0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
παντως μαθημα σε μαθητη του σχολειου σου, ακομα και αν δεν τον εχεις σε τμημα ειναι ασχημο, και συνιστα διαπλοκησιγουρα αν καποιος καθηγητης ειχε ευρωπαικο μισθο και οχι της πεινας σιγα μην ετρεχε για ιδιαιτερα, στους δικαστες δινουν τρελλα ποσα για να μην εξαγοραζονται(ανεκδοτο), ας δωσουν και στους καθηγητες για να μην κανουν ιδιαιτερα(2ο ανεκδοτο)εχω κεφια αποψε, τυχαιο;δε νομιζω
Είμαι μόνιμος εκπαιδευτικός και κάνω ιδιαίτερα.Αν και μετά τον διορισμό μου ήθελα να σταματήσω τα μαθήματα δεν τα κατάφερα.Γιά ποιο λόγο, γιατί φτάνουν οι γονείς να με παρακαλάνε να τους κάνω μάθημα στο σπίτι.Φτάνουν σε σημείο να έρχονται στο ίδιο μου το σπίτι να με βρίσκουν για να τους διδάξω μαθηματικά.Και εκείνο που θέλουν δεν είναι να μπουν τα παιδιά τους σε πανεπιστήμια και να γεμίσουν πτυχία , αλλά να ΜΑΘΟΥΝ ΓΡΑΜΜΑΤΑώστε να μπορέσουν να σταθούν στις δύσκολες απαιτήσεις της ζωής , είτε γίνουν μαστόροι , αγρότες,επιχειρηματίες, υπάλληλοι κ.λ.π. Όταν μιλάτε μαζί τους και βλέπετε την αβεβαίοτητα που υπάρχει για το μέλλον, καταλαβαίνετε. Στους μαθητές της τάξης μου που ζητάνε ιδιαίτερα , επειδή δεν υπάρχει ΠΔΣ κ.λ.π , δεν τους παίρνω χρήματα και τους κρατάω μετά την λήξη το πρωϊνου προγράμματος , όποτε χρειάζονται βοήθεια, για να τους πω μερικά πράγματα ακόμη.Ξέρω ότι είμαι παράνομος και θα ακούσω βρισιές από πολλούς. Όμως αν όλοι οι πολιτικάντηδες , οι νομοθέτες , οι εξουσιαστές, που έχουν ξεσκίσει τόσο κόσμο, είναι περισσότερο έντιμοι από εμένα, εγώ θα πάψω να παριστάνω τον καθηγητή.Αν μου έδιναν το δικαίωμα να κόβω αποδείξεις θα έκοβα.Ό,τι κι αν γίνει θα συνεχίσω να κάνω , έπειδή ξέρω ότι και με αυτόν τον τρόπο προσφέρω κάτι , έστω και λίγο.
Συνάδελφοι να θέσω υπόψιν σας ένα υποθετικό σενάριο να μου πείτε την άποψη σας .Σε μικρό επαρχιακό σχολείο είναι ένα καθηγητής ο οποίος έχει τμήμα με 8-10 παιδιά τα οποίαθα δώσουν πανελλήνιες εξετάσεις . Τα περισσότερα παιδιά έκαναν φροντιστήριο με αδιόριστο ο οποίος όμως έφυγε για αναπληρωτής (γονείς και παιδιά γνώριζαν από πριν αυτό το ενδεχόμενο ).Άλλος καθηγητής της ειδικότητας δεν υπάρχει.Δυνατότητα για βοήθεια σε γειτονική έστω πόλη δεν υπάρχει λόγω απόστασης και δυσκολίας μετακίνησης.Από το σύνολο των μαθητών 2 είναι αυτό που λέμε καλοί μαθητές και έχουν καλές πιθανότητεςνα πιάσουν τους (υψηλούς) στόχους τους με επιπλέον βοήθεια . Ο αδιόριστος - αναπληρωτής πλέον σε άλλο μέρος -τους έκανε καλή προετοιμασία η οποία όμως έμεινε στη μέση.Οι γονείς των 2 αυτών παιδιών παρακαλάνε τον μόνιμο να αναλάβει -παράνομα- τα παιδιά τους κάποιες ώρεςγια να έχουν έξτρα βοήθεια.Ο μόνιμος τώρα είναι μπροστά (και) σε ηθικό αδιέξοδο.Δεν θέλει να αναλάβει μαθητές για ιδιαίτερα πόσο μάλλον μαθητές που τους έχει σε τμήμα του σχολείου.Από την άλλη βλέπει ότι τα παιδιά αυτά έχουν δυνατότητες και είναι κρίμα να μην τα βοηθήσει.Προσπαθεί να κάνει ποιοτικό μάθημα στο σχολείο με έξτρα ασκήσεις και σημειώσεις αλλά το όλοθέμα κολλάει στους πιο αδύνατους μαθητές που κρατάνε όλο το τμήμα πίσω.ΠΔΣ δεν θα υπάρξει οπότε σκέφτηκε να κάνει άτυπα ΠΔΣ αλλά έτσι κι αλλιώς πάλι θα ήταν χαμηλό το επίπεδο λόγω των αδύναμων μαθητών που θα έρθουν και αυτοί.Να κάνει περισσότερα δωρεάν τμήματα για διαφορετικά επίπεδα αφιερώνοντας 6-8 ώρες την εβδομάδα ;Να αναλάβει (επί πληρωμή) ιδιαίτερα τους 2 καλούς μαθητές ; και πως θα αξιολογήσει αυτούς τους μαθητές από την στιγμή που τους κάνει ιδιαίτερα ; Να κάνει ιδιαίτερα δωρεάν μόνο σε αυτούς τους 2 ;Και αν κάνει ιδιαίτερα σε αυτούς τους 2 (επί πληρωμή ή δωρεάν) τι θα κάνει αν ζητήσουν - απαιτήσουν και οι υπόλοιποι μαθητές του ;Να τρέξει το μάθημα στο τμήμα για τους 2 καλούς μαθητές και οι άλλοι "ότι πιάσουν" ;Να προσαρμόσει το μάθημα του στο μέσο όρο ;Κάτι άλλο ;Εσείς τι θα κάνατε στη θέση του ;