0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: Χριστίνα στις Νοέμβριος 29, 2010, 06:31:17 μμΑν μπορείς να διατηρήσεις ανοιχτό το μυαλό σου και να έχεις καλή διάθεση θα σου το αποδείξει απο μόνο του. Αυτό είπα απο την πρώτη μέρα που πήγα στο σχολείο μου σε κάποιους γονείς που είχαν τις ίδιες επιφυλάξεις με εσένα και ήδη έρχονται (ούτε 3 μήνες μετά) και μου λένε πόσο ενθουσιασμένα είναι τα παιδιά τους και πόσο δίκαιο είχα. Όπως και να έχει μια θετική αντιμετώπιση θα κάνει και τις ίδιες τις ειδικότητες να νιώσουν πραγματικά ενταγμένοι στο σχολικό περιβάλλον και να δώσουν οτι καλύτερο μπορούν. Με όλη την καλή διάθεση, Χριστίνα μου, (χωρίς ειρωνία πραγματικά) νομίζεις πως οι παιδαγωγοί έχουν άδικο; Υπάρχει μήπως κάποια άλλη επιστημονική αποψη που δεν την γνωρίζω;
Αν μπορείς να διατηρήσεις ανοιχτό το μυαλό σου και να έχεις καλή διάθεση θα σου το αποδείξει απο μόνο του. Αυτό είπα απο την πρώτη μέρα που πήγα στο σχολείο μου σε κάποιους γονείς που είχαν τις ίδιες επιφυλάξεις με εσένα και ήδη έρχονται (ούτε 3 μήνες μετά) και μου λένε πόσο ενθουσιασμένα είναι τα παιδιά τους και πόσο δίκαιο είχα. Όπως και να έχει μια θετική αντιμετώπιση θα κάνει και τις ίδιες τις ειδικότητες να νιώσουν πραγματικά ενταγμένοι στο σχολικό περιβάλλον και να δώσουν οτι καλύτερο μπορούν.
Α και κάτι ακόμα αν έχεις την καλοσύνη να απαντήσεις (εσύ ή και οποίοσδήποτε άλλος γονιός). Έχω μια μεγάλη απορία....γιατί αυτή η "αρνηση" είναι πολύ μεγαλύτερη ως προς τους Πληροφορικούς;;Δεν βλέπω κάτι τέτοιο να γίνεται (ευτυχώς!) με τους συναδέρφους των Εικαστικών και της Θεταρικής Αγωγής που μπήκαν στο πρωινό πρόγραμμα. Τους θεωρούν οι γονείς πιο καταρτισμένους παιδαγωγικά, τα μαθήματα τους πιο χρήσιμα, τι ακριβώς;; Απλά για μένα είναι κρίμα να μην έχει αντιληφθεί ένας γονιός το πόσο σημαντικό είναι για το παιδί του να μπεί απο νωρίς και με τον σωστό τρόπο στον κόσμο των υπολογιστών, των επικοινωνιών και της πληροφορίας. Μόνο και μόνο την ασφάλεια του να σκεφτεί και την δυνατότητα που θα αποκτήσει στο να σταθεί όχι μόνο στο σχολείο αλλά και στο κοινωνικό του περιβάλλον αυριο - μεθαύριο...δεν νομίζω οτι χρειάζεται κάτι άλλο. Γιατί έτσι θα είναι το περιβάλλον των παιδιών μας τα επόμενα χρόνια...μας αρέσει δεν μας αρέσει. Παράθεση από: papia στις Νοέμβριος 29, 2010, 06:48:55 μμΠαράθεση από: Χριστίνα στις Νοέμβριος 29, 2010, 06:31:17 μμΑν μπορείς να διατηρήσεις ανοιχτό το μυαλό σου και να έχεις καλή διάθεση θα σου το αποδείξει απο μόνο του. Αυτό είπα απο την πρώτη μέρα που πήγα στο σχολείο μου σε κάποιους γονείς που είχαν τις ίδιες επιφυλάξεις με εσένα και ήδη έρχονται (ούτε 3 μήνες μετά) και μου λένε πόσο ενθουσιασμένα είναι τα παιδιά τους και πόσο δίκαιο είχα. Όπως και να έχει μια θετική αντιμετώπιση θα κάνει και τις ίδιες τις ειδικότητες να νιώσουν πραγματικά ενταγμένοι στο σχολικό περιβάλλον και να δώσουν οτι καλύτερο μπορούν. (Με όλη την καλή διάθεση, Χριστίνα μου, (χωρίς ειρωνία πραγματικά) νομίζεις πως οι παιδαγωγοί έχουν άδικο; Υπάρχει μήπως κάποια άλλη επιστημονική αποψη που δεν την γνωρίζω; Οι Παιδαγωγοί υποστηρίζουν πως το μάθημα της Πληροφορικής πρέπει να το διδάσκουν δάσκαλοι;;Ή να το χρησιμοποιούν ως εργαλείο για τα μαθήματα τους;;Να το χρησιμοποιούν ως εργαλείο. Δεν έχουν δικαίωμα να διδάξουν πληροφορική διότι δε γνωρίζουν (άσχετα αν μερικοί πιστεύουν πως τα μάθανε όλα έχοντας γνώσεις επιπέδου ΕCDL). Το θέμα όμως είναι πως πρέπει να διδάσκεται η πληροφορική στο δημοτικό; ή μόνο η χρήση υπολογιστή και όχι ως επιστημονοκός κλάδος;
Παράθεση από: Χριστίνα στις Νοέμβριος 29, 2010, 06:31:17 μμΑν μπορείς να διατηρήσεις ανοιχτό το μυαλό σου και να έχεις καλή διάθεση θα σου το αποδείξει απο μόνο του. Αυτό είπα απο την πρώτη μέρα που πήγα στο σχολείο μου σε κάποιους γονείς που είχαν τις ίδιες επιφυλάξεις με εσένα και ήδη έρχονται (ούτε 3 μήνες μετά) και μου λένε πόσο ενθουσιασμένα είναι τα παιδιά τους και πόσο δίκαιο είχα. Όπως και να έχει μια θετική αντιμετώπιση θα κάνει και τις ίδιες τις ειδικότητες να νιώσουν πραγματικά ενταγμένοι στο σχολικό περιβάλλον και να δώσουν οτι καλύτερο μπορούν. (Με όλη την καλή διάθεση, Χριστίνα μου, (χωρίς ειρωνία πραγματικά) νομίζεις πως οι παιδαγωγοί έχουν άδικο; Υπάρχει μήπως κάποια άλλη επιστημονική αποψη που δεν την γνωρίζω; Οι Παιδαγωγοί υποστηρίζουν πως το μάθημα της Πληροφορικής πρέπει να το διδάσκουν δάσκαλοι;;Ή να το χρησιμοποιούν ως εργαλείο για τα μαθήματα τους;;
Αν μπορείς να διατηρήσεις ανοιχτό το μυαλό σου και να έχεις καλή διάθεση θα σου το αποδείξει απο μόνο του. Αυτό είπα απο την πρώτη μέρα που πήγα στο σχολείο μου σε κάποιους γονείς που είχαν τις ίδιες επιφυλάξεις με εσένα και ήδη έρχονται (ούτε 3 μήνες μετά) και μου λένε πόσο ενθουσιασμένα είναι τα παιδιά τους και πόσο δίκαιο είχα. Όπως και να έχει μια θετική αντιμετώπιση θα κάνει και τις ίδιες τις ειδικότητες να νιώσουν πραγματικά ενταγμένοι στο σχολικό περιβάλλον και να δώσουν οτι καλύτερο μπορούν. (Με όλη την καλή διάθεση, Χριστίνα μου, (χωρίς ειρωνία πραγματικά) νομίζεις πως οι παιδαγωγοί έχουν άδικο; Υπάρχει μήπως κάποια άλλη επιστημονική αποψη που δεν την γνωρίζω;
Το θέμα όμως είναι πως πρέπει να διδάσκεται η πληροφορική στο δημοτικό; ή μόνο η χρήση υπολογιστή και όχι ως επιστημονοκός κλάδος;
ΠαράθεσηΤο θέμα όμως είναι πως πρέπει να διδάσκεται η πληροφορική στο δημοτικό; ή μόνο η χρήση υπολογιστή και όχι ως επιστημονοκός κλάδος;Πες τα στο ΜΙΤ media lab που καθήσανε και κάνανε γλώσσα προγραμματισμού για τις ηλικίες 6-16 http://el.wikipedia.org/wiki/Γλώσσα_προγραμματισμού_Scratchhttp://en.wikipedia.org/wiki/Scratch_(programming_language)
Η δικαιολογία ήταν ότι δεν πρέπει να εθίζονται από μικρά στον υπολογιστή αλλά μετά τα 14 χρόνια τους.Τι λέτε γι αυτά; έχουν κάποια δώση αλήθειας; Γνωρίζει κάποιος πληροφορικός από περιοδικά της επιστήμης σας αν αυτά στέκουν;
ΠαράθεσηΗ δικαιολογία ήταν ότι δεν πρέπει να εθίζονται από μικρά στον υπολογιστή αλλά μετά τα 14 χρόνια τους.Τι λέτε γι αυτά; έχουν κάποια δώση αλήθειας; Γνωρίζει κάποιος πληροφορικός από περιοδικά της επιστήμης σας αν αυτά στέκουν;Papia φυσικά και είναι λανθασμένα και αυθαίρετα τα συγκεκριμένα συμπεράσματα. Τα παιδιά χρησιμοποιούν τους υπολογιστές στο σπίτι τους πολύ περισσότερες ώρες απ' ότι τους χρησιμοποιούν στο σχολείο (2 ώρες τη βδομάδα !!! ) και μάλιστα με την επίβλεψη ειδικού και για συγκεκριμένους εκπαιδευτικούς σκοπούς. Επειδή βλέπω ότι ασχολείσαι με έρευνα (ίσως στα πλαίσια κάποιου μεταπτυχιακού) ξέρεις ότι δεν γίνεται να δεχόμαστε αβίαστα συμπεράσματα από έρευνες που δεν ξέρουμε τι σκοπούς εξυπηρετούν και μέσω ποιων κοινωνικοοικονομικών συνθηκών διαμορφώθηκαν. Πρέπει να τα τοποθετούμε πάντα στα δικά μας δεδομένα ...
Παράθεση από: kshl στις Νοέμβριος 29, 2010, 07:17:35 μμΠαράθεσηΤο θέμα όμως είναι πως πρέπει να διδάσκεται η πληροφορική στο δημοτικό; ή μόνο η χρήση υπολογιστή και όχι ως επιστημονοκός κλάδος;Πες τα στο ΜΙΤ media lab που καθήσανε και κάνανε γλώσσα προγραμματισμού για τις ηλικίες 6-16 http://el.wikipedia.org/wiki/Γλώσσα_προγραμματισμού_Scratchhttp://en.wikipedia.org/wiki/Scratch_(programming_language) Πολύ ωραία αυτά, αλλά πείτε μου σας παρακαλώ γιατί δεν αποτελούν μέρος αναλυτικών προγραμμάτων των δημοτικών των ευρωπαικών χωρών; (αυτό το γνωρίζω πολύ καλά).Πολλοί λένε ότι αυτά είναι μόνο για εξωσχολικές δραστηριότητες στα επιχειρηματικά κερδοσκοπικά πλαίσια εταιριών (και δεν τα "δέχεται" η παιδαγωγική). Ακόμη διάβαζα πριν λίγο καιρό ένα άρθρο για τα νέα σχολεία της Αμερικής (ΠΑΝΆΚΡΙΒΑ ΙΔΙΩΤΙΚΆ) όπου έχουν επιστρέψει λέει στον μαυροπίνακα και το παραδοσιακό σχολείο ( ένας δάσκαλος όλα τα μαθήματα) και ο υπολογιστής δε βρίσκεται καν μέσα στην τάξη αλλά το μεταφέρει ο δάσκαλος στην τάξη μόνο όταν είναι ανάγκη για το μάθημα. Η δικαιολογία ήταν ότι δεν πρέπει να εθίζονται από μικρά στον υπολογιστή αλλά μετά τα 14 χρόνια τους.Τι λέτε γι αυτά; έχουν κάποια δώση αλήθειας; Γνωρίζει κάποιος πληροφορικός από περιοδικά της επιστήμης σας αν αυτά στέκουν;
Παράθεση από: papia στις Νοέμβριος 29, 2010, 07:49:14 μμΠαράθεση από: kshl στις Νοέμβριος 29, 2010, 07:17:35 μμΠαράθεσηΤο θέμα όμως είναι πως πρέπει να διδάσκεται η πληροφορική στο δημοτικό; ή μόνο η χρήση υπολογιστή και όχι ως επιστημονοκός κλάδος;Πες τα στο ΜΙΤ media lab που καθήσανε και κάνανε γλώσσα προγραμματισμού για τις ηλικίες 6-16 http://el.wikipedia.org/wiki/Γλώσσα_προγραμματισμού_Scratchhttp://en.wikipedia.org/wiki/Scratch_(programming_language) Πολύ ωραία αυτά, αλλά πείτε μου σας παρακαλώ γιατί δεν αποτελούν μέρος αναλυτικών προγραμμάτων των δημοτικών των ευρωπαικών χωρών; (αυτό το γνωρίζω πολύ καλά).Πολλοί λένε ότι αυτά είναι μόνο για εξωσχολικές δραστηριότητες στα επιχειρηματικά κερδοσκοπικά πλαίσια εταιριών (και δεν τα "δέχεται" η παιδαγωγική). Ακόμη διάβαζα πριν λίγο καιρό ένα άρθρο για τα νέα σχολεία της Αμερικής (ΠΑΝΆΚΡΙΒΑ ΙΔΙΩΤΙΚΆ) όπου έχουν επιστρέψει λέει στον μαυροπίνακα και το παραδοσιακό σχολείο ( ένας δάσκαλος όλα τα μαθήματα) και ο υπολογιστής δε βρίσκεται καν μέσα στην τάξη αλλά το μεταφέρει ο δάσκαλος στην τάξη μόνο όταν είναι ανάγκη για το μάθημα. Η δικαιολογία ήταν ότι δεν πρέπει να εθίζονται από μικρά στον υπολογιστή αλλά μετά τα 14 χρόνια τους.Τι λέτε γι αυτά; έχουν κάποια δώση αλήθειας; Γνωρίζει κάποιος πληροφορικός από περιοδικά της επιστήμης σας αν αυτά στέκουν;συγνωμη να σας ρωτησω κατι?ωραια ολα αυτα που λετε αλλα ειναι δυνατον ενας Ελληνας γονιος να θελει να εχει σαν προτυπο ενα σχολειο της Αμερικης?απο ποτε η Αμερικη αποτελει προτυπο για μας?δεν βλεπετε τι γινεται καθε μερα εκει?αυτα ανηκουν πλεον στο παρελθονδεν το λεω ειρωνικα απλα προσπαθω να καταλαβω γιατι υπαρχει αυτη η αρνητικοτητα εναντιον μας.τοσα χρονια μας ειχαν οι γονεις στη κυριολεξια σαν baby sitters .τωρα που παει να γινει κατι αξιολογο για τα παιδια τους αντιδρουν.δλδ ειναι καλυτερα να εχει ενα παιδι facebook απο τα 8 του χρονια με τη συγκαταθεση του γονιου και να αγνοουν και οι δυο τους κινδυνους που παραμονευουν γιατι απλα δεν υπαρχει καποιος να τους το υποδειξει? χαλαρωστε και αφηστε το χρονο να δειξει
Παράθεση από: gpapage στις Νοέμβριος 29, 2010, 01:50:52 μμΠαράθεση από: helen23 στις Νοέμβριος 29, 2010, 12:39:45 πμΑπλά θέλω να ενημερώσω μερικούς συναδέλφους ότι κι εμείς οι δάσκαλοι ξέρουμε να χειριζόμαστε πολύ καλά τον Πέρι και Κάτια και πολλά άλλα λογισμικά που κυκλοφορούν για το δημοτικό και επ' ουδενί λόγο δε σας αντιμετωπίζουμε έτσι όπως αναφέρεται, ειδικά σα βοηθούς. με συγχωρείτε για τον απότομο τόνο, αλλά έχω εκνευριστεί πολύ μ' αυτά που διαβάζω. έλεος!!! και σ' εσάς φταίει ο δάσκαλος?!?!?!?!?!?!?! κι αν σας έχουν αντιμετωπίσει όντως έτσι σε κάποια σχολεία που υπηρετήσατε, είναι σωστό να καταδικάζετε όλους??? σε κανέναν δεν έτυχε ένα καλό σχολείο? σε κανέναν δεν έτυχαν 2-3 καλοί συνάδελφοι δάσκαλοι? ή ο καθένας κοιτάει πλέον την πάρτυ του και ψάχνει απεγνωσμένα τον αποδιοπομπαίο τράγο για όλα τα δεινά της εκπ/σης??? πραγματικά συνάδελφοι έτσι δε λύνονται τα προβλήματα κι επίσης πραγματικά λυπάμαι... Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα... Ότι μας αντιμετωπίζετε ως "χειριστές προγραμμάτων", ενώ δεν είναι αυτή η δουλειά μας. Και εγώ έχω τελειώσει το δημοτικό με 10 σε όλα τα μαθήματα. Έπαιζα το "εμείς και ο κόσμος" στα δάχτυλά μου. Αυτό δεν με κάνει ικανό να το διδάξω. Ακόμα και όταν χρησιμοποιούμε ένα εκπαιδευτικό λογισμικό ο σκοπός δεν είναι να μάθουν τα παιδιά να το χειρίζονται. Αλλά μέσα από αυτό να μάθουν κάποια συγκεκριμένα στοιχεία της επιστήμης μας. Όλα αυτά τα λέω χωρίς δόση ειρωνείας. Η πραγματική ειρωνεία από την άλλη είναι ότι και η ίδια η υπουργός έχει αυτή τη λανθασμένη αντίληψη...Διάβασε σε παρακαλώ ένα τουλάχιστον σοβαρό βιβλίο (π.χ.Α.Ράπτης - Α.Ράπτη "μάθηση και διδασκαλία στην εποχή της πληροφορίς", Αθήνα 2007). Δεν γίνεται επιτέλους να θεωρεί ο καθένας σωστό μόνο αυτό που τον συμφέρει. Αφήστε τους δασκάλους να κάνουν τη δουλειά τους (οριζόντια διδασκαλία των νέων τεχνολογιών).
Παράθεση από: helen23 στις Νοέμβριος 29, 2010, 12:39:45 πμΑπλά θέλω να ενημερώσω μερικούς συναδέλφους ότι κι εμείς οι δάσκαλοι ξέρουμε να χειριζόμαστε πολύ καλά τον Πέρι και Κάτια και πολλά άλλα λογισμικά που κυκλοφορούν για το δημοτικό και επ' ουδενί λόγο δε σας αντιμετωπίζουμε έτσι όπως αναφέρεται, ειδικά σα βοηθούς. με συγχωρείτε για τον απότομο τόνο, αλλά έχω εκνευριστεί πολύ μ' αυτά που διαβάζω. έλεος!!! και σ' εσάς φταίει ο δάσκαλος?!?!?!?!?!?!?! κι αν σας έχουν αντιμετωπίσει όντως έτσι σε κάποια σχολεία που υπηρετήσατε, είναι σωστό να καταδικάζετε όλους??? σε κανέναν δεν έτυχε ένα καλό σχολείο? σε κανέναν δεν έτυχαν 2-3 καλοί συνάδελφοι δάσκαλοι? ή ο καθένας κοιτάει πλέον την πάρτυ του και ψάχνει απεγνωσμένα τον αποδιοπομπαίο τράγο για όλα τα δεινά της εκπ/σης??? πραγματικά συνάδελφοι έτσι δε λύνονται τα προβλήματα κι επίσης πραγματικά λυπάμαι... Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα... Ότι μας αντιμετωπίζετε ως "χειριστές προγραμμάτων", ενώ δεν είναι αυτή η δουλειά μας. Και εγώ έχω τελειώσει το δημοτικό με 10 σε όλα τα μαθήματα. Έπαιζα το "εμείς και ο κόσμος" στα δάχτυλά μου. Αυτό δεν με κάνει ικανό να το διδάξω. Ακόμα και όταν χρησιμοποιούμε ένα εκπαιδευτικό λογισμικό ο σκοπός δεν είναι να μάθουν τα παιδιά να το χειρίζονται. Αλλά μέσα από αυτό να μάθουν κάποια συγκεκριμένα στοιχεία της επιστήμης μας. Όλα αυτά τα λέω χωρίς δόση ειρωνείας. Η πραγματική ειρωνεία από την άλλη είναι ότι και η ίδια η υπουργός έχει αυτή τη λανθασμένη αντίληψη...
Απλά θέλω να ενημερώσω μερικούς συναδέλφους ότι κι εμείς οι δάσκαλοι ξέρουμε να χειριζόμαστε πολύ καλά τον Πέρι και Κάτια και πολλά άλλα λογισμικά που κυκλοφορούν για το δημοτικό και επ' ουδενί λόγο δε σας αντιμετωπίζουμε έτσι όπως αναφέρεται, ειδικά σα βοηθούς. με συγχωρείτε για τον απότομο τόνο, αλλά έχω εκνευριστεί πολύ μ' αυτά που διαβάζω. έλεος!!! και σ' εσάς φταίει ο δάσκαλος?!?!?!?!?!?!?! κι αν σας έχουν αντιμετωπίσει όντως έτσι σε κάποια σχολεία που υπηρετήσατε, είναι σωστό να καταδικάζετε όλους??? σε κανέναν δεν έτυχε ένα καλό σχολείο? σε κανέναν δεν έτυχαν 2-3 καλοί συνάδελφοι δάσκαλοι? ή ο καθένας κοιτάει πλέον την πάρτυ του και ψάχνει απεγνωσμένα τον αποδιοπομπαίο τράγο για όλα τα δεινά της εκπ/σης??? πραγματικά συνάδελφοι έτσι δε λύνονται τα προβλήματα κι επίσης πραγματικά λυπάμαι...