*

Αποστολέας Θέμα: μονιμοι και ιδιαιτερα  (Αναγνώστηκε 22658 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Stelios

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3298
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: μονιμοι και ιδιαιτερα
« Απάντηση #70 στις: Οκτωβρίου 30, 2010, 03:46:41 pm »
Όποιος έχει φροντιστήριο ("φροντιστηριάρχες") είναι πλούσιος, ρουφάει το αίμα των καθηγητών και των γονέων...

Ας μην σχολιάσω το γεγονός ότι τα φροντιστήρια ελέγχονται και αδειοδοτούνται από το Υπουργείο Παιδείας.

Ξέρω ότι θα την "σπάσω" σε πολλούς αλλά θέμα νομιμότητας είναι ξεκάθαρο: Όσοι δεν εργάζονται στο δημόσιο (βλ δάσκαλοι και καθηγητές) και πληρούν τα κριτήρια του έχει θέσει το Υπουργείο Παιδείας δικαιούνται να διδάσκουν (σε φροντιστήρια ή οικοδιδασκαλεία ή ιδιαίτερα) εφόσον έχουν εξασφαλίσει τη σχετική άδεια.

Όλοι οι υπόλοιποι είναι παράνομοι. Δεν μπαίνω στο θέμα αποδείξεις και φορολογία...

Γιατί ένας μόνιμος καθηγητής δημόσιου σχολείου που κάνει ιδιαίτερα πρέπει να τιμωρηθεί τόσο από την αρμόδια ΔΟΥ όσο και από το Υπουργείο Παιδείας

Θαυμάζω την δημοκρατικότητα ορισμένων που (ουσιαστικά) λένε: τα φροντιστήρια είναι βδέλες που ρουφάνε το αίμα του λαού άρα δεν πρέπει να υπάρχουν...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: μονιμοι και ιδιαιτερα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:58:20 »

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: μονιμοι και ιδιαιτερα
« Απάντηση #71 στις: Οκτωβρίου 30, 2010, 09:49:29 pm »
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ  ΚΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΩΝ: ΕΔΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΕΡΩΤΑΣ ΜΕΓΑΛΟΣ

Αντιγράφοντας από το esos.gr:

«Nέο ογκώδη φάκελο με στοιχεία για καθηγητές του Δημοσίου απ' όλη τη χώρα που κάνουν ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές παρέδωσε στην υφ. Παιδείας Εύη Χριστοφιλοπούλου αντιπροσωπεία της Ομοσπονδίας Ιδιοκτητών Φροντιστηρίων Ελλάδος αποτελούμενη από τον Γ.Γραμματέα Γ.

Αποσυνδεδεμένος physikos13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3418
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: μονιμοι και ιδιαιτερα
« Απάντηση #72 στις: Οκτωβρίου 31, 2010, 12:11:22 am »
αντε βρε και επισημα πια, χωρις κουκουλα ;D ;D ;D
αντε βγαλτε και τις φορολογικες δηλωσεις στη φορα να ξεκατινιαζεται ο λαουτζικος και να βγαζει το ματι του διπλανου αντι να διεκδικει
ο ελληνας αλλωστε ειναι ευτυχισμενος με 3 και 60 αρκει να ψοφησει ο γαιδαρος του γειτονα
οποιος δε βλεπει την τακτικη τους ειναι λιγος στο μυαλο και του αξιζει οτι τραβαει, οι υπολοιποι τι φταιμε ομως γ@μω την ψηφο τους γ@μω τοσα χρονια ξυπνηστε λιγο, τι αλλο πρεπει να συμβει σε αυτη τη χωρα

Αποσυνδεδεμένος xhmikos23

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 205
    • Προφίλ
Απ: μονιμοι και ιδιαιτερα
« Απάντηση #73 στις: Οκτωβρίου 31, 2010, 12:21:39 am »
αλλο ο μονιμος που εχει 2-3 ιδιαιτερα για να συμπληρωνει τον ετσι κ αλλιως χαμηλο μισθο του, κ αλλο οι μονιμοι που εχουν ανοιξει κανονικα γκρουπαδικα...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: μονιμοι και ιδιαιτερα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:58:20 »

Αποσυνδεδεμένος physikos13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3418
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: μονιμοι και ιδιαιτερα
« Απάντηση #74 στις: Οκτωβρίου 31, 2010, 01:30:11 am »
παντως μαθημα σε μαθητη του σχολειου σου, ακομα και αν δεν τον εχεις σε τμημα ειναι ασχημο, και συνιστα διαπλοκη
σιγουρα αν καποιος καθηγητης ειχε ευρωπαικο μισθο και οχι της πεινας σιγα μην ετρεχε για ιδιαιτερα, στους δικαστες δινουν τρελλα ποσα για να μην εξαγοραζονται(ανεκδοτο), ας δωσουν και στους καθηγητες για να μην κανουν ιδιαιτερα(2ο ανεκδοτο)
εχω κεφια αποψε, τυχαιο;δε νομιζω ;)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: μονιμοι και ιδιαιτερα
« Απάντηση #75 στις: Οκτωβρίου 31, 2010, 01:51:42 am »
παντως μαθημα σε μαθητη του σχολειου σου, ακομα και αν δεν τον εχεις σε τμημα ειναι ασχημο, και συνιστα διαπλοκη
σιγουρα αν καποιος καθηγητης ειχε ευρωπαικο μισθο και οχι της πεινας σιγα μην ετρεχε για ιδιαιτερα, στους δικαστες δινουν τρελλα ποσα για να μην εξαγοραζονται(ανεκδοτο), ας δωσουν και στους καθηγητες για να μην κανουν ιδιαιτερα(2ο ανεκδοτο)
εχω κεφια αποψε, τυχαιο;δε νομιζω ;)



συμφωνω με physikos13 σε ....OΛΑ ( ....καθολου τυχαιο !!!! ΠΑΝΑΘΑ) ;D  (καιρος ηταν, αποψε θα το ξενυχτισουμε πινοντας...)
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος amdakos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: μονιμοι και ιδιαιτερα
« Απάντηση #76 στις: Οκτωβρίου 31, 2010, 11:05:24 am »
Είμαι μόνιμος εκπαιδευτικός και κάνω ιδιαίτερα.
Αν και μετά τον διορισμό μου ήθελα να σταματήσω τα μαθήματα δεν τα κατάφερα.
Γιά ποιο λόγο, γιατί φτάνουν οι γονείς να με παρακαλάνε να τους κάνω μάθημα στο σπίτι.
Φτάνουν σε σημείο να έρχονται στο ίδιο μου το σπίτι να με βρίσκουν για να τους διδάξω μαθηματικά.
Και εκείνο που θέλουν δεν είναι να μπουν τα παιδιά τους σε πανεπιστήμια και να γεμίσουν πτυχία , αλλά να ΜΑΘΟΥΝ ΓΡΑΜΜΑΤΑ
ώστε να μπορέσουν να σταθούν στις δύσκολες απαιτήσεις της ζωής , είτε γίνουν μαστόροι , αγρότες,
επιχειρηματίες, υπάλληλοι κ.λ.π. Όταν μιλάτε μαζί τους και βλέπετε την αβεβαίοτητα που υπάρχει
για το μέλλον, καταλαβαίνετε.
Στους μαθητές της τάξης μου που ζητάνε ιδιαίτερα , επειδή δεν υπάρχει ΠΔΣ κ.λ.π , δεν τους παίρνω χρήματα  και τους κρατάω
μετά την λήξη το πρωϊνου προγράμματος , όποτε χρειάζονται βοήθεια, για να τους πω μερικά πράγματα ακόμη.

Ξέρω ότι είμαι παράνομος  και θα ακούσω βρισιές από πολλούς. Όμως αν όλοι οι πολιτικάντηδες , οι
νομοθέτες , οι εξουσιαστές, που έχουν ξεσκίσει τόσο κόσμο, είναι περισσότερο έντιμοι από εμένα, εγώ θα πάψω να παριστάνω τον καθηγητή.
Αν μου έδιναν το δικαίωμα να κόβω αποδείξεις θα έκοβα.
Ό,τι κι αν γίνει θα συνεχίσω να κάνω , έπειδή ξέρω ότι και με αυτόν τον τρόπο προσφέρω κάτι , έστω και λίγο.

Αποσυνδεδεμένος aspinoulas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 443
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: μονιμοι και ιδιαιτερα
« Απάντηση #77 στις: Οκτωβρίου 31, 2010, 12:24:26 pm »
Θα σου απαντούσα αγαπητέ συνάδελφε ότι αφού νοιάζεσαι μόνο για την εκπάιδευση των μαθητών όταν κάνεις ιδιαίτερα τότε κάν' τα όλα αφιλοκερδώς - έχεις άλλωστε το μισθό σου για να ζήσεις..Όλοι σαν πρώτιστο στόχο στην εκπαίδευση έχουμε την πρόοδο των παιδιών που αναλαμβάνουμε αλλά παράλληλα πρέπει κάπως να ζήσουμε...

Το ζήτημα με τα ιδιαίτερα για μένα είναι σύνθετο. Από τη μια είναι η μόνη πηγή εσόδων για τους αδιόριστους(μαζί με το οργανωμένο φροντηστήριο) από την άλλη ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να ασχολείσαι με κάθε είδους παρόμοια εκπαιδευτική δραστηριότητα εαν σε καλέσουν στο δημόσιο σχολείο οποιαδήποτε χρονική στιγμή. Δηλαδη (σύμφωνα με το κράτος πάντα) ένας εκπαιδευτικός που θέλει να διοριστεί στο δημόσιο σχολείο πρέπει από τη στιγμή που θα πάρει πτυχίο να μένει με τους γονείς του και να τον θρέφουν, να διαβάζει για να δίνει ΑΣΕΠ και να μην ασχολείται με ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ώστε να είναι διαθέσιμος όποτε τον καλέσουν. Εάν τώρα θέλει να κάνει ιδιαίτερα πρέπει να πληρώνει ΟΑΕΕ και να κόβει αποδείξεις (καλώς ως εδώ) αλλά αν τον καλέσουν (έστω και για μια ώρα) πρέπει να ΚΟΨΕΙ το μπλοκάκι, να σταματήσει από κάθε δραστηριότητα και να μπει στο ΙΚΑ , με όλες τις χρονικές καθυστερήσεις και τη γραφειοκρατία του δημοσίου με επιπτώσεις και στην υγειονομική του περίθαλψη..(ακύρωνε το ένα βιβλιάριο, περίμενε το άλλο , ένσημα εδώ εκεί παραπέρα...)

Για μένα ένας μόνιμος που κάνει ιδιαίτερα για να ενυσχύσει το εισόδημά του επειδή το έχει πραγματικά ανάγκη , ηθικά είναι μεν δικαιολογημένος αν και νομικά απαγορέυεται. Πόσοι πραγματικά είναι αυτοί όμως ;; Μήπως μαζί με τα "ξερά" καίγονται και τα "χλωρά";; Και από την άλλη πόσο ηθικό είναι να πλουτίζει ένας μόνιμος και να εκμεταλλεύεται την υπεροχή της θέσης του εις βάρος των αδιόριστων συναδέλφων του που ΖΟΥΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από αυτό;; 

Αποσυνδεδεμένος Sorrow

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 72
    • Προφίλ
Απ: μονιμοι και ιδιαιτερα
« Απάντηση #78 στις: Οκτωβρίου 31, 2010, 01:09:43 pm »
Συνάδελφοι να θέσω υπόψιν σας ένα υποθετικό σενάριο να μου πείτε την άποψη σας .
Σε μικρό επαρχιακό σχολείο είναι ένα καθηγητής ο οποίος έχει τμήμα με 8-10 παιδιά τα οποία
θα δώσουν πανελλήνιες εξετάσεις .
Τα περισσότερα παιδιά έκαναν φροντιστήριο με αδιόριστο ο οποίος όμως έφυγε για αναπληρωτής
(γονείς και παιδιά γνώριζαν από πριν αυτό το ενδεχόμενο ).
Άλλος καθηγητής της ειδικότητας δεν υπάρχει.
Δυνατότητα  για βοήθεια σε γειτονική έστω πόλη δεν υπάρχει λόγω απόστασης και δυσκολίας μετακίνησης.
Από το σύνολο των μαθητών 2 είναι αυτό που λέμε καλοί μαθητές και έχουν καλές πιθανότητες
να πιάσουν τους (υψηλούς) στόχους τους με επιπλέον βοήθεια . Ο αδιόριστος - αναπληρωτής πλέον σε άλλο μέρος -
τους έκανε καλή προετοιμασία η οποία όμως έμεινε στη μέση.
Οι γονείς των 2 αυτών παιδιών παρακαλάνε τον μόνιμο να αναλάβει -παράνομα- τα παιδιά τους κάποιες ώρες
για να έχουν έξτρα βοήθεια.
Ο μόνιμος τώρα είναι μπροστά (και) σε ηθικό αδιέξοδο.
Δεν θέλει να αναλάβει μαθητές για ιδιαίτερα πόσο μάλλον μαθητές που τους έχει σε τμήμα του σχολείου.
Από την άλλη βλέπει ότι τα παιδιά αυτά έχουν δυνατότητες και είναι κρίμα να μην τα βοηθήσει.
Προσπαθεί να κάνει ποιοτικό μάθημα στο σχολείο με έξτρα ασκήσεις και σημειώσεις αλλά το όλο
θέμα κολλάει στους πιο αδύνατους μαθητές που κρατάνε όλο το τμήμα πίσω.
ΠΔΣ δεν θα υπάρξει οπότε σκέφτηκε να κάνει άτυπα ΠΔΣ αλλά έτσι κι αλλιώς πάλι θα ήταν χαμηλό το επίπεδο λόγω των αδύναμων μαθητών που θα έρθουν και αυτοί.
Να κάνει περισσότερα δωρεάν τμήματα για διαφορετικά επίπεδα αφιερώνοντας 6-8 ώρες την εβδομάδα ;
Να αναλάβει (επί πληρωμή) ιδιαίτερα τους 2 καλούς μαθητές ;  και πως θα αξιολογήσει αυτούς τους μαθητές από την στιγμή που τους κάνει ιδιαίτερα ;
Να κάνει ιδιαίτερα δωρεάν μόνο σε αυτούς τους 2 ;
Και αν κάνει ιδιαίτερα σε αυτούς τους 2 (επί πληρωμή ή δωρεάν) τι θα κάνει αν ζητήσουν - απαιτήσουν και οι υπόλοιποι μαθητές του ;
Να τρέξει το μάθημα στο τμήμα για τους 2 καλούς μαθητές και οι άλλοι "ότι πιάσουν" ;
Να προσαρμόσει το μάθημα του στο μέσο όρο ;
Κάτι άλλο ;

Εσείς τι θα κάνατε στη θέση του ;

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: μονιμοι και ιδιαιτερα
« Απάντηση #79 στις: Οκτωβρίου 31, 2010, 01:39:41 pm »
Είμαι μόνιμος εκπαιδευτικός και κάνω ιδιαίτερα.
Αν και μετά τον διορισμό μου ήθελα να σταματήσω τα μαθήματα δεν τα κατάφερα.
Γιά ποιο λόγο, γιατί φτάνουν οι γονείς να με παρακαλάνε να τους κάνω μάθημα στο σπίτι.
Φτάνουν σε σημείο να έρχονται στο ίδιο μου το σπίτι να με βρίσκουν για να τους διδάξω μαθηματικά.
Και εκείνο που θέλουν δεν είναι να μπουν τα παιδιά τους σε πανεπιστήμια και να γεμίσουν πτυχία , αλλά να ΜΑΘΟΥΝ ΓΡΑΜΜΑΤΑ
ώστε να μπορέσουν να σταθούν στις δύσκολες απαιτήσεις της ζωής , είτε γίνουν μαστόροι , αγρότες,
επιχειρηματίες, υπάλληλοι κ.λ.π. Όταν μιλάτε μαζί τους και βλέπετε την αβεβαίοτητα που υπάρχει
για το μέλλον, καταλαβαίνετε.
Στους μαθητές της τάξης μου που ζητάνε ιδιαίτερα , επειδή δεν υπάρχει ΠΔΣ κ.λ.π , δεν τους παίρνω χρήματα  και τους κρατάω
μετά την λήξη το πρωϊνου προγράμματος , όποτε χρειάζονται βοήθεια, για να τους πω μερικά πράγματα ακόμη.

Ξέρω ότι είμαι παράνομος  και θα ακούσω βρισιές από πολλούς. Όμως αν όλοι οι πολιτικάντηδες , οι
νομοθέτες , οι εξουσιαστές, που έχουν ξεσκίσει τόσο κόσμο, είναι περισσότερο έντιμοι από εμένα, εγώ θα πάψω να παριστάνω τον καθηγητή.
Αν μου έδιναν το δικαίωμα να κόβω αποδείξεις θα έκοβα.
Ό,τι κι αν γίνει θα συνεχίσω να κάνω , έπειδή ξέρω ότι και με αυτόν τον τρόπο προσφέρω κάτι , έστω και λίγο.

δεν θα συμφωνησω με το σκεπτικο σου φιλε μου, γιατι βλεπεις μονο μεσα στα κέρδη ενω πως θα πρεπει να ειναι το λειτουργημα του εκπαιδευτικου εισαι τυφλος. Θαυμαζω ομως την ειλικρινια σου!!
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: μονιμοι και ιδιαιτερα
« Απάντηση #80 στις: Οκτωβρίου 31, 2010, 01:46:49 pm »
Συνάδελφοι να θέσω υπόψιν σας ένα υποθετικό σενάριο να μου πείτε την άποψη σας .
Σε μικρό επαρχιακό σχολείο είναι ένα καθηγητής ο οποίος έχει τμήμα με 8-10 παιδιά τα οποία
θα δώσουν πανελλήνιες εξετάσεις .
Τα περισσότερα παιδιά έκαναν φροντιστήριο με αδιόριστο ο οποίος όμως έφυγε για αναπληρωτής
(γονείς και παιδιά γνώριζαν από πριν αυτό το ενδεχόμενο ).
Άλλος καθηγητής της ειδικότητας δεν υπάρχει.
Δυνατότητα  για βοήθεια σε γειτονική έστω πόλη δεν υπάρχει λόγω απόστασης και δυσκολίας μετακίνησης.
Από το σύνολο των μαθητών 2 είναι αυτό που λέμε καλοί μαθητές και έχουν καλές πιθανότητες
να πιάσουν τους (υψηλούς) στόχους τους με επιπλέον βοήθεια . Ο αδιόριστος - αναπληρωτής πλέον σε άλλο μέρος -
τους έκανε καλή προετοιμασία η οποία όμως έμεινε στη μέση.
Οι γονείς των 2 αυτών παιδιών παρακαλάνε τον μόνιμο να αναλάβει -παράνομα- τα παιδιά τους κάποιες ώρες
για να έχουν έξτρα βοήθεια.
Ο μόνιμος τώρα είναι μπροστά (και) σε ηθικό αδιέξοδο.
Δεν θέλει να αναλάβει μαθητές για ιδιαίτερα πόσο μάλλον μαθητές που τους έχει σε τμήμα του σχολείου.
Από την άλλη βλέπει ότι τα παιδιά αυτά έχουν δυνατότητες και είναι κρίμα να μην τα βοηθήσει.
Προσπαθεί να κάνει ποιοτικό μάθημα στο σχολείο με έξτρα ασκήσεις και σημειώσεις αλλά το όλο
θέμα κολλάει στους πιο αδύνατους μαθητές που κρατάνε όλο το τμήμα πίσω.
ΠΔΣ δεν θα υπάρξει οπότε σκέφτηκε να κάνει άτυπα ΠΔΣ αλλά έτσι κι αλλιώς πάλι θα ήταν χαμηλό το επίπεδο λόγω των αδύναμων μαθητών που θα έρθουν και αυτοί.
Να κάνει περισσότερα δωρεάν τμήματα για διαφορετικά επίπεδα αφιερώνοντας 6-8 ώρες την εβδομάδα ;
Να αναλάβει (επί πληρωμή) ιδιαίτερα τους 2 καλούς μαθητές ;  και πως θα αξιολογήσει αυτούς τους μαθητές από την στιγμή που τους κάνει ιδιαίτερα ;
Να κάνει ιδιαίτερα δωρεάν μόνο σε αυτούς τους 2 ;
Και αν κάνει ιδιαίτερα σε αυτούς τους 2 (επί πληρωμή ή δωρεάν) τι θα κάνει αν ζητήσουν - απαιτήσουν και οι υπόλοιποι μαθητές του ;
Να τρέξει το μάθημα στο τμήμα για τους 2 καλούς μαθητές και οι άλλοι "ότι πιάσουν" ;
Να προσαρμόσει το μάθημα του στο μέσο όρο ;
Κάτι άλλο ;

Εσείς τι θα κάνατε στη θέση του ;

να κανει το μαθημα στη ταξη με βαση το Μ.Ο. επιδοσης και να κανει ΠΔΣ σε ενα πιο υψηλο επιπεδο. Ουτε ο καλος μαθητης θα νοιωθει αδικημενος ουτε και ο αδυναμος. Επιπρόσθετα,για τους πολυ πιο αδυναμους μπορει να τους βοηθαει στο να τους λυνει αποριες ΚΑΙ ΜΟΝΟ ορίζοντας καποια μερα μεσα στην εβδομαδα.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 31, 2010, 01:48:30 pm από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Απ: μονιμοι και ιδιαιτερα
« Απάντηση #81 στις: Οκτωβρίου 31, 2010, 02:02:36 pm »
απο blog

Έξι στους δέκα καθηγητές παραδίδουν παράνομα ιδιαίτερα μαθήματα

Αυτό το λένε είδηση;

Σύμφωνα με έρευνα της ΓΣΕΕ, το 71,4% των χρημάτων που δαπανούν οι γονείς των μαθητών για να εισαχθούν σε ΑΕΙ και ΤΕΙ πάνε σε ιδιαίτερα και είναι «μαύρα»
Έξι στους δέκα καθηγητές δημόσιων λυκείων παραδίδουν παράνομα ιδιαίτερα μαθήματα.

Μάλιστα! Να το μάθετε κι εσείς που δεν το ξέρατε!!! Να μάθετε πως οι καθηγητές (οι διορισμένοι παρακαλώ) καταλαμβάνουν μεγάλο ποσοστό στην διακίνηση «μαύρου χρήματος» εις βάρος όλων μας…

Και δεν μιλάω για εκείνους τους έντιμους, που δεν παραδίδουν ιδιαίτερα μαθήματα, αλλά για όλους εκείνους (τους διορισμένους) που χωρίς ντροπή, δουλεύουν πέραν του κανονικού ωραρίου…

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: μονιμοι και ιδιαιτερα
« Απάντηση #82 στις: Οκτωβρίου 31, 2010, 02:17:56 pm »
το τελευταιο....γιατι οπως λεω και στην υπαγραφη μου  " Α ρ ά ζ ω   =  άρα  Ζ Ω  "
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: μονιμοι και ιδιαιτερα
« Απάντηση #83 στις: Οκτωβρίου 31, 2010, 03:34:44 pm »
Μερικές συμπληρωματικές σκέψεις πάνω στο θέμα...

Όσο θα υπάρχει η προσφορά και ανάγκη λόγω πανελληνίων παράνομα ιδιαίτερα θα γίνονται είτε από απληστία, είτε από πραγματική ανάγκη (χαμηλοί μισθοί, μεγάλο κόστος ζωής...).

Το θέμα ανακινείται συνεχώς από τους φροντιστηριάρχες για έναν απλό λόγο... Αν υποθέσουμε πως πράγματι έχουμε 1 καθηγητή ανά 9 μαθητές στα δημόσια σχολεία μέσης εκπαίδευσης και πάνω από το 60% κάνουν ιδιαίτερα μαθήματα, είτε για "πλουτισμό", είτε από ανάγκη, τότε οι μόνιμοι καλύπτουν πάνω από το 50% της αγοράς, λαμβάνοντας υπόψη, πως κάθε καθηγητής έχει κατα μέσο όρο 4 μαθητές...(για εμένα είναι υπερβολικό νούμερο...).
Για τους "φροντιστηριάρχες" είναι υπερβολικό το μερίδιο αυτό της αγοράς που "λυμαίνονται" οι διορισμένοι... Είναι και οι πολλοί αδιόριστοι που έχουν ρίξει πολύ τις τιμές...
Για αυτούς τίθεται καθαρά θέμα επιβίωσης. Γι' αυτό φόρεσαν και τις κουκούλες...

Γιατί δεν τίθεται μέχρι τώρα θέμα για τα ιδιαίτερα μαθήματα που κάνουν οι δάσκαλοι;;
Είναι απλό: Μέχρι τώρα δεν υπάρχουν πολλά φροντιστήρια για το Δημοτικό και επιπλέον δεν υπάρχουν αδιόριστοι δάσκαλοι...


Τα μόνα παράπονα που έχω ακούσει κατά καιρούς είναι για τα μαθήματα που κάνουν οι δάσκαλοι σε μαθητές τους, όταν πηγαίνουν στο Γυμνάσιο... (εκεί που περιμένουν πολλά κοράκια... ;D  )

Εγώ προσωπικά θεωρώ ανήθικο να κάνει ένας μόνιμος ιδιαίτερα στους μαθητές του το απόγευμα και επιπλεόν αυτοί οι καθηγητές έχουν συμβάλλει στην απαξίωση του κλάδου μας... Ακόμη πιστεύω, πως μόνο ηλίθιοι (ή καλύτερα άσχετοι) γονείς επιλέγουν καθηγητή με κριτήριο τους βαθμούς που θα πάρει το παιδί στο σχολείο...

Ακόμη θα έπρεπε να δινόταν η δυνατότητα στους μόνιμους να κάνουν νόμιμα με αποδείξεις και φορολόγηση  μέχρι και 10 ώρες ιδιαίτερα εβδομαδιαία, αλλά όχι στους μαθητές τους...

Τι λέω;; Εδώ ο ωρομίσθιος δεν έχει το δικαίωμα να κάνει ιδιαίτερα... ???


 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182687
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 656
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 576
Σύνολο: 579

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.