*

Αποστολέας Θέμα: Οδηγίες Διδασκαλίας Φυσικής Γυμνασίου  (Αναγνώστηκε 7373 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ΠΕ0404

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ask Kosh
    • Προφίλ
Οδηγίες Διδασκαλίας Φυσικής Γυμνασίου
« στις: Σεπτέμβριος 22, 2010, 09:25:57 μμ »
Συνάδελφοι - αναφέρομαι κυρίως στους ΠΕ04 γιατί δε μπορώ να κρίνω τις αλλαγές στην ύλη των άλλων ειδικοτήτων- μελετήσατε τις οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων μας σε γυμνάσιο και λύκειο; Προτείνονται πολύ σημαντικές ανακατατάξεις στην ύλη μαθημάτων όπως η βιολογία α' γυμνασίου και η χημεία γ' γυμνασίου (αναφέρω εντελώς ενδεικτικά), αφαιρούνται κομμάτια της ύλης που παραδοσιακά ήταν πολύ σημαντικά (π.χ. στη χημεία α λυκείου αφαιρούνται οι βασικές έννοιες στο 1ο κεφάλαιο- το pH - η καταστατική εξίσωση / στη χημεία β γενικής παιδείας να μην απομνημονεύσουν τα παιδιά τις ομόλογες σειρές και να μη δοθεί έμφαση στην ονοματολογία των οργανικών ενώσεων!!!)  :-[ :-[
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 08, 2011, 07:11:32 μμ από para5 »
Εφτά ο τόκος πέντε το φτιασίδι,
σαράντα με το λάδι και το ξύδι
κι αυτός που πίστευε και καρτερούσε,
βουβός φαρμακωμένος στέκει και θωρεί
τη λευτεριά που βγαίνει στο σφυρί.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ04 :Οδηγίες διδασκαλίας μαθημάτων!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:21:52 »

Αποσυνδεδεμένος ΠΕ0404

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ask Kosh
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ04 :Οδηγίες διδασκαλίας μαθημάτων!
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 24, 2010, 09:48:42 μμ »
Συνάδελφοι - αναφέρομαι κυρίως στους ΠΕ04 γιατί δε μπορώ να κρίνω τις αλλαγές στην ύλη των άλλων ειδικοτήτων- μελετήσατε τις οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων μας σε γυμνάσιο και λύκειο; Προτείνονται πολύ σημαντικές ανακατατάξεις στην ύλη μαθημάτων όπως η βιολογία α' γυμνασίου και η χημεία γ' γυμνασίου (αναφέρω εντελώς ενδεικτικά), αφαιρούνται κομμάτια της ύλης που παραδοσιακά ήταν πολύ σημαντικά (π.χ. στη χημεία α λυκείου αφαιρούνται οι βασικές έννοιες στο 1ο κεφάλαιο- το pH - η καταστατική εξίσωση / στη χημεία β γενικής παιδείας να μην απομνημονεύσουν τα παιδιά τις ομόλογες σειρές και να μη δοθεί έμφαση στην ονοματολογία των οργανικών ενώσεων!!!)  :-[ :-[

Συνάδελφοι, επειδή δεν έχω διαβάσει τίποτα σχετικό από κανέναν του κλάδου, τι θα κάνετε με τις οδηγίες που έστειλε το υπουργείο για τις αλλαγές στην ύλη;
Εφτά ο τόκος πέντε το φτιασίδι,
σαράντα με το λάδι και το ξύδι
κι αυτός που πίστευε και καρτερούσε,
βουβός φαρμακωμένος στέκει και θωρεί
τη λευτεριά που βγαίνει στο σφυρί.

Αποσυνδεδεμένος dimstella

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1151
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ04 :Οδηγίες διδασκαλίας μαθημάτων!
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 25, 2010, 11:20:49 πμ »
δεν καταλαβαίνω το πνεύμα της ερώτησης, είτε τις εφαρμόζεις, είτε τις γράφεις στα παλιά σου υποδήματα

Αποσυνδεδεμένος vagos44

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 111
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ04 :Οδηγίες διδασκαλίας μαθημάτων!
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 25, 2010, 05:10:19 μμ »
Δεν ξερω τι θα κανουν στα σχολεια, τι θα κανουμε εμεις στα φροντιστηρια παντως αυτοί που αποφασισαν την υλη της χημειας πρεπει να ειναι πολυ μ...........
Εκτος αν μου πουν πως θα διδαξω στοιχειομετρια χωρις να ξερουν τα παιδια ονοματολογια και κυριως αντιδρασεις. Αν ξερουν αυτοι να το κανουν μαγκια τους και παιρνω πισω και το μ...............
Οσο για τα υπολοιπα τι να πρωτοσχολιασω. Οποιος εχει διδαξει χημεια εστω και μια χρονια σε καθε ταξη καταλαβαινει οτι αυτοι που αποφασισαν την υλη μονο χημικοι δεν πρεπει να ειναι.
Η ΕΕΧ τα βλεπει αυτα αραγε;;
(ευχομαι να μην συμβαινει το ιδιο και στα αλλα θετικα μαθηματα)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ04 :Οδηγίες διδασκαλίας μαθημάτων!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:21:52 »

Αποσυνδεδεμένος ewatt

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 80
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ04 :Οδηγίες διδασκαλίας μαθημάτων!
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 25, 2010, 05:14:43 μμ »
Στην ύλη παραμένει το τρίτο κεφάλαιο που έχει αναλυτικά την ονοματολογία και τις αντιδράσεις.

Αποσυνδεδεμένος vagos44

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 111
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ04 :Οδηγίες διδασκαλίας μαθημάτων!
« Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 25, 2010, 05:16:58 μμ »
Στην ύλη παραμένει το τρίτο κεφάλαιο που έχει αναλυτικά την ονοματολογία και τις αντιδράσεις.


Το γνωριζω αλλα προσεξες τι προτεινουν;
Να διδαξουμε πρωτα το 4.4, που ειναι η στοιχειομετρια, και μετα το 2 και 3 κεφαλαιο.

Αποσυνδεδεμένος ewatt

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 80
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ04 :Οδηγίες διδασκαλίας μαθημάτων!
« Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 25, 2010, 05:39:14 μμ »
Στην ύλη παραμένει το τρίτο κεφάλαιο που έχει αναλυτικά την ονοματολογία και τις αντιδράσεις.


Το γνωριζω αλλα προσεξες τι προτεινουν;
Να διδαξουμε πρωτα το 4.4, που ειναι η στοιχειομετρια, και μετα το 2 και 3 κεφαλαιο.

οχι δεν είναι έτσι..
Η σειρά είναι 2ο, 3ο, 4.1, 1.5, 4.3, 4.4

Αποσυνδεδεμένος psaras

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 81
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ04 :Οδηγίες διδασκαλίας μαθημάτων!
« Απάντηση #7 στις: Σεπτέμβριος 25, 2010, 05:44:14 μμ »

Το γνωριζω αλλα προσεξες τι προτεινουν;
Να διδαξουμε πρωτα το 4.4, που ειναι η στοιχειομετρια, και μετα το 2 και 3 κεφαλαιο.

Πού το είδες αυτό?

Αποσυνδεδεμένος koth

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 358
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Στον ουρανό ή στη γη;
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ04 :Οδηγίες διδασκαλίας μαθημάτων!
« Απάντηση #8 στις: Σεπτέμβριος 25, 2010, 05:49:40 μμ »
...Χημεία πήρα β γυμνασίου..δεν μπορώ να σχολιάσω κάτι ακόμα...Όμως γεωγραφίες που παίρνω έχω να πω τα εξής:
Πέρισυ άλλαξαν τα βιβλία και ειδικά της πρώτης γυμνασίου ήταν ένα βιβλίο που όσοι το είδαν κατάλαβαν ότι ήταν σχεδιασμένο για υποδομή Φιλανδίας..Ούτε χάρτες είχα ούτε ..gps ..αλλά και ο χρόνος δεν επαρκούσε για το βιβλίο εργασιών.. Δεν μας δόθηκαν πολλές διευκρινήσεις ουσιαστικές ειδικά για τη χρήση των netbooks ..μόνη μου ανακάλυψα τα φύλλα εργασίας..Φέτος λοιπόν στις οδηγίες βλέπει κάποιος να σχολιαζεται η ύλη του βιβλίου σχεδόν ..ειρωνικά! Επίσης βγήκαν έξω ένα σωρό κομμάτια..Και σκέφτομαι τα καημένα τα παιδιάκια πέρισυ πόσο τα είχα πρήξει..Πράγματι αυτοί που γράφουν τα βιβλία δεν έχουν επαφή με τις σχολικές τάξεις και δεν ξέρουν τι θα πει διδάσκω χωρίς εποπτική στηριξή και οργανωμένα εργαστήρια φυσικές επιστημες...Και σε τάξεις με 26-27 παιδια... :(
...στη θάλασσα...

Αποσυνδεδεμένος vagos44

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 111
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ04 :Οδηγίες διδασκαλίας μαθημάτων!
« Απάντηση #9 στις: Σεπτέμβριος 25, 2010, 06:16:09 μμ »
Διαβαζοντας "να διδαχθει πρωτα η 4.1 και μετα η 1.5'' πιστευα (πανω στα νευρα μου κιολας) οτι πρεπει να ξεκινησουμε απο το 4 κεφαλαιο αφου μετα θα παμε στο 1. Προφανως εχω κανει λαθος και μαλλον η ewatt εχει δικιο. Παρολα αυτα παλι η υλη εξακολουθει να ειναι απαραδεκτη (εννοω στο συνολο της για ολες τις ταξεις) και δεν αλλαζω τη γνωμη που σχηματισα για αυτους που την εβγαλαν.

Αποσυνδεδεμένος ΠΕ0404

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ask Kosh
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ04 :Οδηγίες διδασκαλίας μαθημάτων!
« Απάντηση #10 στις: Σεπτέμβριος 26, 2010, 02:13:25 πμ »
Εγώ έχω δίλημμα κυρίως στη διδασκαλία της βιολογίας α γυμνασίου που θα πηδάμε από κεφάλαιο σε κεφάλαιο μια στην αρχή και μια στο τέλος του βιβλίου και στη χημεία γ γυμνασίου - οξέα, βάσεις, άλατα που είναι στην αρχή της ύλης μας λένε να τα αφήσουμε για το τέλος (πρακτικά κινδυνεύουν να μη διδαχθούν ποτέ δεδομένου ότι το μάθημα είναι μονόωρο). Πέρα από τις ενστάσεις στο περιεχόμενο των αλλαγών, θεωρώ τελείως απαξιωτικό να δουλεύουμε με ένα εγχειρίδιο του οποίου την ποιότητα και τη σειρά μετάδοσης των γνώσεων ουσιαστικά αμφισβητούμε μπροστά στα μάτια των παιδιών.
Εφτά ο τόκος πέντε το φτιασίδι,
σαράντα με το λάδι και το ξύδι
κι αυτός που πίστευε και καρτερούσε,
βουβός φαρμακωμένος στέκει και θωρεί
τη λευτεριά που βγαίνει στο σφυρί.

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ04 :Οδηγίες διδασκαλίας μαθημάτων!
« Απάντηση #11 στις: Σεπτέμβριος 26, 2010, 11:53:24 πμ »
θεωρώ τελείως απαξιωτικό να δουλεύουμε με ένα εγχειρίδιο του οποίου την ποιότητα και τη σειρά μετάδοσης των γνώσεων ουσιαστικά αμφισβητούμε μπροστά στα μάτια των παιδιών.

Συμφωνώ απόλυτα αλλά η απαξίωση αφορά την κεφαλή που προμηθεύει αυτό το εγχειρίδιο είτε στοιβάζει 27 παιδιά σε μια αίθουσα και όχι το καθηγητή. Οπότε καλό είναι να διαχωρίζουμε (όσο γίνεται) τη θέση μας και να μην πιάνουμε τη καυτή πατάτα που μας πετούν...

Αποσυνδεδεμένος psaras

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 81
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ04 :Οδηγίες διδασκαλίας μαθημάτων!
« Απάντηση #12 στις: Σεπτέμβριος 26, 2010, 12:12:20 μμ »
Εγώ έχω δίλημμα κυρίως στη διδασκαλία της βιολογίας α γυμνασίου που θα πηδάμε από κεφάλαιο σε κεφάλαιο μια στην αρχή και μια στο τέλος του βιβλίου και στη χημεία γ γυμνασίου - οξέα, βάσεις, άλατα που είναι στην αρχή της ύλης μας λένε να τα αφήσουμε για το τέλος (πρακτικά κινδυνεύουν να μη διδαχθούν ποτέ δεδομένου ότι το μάθημα είναι μονόωρο). Πέρα από τις ενστάσεις στο περιεχόμενο των αλλαγών, θεωρώ τελείως απαξιωτικό να δουλεύουμε με ένα εγχειρίδιο του οποίου την ποιότητα και τη σειρά μετάδοσης των γνώσεων ουσιαστικά αμφισβητούμε μπροστά στα μάτια των παιδιών.
Η άλλη επιλογή είναι να γίνει νέος διαγωνισμός- ανάθεση συγγραφής σχολικών βιβλίων από άλλα λαμόγια με αμφίβολα αποτελέσματα και πολλά πεταμένα χρήματα... Θα ήθελα πολύ να γνωρίσω άτομα που "εργάζονται" στο παιδαγωγικό ινστιτούτο, πώς μοιάζουν, πώς μιλάνε, αν χτυπάνε καμιά κάρτα, τί καπνίζουν...

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ04 :Οδηγίες διδασκαλίας μαθημάτων!
« Απάντηση #13 στις: Σεπτέμβριος 26, 2010, 12:55:09 μμ »
Η άλλη επιλογή είναι να γίνει νέος διαγωνισμός- ανάθεση συγγραφής σχολικών βιβλίων από άλλα λαμόγια με αμφίβολα αποτελέσματα και πολλά πεταμένα χρήματα...

Αν δεν κάνω λάθος το ΠΙ καταργήθηκε ως οργανισμός... όχι ότι αυτό θα τους εμποδίσει να γράψουν νέα βιβλία, αν και το βιβλίο είναι κάπως μπαναλ όρος στις μέρες μας... μπαίνεις στο ιντερνετ σε βιβλιοθήκες και βρίσκεις ότι θες...  (αστειεύομαι εννοείται) :P

Θα ήθελα πολύ να γνωρίσω άτομα που "εργάζονται" στο παιδαγωγικό ινστιτούτο, πώς μοιάζουν, πώς μιλάνε, αν χτυπάνε καμιά κάρτα, τί καπνίζουν...

Έχω γνωρίσει κόσμο αποσπασμένο στο ΠΙ, εξαιρετικά αξιόλογους επιστήμονες με σημαντικές γνώσεις και αξιολογότατη προϋπηρεσία. Μην ισοπεδώνουμε τα πάντα... αν κάποια λαμόγια τα παίρνουν/πήραν αυτό δε συνιστά αυτομάτως απαξίωση ούτε του θεσμού, ούτε των επιστημόνων, ούτε βέβαια του να υπάρχουν βιβλία στα σχολεία... Ας μην πιάνουμε το μαχαίρι από τη λάθος πλευρά, θα είμαστε αυτοί που θα υποστούν τις συνέπειες της υποβάθμισης όλων των θεσμών...



 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159839
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 577
Σύνολο: 582

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.062 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.