*

Αποστολέας Θέμα: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.  (Αναγνώστηκε 52948 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dimmy

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • every day is a new day
    • Προφίλ
Συνάδελφοι καλησπέρα.
Πως σας φαίνεται η Πληροφορική στο ανανεωμένο πρόγραμμα;
Θα λειτουργήσει πιστεύετε σύμφωνα με τις απαοτήσεις του υπουργείου;

Προς το παρόν, ως αναπληρώτρια, αντιμετωπίζω το πρόβλημα να έχω 25 παιδια σε 6 υπολογιστες! Οπότε, είμαστε χειρότερα από ολοήμερο προς το παρόν, δεδομένου ότι στο ολοήμερο είναι συνήθως λιγότερα παιδιά σε κάθε υπολογιστή! Ελπίζω, όμως, να φτιάξουν τα πράγματα σύντομα!

Ας είμαστε αιδιόδοξοι!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος marianad

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 113
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 21, 2010, 08:24:38 πμ »
Μη το λες!!! Πέρυσι είχα τμήμα σε ολοήμερο με 17 παιδιά Α'-Β' και 2 υπολογιστές, εκ των οποίων ο ένας είχε Windows 98!!! Περνούσαμε υπέροχα  ;D ;D!

Αποσυνδεδεμένος asus07

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 412
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 21, 2010, 09:31:36 πμ »
υπαρχουν και χειροτερα:να εχεις 7 μαθητες σε εναν υπολογιστη (τοσοι ηταν ολοι στο σχολειο) και να κανεις μαθημα στο γραφειο!!!παρουσια του δασκαλου που διαβαζε εφημεριδα!καλο ε?

Αποσυνδεδεμένος dimmy

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • every day is a new day
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 22, 2010, 04:09:05 μμ »
από συναρπαστικές εμπειρίες στα ολοήμερα είμαστε φουλ!!!

στο αναμορφωμένο, όμως, πως τα βλέπετε τα πράγματα?
πως θα τσουλήσει;

υπάρχει κάποιος συνάδελφος που να βάζει στα παιδιά εργασία για το σπίτι ή το μάθημα γίνεται στο σχολείο αποκλειστικά;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος cindy79

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 32
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 22, 2010, 07:18:53 μμ »
από συναρπαστικές εμπειρίες στα ολοήμερα είμαστε φουλ!!!

στο αναμορφωμένο, όμως, πως τα βλέπετε τα πράγματα?
πως θα τσουλήσει;

υπάρχει κάποιος συνάδελφος που να βάζει στα παιδιά εργασία για το σπίτι ή το μάθημα γίνεται στο σχολείο αποκλειστικά;

τα παιδάκια έχουν ήδη αρκετά για σπίτι...ας μην τα φορτώσουμε με άλλα....+ δεν είναι υποχρεωμένα να έχουν η.υ. στο σπίτι....

Αποσυνδεδεμένος wizzard

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 91
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 22, 2010, 08:11:31 μμ »
Μη το λες!!! Πέρυσι είχα τμήμα σε ολοήμερο με 17 παιδιά Α'-Β' και 2 υπολογιστές, εκ των οποίων ο ένας είχε Windows 98!!! Περνούσαμε υπέροχα  ;D ;D!

Δηλαδή πάλι καλά να λέμε με 4 παιδιά σε κάθε Η/Υ. Εφαρμόζοντας την μέθοδο rotation κάτι γίνεται. Όμως δεν εξασφαλίζεται η ησυχία στην τάξη. Όταν κάθονται μαζί 4 παιδιά σε ένα PC όλο και θα συνεργαστούν, και θα μιλάνε, θα γελάνε, θα επικρατεί φασαρία.

Πιστεύω ότι 2 παιδάκια σε 1 PC είναι καλά. Μέχρι εκεί. Όμως αυτό φαντάζει όνειρο για όσους είναι σε πρωινό πρόγραμμα..

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 22, 2010, 09:55:04 μμ »
Το χειρότερο είναι το "αναλυτικό" πρόγραμμα που μας ζητάνε να εφαρμόσουμε βάσει του σχετικού ΦΕΚ. Αναφέρει τα αντικείμενα που πρέπει να διδαχθούν τα παιδιά κάθε τάξης ξεχωριστά, αλλά αυτοί που το έγραψαν θεωρούν δεδομένο οτι κάθε τάξη έχει ήδη διδαχθεί αυτά που υποτίθεται οτι θα διδάσκονται οι μικρότερες τάξεις! Δηλαδή στην 6η Δημοτικού τα παιδιά θεωρητικά έχουν κάνει 5 χρόνια πληροφορική, οπότε κρίνεται σκόπιμο να διδαχθούν προγράμματα επεξεργασίας video, excel, να φτιάχνουν blogs, να προγραμματίζουν σε Logo και άλλα τέτοια. Αντίστοιχα υπάρχουν σχετικά αντικείμενα για τις μικρότερες τάξεις. Λογιστικά φύλλα θα πρέπει να διδάσκονται από την 4η Δημοτικού. Και αυτό ενώ υπάρχουν παιδιά που δεν έχουν ακουμπήσει καν υπολογιστή, ούτε καν στο σπίτι... Στην πρώτη δημοτικού τα παιδιά θεωρητικά δεν ακουμπάνε καν υπολογιστή, ενώ θα πρέπει να οργανώσουμε δραστηριότητες όπως αρκετές εργασίες, δημιουργία πόστερ, εννοιολογικών χαρτών κτλ. Ένα άλλο θέμα που με προβληματίζει έχει να κάνει με την αξιολόγηση καθώς φέτος θα πρέπει να βάζουμε και βαθμό. Βέβαια ίσως στην πορεία παίρνουν όλα τα παιδάκια 10 ή Α... Θα τα δούμε όλα αυτά στην πορεία...

Αποσυνδεδεμένος wizzard

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 91
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #7 στις: Σεπτέμβριος 22, 2010, 09:59:54 μμ »
Το χειρότερο είναι το "αναλυτικό" πρόγραμμα που μας ζητάνε να εφαρμόσουμε βάσει του σχετικού ΦΕΚ. Αναφέρει τα αντικείμενα που πρέπει να διδαχθούν τα παιδιά κάθε τάξης ξεχωριστά, αλλά αυτοί που το έγραψαν θεωρούν δεδομένο οτι κάθε τάξη έχει ήδη διδαχθεί αυτά που υποτίθεται οτι θα διδάσκονται οι μικρότερες τάξεις! Δηλαδή στην 6η Δημοτικού τα παιδιά θεωρητικά έχουν κάνει 5 χρόνια πληροφορική, οπότε κρίνεται σκόπιμο να διδαχθούν προγράμματα επεξεργασίας video, excel, να φτιάχνουν blogs, να προγραμματίζουν σε Logo και άλλα τέτοια. Αντίστοιχα υπάρχουν σχετικά αντικείμενα για τις μικρότερες τάξεις. Λογιστικά φύλλα θα πρέπει να διδάσκονται από την 4η Δημοτικού. Και αυτό ενώ υπάρχουν παιδιά που δεν έχουν ακουμπήσει καν υπολογιστή, ούτε καν στο σπίτι... Στην πρώτη δημοτικού τα παιδιά θεωρητικά δεν ακουμπάνε καν υπολογιστή, ενώ θα πρέπει να οργανώσουμε δραστηριότητες όπως αρκετές εργασίες, δημιουργία πόστερ, εννοιολογικών χαρτών κτλ. Ένα άλλο θέμα που με προβληματίζει έχει να κάνει με την αξιολόγηση καθώς φέτος θα πρέπει να βάζουμε και βαθμό. Βέβαια ίσως στην πορεία παίρνουν όλα τα παιδάκια 10 ή Α... Θα τα δούμε όλα αυτά στην πορεία...

Αναλυτικό πρόγραμμα χωρίς την συνοδεία βιβλίου.. Ακόμη και τα εικαστικά έχουν βιβλίο. Να δούμε πότε θα κάνουν και για εμάς. Ας αποκτήσουν τα σχολεία έναν σεβαστό αριθμό από Η/Υ πρώτα και μετά πιστεύω μπορούν να δρομολογηθούν κάπως τα πράγματα.


Αποσυνδεδεμένος giak

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 506
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #8 στις: Σεπτέμβριος 22, 2010, 10:17:04 μμ »
Υπάρχει κάπου οδηγία συγκεκριμένο λογισμικό? Σε τι λειτουργικό σύστημα? Εγώ πέρσι τους έκανα σε Linux φέτος πήγα σε άλλο σχολείο και έχει windows. Open Office ή της Microsoft? Η επεξεργασία βίντεο με πιο λογισμικό προτείνεται?

Αποσυνδεδεμένος wizzard

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 91
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #9 στις: Σεπτέμβριος 22, 2010, 11:58:46 μμ »
Υπάρχει κάπου οδηγία συγκεκριμένο λογισμικό? Σε τι λειτουργικό σύστημα? Εγώ πέρσι τους έκανα σε Linux φέτος πήγα σε άλλο σχολείο και έχει windows. Open Office ή της Microsoft? Η επεξεργασία βίντεο με πιο λογισμικό προτείνεται?

Στο ΦΕΚ δεν αναφέρεται συγκεκριμένο λογισμικό.

Αποσυνδεδεμένος dimmy

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • every day is a new day
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #10 στις: Σεπτέμβριος 23, 2010, 12:35:59 πμ »
Το χειρότερο είναι το "αναλυτικό" πρόγραμμα που μας ζητάνε να εφαρμόσουμε βάσει του σχετικού ΦΕΚ. Αναφέρει τα αντικείμενα που πρέπει να διδαχθούν τα παιδιά κάθε τάξης ξεχωριστά, αλλά αυτοί που το έγραψαν θεωρούν δεδομένο οτι κάθε τάξη έχει ήδη διδαχθεί αυτά που υποτίθεται οτι θα διδάσκονται οι μικρότερες τάξεις! Δηλαδή στην 6η Δημοτικού τα παιδιά θεωρητικά έχουν κάνει 5 χρόνια πληροφορική, οπότε κρίνεται σκόπιμο να διδαχθούν προγράμματα επεξεργασίας video, excel, να φτιάχνουν blogs, να προγραμματίζουν σε Logo και άλλα τέτοια. Αντίστοιχα υπάρχουν σχετικά αντικείμενα για τις μικρότερες τάξεις. Λογιστικά φύλλα θα πρέπει να διδάσκονται από την 4η Δημοτικού. Και αυτό ενώ υπάρχουν παιδιά που δεν έχουν ακουμπήσει καν υπολογιστή, ούτε καν στο σπίτι... Στην πρώτη δημοτικού τα παιδιά θεωρητικά δεν ακουμπάνε καν υπολογιστή, ενώ θα πρέπει να οργανώσουμε δραστηριότητες όπως αρκετές εργασίες, δημιουργία πόστερ, εννοιολογικών χαρτών κτλ. Ένα άλλο θέμα που με προβληματίζει έχει να κάνει με την αξιολόγηση καθώς φέτος θα πρέπει να βάζουμε και βαθμό. Βέβαια ίσως στην πορεία παίρνουν όλα τα παιδάκια 10 ή Α... Θα τα δούμε όλα αυτά στην πορεία...


αυτά τα συμπεράσματα που βγάζεις, έχω βγάλει κ εγώ και μάλιστα τα ανέφερα στο διευθυντή του σχολείου για να ξέρει που βρισκόμαστε! Βλέπω όλοι τα ίδια θέματα και προβλήματα έχουμε.

Πάντως το αναλυτικό πρόγραμμα δε λέει κάπου πως θα πάρουν βαθμό τα παιδιά στο τέλος!(λέει για αξιολόγηση αλλά δεν αναφέρει για βαθμούς στο τέλος του τριμήνου)

(Ο διευθυντής, λοιπόν,μου είπε πως τα αναλυτικά προγράμματα είναι ουτοπικά γιατί τα καταθέτουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση προκειμένου να πάρουν επιδοτήσεις και τα κάνουν να φαίνονται ιδανικά προς αυτή την κατέυθυνση!)

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #11 στις: Σεπτέμβριος 23, 2010, 01:28:03 πμ »
Το χειρότερο είναι το "αναλυτικό" πρόγραμμα που μας ζητάνε να εφαρμόσουμε βάσει του σχετικού ΦΕΚ. Αναφέρει τα αντικείμενα που πρέπει να διδαχθούν τα παιδιά κάθε τάξης ξεχωριστά, αλλά αυτοί που το έγραψαν θεωρούν δεδομένο οτι κάθε τάξη έχει ήδη διδαχθεί αυτά που υποτίθεται οτι θα διδάσκονται οι μικρότερες τάξεις! Δηλαδή στην 6η Δημοτικού τα παιδιά θεωρητικά έχουν κάνει 5 χρόνια πληροφορική, οπότε κρίνεται σκόπιμο να διδαχθούν προγράμματα επεξεργασίας video, excel, να φτιάχνουν blogs, να προγραμματίζουν σε Logo και άλλα τέτοια. Αντίστοιχα υπάρχουν σχετικά αντικείμενα για τις μικρότερες τάξεις. Λογιστικά φύλλα θα πρέπει να διδάσκονται από την 4η Δημοτικού. Και αυτό ενώ υπάρχουν παιδιά που δεν έχουν ακουμπήσει καν υπολογιστή, ούτε καν στο σπίτι... Στην πρώτη δημοτικού τα παιδιά θεωρητικά δεν ακουμπάνε καν υπολογιστή, ενώ θα πρέπει να οργανώσουμε δραστηριότητες όπως αρκετές εργασίες, δημιουργία πόστερ, εννοιολογικών χαρτών κτλ. Ένα άλλο θέμα που με προβληματίζει έχει να κάνει με την αξιολόγηση καθώς φέτος θα πρέπει να βάζουμε και βαθμό. Βέβαια ίσως στην πορεία παίρνουν όλα τα παιδάκια 10 ή Α... Θα τα δούμε όλα αυτά στην πορεία...


αυτά τα συμπεράσματα που βγάζεις, έχω βγάλει κ εγώ και μάλιστα τα ανέφερα στο διευθυντή του σχολείου για να ξέρει που βρισκόμαστε! Βλέπω όλοι τα ίδια θέματα και προβλήματα έχουμε.

Πάντως το αναλυτικό πρόγραμμα δε λέει κάπου πως θα πάρουν βαθμό τα παιδιά στο τέλος!(λέει για αξιολόγηση αλλά δεν αναφέρει για βαθμούς στο τέλος του τριμήνου)

(Ο διευθυντής, λοιπόν,μου είπε πως τα αναλυτικά προγράμματα είναι ουτοπικά γιατί τα καταθέτουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση προκειμένου να πάρουν επιδοτήσεις και τα κάνουν να φαίνονται ιδανικά προς αυτή την κατέυθυνση!)

Όντως δεν αναφέρει συγκεκριμένα για βαθμούς, αλλά κάτι λέει για τη χρησιμότητά της αξιολόγησης για μαθητές και γονείς. Που σημαίνει οτι κάπως θα πρέπει να ενημερώσουμε τους γονείς για την πρόοδο των μαθητών. Λογικά θα μας ζητήσουν καταστάσεις βαθμολογίας... Το κεφάλαιο πάντως που αναφέρεται στην αξιολόγηση κάνει μπαμ οτι είναι copy-paste από κάποιο βιβλίο με παιδαγωγικές θεωρίες (ζωντάνεψαν τα φαντάσματα της ΑΣΠΑΙΤΕ...)! Προσωπικά ετοίμασα για κάποια τάξη κάτι σαν σχεδιάγραμμα 50 ωρών με αντικείμενα, δραστηριότητες, εργασίες, έχω εγκαταστήσει σε όλους τους υπολογιστές (13=>2 μαθητές σε κάθε υπολογιστή) κάποια από τα προγράμματα που ενδέχεται να χρειαστώ (Office, Movie Maker, Scratch κ.ά.), υπάρχει η δυνατότητα κεντρικής διαχείρισης των υπολογιστών απο Server και προσπαθώ να φτιάξω και τον εκτυπωτή. Από αύριο θα ψαχτώ και για το κατά πόσο μπορώ να πάρω μέσω του σχολείου γραφικές ύλες (χαρτόνια, μαρκαδόρους, ψαλίδια κτλ) για κάποιες δραστηριότητες εκτός Η/Υ ειδικά για τα πρωτάκια που ακόμα δεν ξέρουν να διαβάζουν. Είμαι ακόμα επιφυλακτικός για το αν θα μπορέσω να τα εφαρμόσω όλα όπως τα φαντάζομαι... Το καλό φέτος σε σχέση με τα παλιά ολοήμερα είναι οτι θα έχουμε σταθερό αριθμό μαθητών σε κάθε τμήμα κατά τη διάρκεια του χρόνου, που σημαίνει οτι θα μπορούμε να έχουμε συγκεκριμένους μαθητές σε σταθερές θέσεις και σε συγκεκριμένους υπολογιστές. Επίσης οι μαθητές δεν θα κουβαλάνε την κούραση όλης της μέρας στην τάξη. Ελπίζω τέλος (στο χέρι μας είναι) να αντιμετωπίσουν και το μάθημα διαφορετικά από την πληροφορική του ολοήμερου, δηλαδή ως "μάθημα" και όχι "απασχόληση/φύλαξη/παιχνίδι"...

Αποσυνδεδεμένος desperino

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 313
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #12 στις: Σεπτέμβριος 23, 2010, 11:44:39 πμ »

Δηλαδή πάλι καλά να λέμε με 4 παιδιά σε κάθε Η/Υ. Εφαρμόζοντας την μέθοδο rotation κάτι γίνεται. Όμως δεν εξασφαλίζεται η ησυχία στην τάξη. Όταν κάθονται μαζί 4 παιδιά σε ένα PC όλο και θα συνεργαστούν, και θα μιλάνε, θα γελάνε, θα επικρατεί φασαρία.

Πιστεύω ότι 2 παιδάκια σε 1 PC είναι καλά. Μέχρι εκεί. Όμως αυτό φαντάζει όνειρο για όσους είναι σε πρωινό πρόγραμμα..


για πείτε να μαθαίνουμε.. Τι είναι η μέθοδος rotation ;

Αποσυνδεδεμένος wizzard

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 91
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #13 στις: Σεπτέμβριος 23, 2010, 11:52:32 πμ »

Δηλαδή πάλι καλά να λέμε με 4 παιδιά σε κάθε Η/Υ. Εφαρμόζοντας την μέθοδο rotation κάτι γίνεται. Όμως δεν εξασφαλίζεται η ησυχία στην τάξη. Όταν κάθονται μαζί 4 παιδιά σε ένα PC όλο και θα συνεργαστούν, και θα μιλάνε, θα γελάνε, θα επικρατεί φασαρία.

Πιστεύω ότι 2 παιδάκια σε 1 PC είναι καλά. Μέχρι εκεί. Όμως αυτό φαντάζει όνειρο για όσους είναι σε πρωινό πρόγραμμα..


για πείτε να μαθαίνουμε.. Τι είναι η μέθοδος rotation ;

Βάζεις τα παιδιά να κάνουν περιστροφική χρήση της ομάδας τους. Πχ αν μια ομάδα έχει 3 παιδιά, τότε ανά 10 πχ. λεπτά αλλάζουν θέση και κάθεται το διπλανό τους παιδί στο PC.
 

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 501
Σύνολο: 502

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.097 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.