0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ποιον θα βρουν μπροστα τους? τον αδιοριστο εκπαιδευτικο? να κανει τι??? οτι εκανε ως τώρα?? η ΟΛΜΕ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ Κατι ατακες του στυλ συναδελφε αναπληρωτη και συναδελφε ωρομισθιε ειναι μονο πριν τις εκλογες μετα χ....... ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΟΛΜΕ ειναι βολεμενοι δεν αντεδρασαν που τους παιρνουν το φαι απο το στομα θα μιλησουν τωρα για τις αλλαγες στο λυκειο??Και οσο αφορα στους συνδικαλιστες τελευται φορα που μπηκαν σε ταξη ηταν ....... ΠΡΟ. ΧΡΙΣΤΟΥ. ΑΥΤΑ!!!! ΥΓΕΙΕΝΕΤΑΙ!!! γιατι μονο αυτο μας μενει !!!
Δεν έχει καμιά θέση η Πληροφορική στο Ενιαίο Λύκειο. Η θέση της είναι στην Τεχνική Εκπαίδευση. Χίλιες φορές να μαθαίνεις 3 ξένες γλώσσες που ακόμα και για έναν απόφοιτο λυκείου ο οποίος δεν συνεχίζει σε σπουδές στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση μπορεί να φανούν χρήσιμες στη αγορά εργασίας παρά πληροφορική. Απλή γνώση σε επίπεδο ECDL είναι υπέρ αρκετή στις περισσότερες των περιπτώσεων.
*"Η αλγοριθμική, ως αντικείμενο διδασκαλίας παρέχει σημαντικότατη αρωγή στην ανάπτυξη από τους μαθητές αναλυτικής και συνθετικής σκέψης, καθώς και ικανοτήτων μεθοδολογικού χαρακτήρα. Η ανάπτυξη αλγοριθμικής σκέψης, αποτελεί δημιουργικό εφόδιο για τη γενικότερη ανάπτυξη του τρόπου σκέψης του ατόμου, κάτι που είναι άλλωστε και πρωταρχικός στόχος της εκπαίδευσης." Και αυτό το μάθημα θέλουν να το καταργήσουν...
Γιατί?άσχημα είναι???ξέρεις τι είναι να φτάνει το παιδί στην τρίτη λυκείου και να μην ξέρει να κανει ένα γραμμικό σχέδιο???να μην ξέρει να ανακατεύει λαδομπογιές??αλλά αν δεν ξέρει να στείλει ένα e-mail ή να κάνει μια παρουσίαση power-point αύριο μεθαύριο δεν τρέχει τίποτα!!
.... εγώ πάντως δεν ξέρω ούτε γραμμικό σχέδιο ούτε λαδομπογιές να ανακατεύω : ευτυχώς δηλαδή γιατί αυτές για εμένα θα ήταν σίγουρα οι ποιο άχρηστες γνώσεις που θα είχα λάβει ποτέ!
Παράθεση από: elia στις Οκτώβριος 03, 2010, 05:30:29 μμ .... εγώ πάντως δεν ξέρω ούτε γραμμικό σχέδιο ούτε λαδομπογιές να ανακατεύω : ευτυχώς δηλαδή γιατί αυτές για εμένα θα ήταν σίγουρα οι ποιο άχρηστες γνώσεις που θα είχα λάβει ποτέ! Αυτό ξανασκέψου το, αν δεν έχεις διοριστεί...ποτέ δεν ξέρεις τι επάγγελμα μπορεί να κάνει ένας πληρφορικός!
Μια σκέψη θα πω και έφυγα, γιατί είμαι ΠΕ04.01Ανεξάρτητα από το πόσες ώρες πληροφορικής θα υπάρξουν στο Λύκειο και την αξία της αλγοριθμηκής σκέψης (λες και δεν είναι μαθηματική σκέψη...) και τις "φανφάρες" πως το μάθημα της πληροφορικής είναι το πιο σημαντικό (!!!) στο Λύκειο (σεβασμός στην κάθε άποψη...), θέλω να υποστηρίξω πως σε κάθε Λύκειο πρέπει να υπάρχει ένας καθηγητής της πληροφορικής, γιατί μπορεί να βοηθήσει σε μεγάλο βαθμό τις άλλες ειδικότητες σε διάφορες διαθεματικές διδακτικές προσεγγίσεις... Ο πληροφορικός δηλαδή είναι απαραίτητος σε κάθε Λύκειο...Έφυγα!
Παράθεση από: panos2 στις Οκτώβριος 03, 2010, 06:16:50 μμΜια σκέψη θα πω και έφυγα, γιατί είμαι ΠΕ04.01Ανεξάρτητα από το πόσες ώρες πληροφορικής θα υπάρξουν στο Λύκειο και την αξία της αλγοριθμηκής σκέψης (λες και δεν είναι μαθηματική σκέψη...) και τις "φανφάρες" πως το μάθημα της πληροφορικής είναι το πιο σημαντικό (!!!) στο Λύκειο (σεβασμός στην κάθε άποψη...), θέλω να υποστηρίξω πως σε κάθε Λύκειο πρέπει να υπάρχει ένας καθηγητής της πληροφορικής, γιατί μπορεί να βοηθήσει σε μεγάλο βαθμό τις άλλες ειδικότητες σε διάφορες διαθεματικές διδακτικές προσεγγίσεις... Ο πληροφορικός δηλαδή είναι απαραίτητος σε κάθε Λύκειο...Έφυγα! 1ον) κανείς δεν είπε ότι η πληροφορική είναι το πιο σημαντικό μάθημα, αλλά γενικά το να προσπαθούμε να κατατάξουμε τα μαθήματα είναι λάθος, ειδικά το να ψάχνουμε το πιο σημαντικό μάθημα!2ον) η αλγοριθμική σκέψη μπορεί να χαρακτηριστεί ως μαθηματική σκέψη (όπως και η φυσική άλλωστε), σε καμία περίπτωση όμως δεν διδάσκεται στο σχολείο από τα μαθηματικά.3ον) στη διάθεση σας! (γι' αυτό φάγαμε τα χρόνια μας να διαβάζουμε, για να βοηθάμε πιστοποιημένους άσχετους)