*

Αποστολέας Θέμα: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.  (Αναγνώστηκε 53179 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #168 στις: Νοέμβριος 29, 2010, 06:51:03 μμ »
Α και κάτι ακόμα αν έχεις την καλοσύνη να απαντήσεις (εσύ ή και οποίοσδήποτε άλλος γονιός). Έχω μια μεγάλη απορία....γιατί αυτή η "αρνηση" είναι πολύ μεγαλύτερη ως προς τους Πληροφορικούς;;Δεν βλέπω κάτι τέτοιο να γίνεται (ευτυχώς!) με τους συναδέρφους των Εικαστικών και της Θεταρικής Αγωγής που μπήκαν στο πρωινό πρόγραμμα. Τους θεωρούν οι γονείς πιο καταρτισμένους παιδαγωγικά, τα μαθήματα τους πιο χρήσιμα, τι ακριβώς;; Απλά για μένα είναι κρίμα να μην έχει αντιληφθεί ένας γονιός το πόσο σημαντικό είναι για το παιδί του να μπεί απο νωρίς και με τον σωστό τρόπο στον κόσμο των υπολογιστών, των επικοινωνιών και της πληροφορίας. Μόνο και μόνο την ασφάλεια του να σκεφτεί και την δυνατότητα που θα αποκτήσει στο να σταθεί όχι μόνο στο σχολείο αλλά και στο κοινωνικό του περιβάλλον αυριο - μεθαύριο...δεν νομίζω οτι χρειάζεται κάτι άλλο. Γιατί έτσι θα είναι το περιβάλλον των παιδιών μας τα επόμενα χρόνια...μας αρέσει δεν μας αρέσει.


Αν μπορείς να διατηρήσεις ανοιχτό το μυαλό σου και να έχεις καλή διάθεση θα σου το αποδείξει απο μόνο του. Αυτό είπα απο την πρώτη μέρα που πήγα στο σχολείο μου σε κάποιους γονείς που είχαν τις ίδιες επιφυλάξεις με εσένα και ήδη έρχονται (ούτε 3 μήνες μετά) και μου λένε πόσο ενθουσιασμένα είναι τα παιδιά τους και πόσο δίκαιο είχα. Όπως και να έχει μια θετική αντιμετώπιση θα κάνει και τις ίδιες τις ειδικότητες να νιώσουν πραγματικά ενταγμένοι στο σχολικό περιβάλλον και να δώσουν οτι καλύτερο μπορούν.
Με  όλη  την  καλή  διάθεση,  Χριστίνα  μου,  (χωρίς  ειρωνία  πραγματικά) νομίζεις  πως  οι  παιδαγωγοί  έχουν  άδικο; Υπάρχει  μήπως  κάποια  άλλη  επιστημονική  αποψη  που  δεν  την  γνωρίζω;

Οι Παιδαγωγοί υποστηρίζουν πως το μάθημα της Πληροφορικής πρέπει να το διδάσκουν δάσκαλοι;;Ή να το χρησιμοποιούν ως εργαλείο για τα μαθήματα τους;;
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 29, 2010, 06:52:54 μμ από Χριστίνα »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος papia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 159
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #169 στις: Νοέμβριος 29, 2010, 07:02:28 μμ »
Α και κάτι ακόμα αν έχεις την καλοσύνη να απαντήσεις (εσύ ή και οποίοσδήποτε άλλος γονιός). Έχω μια μεγάλη απορία....γιατί αυτή η "αρνηση" είναι πολύ μεγαλύτερη ως προς τους Πληροφορικούς;;Δεν βλέπω κάτι τέτοιο να γίνεται (ευτυχώς!) με τους συναδέρφους των Εικαστικών και της Θεταρικής Αγωγής που μπήκαν στο πρωινό πρόγραμμα. Τους θεωρούν οι γονείς πιο καταρτισμένους παιδαγωγικά, τα μαθήματα τους πιο χρήσιμα, τι ακριβώς;; Απλά για μένα είναι κρίμα να μην έχει αντιληφθεί ένας γονιός το πόσο σημαντικό είναι για το παιδί του να μπεί απο νωρίς και με τον σωστό τρόπο στον κόσμο των υπολογιστών, των επικοινωνιών και της πληροφορίας. Μόνο και μόνο την ασφάλεια του να σκεφτεί και την δυνατότητα που θα αποκτήσει στο να σταθεί όχι μόνο στο σχολείο αλλά και στο κοινωνικό του περιβάλλον αυριο - μεθαύριο...δεν νομίζω οτι χρειάζεται κάτι άλλο. Γιατί έτσι θα είναι το περιβάλλον των παιδιών μας τα επόμενα χρόνια...μας αρέσει δεν μας αρέσει.


Αν μπορείς να διατηρήσεις ανοιχτό το μυαλό σου και να έχεις καλή διάθεση θα σου το αποδείξει απο μόνο του. Αυτό είπα απο την πρώτη μέρα που πήγα στο σχολείο μου σε κάποιους γονείς που είχαν τις ίδιες επιφυλάξεις με εσένα και ήδη έρχονται (ούτε 3 μήνες μετά) και μου λένε πόσο ενθουσιασμένα είναι τα παιδιά τους και πόσο δίκαιο είχα. Όπως και να έχει μια θετική αντιμετώπιση θα κάνει και τις ίδιες τις ειδικότητες να νιώσουν πραγματικά ενταγμένοι στο σχολικό περιβάλλον και να δώσουν οτι καλύτερο μπορούν.
(Με  όλη  την  καλή  διάθεση,  Χριστίνα  μου,  (χωρίς  ειρωνία  πραγματικά) νομίζεις  πως  οι  παιδαγωγοί  έχουν  άδικο; Υπάρχει  μήπως  κάποια  άλλη  επιστημονική  αποψη  που  δεν  την  γνωρίζω;

Οι Παιδαγωγοί υποστηρίζουν πως το μάθημα της Πληροφορικής πρέπει να το διδάσκουν δάσκαλοι;;Ή να το χρησιμοποιούν ως εργαλείο για τα μαθήματα τους;;
Να  το  χρησιμοποιούν  ως  εργαλείο. Δεν  έχουν  δικαίωμα  να  διδάξουν  πληροφορική  διότι  δε  γνωρίζουν (άσχετα  αν  μερικοί  πιστεύουν  πως  τα  μάθανε  όλα  έχοντας  γνώσεις  επιπέδου  ΕCDL). Το  θέμα  όμως  είναι  πως  πρέπει  να  διδάσκεται  η  πληροφορική  στο  δημοτικό;  ή  μόνο  η  χρήση  υπολογιστή  και  όχι  ως  επιστημονοκός  κλάδος;

Αποσυνδεδεμένος papia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 159
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #170 στις: Νοέμβριος 29, 2010, 07:12:44 μμ »
Χριστίνα,  για  τους  εικαστικούς  και  θεατρολόγους  δε  μιλάει  κανείς  γιατί  ξέρουν  όλοι   πως  είναι  για  ένα  δύο  χρόνια (το  ΕΣΠΑ  θα  τελεώσει)  και  αυτό  γίνεται  γιατί  το  κράτος  δε  πληρώνει  δασκάλους  για  να  κάνει  οικονομία  στους  εθνικούς  πόρους. Η  πληροφορική  και  τα  αγγλικά  ακούγεται  πως  ίσως  μείνουν. Δεν  είμαι  σίγουρη  για  το  ποιο  είναι  το  σωστό.

Αποσυνδεδεμένος kshl

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 111
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #171 στις: Νοέμβριος 29, 2010, 07:17:35 μμ »
Παράθεση
Το  θέμα  όμως  είναι  πως  πρέπει  να  διδάσκεται  η  πληροφορική  στο  δημοτικό;  ή  μόνο  η  χρήση  υπολογιστή  και  όχι  ως  επιστημονοκός  κλάδος;

Πες τα στο ΜΙΤ media lab που καθήσανε και κάνανε γλώσσα προγραμματισμού για τις ηλικίες 6-16  :)

http://el.wikipedia.org/wiki/Γλώσσα_προγραμματισμού_Scratch
http://en.wikipedia.org/wiki/Scratch_(programming_language)
Ώς απόφοιτος ΑΕΙ θεωρώ τους απόφοιτους ΤΕΙ εν δυνάμει ισάξιους ή και καλύτερους σε κάθε επίπεδο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος papia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 159
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #172 στις: Νοέμβριος 29, 2010, 07:49:14 μμ »
Παράθεση
Το  θέμα  όμως  είναι  πως  πρέπει  να  διδάσκεται  η  πληροφορική  στο  δημοτικό;  ή  μόνο  η  χρήση  υπολογιστή  και  όχι  ως  επιστημονοκός  κλάδος;

Πες τα στο ΜΙΤ media lab που καθήσανε και κάνανε γλώσσα προγραμματισμού για τις ηλικίες 6-16  :)

http://el.wikipedia.org/wiki/Γλώσσα_προγραμματισμού_Scratch
http://en.wikipedia.org/wiki/Scratch_(programming_language)
Πολύ  ωραία  αυτά,  αλλά  πείτε  μου  σας  παρακαλώ  γιατί  δεν  αποτελούν   μέρος  αναλυτικών  προγραμμάτων  των  δημοτικών  των  ευρωπαικών  χωρών; (αυτό  το  γνωρίζω  πολύ  καλά).Πολλοί  λένε  ότι  αυτά  είναι  μόνο  για  εξωσχολικές  δραστηριότητες  στα  επιχειρηματικά κερδοσκοπικά πλαίσια  εταιριών (και  δεν  τα  "δέχεται"  η  παιδαγωγική). Ακόμη  διάβαζα  πριν  λίγο  καιρό   ένα  άρθρο  για  τα  νέα  σχολεία  της  Αμερικής (ΠΑΝΆΚΡΙΒΑ  ΙΔΙΩΤΙΚΆ)  όπου  έχουν  επιστρέψει  λέει  στον  μαυροπίνακα  και  το  παραδοσιακό  σχολείο ( ένας  δάσκαλος   όλα  τα  μαθήματα) και  ο  υπολογιστής  δε  βρίσκεται  καν  μέσα  στην  τάξη  αλλά  το  μεταφέρει  ο  δάσκαλος  στην  τάξη  μόνο  όταν  είναι  ανάγκη  για  το  μάθημα. Η  δικαιολογία  ήταν  ότι  δεν  πρέπει  να  εθίζονται  από  μικρά  στον  υπολογιστή  αλλά  μετά  τα  14  χρόνια  τους.Τι  λέτε  γι  αυτά;  έχουν  κάποια  δώση  αλήθειας; Γνωρίζει  κάποιος  πληροφορικός  από  περιοδικά  της  επιστήμης  σας  αν  αυτά  στέκουν;

Αποσυνδεδεμένος papia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 159
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #173 στις: Νοέμβριος 29, 2010, 07:59:14 μμ »
Παράθεση
Το  θέμα  όμως  είναι  πως  πρέπει  να  διδάσκεται  η  πληροφορική  στο  δημοτικό;  ή  μόνο  η  χρήση  υπολογιστή  και  όχι  ως  επιστημονοκός  κλάδος;

Πες τα στο ΜΙΤ media lab που καθήσανε και κάνανε γλώσσα προγραμματισμού για τις ηλικίες 6-16  :)

http://el.wikipedia.org/wiki/Γλώσσα_προγραμματισμού_Scratch
http://en.wikipedia.org/wiki/Scratch_(programming_language)
Και  κάτι  άλλο! ξέρω  πολύ  καλά  τι  είναι  το  ΜΙΤ. Μη  μου  πεις  ότι  το  υποτιμώ!!!!

Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #174 στις: Νοέμβριος 29, 2010, 08:16:27 μμ »
Παράθεση
Η  δικαιολογία  ήταν  ότι  δεν  πρέπει  να  εθίζονται  από  μικρά  στον  υπολογιστή  αλλά  μετά  τα  14  χρόνια  τους.Τι  λέτε  γι  αυτά;  έχουν  κάποια  δώση  αλήθειας; Γνωρίζει  κάποιος  πληροφορικός  από  περιοδικά  της  επιστήμης  σας  αν  αυτά  στέκουν;

Papia φυσικά και είναι λανθασμένα και αυθαίρετα τα συγκεκριμένα συμπεράσματα. Τα παιδιά χρησιμοποιούν τους υπολογιστές στο σπίτι τους πολύ περισσότερες ώρες απ' ότι τους χρησιμοποιούν στο σχολείο (2 ώρες τη βδομάδα !!! ) και μάλιστα με την επίβλεψη ειδικού και για συγκεκριμένους εκπαιδευτικούς σκοπούς. Επειδή βλέπω ότι ασχολείσαι με έρευνα (ίσως στα πλαίσια κάποιου μεταπτυχιακού) ξέρεις ότι δεν γίνεται να δεχόμαστε αβίαστα συμπεράσματα από έρευνες που δεν ξέρουμε τι σκοπούς εξυπηρετούν και μέσω ποιων κοινωνικοοικονομικών συνθηκών διαμορφώθηκαν. Πρέπει να τα τοποθετούμε πάντα στα δικά μας δεδομένα ...

Αποσυνδεδεμένος papia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 159
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #175 στις: Νοέμβριος 29, 2010, 08:50:15 μμ »
Παράθεση
Η  δικαιολογία  ήταν  ότι  δεν  πρέπει  να  εθίζονται  από  μικρά  στον  υπολογιστή  αλλά  μετά  τα  14  χρόνια  τους.Τι  λέτε  γι  αυτά;  έχουν  κάποια  δώση  αλήθειας; Γνωρίζει  κάποιος  πληροφορικός  από  περιοδικά  της  επιστήμης  σας  αν  αυτά  στέκουν;

Papia φυσικά και είναι λανθασμένα και αυθαίρετα τα συγκεκριμένα συμπεράσματα. Τα παιδιά χρησιμοποιούν τους υπολογιστές στο σπίτι τους πολύ περισσότερες ώρες απ' ότι τους χρησιμοποιούν στο σχολείο (2 ώρες τη βδομάδα !!! ) και μάλιστα με την επίβλεψη ειδικού και για συγκεκριμένους εκπαιδευτικούς σκοπούς. Επειδή βλέπω ότι ασχολείσαι με έρευνα (ίσως στα πλαίσια κάποιου μεταπτυχιακού) ξέρεις ότι δεν γίνεται να δεχόμαστε αβίαστα συμπεράσματα από έρευνες που δεν ξέρουμε τι σκοπούς εξυπηρετούν και μέσω ποιων κοινωνικοοικονομικών συνθηκών διαμορφώθηκαν. Πρέπει να τα τοποθετούμε πάντα στα δικά μας δεδομένα ...
Αυτό  που  ανέφερα  σίγουρα  δεν  είναι  από  έγκυρη  πηγή  και  γι  αυτό  προσπαθώ  να  το  διασταυρώσω ζητώντας  τη  βοήθειά  σας.Πάντα  με  καλή  πρόθεση (θέλω  να  πω  τη  γνώμη  μου) πιστεύω  πως  άλλο  το  τι  κάνουν  τα  παιδιά στο  σπίτι (όταν  είναι  υπεύθυνοι  οι  γονείς  τους) και  άλλο  τι  προωθεί  το  σχολείο  που  θα  πρέπει  να  είναι  ΣΙΓΟΥΡΑ  το  σωστό.

Αποσυνδεδεμένος asus07

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 412
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #176 στις: Νοέμβριος 29, 2010, 09:14:43 μμ »
Παράθεση
Το  θέμα  όμως  είναι  πως  πρέπει  να  διδάσκεται  η  πληροφορική  στο  δημοτικό;  ή  μόνο  η  χρήση  υπολογιστή  και  όχι  ως  επιστημονοκός  κλάδος;

Πες τα στο ΜΙΤ media lab που καθήσανε και κάνανε γλώσσα προγραμματισμού για τις ηλικίες 6-16  :)

http://el.wikipedia.org/wiki/Γλώσσα_προγραμματισμού_Scratch
http://en.wikipedia.org/wiki/Scratch_(programming_language)
Πολύ  ωραία  αυτά,  αλλά  πείτε  μου  σας  παρακαλώ  γιατί  δεν  αποτελούν   μέρος  αναλυτικών  προγραμμάτων  των  δημοτικών  των  ευρωπαικών  χωρών; (αυτό  το  γνωρίζω  πολύ  καλά).Πολλοί  λένε  ότι  αυτά  είναι  μόνο  για  εξωσχολικές  δραστηριότητες  στα  επιχειρηματικά κερδοσκοπικά πλαίσια  εταιριών (και  δεν  τα  "δέχεται"  η  παιδαγωγική). Ακόμη  διάβαζα  πριν  λίγο  καιρό   ένα  άρθρο  για  τα  νέα  σχολεία  της  Αμερικής (ΠΑΝΆΚΡΙΒΑ  ΙΔΙΩΤΙΚΆ)  όπου  έχουν  επιστρέψει  λέει  στον  μαυροπίνακα  και  το  παραδοσιακό  σχολείο ( ένας  δάσκαλος   όλα  τα  μαθήματα) και  ο  υπολογιστής  δε  βρίσκεται  καν  μέσα  στην  τάξη  αλλά  το  μεταφέρει  ο  δάσκαλος  στην  τάξη  μόνο  όταν  είναι  ανάγκη  για  το  μάθημα. Η  δικαιολογία  ήταν  ότι  δεν  πρέπει  να  εθίζονται  από  μικρά  στον  υπολογιστή  αλλά  μετά  τα  14  χρόνια  τους.Τι  λέτε  γι  αυτά;  έχουν  κάποια  δώση  αλήθειας; Γνωρίζει  κάποιος  πληροφορικός  από  περιοδικά  της  επιστήμης  σας  αν  αυτά  στέκουν;

συγνωμη να σας ρωτησω κατι?ωραια ολα αυτα που λετε αλλα ειναι δυνατον ενας Ελληνας γονιος να θελει να εχει σαν προτυπο ενα σχολειο της Αμερικης?απο ποτε η Αμερικη αποτελει προτυπο για μας????δεν βλεπετε τι γινεται καθε μερα εκει?αυτα ανηκουν πλεον στο παρελθον
δεν το λεω ειρωνικα απλα προσπαθω να καταλαβω γιατι υπαρχει αυτη η αρνητικοτητα εναντιον μας.τοσα χρονια μας ειχαν οι γονεις στη κυριολεξια σαν baby sitters .τωρα που παει να γινει κατι αξιολογο για τα παιδια τους αντιδρουν.
δλδ ειναι καλυτερα να εχει ενα παιδι facebook απο τα 8 του χρονια με τη συγκαταθεση του γονιου και να αγνοουν και οι δυο τους κινδυνους που παραμονευουν γιατι απλα δεν υπαρχει καποιος να τους το υποδειξει?
χαλαρωστε και αφηστε το χρονο να δειξει

Αποσυνδεδεμένος spasiklaki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 659
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #177 στις: Νοέμβριος 29, 2010, 09:18:00 μμ »
Η δική μου εμπειρία από το αναμορφωμένο δημοτικό των συμπτηγμένων τμημάτων των 30 παιδιών που δεν έχουν θρανίο να κάτσουν είναι πως μοιάζει πιο πολύ με  αναμορφωτήριο παρά με αναμορφωμένο.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 29, 2010, 09:20:21 μμ από spasiklaki »
O  μεγαλύτερος δάσκαλος όλων των εποχών είχε μόνο 12 μαθητές και σε μένα βάζουν τουλάχιστον 25 στην τάξη!!

Αποσυνδεδεμένος papia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 159
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #178 στις: Νοέμβριος 29, 2010, 09:27:10 μμ »
Παράθεση
Το  θέμα  όμως  είναι  πως  πρέπει  να  διδάσκεται  η  πληροφορική  στο  δημοτικό;  ή  μόνο  η  χρήση  υπολογιστή  και  όχι  ως  επιστημονοκός  κλάδος;

Πες τα στο ΜΙΤ media lab που καθήσανε και κάνανε γλώσσα προγραμματισμού για τις ηλικίες 6-16  :)

http://el.wikipedia.org/wiki/Γλώσσα_προγραμματισμού_Scratch
http://en.wikipedia.org/wiki/Scratch_(programming_language)
Πολύ  ωραία  αυτά,  αλλά  πείτε  μου  σας  παρακαλώ  γιατί  δεν  αποτελούν   μέρος  αναλυτικών  προγραμμάτων  των  δημοτικών  των  ευρωπαικών  χωρών; (αυτό  το  γνωρίζω  πολύ  καλά).Πολλοί  λένε  ότι  αυτά  είναι  μόνο  για  εξωσχολικές  δραστηριότητες  στα  επιχειρηματικά κερδοσκοπικά πλαίσια  εταιριών (και  δεν  τα  "δέχεται"  η  παιδαγωγική). Ακόμη  διάβαζα  πριν  λίγο  καιρό   ένα  άρθρο  για  τα  νέα  σχολεία  της  Αμερικής (ΠΑΝΆΚΡΙΒΑ  ΙΔΙΩΤΙΚΆ)  όπου  έχουν  επιστρέψει  λέει  στον  μαυροπίνακα  και  το  παραδοσιακό  σχολείο ( ένας  δάσκαλος   όλα  τα  μαθήματα) και  ο  υπολογιστής  δε  βρίσκεται  καν  μέσα  στην  τάξη  αλλά  το  μεταφέρει  ο  δάσκαλος  στην  τάξη  μόνο  όταν  είναι  ανάγκη  για  το  μάθημα. Η  δικαιολογία  ήταν  ότι  δεν  πρέπει  να  εθίζονται  από  μικρά  στον  υπολογιστή  αλλά  μετά  τα  14  χρόνια  τους.Τι  λέτε  γι  αυτά;  έχουν  κάποια  δώση  αλήθειας; Γνωρίζει  κάποιος  πληροφορικός  από  περιοδικά  της  επιστήμης  σας  αν  αυτά  στέκουν;

συγνωμη να σας ρωτησω κατι?ωραια ολα αυτα που λετε αλλα ειναι δυνατον ενας Ελληνας γονιος να θελει να εχει σαν προτυπο ενα σχολειο της Αμερικης?απο ποτε η Αμερικη αποτελει προτυπο για μας????δεν βλεπετε τι γινεται καθε μερα εκει?αυτα ανηκουν πλεον στο παρελθον
δεν το λεω ειρωνικα απλα προσπαθω να καταλαβω γιατι υπαρχει αυτη η αρνητικοτητα εναντιον μας.τοσα χρονια μας ειχαν οι γονεις στη κυριολεξια σαν baby sitters .τωρα που παει να γινει κατι αξιολογο για τα παιδια τους αντιδρουν.
δλδ ειναι καλυτερα να εχει ενα παιδι facebook απο τα 8 του χρονια με τη συγκαταθεση του γονιου και να αγνοουν και οι δυο τους κινδυνους που παραμονευουν γιατι απλα δεν υπαρχει καποιος να τους το υποδειξει?
χαλαρωστε και αφηστε το χρονο να δειξει
Αυτό  ακριβώς  φοβάμαι. Να  μην  έχουμε  πρότυπο  την  Αμερική  που  τα  προηγούμενα  χρόνια  χρησιμοποιούσε  στην  εκπαίδευση  πάρα  πολύ  τους  υπολογιστές,  ενώ  σήμερα  αυτό  αμφισβητείται. Ό,τι  και  να  πούμε  εδώ  δε  θα  επηρεάσει δυστυχώς  τους  διορισμούς  των  εκπαιδευτικών. Αν  ήταν  αυτό  δυνατό  θα  διορίζονταν  όλοι (θα  το  φροντίζαμε).Δεν  υπάρχει  κανένας  αρνητισμός  εναντίον  κανενός. Απλά  κάνουμε  μια  ακαδημαική  συζήτηση.

Αποσυνδεδεμένος asus07

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 412
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #179 στις: Νοέμβριος 29, 2010, 09:34:56 μμ »
μπορει να κανουμε ακαδημαϊκη συζητηση αλλα ολοι μα ολοι σε ολα τα forum τα εχουν βαλει μαζι μας και ειναι πολυ αδικο.δεν μπορουμε να πηγαινουμε πισω.και για να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους εγινε μεγαλη ζημια περσι με τα laptops της Α γυμνασιου που δοθηκαν χωρις ενημερωση χωρις προστασια.τωρα τουλαχιστον υπαρχει η δυνατοτητα να ενημερωθουν γονεις και μαθητες απο την σωστη ηλικια.και οχι στα 13 τους και βλεπουμε.
δειτε τη θετικη πλευρα.δεν ειναι θεμα διορισμων.ας μπουν οι παραπανισιοι να τα διδαξουν ολα αυτα στα μικρα.δεν εχει σημασια.αλλα να μην τα αφηνουμε στο ελεος της τεχνολογιας.η αγνοια ειναι οτι χειροτερο .ειδικα στην εποχη μας.ειμαι και εγω μητερα και εχω τις ιδιες ανησυχιες .

Αποσυνδεδεμένος larjohn

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 384
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #180 στις: Νοέμβριος 29, 2010, 11:38:28 μμ »
Επειδή είδα παραπάνω να γίνεται αναφορά παραπάνω για τον εθισμό στον υπολογιστή, υπάρχει μία τουλάχιστον αξιόπιστη έρευνα που έδειξε ότι η ενασχόληση με το ίδιο το αντικείμενο της Πληροφορικής στα μικρά παιδιά, εμποδίζει τον εθισμό. Και για να κάνουμε και αντιθετοαντιστορφή, ακόμα και στην Ελλάδα, διαπιστώθηκε ότι τα παιδά που είχαν προβλήματα εθισμού, δεν ήξεραν ούτε καν να ανοίγουν τον επεξεργαστή κειμένου. Μήπως σας λέει κάτι αυτό;

Τώρα ως προς το οριζόντιο ή το εφικτό της εισαγωγής των ΤΠΕ, πιστεύω ότι είναι υποκρισία να μιλάμε για οριζόντια διδασκαλία τη στιγμή που το πρόγραμμα σπουδών του δημοτικού σχολείου προβλέπει ακόμα ώρες με γνωστικά αντικείμενα. Όταν το πρόγραμμα κάποτε γίνει εξ ολοκλήρου ευέλικτη ζώνη, τότε κι εμείς θα έχουμε άλλο ρόλο. Και εδώ που τα λέμε, ο ρόλος μας δεν έχει φέτος να κάνει με τον τεχνολογικό αλφαβητισμό μόνο (άλλο τι λέει η κ. Διαμαντοπούλου), αλλά αν δείτε τα σενάρια που προτείνονται, κάνουμε μία de facto διαθεματική προσέγγιση σε κάποια θέματα...

Υ.Γ. @ Χριστίνα: Για πες μας τι κάνεις στα παιδιά και εντυπωσιάζονται;

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #181 στις: Νοέμβριος 30, 2010, 12:32:32 πμ »
Απλά θέλω να ενημερώσω μερικούς συναδέλφους ότι κι εμείς οι δάσκαλοι ξέρουμε να χειριζόμαστε πολύ καλά τον Πέρι και Κάτια και πολλά άλλα λογισμικά που κυκλοφορούν για το δημοτικό και επ' ουδενί λόγο δε σας αντιμετωπίζουμε έτσι όπως αναφέρεται, ειδικά σα βοηθούς. με συγχωρείτε για τον απότομο τόνο, αλλά έχω εκνευριστεί πολύ μ' αυτά που διαβάζω. έλεος!!! και σ' εσάς φταίει ο δάσκαλος?!?!?!?!?!?!?! κι αν σας έχουν αντιμετωπίσει όντως έτσι σε κάποια σχολεία που υπηρετήσατε, είναι σωστό να καταδικάζετε όλους??? σε κανέναν δεν έτυχε ένα καλό σχολείο? σε κανέναν δεν έτυχαν 2-3 καλοί συνάδελφοι δάσκαλοι? ή ο καθένας κοιτάει πλέον την πάρτυ του και ψάχνει απεγνωσμένα τον αποδιοπομπαίο τράγο για όλα τα δεινά της εκπ/σης??? πραγματικά συνάδελφοι έτσι δε λύνονται τα προβλήματα κι επίσης πραγματικά λυπάμαι... 

Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα... Ότι μας αντιμετωπίζετε ως "χειριστές προγραμμάτων", ενώ δεν είναι αυτή η δουλειά μας. Και εγώ έχω τελειώσει το δημοτικό με 10 σε όλα τα μαθήματα. Έπαιζα το "εμείς και ο κόσμος" στα δάχτυλά μου. Αυτό δεν με κάνει ικανό να το διδάξω. Ακόμα και όταν χρησιμοποιούμε ένα εκπαιδευτικό λογισμικό ο σκοπός δεν είναι να μάθουν τα παιδιά να το χειρίζονται. Αλλά μέσα από αυτό να μάθουν κάποια συγκεκριμένα στοιχεία της επιστήμης μας. Όλα αυτά τα λέω χωρίς δόση ειρωνείας. Η πραγματική ειρωνεία από την άλλη είναι ότι και η ίδια η υπουργός έχει αυτή τη λανθασμένη αντίληψη...
Διάβασε  σε  παρακαλώ  ένα  τουλάχιστον  σοβαρό  βιβλίο  (π.χ.Α.Ράπτης - Α.Ράπτη  "μάθηση  και  διδασκαλία  στην  εποχή  της  πληροφορίς",  Αθήνα  2007). Δεν  γίνεται  επιτέλους  να  θεωρεί  ο  καθένας  σωστό  μόνο  αυτό  που  τον  συμφέρει. Αφήστε  τους  δασκάλους  να  κάνουν  τη  δουλειά  τους (οριζόντια  διδασκαλία  των  νέων  τεχνολογιών).

Σας ευχαριστώ για την παραπομπή. Λογικό είναι να βλέπω συχνά "μειωτικές" τοποθετήσεις ή να τις κάνω και ο ίδιος άθελά μου. Ένα από τα μειονεκτήματα των φόρουμ είναι ότι δεν γνωρίζουμε προσωπικά ο ένας τον άλλο, δεν ξέρουμε τις σπουδές του, τις γνώσεις του και την προσωπικότητά του.

Το βιβλίο που αναφέρετε πρέπει να έχει γραφτεί το 2000-2001. Σίγουρα εκδόθηκε το 2001 όταν και το Internet ήταν πολυτέλεια στην Ελλάδα. Δεν ξέρω αν έχουν ενημερώσει το βιβλίο που αναφέρετε στα σύγχρονα δεδομένα στην έκδοση του 2007.
Έχουν αλλάξει πάρα πολλά πράγματα από τότε. Κάθε σπίτι έχει Internet, κάθε μαθητής της πρώτης δημοτικού έχει ακουστά το youtube, το skype, το facebook και έχει πρόσβαση σε αυτά. Και δυστυχώς κάθε γονιός ΔΕΝ γνωρίζει από υπολογιστές.
 
Τυχαίνει να το έχω διαβάσει πριν 4-5 χρόνια τουλάχιστον. Όπως και πολλά άλλα. Έχω παρακολουθήσει και αρκετά σεμινάρια/συνέδρια σχετικά με την χρήση της πληροφορικής σε δημοτικά. 9 στις 10 εισηγήσεις είναι από δασκάλους που χρησιμοποιούν υπολογιστές και είναι λογικό γιατί μόλις φέτος μπήκε η πληροφορική στο κανονικό πρόγραμμα του δημοτικού. Χωρίς βιβλίο, χωρίς εργαστήρια. Όλα τα προβλήματα καλούνται να τα αντιμετωπίσουν οι καθηγητές πληροφορικής. Και το σημαντικότερο πρόβλημα είναι ο αρνητισμός κάποιων ανθρώπων σε οποιαδήποτε αλλαγή.

Κουράστηκα να αισθάνομαι την ανάγκη να υπερασπίζομαι τη δουλειά μου, την επιστήμη μου, τον πολύ δύσκολο ρόλο που έχω αναλάβει. Και στο τέλος να αναιρούνται όλα μου τα επιχειρήματα από τη λογική «τα λες αυτά επειδή θέλεις να διοριστείς…». Ας δείξουμε λοιπόν με τη δουλειά μας την αναγκαιότητα της διδασκαλίας της πληροφορικής στο δημοτικό. Αντί να στέλνουμε τα παιδιά μας σε φροντιστήρια από το νηπιαγωγείο ας δώσουμε μια ευκαιρία στο σχολείο να πετύχει κάτι. Ας αφήσουμε λίγο στην άκρη τους μαυροπίνακες, τη βέργα, ή οτιδήποτε μπορεί να φαντασιώνονται Αμερικάνοι συνάδελφοι και ας ανοίξουμε τα μάτια μας σε νέες μορφές διδασκαλίας και κυρίως σε νέα αντικείμενα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160912
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 758
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 720
Σύνολο: 730

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.08 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.