0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Έχω γνωρίσει κόσμο αποσπασμένο στο ΠΙ, εξαιρετικά αξιόλογους επιστήμονες με σημαντικές γνώσεις και αξιολογότατη προϋπηρεσία. Μην ισοπεδώνουμε τα πάντα... αν κάποια λαμόγια τα παίρνουν/πήραν αυτό δε συνιστά αυτομάτως απαξίωση ούτε του θεσμού, ούτε των επιστημόνων, ούτε βέβαια του να υπάρχουν βιβλία στα σχολεία... Ας μην πιάνουμε το μαχαίρι από τη λάθος πλευρά, θα είμαστε αυτοί που θα υποστούν τις συνέπειες της υποβάθμισης όλων των θεσμών...
Μακάρι να είναι έτσι όπως τα λες. Απλά έχω γνωρίσει άτομα που καθορίζουν καταστάσεις και θα παίξουν και σημαντικό ρόλο ακόμα και στη ζωή των παιδιών μας κυρίως στα πανεπιστήμια και είμαι προκατειλημμένος...
Γνωρίζει κάποιος τι γίνεται με τη Φυσική Γενικής Β' Λυκείου και τους Κανόνες του Kirchhoff ??Στη φετινή ύλη αναφέρεται: ¨3.2.3 Κανόνες του Kirchhoff σελ 66- 69 Να διδαχθεί.¨Θα διδάξουμε και 2ο κανόνα???
Παράθεση από: eikon στις Δεκέμβριος 14, 2010, 11:35:26 πμΓνωρίζει κάποιος τι γίνεται με τη Φυσική Γενικής Β' Λυκείου και τους Κανόνες του Kirchhoff ??Στη φετινή ύλη αναφέρεται: ¨3.2.3 Κανόνες του Kirchhoff σελ 66- 69 Να διδαχθεί.¨Θα διδάξουμε και 2ο κανόνα???Oχι βεβαια!!!! Κανε μια αναφορα σε ενα κυκλωμα που θα τους σχεδιασεις στον πινακα θα ονομασεις τα ακρα αντιστασεων πηγης και ανεφερε τους πχ VAB=VAΓ+VΓΔ+VΔΒTις ασκησεις μην τις λυσεις με 2ο Κ.Κ. αλλα με τον νομο του Ohm , για να μην προκληθει συγχυση στους μαθητες.