0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το ότι φέτος είχε σημαντικά πιο δύσκολο γνωστικό, μάλλον πιο εύκολα παιδαγωγικά (αφού το λέτε...), πιο απρόβλεπτη βαθμολόγηση στη διδακτική (με βάση τους άλλους κλάδους) ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ, δε φαντάζει λογικό να πέσει η βάση;
Ας το λύσουμε μέσω άλλης οδού. Το 2005 έφυγαν 1000 (διορίστηκαν 2002) πολύ καλά διαβασμένοι και μπήκαν καινούργιοι όχι τόσο καλά προετοιμασμένοι, όπως λες Siobaras. Εβαλαν καινούργιου τύπου ερωτήσεις όπου δε σε βοηθούσε η προηγούμενη εμπειρία και προσέθεσαν και τρίτο γνωστικό, βάζουν παιδαγωγικά πολύ δυσκολότερα από φέτος και η βάση ανεβαίνει 3 μόρια. Κάθε φορά ανεβαίνει 3 μόρια χοντρικά. Υπολογίζω 77 και κάτι, δηλ. 2 μόρια πάνω, γιατί βλέπω ότι το γνωστικό είναι πιο δύσκολο από άλλη φορά, αλλά πιο εύκολα παιδαγωγικά οπότε = στα ίδια + καλύτερη προετοιμασία (εμείς δεν είμαστε όπως λογικά θα έκαμναν άλλοι κλάδοι, να διαβάζουμε πιο πολύ όταν έχουμε πολλές θέσεις και καλύτερες αναλογίες, αλλά όσο λιγότερες είναι οι θέσεις μας τόσο περισσότερο λυσσάμε στο διάβασμα)= άνοδος, αλλά μικρή.
ξεχνατε ενα σημαντικο παραγοντα που συντελεσε στην ανοδο του 2005, η μειωση των υποψηφιων. απο 1100κατι σε 860
Νομίζω ότι δεν μπορεί να γίνει σύγκριση μεταξύ του 2002 και του 2005 λόγω της αλλαγής στον τρόπο εξέτασης. Προστέθηκε μεν τρίτο γνωστικό το 2005, αλλά οι ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής στα 2 μαθήματα δίνουν τη δυνατότητα για καλύτερες επιδόσεις και -το κυριότερο- αυξάνουν τον διαθέσιμο χρόνο για τις ερωτήσεις ανάπτυξης του τρίτου μαθήματος (στους παλιότερους διαγωνισμούς που όλες οι ερωτήσεις ήταν ανάπτυξης υπήρχε μεγάλο πρόβλημα επάρκειας χρόνου). Όμως αυτό που κυρίως συνετέλεσε στην άνοδο της βάσης κατά σχεδόν 5 μονάδες (όχι 3) ήταν η αλλαγή στη Διδακτική (1 μάθημα αντί για 2 και αύξηση της συμμετοχής της Διδακτικής από 50% στο 60% της
Μα αφού το 2007 έχουμε πάλι πολλαπλές, πάλι τρίτο γνωστικό, πάλι ένα αντικείμενο διδακτικής με 60% συμμετοχή στην βαθμολογία της