0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
ακουσες εσυ ποτε να γινεται σουσουρο για τους απαραδεκτους χωρους που δουλευουμε ,ξεσηκωθηκε ποτε κανεις για να ζητησει αποκλειστικα να μειωθει ο αριθμος των παιδιων μεσα στην ταξη?
εγώ θα ήθελα 15 παιδιά ανα τάξη το ανώτερο, αλλιώς αν θέλουν να κάνουμε σωστά την δουλειά μας με 25 και 30 νήπια να μας φέρουν και βοηθούς... Αλλιώς θα καταντήσουμε να κάνουμε μόνο φύλαξη στο τέλος. Επίσης πρέπει να υπάρχουν μεγάλες αίθουσες με πολύ υλικό.. Και για να τρώνε τα παιδιά σε κατάλληλες συνθήκες να φέρουν τραπεζοκόμους... με 25 νήπια και ένα φούρνο μυκροκυμμάτων τι να κάνω??? πρώτον μου παίρνει 25 επί 5 λεπτά το κάθε μπολ Ισον 125 λεπτά... Η Μ Α Ρ Τ Ο Ν....................................................... 2,5 ώρες...
Παράθεση από: Μαρία!! στις Ιανουάριος 29, 2011, 03:53:19 μμεγώ θα ήθελα 15 παιδιά ανα τάξη το ανώτερο, αλλιώς αν θέλουν να κάνουμε σωστά την δουλειά μας με 25 και 30 νήπια να μας φέρουν και βοηθούς... Αλλιώς θα καταντήσουμε να κάνουμε μόνο φύλαξη στο τέλος. Επίσης πρέπει να υπάρχουν μεγάλες αίθουσες με πολύ υλικό.. Και για να τρώνε τα παιδιά σε κατάλληλες συνθήκες να φέρουν τραπεζοκόμους... με 25 νήπια και ένα φούρνο μυκροκυμμάτων τι να κάνω??? πρώτον μου παίρνει 25 επί 5 λεπτά το κάθε μπολ Ισον 125 λεπτά... Η Μ Α Ρ Τ Ο Ν....................................................... 2,5 ώρες...εσυ δε θα εκανες καλυτερα τη δουλεια σου με συναδελφο?
(Εκτός θέματος)Δεν λέω ότι η διαδικασία του να ζεσταθεί το φαγητό κρατάει 1-2 λεπτά. Τόσο κρατάει το να μπουν στο φούρνο τα φαγητά. Μένουν άλλα 13 λεπτά της κοινής ώρας για να συννενοηθούν.Κάντε και μία ακόμα δραστηριότητα, π.χ. ένα παραμύθι ή μια χειροτεχνία, που θα κρατήσει άλλα 15.Σε 30 λεπτά, τα μπολάκια στους 50 βαθμούς θα είναι χλιαρά και το παιδί θα μπορεί να τα πιάσει για να τα μεταφέρει.Βάλτε τα παιδιά να πλύνουν τα χέρια τους και να πάρουν τα τσαντάκια τους, στο μεταξύ η ομάδα εργασίας μοιράζει τα μπολάκια/κατσαρολάκια στα τραπέζια, γυρνάνε τα παιδιά, κάθονται και τρώνε.Η ώρα έχει πάει γύρω στη 1 και είναι ιδανική ώρα για φαγητό. Μέχρι να ολοκληρωθεί το φαγητό και να τα μαζέψουν πάει 1:30-1:45, μετά 15 λεπτά μέχρι να στρώσουν τα στρωματάκια για να κοιμηθούν, ύπνος μέχρι τις 2:45-3, 15 λεπτά να μαζευτούν τα στρώματα, τα σεντόνια και τα μαξιλάρια και να πλυθούν τα παιδιά, και μετά ίσα ίσα χρόνος για μια δραστηριότητα....Σας λέω το έχω κάνει και όχι σε ένα Ν/Γ, αλλά σε περισσότερα. Ούτε επαγγελματική κουζίνα, ούτε τίποτα. Μια απλή κουζίνα που έχω και στο σπίτι μου είχα, και ένα φούρνο μικροκυμάτων που όμως δεν το χρησιμοποιούσαμε.
Στο προηγούμενο post σου δεν βλέπω να αναφέρεσαι σε δύο νηπιαγωγούς ανά τάξη,αλλά σε μία νηπιαγωγό-πολυμηχάνημα.
Παράθεση από: Μαρία!! στις Ιανουάριος 29, 2011, 03:53:19 μμεγώ θα ήθελα 15 παιδιά ανα τάξη το ανώτερο, αλλιώς αν θέλουν να κάνουμε σωστά την δουλειά μας με 25 και 30 νήπια να μας φέρουν και βοηθούς... Αλλιώς θα καταντήσουμε να κάνουμε μόνο φύλαξη στο τέλος. Επίσης πρέπει να υπάρχουν μεγάλες αίθουσες με πολύ υλικό.. Και για να τρώνε τα παιδιά σε κατάλληλες συνθήκες να φέρουν τραπεζοκόμους... με 25 νήπια και ένα φούρνο μυκροκυμμάτων τι να κάνω??? πρώτον μου παίρνει 25 επί 5 λεπτά το κάθε μπολ Ισον 125 λεπτά... Η Μ Α Ρ Τ Ο Ν....................................................... 2,5 ώρες...ρε Μαρια δε διαβασες παραπανω ?λεμε οτι οι βοηθοι θα εκτοπισουν τις αναπληρωτριες απο τις ταξεις...αν φερουνε βοηθους ετσι οπως εχει η κατασταση ,δεν υπαρχει περιπτωση να παιρνει τον ιδιο αριθμο αναπληρωτριων!εσυ δε θα εκανες καλυτερα τη δουλεια σου με συναδελφο?τι να τη κανεις τη βοηθο? να τη διαταζεις?
Ειλικρινα, δεν με νοιάζει καθόλου αν θα εκτοπίσουν οι βοηθοί τις αναπληρώτριες..... Με νοιάζει το καλό των παιδιών πιο πολύ....... Και τα παιδιά θα οφεληθούν πιο πολύ αν υπάρχει μια νηπιαγωγός και μια βοηθός για να βοηθάει στην ώρα του φαγητού, στην ώρα του ύπνου π.χ. να στρώσουν με την βοήθεια των παιδιών τα κρεβατάκια τπυς κ.τ.λ. Τι να την κάνω την άλλη νηπιαγωγό? Να διαβάζουμε μισό μισό το παραμύθι? Τζάμπα να χρεώνεται το δημόσιο επιπλέον άχρηστο προσωπικό???