector) σε παρουσίαση powerpoint προσθέτοντας πληροφορίες και εικόνες όπου χρειάζονται.Περιμένω και δικά σας γιατί είναι αρκετά δύσκολο να βγάζεις ενδιαφέροντα σενάρια για όλη τη χρονιά μόνος σου. Κανονικά έπρεπε να μας δώσουν αυτοί έτοιμα και κυρίως εφαρμόσιμα σενάρια για να μπορούμε να δουλεύουμε πιο άνετα ...Προσωπικά, επειδή είναι η πρώτη μου χρονιά και δυστυχώς είμαι από τους ανθρώπους χωρίς πολλή φαντασία προσπάθησα να πάρω τυφλοσούρτη τα σενάρια του υπουργείου, και φτιάχνω φύλλα εργασίας για κάθε ένα. Ολοκληρωμένα σενάρια δεν προλαβαίνω να γράψω, αλλά μπορείς να δεις πώς τα αντιλαμβάνομαι, από το blog μας:http://1dimotikoperaias.wordpress.com/Επέλεξε από τις κατηγορίες την τάξη που σε ενδιαφέρει για να μη χαθείς. Ελπίζω να τα οργανώσω πιο καλά μελλοντικά, και αν πετύχουν συνολικά, μπορεί να βάλω ενδεικτική πορεία κλπ..Τα σενάρια δεν έχουν ολοκληρωθεί επειδή χάνουμε όλο μαθημα με Ε και ΣΤ. Η βασική ιδέα όμως είναι αυτη που γράφει στο Pdf του υπουργείου.Στο σενάριο με τα ζώα, για την Ε', προσπαθώ να εφαρμόσω jigsaw...
Αν κάποιος έχει κάποιο ολοκληρωμένο και δοκιμασμένο σενάριο ας το μοιραστεί μαζί μας για να το δοκιμάσουμε και μεις. Να αναφέρω επιγραμματικά δύο δικά μου: α) Πέμπτη τάξη : Θέμα : Ζώα υπό εξαφάνιση Διάρκεια: 4-5 ώρες Ζητούμενο : Να φτιάξουν μία παρουσίαση σε powerpoint αναφέροντας απλά στην αρχή γύρω στα 10 είδη υπό εξαφάνιση και στη συνέχεια να φτιάξουν 1-2 διαφάνειες για κάθε ζώο με φωτογραφίες και πληροφορίες που θα βρουν για αυτά από το διαδίκτυο. Κατά τη διάρκεια του μαθήματος γίνεται επεξήγηση του powerpoint, εφόσον δεν έχει ξαναγίνει παρόμοιο project έτσι ώστε να ξέρουν οι μαθητές πως να το χρησιμοποιήσουν.β)Έκτη τάξη: Θέμα : Διαδίκτυο - Δυνατότητες και κίνδυνοι Διάρκεια 4-5 ώρες Στην αρχή γίνεται μία συζήτηση για το διαδίκτυο και ο καθηγητής καταγράφει όσες δυνατότητες και κίνδυνους προτείνουν τα παιδιά ενώ ταυτόχρονα συμπληρώνει και επεξηγεί όσα δε γνωρίζουν οι μαθητές. (1 ώρα) Στη συνέχεια πρέπει οι μαθητές να μετατρέψουν όλα αυτά που γράφηκαν (τους τα προβάλλω με projector) σε παρουσίαση powerpoint προσθέτοντας πληροφορίες και εικόνες όπου χρειάζονται.Περιμένω και δικά σας γιατί είναι αρκετά δύσκολο να βγάζεις ενδιαφέροντα σενάρια για όλη τη χρονιά μόνος σου. Κανονικά έπρεπε να μας δώσουν αυτοί έτοιμα και κυρίως εφαρμόσιμα σενάρια για να μπορούμε να δουλεύουμε πιο άνετα ...
Παράθεση από: larjohn στις Νοεμβρίου 30, 2010, 07:44:47 pmΠαράθεση από: thymiaras στις Νοεμβρίου 30, 2010, 04:23:33 pmΑν κάποιος έχει κάποιο ολοκληρωμένο και δοκιμασμένο σενάριο ας το μοιραστεί μαζί μας για να το δοκιμάσουμε και μεις. Να αναφέρω επιγραμματικά δύο δικά μου: α) Πέμπτη τάξη : Θέμα : Ζώα υπό εξαφάνιση Διάρκεια: 4-5 ώρες Ζητούμενο : Να φτιάξουν μία παρουσίαση σε powerpoint αναφέροντας απλά στην αρχή γύρω στα 10 είδη υπό εξαφάνιση και στη συνέχεια να φτιάξουν 1-2 διαφάνειες για κάθε ζώο με φωτογραφίες και πληροφορίες που θα βρουν για αυτά από το διαδίκτυο. Κατά τη διάρκεια του μαθήματος γίνεται επεξήγηση του powerpoint, εφόσον δεν έχει ξαναγίνει παρόμοιο project έτσι ώστε να ξέρουν οι μαθητές πως να το χρησιμοποιήσουν.β)Έκτη τάξη: Θέμα : Διαδίκτυο - Δυνατότητες και κίνδυνοι Διάρκεια 4-5 ώρες Στην αρχή γίνεται μία συζήτηση για το διαδίκτυο και ο καθηγητής καταγράφει όσες δυνατότητες και κίνδυνους προτείνουν τα παιδιά ενώ ταυτόχρονα συμπληρώνει και επεξηγεί όσα δε γνωρίζουν οι μαθητές. (1 ώρα) Στη συνέχεια πρέπει οι μαθητές να μετατρέψουν όλα αυτά που γράφηκαν (τους τα προβάλλω με projector) σε παρουσίαση powerpoint προσθέτοντας πληροφορίες και εικόνες όπου χρειάζονται.Περιμένω και δικά σας γιατί είναι αρκετά δύσκολο να βγάζεις ενδιαφέροντα σενάρια για όλη τη χρονιά μόνος σου. Κανονικά έπρεπε να μας δώσουν αυτοί έτοιμα και κυρίως εφαρμόσιμα σενάρια για να μπορούμε να δουλεύουμε πιο άνετα ...Προσωπικά, επειδή είναι η πρώτη μου χρονιά και δυστυχώς είμαι από τους ανθρώπους χωρίς πολλή φαντασία προσπάθησα να πάρω τυφλοσούρτη τα σενάρια του υπουργείου, και φτιάχνω φύλλα εργασίας για κάθε ένα. Ολοκληρωμένα σενάρια δεν προλαβαίνω να γράψω, αλλά μπορείς να δεις πώς τα αντιλαμβάνομαι, από το blog μας:http://1dimotikoperaias.wordpress.com/Επέλεξε από τις κατηγορίες την τάξη που σε ενδιαφέρει για να μη χαθείς. Ελπίζω να τα οργανώσω πιο καλά μελλοντικά, και αν πετύχουν συνολικά, μπορεί να βάλω ενδεικτική πορεία κλπ..Τα σενάρια δεν έχουν ολοκληρωθεί επειδή χάνουμε όλο μαθημα με Ε και ΣΤ. Η βασική ιδέα όμως είναι αυτη που γράφει στο Pdf του υπουργείου.Στο σενάριο με τα ζώα, για την Ε', προσπαθώ να εφαρμόσω jigsaw...Όλα αυτά είναι αρκετά ενδιαφέροντα... Αν δεν υπάρχει εργαστήριο όμως γιατί οι υπολογιστές είναι σε τμήμα και όχι σε εργαστήριο... τι κάνεις;;; οεο...; Δράμα...