0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αυτό είναι το φιλανδικό ωρολόγιο πρόγραμμα. Δίπλα σε κάθε μάθημα είναι ο αριθμός ωρών που γίνονται υποχρεωτικά για το συγκεκριμένο μάθημα και οι ώρες των ίδων μαθημάτων εξειδίκευσης. μετά την αναμόρφωση του προγράμματος το 2003, οι μόνες αλλαγές που έγιναν όσον αφορά στις θετικές επιστήμες είναι στη βιολογία από 2 σε 3 για την εξειδίκευση, και στη χημεία από 3 σε 4. Η φιλανδία είναι πρώτη στους διαγωνισμούς της PISA τόσο στις θετικές επιστήμες όσο και στη γλώσσα. Πίνακας 1. Μάθημα ή ομάδα μαθημάτων Υποχρεωτικοί κύκλοι μαθημάτων (courses) Ελάχιστος αριθμός των διαθέσιμων κύκλων μαθημάτων (courses) εξειδίκευσηςΜητρική γλώσσα και λογοτεχνία (Φιλανδικά ή Σουηδικά) 6 2Γλώσσες -Γλώσσα που άρχισε στα έτη φοίτησης (forms) 1-6 του ενιαίου σχολείου (Γλώσσα Α) 6 2-Γλώσσα που άρχισε στα έτη φοίτησης (forms) 7-9 του ενιαίου σχολείου (Γλώσσα Β) 5 2-Άλλες γλώσσες 1 6Μαθηματικά -Κύκλος μαθημάτων (course) περιορισμένης διάρκειας 6 2-Κύκλος μαθημάτων (course) προχωρημένων 10 3Περιβάλλον και Φυσικές επιστήμες -Βιολογία 2 2-Γεωγραφία 2 2-Φυσική 1 7-Χημεία 1 3Ανθρωπιστικές σπουδές -Θρησκευτικά /Ηθική 3 2-Φιλοσοφία 1 2-Ψυχολογία - 5-Ιστορία, Κοινωνικές σπουδές 5 3Τέχνες και Δεξιότητες 3 -Μουσική 1-2 3-Εικαστικά 1-2 3Φυσική Αγωγή 3 3Υγιεινή 1 2Συμβουλευτική μαθητών 1 -Υποχρεωτικοί κύκλοι μαθημάτων (courses) 45-49 Κύκλοι μαθημάτων εξειδίκευσης (courses) Κατώτατο όριο 10Εφαρμοσμένοι κύκλοι μαθημάτων (courses) Συνολικό κατώτατο όριο που απαιτείται Δεν αρκεί μόνο να κοιτάξει κάποιος τις ώρες που διδάσκονται Φυσική στη Φινλανδία, αλλά και τον τρόπο που διδάσκονται, τα βιβλία, την εκπαίδευση των Φυσικών και πολλούς άλλους παράγοντες. Την ύλη που διδάσκονται επίσης...Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα..και σας μιλάω μετά απο πολλές ώρες μελέτης του Φιλανδικού εκπαιδευτικού συστήματος.Δεν παίρνουμε απλά τις ώρες Φυσικής της Φινλανδίας να της βάλουμε στην Ελλάδα..
Το να εισαι φυσικος σε αλλα πολιτισμενα να πω, προηγμενα να πω, κρατη ειναι ,ένα επαγγελμα περιοπης γιατι υπηρετεις μια επιστημη. Κατανοειται οτι ειναι ένα δυσκολο αντικειμενο και δεχεται εναν σεβασμο... Στην Ελλαδα θα καταληξουμε κατι λιγοτερο απο τα ΙΕΚ ονυχοπλαστικης .............αλλα γιατι συγκρατειται η λιμα στα χερια μας θα ξερουμε...... όπως και τοσα αλλα.....................Οι θετικες επιστημες δεν ειναι μονο αν θα μαθεις x+ x ή u=at αλλα θα μαθεις να σκεφτεσαι .... βαση μεταβλητων και σταθερων πραγματων στη ζωή σου.....ειναι ενας τροπος σκεψης.....αλλα ποιος νοιαζεται.............
Παράθεση από: debio στις Οκτώβριος 03, 2010, 10:47:33 μμΑυτό είναι το φιλανδικό ωρολόγιο πρόγραμμα. Δίπλα σε κάθε μάθημα είναι ο αριθμός ωρών που γίνονται υποχρεωτικά για το συγκεκριμένο μάθημα και οι ώρες των ίδων μαθημάτων εξειδίκευσης. μετά την αναμόρφωση του προγράμματος το 2003, οι μόνες αλλαγές που έγιναν όσον αφορά στις θετικές επιστήμες είναι στη βιολογία από 2 σε 3 για την εξειδίκευση, και στη χημεία από 3 σε 4. Η φιλανδία είναι πρώτη στους διαγωνισμούς της PISA τόσο στις θετικές επιστήμες όσο και στη γλώσσα. Πίνακας 1. Μάθημα ή ομάδα μαθημάτων Υποχρεωτικοί κύκλοι μαθημάτων (courses) Ελάχιστος αριθμός των διαθέσιμων κύκλων μαθημάτων (courses) εξειδίκευσηςΜητρική γλώσσα και λογοτεχνία (Φιλανδικά ή Σουηδικά) 6 2Γλώσσες -Γλώσσα που άρχισε στα έτη φοίτησης (forms) 1-6 του ενιαίου σχολείου (Γλώσσα Α) 6 2-Γλώσσα που άρχισε στα έτη φοίτησης (forms) 7-9 του ενιαίου σχολείου (Γλώσσα Β) 5 2-Άλλες γλώσσες 1 6Μαθηματικά -Κύκλος μαθημάτων (course) περιορισμένης διάρκειας 6 2-Κύκλος μαθημάτων (course) προχωρημένων 10 3Περιβάλλον και Φυσικές επιστήμες -Βιολογία 2 2-Γεωγραφία 2 2-Φυσική 1 7-Χημεία 1 3Ανθρωπιστικές σπουδές -Θρησκευτικά /Ηθική 3 2-Φιλοσοφία 1 2-Ψυχολογία - 5-Ιστορία, Κοινωνικές σπουδές 5 3Τέχνες και Δεξιότητες 3 -Μουσική 1-2 3-Εικαστικά 1-2 3Φυσική Αγωγή 3 3Υγιεινή 1 2Συμβουλευτική μαθητών 1 -Υποχρεωτικοί κύκλοι μαθημάτων (courses) 45-49 Κύκλοι μαθημάτων εξειδίκευσης (courses) Κατώτατο όριο 10Εφαρμοσμένοι κύκλοι μαθημάτων (courses) Συνολικό κατώτατο όριο που απαιτείται Δεν αρκεί μόνο να κοιτάξει κάποιος τις ώρες που διδάσκονται Φυσική στη Φινλανδία, αλλά και τον τρόπο που διδάσκονται, τα βιβλία, την εκπαίδευση των Φυσικών και πολλούς άλλους παράγοντες. Την ύλη που διδάσκονται επίσης...Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα..και σας μιλάω μετά απο πολλές ώρες μελέτης του Φιλανδικού εκπαιδευτικού συστήματος.Δεν παίρνουμε απλά τις ώρες Φυσικής της Φινλανδίας να της βάλουμε στην Ελλάδα..Αφού έχεις μελετήσει το φινλανδικό εκπαιδευτικό σύστημα, μπορείς συνάδελφε να μας αναφέρεις περιληπτικά πως εξελίσσεται η διδασκαλία των ΦΕ στο ενιαίο αυτό σχολείο;;Έχω μελετήσει και εγώ λίγο το Γερμανικό σύστημα (ή καλύτερα συστήματα) και θα ήθελα να δω αν υπάρχουν ομοιότητες... Μάλλον οι Γερμανοί από εκεί εμπνεύστηκαν το δικό τους ενιαίο σχολείο, αλλά δεν τους πέτυχε...
Το να εισαι φυσικος σε αλλα πολιτισμενα να πω, προηγμενα να πω, κρατη ειναι ,ένα επαγγελμα περιοπης γιατι υπηρετεις μια επιστημη. Κατανοειται οτι ειναι ένα δυσκολο αντικειμενο και δεχεται εναν σεβασμο... Στην Ελλαδα θα καταληξουμε κατι λιγοτερο απο τα ΙΕΚ ονυχοπλαστικης .............
Πήρα τηλέφωνο στην ένωση Ελλήνων φυσικών για να τους ρωτήσω αν θα βγάλουν κάποια ανακοίνωση σχετικά με την υποβάθμιση της φυσικής στο "νέο λύκειο" όπως η ένωση Ελλήνων χημικών. Η απάντηση ήταν ότι δεν γνωρίζουν τίποτα για το "νέο λύκειο" και αν θέλω να πάρω αυριο που θα είναι και ο αντιπρόεδρος. Αν δεν βγει η β φάση σήμερα μάλλον αυτος θα την πληρώσει αύριο
Παράθεση από: koge στις Οκτώβριος 04, 2010, 11:30:20 πμΠήρα τηλέφωνο στην ένωση Ελλήνων φυσικών για να τους ρωτήσω αν θα βγάλουν κάποια ανακοίνωση σχετικά με την υποβάθμιση της φυσικής στο "νέο λύκειο" όπως η ένωση Ελλήνων χημικών. Η απάντηση ήταν ότι δεν γνωρίζουν τίποτα για το "νέο λύκειο" και αν θέλω να πάρω αυριο που θα είναι και ο αντιπρόεδρος. Αν δεν βγει η β φάση σήμερα μάλλον αυτος θα την πληρώσει αύριοΑν περιμένεις κάτι από την ΕΕΦ.. σώθηκες! Πέρα από τη διοργάνωση συνεδρίων και μαθητικών διαγωνισμών (χρήσιμα και τα 2), καθώς και πανάκριβων σεμιναρίων.. είναι μία άχρηστη ένωση! Απορώ γιατί έγινα μέλος τους..
Γιατί, μήπως νοιάζεται η Μαθηματική εταιρεία για μας; Γενικά οι εκπαιδευτικοί είναι από τους πιο ανοργάνωτους εργασιακούς κλάδους. Πλέον αρχίζουν να χάνουν και το σεβασμό της κοινωνίας. Ο καθηγητής στο σχολείο για όλους σχεδόν γονείς και μαθητές είναι κάποιος που πληρώνεται τυπικά και άδικα αφου στην συνείδηση των περισσοτέρων γονιών, δεν μαθαίνει τα παιδιά τους γράμματα. Ο καθηγητής των φροντιστηρίων είναι αυτός που δουλεύει με 9€ την ώρα χωρίς πλέον προσωπικότητα αφου πάνω από την δουλειά του μπαίνει η φίρμα του φροντιστηρίου. Αν πεθάνει στην δουλεία γράφει σαν Θερβάντες σημειώσεις, κλίσει η φωνή του απο το μεσημέρι ως το βράδυ, θα πουν όλοι ότι το παιδι πηγαίνει σε καλό φροντιστήριο, αυτός τίποτα. Ο χλωμός ελαφρά καμπούρης πλέον με αραιά άχρωμα μαλλιά δάσκαλος που του χρόνου ίσως από 9 ευρώ την ώρα να πάρει 9,70. Για το επίσημο κράτος είναι η παραπαιδεία, η κοινωνική μάστιγα που πρέπει να καταπολεμηθεί. Δεν συζητάω για τον ιδιαιτερά. Αυτός είναι και ποινικά διωκόμενος ως φοροδιαφυγικό γουρούνι. Ο οικονομίας αναζητά απεγνωσμένα φάκες και δόκανα για την εξόντωση του.Ποιος μας εκτιμά τελικά σ αυτό το κράτος; Και μη μου πει κανείς το ρομαντικό : οι μαθητές μας, γιατί οι εποχές της εκτίμησης των πνευματικών κόπων έχουν παρέλθει ανεπιστρεπτί εδώ και πάρα πολλά χρόνια. όντως για 9 ευρώ......Εκπαιδευτικός, καθηγητής Μαθηματικών, Φυσικός ,Φιλόλογος,… τίτλοι λύπης εργασιακής κατάντιας, κοινωνικής πλέον περιθωριοποίησης…