*

Αποστολέας Θέμα: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.  (Αναγνώστηκε 53172 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #182 στις: Νοέμβριος 30, 2010, 08:38:07 πμ »
Επειδή είδα παραπάνω να γίνεται αναφορά παραπάνω για τον εθισμό στον υπολογιστή, υπάρχει μία τουλάχιστον αξιόπιστη έρευνα που έδειξε ότι η ενασχόληση με το ίδιο το αντικείμενο της Πληροφορικής στα μικρά παιδιά, εμποδίζει τον εθισμό. Και για να κάνουμε και αντιθετοαντιστορφή, ακόμα και στην Ελλάδα, διαπιστώθηκε ότι τα παιδά που είχαν προβλήματα εθισμού, δεν ήξεραν ούτε καν να ανοίγουν τον επεξεργαστή κειμένου. Μήπως σας λέει κάτι αυτό;

Τώρα ως προς το οριζόντιο ή το εφικτό της εισαγωγής των ΤΠΕ, πιστεύω ότι είναι υποκρισία να μιλάμε για οριζόντια διδασκαλία τη στιγμή που το πρόγραμμα σπουδών του δημοτικού σχολείου προβλέπει ακόμα ώρες με γνωστικά αντικείμενα. Όταν το πρόγραμμα κάποτε γίνει εξ ολοκλήρου ευέλικτη ζώνη, τότε κι εμείς θα έχουμε άλλο ρόλο. Και εδώ που τα λέμε, ο ρόλος μας δεν έχει φέτος να κάνει με τον τεχνολογικό αλφαβητισμό μόνο (άλλο τι λέει η κ. Διαμαντοπούλου), αλλά αν δείτε τα σενάρια που προτείνονται, κάνουμε μία de facto διαθεματική προσέγγιση σε κάποια θέματα...

Υ.Γ. @ Χριστίνα: Για πες μας τι κάνεις στα παιδιά και εντυπωσιάζονται;

Αν και δεν ξέρω αν ρωτάς καλοπροαίρετα ή όχι....θα σου απαντήσω μόνο και μόνο επειδή έχω την αμφιβολία και θα σου πω τι κάνω.  Ότι λέει το υπουργείο απο ύλη με συνεχείς εναλλαγές για να μην βαριούνται. Στους μεγάλους πέρα απο αυτά και Microwordls Pro σε απλό επίπεδο όπως είχε συστήσει και η επιμορφώτρια (στην συνέχεια θα κάνω και λίγο scratch).

Όμως αυτό που τους έχει ενθουσιάσει είναι το εξής:
συνεργάζομαι με τους δασκάλους στο σχολείο μου και οτι κάνουν στην ευέλικτη ζώνη, το ανεβάζουμε στην ιστοσελίδα του σχολείου. Η σελίδα έχει κατηγορίες όπως (άρθρα, οικολογία, δραστηριότητες, ζωγραφική, μουσική, ποίηση, λογοτεχνία κλπ ) και οι μαθητές την γεμίζουν είτε με την βοήθεια των δασκάλων τους είτε μέσω των εργαλείων της αναζήτησης στο internet (με επίβλεψη φυσικά). Μόνοι τους τα γράφουν και τα μορφοποιούν και με την βοήθεια μου τα ανεβάζουν.  Έτσι μαθαίνουν αρκετά πράγματα πάνω στην Πληροφορική, ψάχνουν, συνεργάζονται και βλέπουν ξεκάθαρο αποτέλεσμα της δουλειά τους. Και μένα θα με ενθουσίαζε στην ηλικία τους νομίζω.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #183 στις: Νοέμβριος 30, 2010, 02:53:19 μμ »

Κουράστηκα να αισθάνομαι την ανάγκη να υπερασπίζομαι τη δουλειά μου, την επιστήμη μου, τον πολύ δύσκολο ρόλο που έχω αναλάβει. Και στο τέλος να αναιρούνται όλα μου τα επιχειρήματα από τη λογική «τα λες αυτά επειδή θέλεις να διοριστείς…». Ας δείξουμε λοιπόν με τη δουλειά μας την αναγκαιότητα της διδασκαλίας της πληροφορικής στο δημοτικό. Αντί να στέλνουμε τα παιδιά μας σε φροντιστήρια από το νηπιαγωγείο ας δώσουμε μια ευκαιρία στο σχολείο να πετύχει κάτι. Ας αφήσουμε λίγο στην άκρη τους μαυροπίνακες, τη βέργα, ή οτιδήποτε μπορεί να φαντασιώνονται Αμερικάνοι συνάδελφοι και ας ανοίξουμε τα μάτια μας σε νέες μορφές διδασκαλίας και κυρίως σε νέα αντικείμενα.


ΠΕΣ ΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ!

Αποσυνδεδεμένος larjohn

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 384
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #184 στις: Νοέμβριος 30, 2010, 03:32:39 μμ »
Επειδή είδα παραπάνω να γίνεται αναφορά παραπάνω για τον εθισμό στον υπολογιστή, υπάρχει μία τουλάχιστον αξιόπιστη έρευνα που έδειξε ότι η ενασχόληση με το ίδιο το αντικείμενο της Πληροφορικής στα μικρά παιδιά, εμποδίζει τον εθισμό. Και για να κάνουμε και αντιθετοαντιστορφή, ακόμα και στην Ελλάδα, διαπιστώθηκε ότι τα παιδά που είχαν προβλήματα εθισμού, δεν ήξεραν ούτε καν να ανοίγουν τον επεξεργαστή κειμένου. Μήπως σας λέει κάτι αυτό;

Τώρα ως προς το οριζόντιο ή το εφικτό της εισαγωγής των ΤΠΕ, πιστεύω ότι είναι υποκρισία να μιλάμε για οριζόντια διδασκαλία τη στιγμή που το πρόγραμμα σπουδών του δημοτικού σχολείου προβλέπει ακόμα ώρες με γνωστικά αντικείμενα. Όταν το πρόγραμμα κάποτε γίνει εξ ολοκλήρου ευέλικτη ζώνη, τότε κι εμείς θα έχουμε άλλο ρόλο. Και εδώ που τα λέμε, ο ρόλος μας δεν έχει φέτος να κάνει με τον τεχνολογικό αλφαβητισμό μόνο (άλλο τι λέει η κ. Διαμαντοπούλου), αλλά αν δείτε τα σενάρια που προτείνονται, κάνουμε μία de facto διαθεματική προσέγγιση σε κάποια θέματα...

Υ.Γ. @ Χριστίνα: Για πες μας τι κάνεις στα παιδιά και εντυπωσιάζονται;

Αν και δεν ξέρω αν ρωτάς καλοπροαίρετα ή όχι....θα σου απαντήσω μόνο και μόνο επειδή έχω την αμφιβολία και θα σου πω τι κάνω.  Ότι λέει το υπουργείο απο ύλη με συνεχείς εναλλαγές για να μην βαριούνται. Στους μεγάλους πέρα απο αυτά και Microwordls Pro σε απλό επίπεδο όπως είχε συστήσει και η επιμορφώτρια (στην συνέχεια θα κάνω και λίγο scratch).

Όμως αυτό που τους έχει ενθουσιάσει είναι το εξής:
συνεργάζομαι με τους δασκάλους στο σχολείο μου και οτι κάνουν στην ευέλικτη ζώνη, το ανεβάζουμε στην ιστοσελίδα του σχολείου. Η σελίδα έχει κατηγορίες όπως (άρθρα, οικολογία, δραστηριότητες, ζωγραφική, μουσική, ποίηση, λογοτεχνία κλπ ) και οι μαθητές την γεμίζουν είτε με την βοήθεια των δασκάλων τους είτε μέσω των εργαλείων της αναζήτησης στο internet (με επίβλεψη φυσικά). Μόνοι τους τα γράφουν και τα μορφοποιούν και με την βοήθεια μου τα ανεβάζουν.  Έτσι μαθαίνουν αρκετά πράγματα πάνω στην Πληροφορική, ψάχνουν, συνεργάζονται και βλέπουν ξεκάθαρο αποτέλεσμα της δουλειά τους. Και μένα θα με ενθουσίαζε στην ηλικία τους νομίζω.

Αν σε ρωτούσα κακοπροαίρετα (που δε θα το έκανα), θα στο έλεγα στα ίσια...Άλλωστε η ερώτησή μου είναι 100% σύμφωνη με το θέμα του νήματος!

Η απορία που μου δημιουργείται τώρα είναι πότε προλαβαίνεις να συνεργαστείς με τους δασκάλους τόσων τάξεων ώστε να μάθεις τι κάναν στην ευέλικτη, και να σχεδιάσεις τη διδασκαλία σου. Τη σχεδιάζεις εκείνη τη στιγμή πρόχειρα και ότι σου βγει; Γιατί προσωπικά, προσπαθώ να κινηθώ με σενάρια στο στυλ των προτεινόμενων, αλλά αυτά μου παίρνουν 2-3 βδομάδες, οπότε δε μπορώ να βάζω σφήνα ότι μου προτείνει ο δάσκαλος κάθε τάξης, παρόλο που θα ήθελα να χρησιμοποιήσω την πρότασή του...

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #185 στις: Νοέμβριος 30, 2010, 03:48:52 μμ »
Με συγχωρείς για την δυσπιστία αλλά έχουμε γίνει όλοι περίεργοι. Λοιπόν θα σου εξηγήσω τι έκανα εγω στην περίπτωση της ιστοσελίδας. Σχεδίασα την σελίδα και έβγαλα την βασική θεματολογία. Μοίρασα στους δασκάλους ένα έγγραφο όπου περιέγραφε την σελίδα (τις κατηγορίες που περιέχει κλπ) . Πρότεινα λοιπόν αν θέλει κάποιος να συνεργαστούμε πάνω σε κάποιο συγκεκριμένο αντικείμενο να με ενημερώσει. Σε όλες τις τάξεις με κάτι ασχολούνται. Οι Τετάρτες με το νερό, οι Πέμπτες με το περιβάλλον κοκ. Επομένως οργανώνεται όλη η δουλειά στην τάξη και μας φέρνουν το υλικό στο εργαστήριο τα ίδια τα παιδιά (σε έντυπη η ηλεκτρονική μορφή). Και έτσι δεν χρειάζεται καμία ιδιαίτερη συνεννόηση πάρα μόνο η αρχική όπου τους εξήγησα τι μπορούμε να κάνουμε. Μην φανταστείς οτι ασχολούμαι πολύ ώρα με αυτό. Θα γίνει σταδιακά κατά την διάρκεια της χρονιάς γιατί έχουμε πολλά πράγματα που πρέπει να κάνουμε. Τώρα κάποιες άλλες φορές κάνουμε και μαζί έρευνα μέσω Internet αλλά δυστυχώς έχω ένα προβληματικό εργαστήριο που δεν μου δίνει πολλές δυνατότητες.

 Πάντως εμένα αυτή η λύση με βοήθησε. Δίνοντας το ενημερωτικό σημείωμα στους δασκάλους (για οποιοδήποτε θέμα), έρχονται εκείνοι όταν θέλουν να συνεργαστούνε σε κάτι. Πάντως μην φανταστείς οτι θα μπλέξεις με πολύ δουλειά αν κάνεις κάτι παρόμοιο γιατί και οι δάσκαλοι έχουν πολύ δουλειά να κάνουν. Έτσι και το μάθημα σου θα κάνεις αλλά και κάτι δημιουργικό και διαθεματικό.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #186 στις: Νοέμβριος 30, 2010, 04:23:33 μμ »
Αν κάποιος έχει κάποιο ολοκληρωμένο και δοκιμασμένο σενάριο ας το μοιραστεί μαζί μας για να το δοκιμάσουμε και μεις. Να αναφέρω επιγραμματικά δύο δικά μου:
α) Πέμπτη τάξη :
    Θέμα : Ζώα υπό εξαφάνιση
     Διάρκεια: 4-5 ώρες
     Ζητούμενο : Να φτιάξουν μία παρουσίαση σε powerpoint αναφέροντας απλά στην αρχή γύρω στα 10 είδη υπό εξαφάνιση και στη συνέχεια να φτιάξουν 1-2 διαφάνειες για κάθε ζώο με φωτογραφίες και πληροφορίες που θα βρουν για αυτά από το διαδίκτυο. Κατά τη διάρκεια του μαθήματος γίνεται επεξήγηση του powerpoint, εφόσον δεν έχει ξαναγίνει παρόμοιο project έτσι ώστε να ξέρουν οι μαθητές πως να το χρησιμοποιήσουν.

β)Έκτη τάξη:
    Θέμα : Διαδίκτυο - Δυνατότητες και κίνδυνοι
    Διάρκεια 4-5 ώρες
   
   Στην αρχή γίνεται μία συζήτηση για το διαδίκτυο και ο καθηγητής καταγράφει όσες δυνατότητες και κίνδυνους προτείνουν τα παιδιά ενώ ταυτόχρονα συμπληρώνει και επεξηγεί όσα δε γνωρίζουν οι μαθητές. (1 ώρα)
   Στη συνέχεια πρέπει οι μαθητές να μετατρέψουν όλα αυτά που γράφηκαν (τους τα προβάλλω με projector) σε παρουσίαση powerpoint προσθέτοντας πληροφορίες και εικόνες όπου χρειάζονται.

Περιμένω και δικά σας γιατί είναι αρκετά δύσκολο να βγάζεις ενδιαφέροντα σενάρια για όλη τη χρονιά μόνος σου. Κανονικά έπρεπε να μας δώσουν αυτοί έτοιμα και κυρίως εφαρμόσιμα σενάρια για να μπορούμε να δουλεύουμε πιο άνετα ...

Αποσυνδεδεμένος larjohn

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 384
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #187 στις: Νοέμβριος 30, 2010, 07:44:47 μμ »
Αν κάποιος έχει κάποιο ολοκληρωμένο και δοκιμασμένο σενάριο ας το μοιραστεί μαζί μας για να το δοκιμάσουμε και μεις. Να αναφέρω επιγραμματικά δύο δικά μου:
α) Πέμπτη τάξη :
    Θέμα : Ζώα υπό εξαφάνιση
     Διάρκεια: 4-5 ώρες
     Ζητούμενο : Να φτιάξουν μία παρουσίαση σε powerpoint αναφέροντας απλά στην αρχή γύρω στα 10 είδη υπό εξαφάνιση και στη συνέχεια να φτιάξουν 1-2 διαφάνειες για κάθε ζώο με φωτογραφίες και πληροφορίες που θα βρουν για αυτά από το διαδίκτυο. Κατά τη διάρκεια του μαθήματος γίνεται επεξήγηση του powerpoint, εφόσον δεν έχει ξαναγίνει παρόμοιο project έτσι ώστε να ξέρουν οι μαθητές πως να το χρησιμοποιήσουν.

β)Έκτη τάξη:
    Θέμα : Διαδίκτυο - Δυνατότητες και κίνδυνοι
    Διάρκεια 4-5 ώρες
    
   Στην αρχή γίνεται μία συζήτηση για το διαδίκτυο και ο καθηγητής καταγράφει όσες δυνατότητες και κίνδυνους προτείνουν τα παιδιά ενώ ταυτόχρονα συμπληρώνει και επεξηγεί όσα δε γνωρίζουν οι μαθητές. (1 ώρα)
   Στη συνέχεια πρέπει οι μαθητές να μετατρέψουν όλα αυτά που γράφηκαν (τους τα προβάλλω με projector) σε παρουσίαση powerpoint προσθέτοντας πληροφορίες και εικόνες όπου χρειάζονται.

Περιμένω και δικά σας γιατί είναι αρκετά δύσκολο να βγάζεις ενδιαφέροντα σενάρια για όλη τη χρονιά μόνος σου. Κανονικά έπρεπε να μας δώσουν αυτοί έτοιμα και κυρίως εφαρμόσιμα σενάρια για να μπορούμε να δουλεύουμε πιο άνετα ...

Προσωπικά, επειδή είναι η πρώτη μου χρονιά και δυστυχώς είμαι από τους ανθρώπους χωρίς πολλή φαντασία  :-[ προσπάθησα να πάρω τυφλοσούρτη τα σενάρια του υπουργείου, και φτιάχνω φύλλα εργασίας για κάθε ένα. Ολοκληρωμένα σενάρια δεν προλαβαίνω να γράψω, αλλά μπορείς να δεις πώς τα αντιλαμβάνομαι, από το blog μας:

http://1dimotikoperaias.wordpress.com/

Επέλεξε από τις κατηγορίες την τάξη που σε ενδιαφέρει για να μη χαθείς. Ελπίζω να τα οργανώσω πιο καλά μελλοντικά, και αν πετύχουν συνολικά, μπορεί να βάλω ενδεικτική πορεία κλπ..

Τα σενάρια δεν έχουν ολοκληρωθεί επειδή χάνουμε όλο μαθημα με Ε και ΣΤ. Η βασική ιδέα όμως είναι αυτη που γράφει στο Pdf του υπουργείου.

Στο σενάριο με τα ζώα, για την Ε', προσπαθώ να εφαρμόσω jigsaw...
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 30, 2010, 07:47:23 μμ από larjohn »

Αποσυνδεδεμένος si@

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 565
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #188 στις: Δεκέμβριος 01, 2010, 12:02:00 πμ »
Συγγνώμη αν κατάλαβα καλά στο μάθημά μας δε θα βαθμολογήσουμε τους μαθητές??
http://www.pde.gr/forum/index.php?page=2075

Αποσυνδεδεμένος geok_salonika

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2755
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηδένα προ του τέλους μακάριζε...
    • Προφίλ
    • Θεματα εξετάσεων και online test ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #189 στις: Δεκέμβριος 01, 2010, 12:15:20 πμ »
Συγγνώμη αν κατάλαβα καλά στο μάθημά μας δε θα βαθμολογήσουμε τους μαθητές??
http://www.pde.gr/forum/index.php?page=2075

Δυστυχώς αυτό κατάλαβα κι εγώ...
Κάθε εμπόδιο για καλό...
Κάθε μέρα είναι μια καινούρια μέρα!!!

Θέματα και online test προηγούμενων ΑΣΕΠ: www.exetaseis-asep.com

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #190 στις: Δεκέμβριος 01, 2010, 08:31:41 πμ »
Συγγνώμη αν κατάλαβα καλά στο μάθημά μας δε θα βαθμολογήσουμε τους μαθητές??
http://www.pde.gr/forum/index.php?page=2075

Δυστυχώς αυτό κατάλαβα κι εγώ...

Ακριβώς αυτό!

Αποσυνδεδεμένος si@

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 565
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #191 στις: Δεκέμβριος 01, 2010, 02:44:49 μμ »
Καλα υπολογιστές δεν υπάρχουν, τουλάχιστον με το φοβο ενός τεστ καπως πρόσεχαν.
Τώρα και χωρίς βαθμολογία πώς να τα κρατήσεις???
Τρέμω όταν το μάθουν...

Αποσυνδεδεμένος konmon

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #192 στις: Δεκέμβριος 01, 2010, 02:51:02 μμ »
Δεν θα βαθμολογούνται καθόλου οι μαθητές στην Πληροφορική στο Δημοτικό.

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #193 στις: Δεκέμβριος 01, 2010, 02:51:49 μμ »
Καλα υπολογιστές δεν υπάρχουν, τουλάχιστον με το φοβο ενός τεστ καπως πρόσεχαν.
Τώρα και χωρίς βαθμολογία πώς να τα κρατήσεις???
Τρέμω όταν το μάθουν...

Λοιπόν αν κάποιος δεν θέλει να το πει επειδή έχει πολύ ατίθασα παιδιά μπορεί να κάνει το εξής (μου το προτείνανε στο σχολείο οι ίδιοι οι δάσκαλοι και ο διευθυντής):

Όταν δουν τα παιδιά πως δεν υπάρχει βαθμολογία στο μάθημα τους λέμε πως έγινε επειδή δεν ήταν οργανωμένα τα εργαστήρια στο 1ο Τρίμηνο και πως υπάρχει μεγάλη πιθανότητα στο 2ο τρίμηνο να βαθμολογηθούν και για τα δύο. Το ίδιο και στο 2ο και μετά τέλος η χρονιά. Άλλη λύση στις τάξεις εκτός ΣΤ είναι να πείτε πως οι φετινοί βαθμοί θα ληφθούν υπόψη του χρόνου (αν και δεν ξέρω κατά πόσο θα ιδρώσει το αυτί τους). Προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου η κοροϊδία και δεν έχω σκεφτεί για το τι θα κάνω. Τα περισσότερα τμήματα μου λειτουργούν μια χαρά και χωρίς τον "εκβιασμό" του βαθμού και των γονιών. Αλλά σε κάνα δυο άλλα.....υπάρχει θέμα. Και με προβλημάτισε το οτι μου το προτείνανε οι ίδιοι οι μόνιμοι. Μήπως κάτι ξέρουν;;;;

Περιμένω γνώμες!!

Αποσυνδεδεμένος someone

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 100
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #194 στις: Δεκέμβριος 01, 2010, 03:26:21 μμ »
Λοιπόν αν κάποιος δεν θέλει να το πει επειδή έχει πολύ ατίθασα παιδιά μπορεί να κάνει το εξής (μου το προτείνανε στο σχολείο οι ίδιοι οι δάσκαλοι και ο διευθυντής):
Όταν δουν τα παιδιά πως δεν υπάρχει βαθμολογία στο μάθημα τους λέμε πως έγινε επειδή δεν ήταν οργανωμένα τα εργαστήρια στο 1ο Τρίμηνο και πως υπάρχει μεγάλη πιθανότητα στο 2ο τρίμηνο να βαθμολογηθούν και για τα δύο. Το ίδιο και στο 2ο και μετά τέλος η χρονιά. Άλλη λύση στις τάξεις εκτός ΣΤ είναι να πείτε πως οι φετινοί βαθμοί θα ληφθούν υπόψη του χρόνου (αν και δεν ξέρω κατά πόσο θα ιδρώσει το αυτί τους). Προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου η κοροϊδία και δεν έχω σκεφτεί για το τι θα κάνω. Τα περισσότερα τμήματα μου λειτουργούν μια χαρά και χωρίς τον "εκβιασμό" του βαθμού και των γονιών. Αλλά σε κάνα δυο άλλα.....υπάρχει θέμα. Και με προβλημάτισε το οτι μου το προτείνανε οι ίδιοι οι μόνιμοι. Μήπως κάτι ξέρουν;;;;
Περιμένω γνώμες!!

Χριστινα, οι δασκαλοι και ο διευθυντης που το προτειναν, εχουν σκεφτει οτι πολλοι γονεις αν και δεν ειμαστε εκπαιδευτικοι, μπαινουμε και στο Esos και στο site του υπουργειου κλπ και εχουμε δει την εγκυκλιο??? Και αν ειπωθει ενα τετοιο ψεμα, τελικα θα εκτεθει ο πληροφορικος που θα το πει, οχι ο διευθυντης που το προτεινε...

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #195 στις: Δεκέμβριος 01, 2010, 03:29:13 μμ »
Λοιπόν αν κάποιος δεν θέλει να το πει επειδή έχει πολύ ατίθασα παιδιά μπορεί να κάνει το εξής (μου το προτείνανε στο σχολείο οι ίδιοι οι δάσκαλοι και ο διευθυντής):
Όταν δουν τα παιδιά πως δεν υπάρχει βαθμολογία στο μάθημα τους λέμε πως έγινε επειδή δεν ήταν οργανωμένα τα εργαστήρια στο 1ο Τρίμηνο και πως υπάρχει μεγάλη πιθανότητα στο 2ο τρίμηνο να βαθμολογηθούν και για τα δύο. Το ίδιο και στο 2ο και μετά τέλος η χρονιά. Άλλη λύση στις τάξεις εκτός ΣΤ είναι να πείτε πως οι φετινοί βαθμοί θα ληφθούν υπόψη του χρόνου (αν και δεν ξέρω κατά πόσο θα ιδρώσει το αυτί τους). Προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου η κοροϊδία και δεν έχω σκεφτεί για το τι θα κάνω. Τα περισσότερα τμήματα μου λειτουργούν μια χαρά και χωρίς τον "εκβιασμό" του βαθμού και των γονιών. Αλλά σε κάνα δυο άλλα.....υπάρχει θέμα. Και με προβλημάτισε το οτι μου το προτείνανε οι ίδιοι οι μόνιμοι. Μήπως κάτι ξέρουν;;;;
Περιμένω γνώμες!!

Χριστινα, οι δασκαλοι και ο διευθυντης που το προτειναν, εχουν σκεφτει οτι πολλοι γονεις αν και δεν ειμαστε εκπαιδευτικοι, μπαινουμε και στο Esos και στο site του υπουργειου κλπ και εχουμε δει την εγκυκλιο??? Και αν ειπωθει ενα τετοιο ψεμα, τελικα θα εκτεθει ο πληροφορικος που θα το πει, οχι ο διευθυντης που το προτεινε...

Ναι και εγώ αυτό ακριβώς είπα. Αλλά μου απάντησαν πως δεν θα ειπωθεί ως βεβαιότητα αλλά ως πιθανότητα. Αλλά έχεις δίκιο δεν έχει κανένα νόημα. Ούτως η άλλως προσωπικά δεν νομίζω πως θα με επηρεάσει ιδιαίτερα γιατί ήδη έχουμε μπει σε σειρά.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160910
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 585
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 590
Σύνολο: 592

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.