0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Να κάνω εγώ μια ερώτηση η οποία είμαι σίγουρη ότι θα προκαλέσει πολλούς αλλά είναι απορία που μου δημιουργήθηκε;Ας δεχτώ (και ας δεχτούμε όλοι) ότι το μάθημα των θρησκευτικών δεν είναι ομολογιακό και κατηχητικό, αλλά ένα μάθημα ανθρωπιστικό, που μαθαίνει στα παιδιά αξίες και ηθική.Το μάθημα των θρησκευτικών το διδάσκουν θεολόγοι. Σχολές αντίστοιχες της θεολογίας των δικών μας πανεπιστημίων υπάρχουν σε όλη την Ευρώπη. Σε αυτές μπορούν να εισαχθούν φοιτητές διαφόρων θρησκειών και δογμάτων (γεγονός που εδώ πριν κάποια χρόνια δεν ίσχυε, γιατί θυμάμαι περίπτωση φοιτητή που προσέφυγε στα Ευρωπαϊκά δικαστήρια, γιατί ενώ ήταν καθολικός και πέρασε στη Θεολογική, αρνούνταν να τον γράψουν....ίσως να έχουν αλλάξει τα πράγματα....).Σύμφωνα με τη νομοθεσία, αν έχεις δικαίωμα εργασίας σε μια χώρα της Ευρ΄πης, μπορείς να εργαστείς και στις υπόλοιπες.Τι θα γίνει, λοιπόν, αν έρθει κάποιος καθολικός ή μουσουλμάνος ή βουδιστής θεολόγος από την Αγγλία ή τη Γαλλία ή από κάποια άλλη ευρωπαϊκή χώρα να διδάξει σε Ελληνικό σχολείο;Σύμφωνα με τα όσα λέτε, ότι το μάθημα δεν είναι κατηχητικό και ομολογιακό, ΔΕΝ πρέπει να υπάρχει πρόβλημα...Είναι έτσι;;;;;
Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη προκήρυξη του ΑΣΕΠ, ΑΡΙΘΜΌς 3Π /2008, αναφέρεται για τους θεολόγους Ειδικά προσόντα για διορισμό [...]ΚΛΑΔΟΣ ΠΕ 01 ΘΕΟΛΟΓΩΝ πτυχίο θεολογίας ή κοινωνικής θεολογίας ή ποιμαντικής και κοινωνικής θεολογίας ΑΕΙ πανεπιστημιακού τομέα της ημεδαπής, ή ισότιμο αντίστοιχης ειδικότητας της αλλοδαπής, ή πτυχίο της Θεολογικής Σχιλής της Χάλκης.Και πιο κάτω αναφέρει ...''Κατ΄εξαίρεση για τους πτυχιούχους του κλάδου ΠΕ01 Θεολόγων ο τίτλος σπουδών της αλλοδαπής πρέπει να προέρχεται από Ορθόδοξη Θεολογική Σχολή''
Να τι λέει ένας μη θεολόγος, ο καθηγητής της Κοινωνιολογίας στο London School of Economics Νίκος Μουζέλης πως, «τα θρησκευτικά, όταν διδάσκονται σωστά, οδηγούν σε βασικούς, πανανθρώπινους προβληματισμούς πού το μονοδιάστατο ρασιοναλιστικό/λογοκεντρικό εκπαιδευτικό μας σύστημα και το άκρατα υλιστικό/καταναλωτικό κοινωνικό πλαίσιο τείνουν να εξαφανίσουν». Και συνεχίζει: «Η ιδέα πώς για τούς Ελληνες πού δεν πιστεύουν, το μάθημα των θρησκευτικών θα πρέπει να είναι προαιρετικό, είναι τόσο απαράδεκτη, όσο η αντίληψη πώς οι μαθητές με αναρχικά πολιτικά φρονήματα, επειδή δεν πιστεύουν στην κρατική εξουσία, δεν θα πρέπει να υποχρεούνται να μελετήσουν τη συγκρότηση και εξέλιξη του ελληνικού κράτους - έθνους...».