*

Αποστολέας Θέμα: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)  (Αναγνώστηκε 394970 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #238 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 12:28:44 μμ »
Όποιος θέλει να του πω ελληνικά μάστερ χωρίς απουσίες μόνο με προτζεκτάκια και κάποια προαιρετικά ΣΚ που κάνεις παρουσιάσεις εργασιών..τα περισσότερα είναι ευέλικτα γτ πλέον οι περισσότεροι που τα κάνουν εργάζονται και δεν περιμένουν το κομπόδεμα από την μαμά και τον μπαμπά...και μια χαρά τα σκάνε...απλά το όλο σούσουρο γίνεται γτ το συγκεκριμένο δίνει ειδίκευση στην ειδική αγωγή που έχει μεγάλη ζήτηση..αν ήταν στην διοίκηση επιχειρήσεων κανείς δε θα νοιαζόταν! Αυτή είναι η πραγματικότητα

Απλά στην ΕΑ αν δεν μπεις μέσα σε τάξη, να δεις την πραγματική φύση της δουλειάς, δεν μπορείς μόνο με θεωρείες να καταλάβεις. Το ίδιο και με όλα τα μεταπτυχιακά στην εκπάιδευση υποθέτω.
Άλλο να κάνεις ένα μεταπτυχιακό στη διοίκηση και άλλο στην εκπαίδευση (έχω κάνει και τα 2 και έχω προσωπική-εμπειρική άποψη)
Επίσης, για το ΔΟΑΤΑΠ ένα από τα θέματα είναι ΚΑΙ αν το πανεπιστήμιο έχει καθηγητές με διδακτορικά. Πολλά μεταπτυχιακά που μέχρι πριν κάποιο διάστημα αναγνωριζόταν, όταν έμαθαν ότι οι διδάσκοντες δεν είχαν διδακτορικό, έπαψαν να τα αναγνωρίζουν.... Για το συγκεκριμένο δεν ξέρω τι γίνεται, αλλά πρέπει να ψαχτεί και αυτό.
Γενικά, πάντως, οι σπουδές στο εξωτερικό είναι ρίσκο, όσον αφορά την αναγνώριση τους. Αυτό π ου σήμερα αναγνωρίζεται, αύριο μπορεί να μην αναγνωρίζεται πλέον....Δεν τους δεσμεύει κανένας!
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:49:49 »

Αποσυνδεδεμένος mpesg

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1996
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #239 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 12:33:23 μμ »
Όποιος θέλει να του πω ελληνικά μάστερ χωρίς απουσίες μόνο με προτζεκτάκια και κάποια προαιρετικά ΣΚ που κάνεις παρουσιάσεις εργασιών..τα περισσότερα είναι ευέλικτα γτ πλέον οι περισσότεροι που τα κάνουν εργάζονται και δεν περιμένουν το κομπόδεμα από την μαμά και τον μπαμπά...και μια χαρά τα σκάνε...απλά το όλο σούσουρο γίνεται γτ το συγκεκριμένο δίνει ειδίκευση στην ειδική αγωγή που έχει μεγάλη ζήτηση..αν ήταν στην διοίκηση επιχειρήσεων κανείς δε θα νοιαζόταν! Αυτή είναι η πραγματικότητα

Απλά στην ΕΑ αν δεν μπεις μέσα σε τάξη, να δεις την πραγματική φύση της δουλειάς, δεν μπορείς μόνο με θεωρείες να καταλάβεις. Το ίδιο και με όλα τα μεταπτυχιακά στην εκπάιδευση υποθέτω.
Άλλο να κάνεις ένα μεταπτυχιακό στη διοίκηση και άλλο στην εκπαίδευση (έχω κάνει και τα 2 και έχω προσωπική-εμπειρική άποψη)
Επίσης, για το ΔΟΑΤΑΠ ένα από τα θέματα είναι ΚΑΙ αν το πανεπιστήμιο έχει καθηγητές με διδακτορικά. Πολλά μεταπτυχιακά που μέχρι πριν κάποιο διάστημα αναγνωριζόταν, όταν έμαθαν ότι οι διδάσκοντες δεν είχαν διδακτορικό, έπαψαν να τα αναγνωρίζουν.... Για το συγκεκριμένο δεν ξέρω τι γίνεται, αλλά πρέπει να ψαχτεί και αυτό.
Γενικά, πάντως, οι σπουδές στο εξωτερικό είναι ρίσκο, όσον αφορά την αναγνώριση τους. Αυτό π ου σήμερα αναγνωρίζεται, αύριο μπορεί να μην αναγνωρίζεται πλέον....Δεν τους δεσμεύει κανένας!
πραγματικα εαν το πανεπιστημιο εχει ενα ποσοστο μεγαλο κατοχω διδακτορικου τιτλου αναγνωριζεται εαν οχι τοτε υπαρχει προβλημα. Οταν εκανα στην αγγλια το μεταπτυχιακο μου ζητησαν και καταθεσα και τον οδηγο σπουδω οπου ηταν οι διδασκοντες με τα προσοντα τους. ΠΡΟΣΟΣΧΗ που θα πατε και καλη τυχη

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #240 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 12:58:42 μμ »

Απλά στην ΕΑ αν δεν μπεις μέσα σε τάξη, να δεις την πραγματική φύση της δουλειάς, δεν μπορείς μόνο με θεωρείες να καταλάβεις. Το ίδιο και με όλα τα μεταπτυχιακά στην εκπάιδευση υποθέτω.
Άλλο να κάνεις ένα μεταπτυχιακό στη διοίκηση και άλλο στην εκπαίδευση (έχω κάνει και τα 2 και έχω προσωπική-εμπειρική άποψη)

[/quote]

Emmaki...το ξέρεις πολύ καλά πως αυτό ισχύει,αλλά ισχύει για σένα και για άτομα σαν εσένα που τους ενδιαφέρει πραγματικά η εκπαίδευση και δη η ειδική αγωγή...!! Γιατί και άτομα που βρέθηκαν να κάνουν ένα απ'τα καλύερα master στην Ε.Α στο London University....απ'το στόμα τους άκουγα να λένε όταν γύρισαν: "κι όλο βίντεο με τα καθυστερημένα μας δείχναν...τι μας τα δείχναν συνέχεια και μας πρήζαν...εμείς το χαρτί θέλαμε!!"
Όπως κι η φιλόλογος στο ΕΕΕΕΚ πέρσι με μεταπτυχιακό στο London κι αυτή που το μόνο που έκανε ήταν να βγάζει φωτοτυπίες για Παρατατικό και Αόριστο στα παιδιά με προβλήματα.... :o :o  ??? ???

Συμφωνώ απόλυτα πως πρέπει να παρέχει ένα μεταπτυχιακό τα απαραίτητα για την εξειδίκευση,αλλά όσον αφορά στους ενδιαφερόμενους και το θέμα πως μιλάμε για τάξη και εκπαίδευση...άσ'το...αυτή η βαλίτσα πάει αλλού!!
Αυτό που είναι άδικο είναι κάποιοι να έχουν κουραστεί περισσότερο και άλλοι λιγότερο για ίδιο τίτλο,απλά η κούραση δεν εγγυάται πάντα και το ανάλογο αποτέλεσμα...αυτό θέλω να πω!
Εγώ έχω πάει και εθελοντικά στην Ειδική Αγωγή και δούλεψα όλο το χρόνο με βαριές περιπτώσεις αυτισμού...γι αυτό όλα είναι σχετικά και το τι μπορεί να προσφέρει ο καθένας δεν το κρίνει παντα ένας τίτλος αν δεν υπάρχει ανάλογο υλικό και στον άνθρωπο!
Το θέμα είναι η εμπορευματοποίηση πτυχίων...αυτό ναι!! Είναι θέμα! 
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος JohnyWalker

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 483
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #241 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 01:12:07 μμ »
Το master  στο Univeristy of London είναι γελειοδέστατο. Απλά πλασάρουν μούρη τα ξένα πανεπιστήμια και φυσικά είναι μάγκες μιας και κάνουν ευέλικτα προγράμματα 1 έτους. Λοιπόν κοιτάξτε την εμπειρία ο άνθρωπος δεν την αποκτά από τα master αλλά μέσα στη τάξη. Αυτό πρέπι να το καταλάβουν όλοι οι εξυπνοι εδώ στα ελληνικά πανεπιστήμια και να κάνουν ευέλικτα προγράμματα 1 ετους. Είμαι υπερ της εξα αποστ΄λασεως εκπαίδευσης, υπερ ευελικτων μορφών μάθησης.

Δεν είναι δυνατόν ο άλλος να πρέπει να μεταναστύσει για 2 χρόνια σε μια πόλη για να παρακολουθήσει master, είναι αδιανόητα αυτά

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:49:49 »

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #242 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 01:26:14 μμ »
Το master  στο Univeristy of London είναι γελειοδέστατο. Απλά πλασάρουν μούρη τα ξένα πανεπιστήμια και φυσικά είναι μάγκες μιας και κάνουν ευέλικτα προγράμματα 1 έτους. Λοιπόν κοιτάξτε την εμπειρία ο άνθρωπος δεν την αποκτά από τα master αλλά μέσα στη τάξη. Αυτό πρέπι να το καταλάβουν όλοι οι εξυπνοι εδώ στα ελληνικά πανεπιστήμια και να κάνουν ευέλικτα προγράμματα 1 ετους. Είμαι υπερ της εξα αποστ΄λασεως εκπαίδευσης, υπερ ευελικτων μορφών μάθησης.

Δεν είναι δυνατόν ο άλλος να πρέπει να μεταναστύσει για 2 χρόνια σε μια πόλη για να παρακολουθήσει master, είναι αδιανόητα αυτά


Θεωρείς ότι για ένα μεταπτυχιακό στην εκπάιδευση δεν είναι απαραίτητη η πρακτική;

Μου θυμίζει αυτή η άποψη τον τρόπο που μαθαίναμε στη σχολή μου SPSS, χωρίς υπολογιστές "Ανοίγει ένα παράθυρο, που πάνω δεξιά έχει την τάδε επιλογή, το πατάς και ανοίγει άλλο παράθυρο, και μετά βγάινει μια χοντρή και λέει στα παιδάκια κλπ κλπ κλπ"...

Κάπως έτσι, αν μαθαίνεις για τη νοητική στέρηση και για τις δυνατότητες αυτών των παιδιών, αλλά δεν μπεις ποτέ στην τάξη να δεις ΤΙ είναι τα άτομα με νοητική στέρηση, τι θα πει πρακτικά μπορούν να φτάσουν σε νοητικό επίπεδο περίπου 10 ετών.....
Αν ακούς για Εξατομικευμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα, αλλά δεν δεις ποτέ και δεν δεις να εφαρμόζεται....
Μετά μπαίνεις στην τάξη ως εκπαιδευτικός (αν και όταν πλέον) τα βλέπεις όλα κολλυόμενα!
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος βικυ23

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #243 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 02:35:53 μμ »
Όποιος θέλει να του πω ελληνικά μάστερ χωρίς απουσίες μόνο με προτζεκτάκια και κάποια προαιρετικά ΣΚ που κάνεις παρουσιάσεις εργασιών..τα περισσότερα είναι ευέλικτα γτ πλέον οι περισσότεροι που τα κάνουν εργάζονται και δεν περιμένουν το κομπόδεμα από την μαμά και τον μπαμπά...και μια χαρά τα σκάνε...απλά το όλο σούσουρο γίνεται γτ το συγκεκριμένο δίνει ειδίκευση στην ειδική αγωγή που έχει μεγάλη ζήτηση..αν ήταν στην διοίκηση επιχειρήσεων κανείς δε θα νοιαζόταν! Αυτή είναι η πραγματικότητα




++++++φωνω!

Αποσυνδεδεμένος pde86

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 358
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #244 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 02:43:55 μμ »
Τελικά το μαστερ στη Βουλγαρία (Σοφια) αναγνωριζεται;
"They who dream by day are cognizant of many things which escape those who dream only by night."
E.A.P.

Αποσυνδεδεμένος sia30

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 64
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #245 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 03:38:17 μμ »
το εν λογο μαστερ στη βουλγαρια ειναι η πρωτη χρονια που λειτουργει φετος ή εχει δεχθει φοιτητες απο την ελλαδα και προηγουμενες χρονιες;αν ναι, γνωριζει κανεις αν τελικα εχει αναγνωριστει;;αν υπαρχει καποιος που το εχει παρακολουθησει και του το αναγνωρισαν ή καποιος γνωστος του, αν εχει την καλοσυνη ας ενημερωσει και το φορουμ. Ευχαριστώ!

Αποσυνδεδεμένος enigmatic

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 36
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #246 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 03:58:34 μμ »
Το master  στο Univeristy of London είναι γελειοδέστατο. Απλά πλασάρουν μούρη τα ξένα πανεπιστήμια και φυσικά είναι μάγκες μιας και κάνουν ευέλικτα προγράμματα 1 έτους. Λοιπόν κοιτάξτε την εμπειρία ο άνθρωπος δεν την αποκτά από τα master αλλά μέσα στη τάξη. Αυτό πρέπι να το καταλάβουν όλοι οι εξυπνοι εδώ στα ελληνικά πανεπιστήμια και να κάνουν ευέλικτα προγράμματα 1 ετους. Είμαι υπερ της εξα αποστ΄λασεως εκπαίδευσης, υπερ ευελικτων μορφών μάθησης.

Δεν είναι δυνατόν ο άλλος να πρέπει να μεταναστύσει για 2 χρόνια σε μια πόλη για να παρακολουθήσει master, είναι αδιανόητα αυτά

Εχετε προσωπική εμπειρία αγαπητέ όσον αφορά στο συγκεκριμένο μεταπτυχιακό και πανεπιστήμιο. Σαν απόφοιτη του Master in Special and Inclusive education tou IoE, University of London θίγομαι προσωπικά και θα ήθελα να μου εξηγείσετε για ποιό λόγο είναι γελοιοδέστατο. Τα πανεπιστήμια σε όλο τον κόσμο ύποτίθεται ότι πρωτίστως προσφέρουν ακαδημαική γνώση (θεωρία δηλαδή).Και αυτό συμβαίνει σε όλους τους χώρους (παιδαγωγικές σχολές, πολυτεχνεία κτλ).Δεν αμφισβητεί κανείς την αξία της ουσιαστικής εργασιακής εμεπιρίας. Αλλά δεν καταλαβαίνω γιατι πρέπει να υποβαθμίζουμε τη θεωρητική γνώση έναντι της εμπειρίας. Εμένα το γελεοιοδέστατο πτυχίο που λέτε μου χρησίμευσε για να με εμπιστευτούν κάποιοι άνθρωποι στον ιδιωτικό τομέα, να μάθω πράγματι πολλά που δεν τα ήξερα μέσα σε πραγματικές συνθήκες εργασίας (και μάλιστα από τις πιο δύσκολες) και έτσι όταν ήρθε η ώρα να πάω στο σχολείο θεωρώ ότι κατείχα και το θεωρητικό και το πρακτικό υπόβαθρο πλέον για  να ανταποκριθώ στις ανάγκες των παιδιών. Δυστυχώς στην Ελλάδα το 'όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια' είναι πολύ συχνό φαινόμενο.

Αποσυνδεδεμένος mpesg

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1996
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #247 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 05:10:09 μμ »
Το master  στο Univeristy of London είναι γελειοδέστατο. Απλά πλασάρουν μούρη τα ξένα πανεπιστήμια και φυσικά είναι μάγκες μιας και κάνουν ευέλικτα προγράμματα 1 έτους. Λοιπόν κοιτάξτε την εμπειρία ο άνθρωπος δεν την αποκτά από τα master αλλά μέσα στη τάξη. Αυτό πρέπι να το καταλάβουν όλοι οι εξυπνοι εδώ στα ελληνικά πανεπιστήμια και να κάνουν ευέλικτα προγράμματα 1 ετους. Είμαι υπερ της εξα αποστ΄λασεως εκπαίδευσης, υπερ ευελικτων μορφών μάθησης.

Δεν είναι δυνατόν ο άλλος να πρέπει να μεταναστύσει για 2 χρόνια σε μια πόλη για να παρακολουθήσει master, είναι αδιανόητα αυτά

Εχετε προσωπική εμπειρία αγαπητέ όσον αφορά στο συγκεκριμένο μεταπτυχιακό και πανεπιστήμιο. Σαν απόφοιτη του Master in Special and Inclusive education tou IoE, University of London θίγομαι προσωπικά και θα ήθελα να μου εξηγείσετε για ποιό λόγο είναι γελοιοδέστατο. Τα πανεπιστήμια σε όλο τον κόσμο ύποτίθεται ότι πρωτίστως προσφέρουν ακαδημαική γνώση (θεωρία δηλαδή).Και αυτό συμβαίνει σε όλους τους χώρους (παιδαγωγικές σχολές, πολυτεχνεία κτλ).Δεν αμφισβητεί κανείς την αξία της ουσιαστικής εργασιακής εμεπιρίας. Αλλά δεν καταλαβαίνω γιατι πρέπει να υποβαθμίζουμε τη θεωρητική γνώση έναντι της εμπειρίας. Εμένα το γελεοιοδέστατο πτυχίο που λέτε μου χρησίμευσε για να με εμπιστευτούν κάποιοι άνθρωποι στον ιδιωτικό τομέα, να μάθω πράγματι πολλά που δεν τα ήξερα μέσα σε πραγματικές συνθήκες εργασίας (και μάλιστα από τις πιο δύσκολες) και έτσι όταν ήρθε η ώρα να πάω στο σχολείο θεωρώ ότι κατείχα και το θεωρητικό και το πρακτικό υπόβαθρο πλέον για  να ανταποκριθώ στις ανάγκες των παιδιών. Δυστυχώς στην Ελλάδα το 'όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια' είναι πολύ συχνό φαινόμενο.
και εγω το α μεταπτυχιακο το εχω απο το kings college -University of London, και το β απο το πανεπσιτημιο Αιγαιου, δεν πρεπει να απαξιωνουμε την γνωση οπου και εαν προερχεται ειδικα οταν ειναι πιστοποιημενη απο πανεπιστημια. Εγω λεω να σταματησουμε τους αφορισμους και ο καθενας μας να κανει οτι πιστευει οτι ειναι καλυτερο , δεν χρειαζεται να αλληλοκαρφωνομαστε, εχουμε πολυ πιο σημαντικα προβληματα να λυσουμε ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Αποσυνδεδεμένος JohnyWalker

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 483
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #248 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 05:40:50 μμ »
Το master  στο Univeristy of London είναι γελειοδέστατο. Απλά πλασάρουν μούρη τα ξένα πανεπιστήμια και φυσικά είναι μάγκες μιας και κάνουν ευέλικτα προγράμματα 1 έτους. Λοιπόν κοιτάξτε την εμπειρία ο άνθρωπος δεν την αποκτά από τα master αλλά μέσα στη τάξη. Αυτό πρέπι να το καταλάβουν όλοι οι εξυπνοι εδώ στα ελληνικά πανεπιστήμια και να κάνουν ευέλικτα προγράμματα 1 ετους. Είμαι υπερ της εξα αποστ΄λασεως εκπαίδευσης, υπερ ευελικτων μορφών μάθησης.

Δεν είναι δυνατόν ο άλλος να πρέπει να μεταναστύσει για 2 χρόνια σε μια πόλη για να παρακολουθήσει master, είναι αδιανόητα αυτά

Εχετε προσωπική εμπειρία αγαπητέ όσον αφορά στο συγκεκριμένο μεταπτυχιακό και πανεπιστήμιο. Σαν απόφοιτη του Master in Special and Inclusive education tou IoE, University of London θίγομαι προσωπικά και θα ήθελα να μου εξηγείσετε για ποιό λόγο είναι γελοιοδέστατο. Τα πανεπιστήμια σε όλο τον κόσμο ύποτίθεται ότι πρωτίστως προσφέρουν ακαδημαική γνώση (θεωρία δηλαδή).Και αυτό συμβαίνει σε όλους τους χώρους (παιδαγωγικές σχολές, πολυτεχνεία κτλ).Δεν αμφισβητεί κανείς την αξία της ουσιαστικής εργασιακής εμεπιρίας. Αλλά δεν καταλαβαίνω γιατι πρέπει να υποβαθμίζουμε τη θεωρητική γνώση έναντι της εμπειρίας. Εμένα το γελεοιοδέστατο πτυχίο που λέτε μου χρησίμευσε για να με εμπιστευτούν κάποιοι άνθρωποι στον ιδιωτικό τομέα, να μάθω πράγματι πολλά που δεν τα ήξερα μέσα σε πραγματικές συνθήκες εργασίας (και μάλιστα από τις πιο δύσκολες) και έτσι όταν ήρθε η ώρα να πάω στο σχολείο θεωρώ ότι κατείχα και το θεωρητικό και το πρακτικό υπόβαθρο πλέον για  να ανταποκριθώ στις ανάγκες των παιδιών. Δυστυχώς στην Ελλάδα το 'όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια' είναι πολύ συχνό φαινόμενο.

 Έχω ειδική εμπειρία από ερευνητικό μεταπτυχιακό στην Ελλάδα, γνωρίζω πολύ καλά τι είναι έρευνα, τι είναι να παρουσιάζεις σε meetings, τι είναι να παρουσιάζεις δημόσια τη διατριβή και να αξιολογείσαι, τι είναι να είσαι 15 ώρες σε ένα εργαστήριο την ημέρα και φυσικά τα πάντα στα αγγλικά και ας είσαι στην ελλάδα. Κάτι το οποίο δεν ισχύει στο University of London. Το εν λόγω master και γενικά τα περισσότερα master στην Αγγλία αυτού του είδους προσφέρουν μια γενική εκπαιδευτική μεθοδολογία έρευνας που βασίζεται σε γνώσεις στατιστικής και κάποια γενικά θεωρητικά παράγματα γύρω από διαδικασίες ένταξης ατόμων με ειδικές ανάγκες. Ο σκοπός άλλωστε είναι κυρίως η κατάριση εκπαιδευτικών που να μπορούν να κάνουν έρευνα και να εφαρμόζουν ερευνητικές μεθοδολογίες στο χώρο της ειδικής αγωγής. Επομένως εμένα μου φαίνεται γελιοδέστατο.  Για εμένα το Υπουργείο δνε θα έπρεπε να λαμβάνει υπόψη αυτά τα maser μιας και εστιάζουν στο ερευνητικό κομμάτι.

Δεν λέω ότι δεν είναι καλό το master ή ότι διαφωνώ με τα μαθήματα ίσα ίσα δείχνει ότι εστιάζει σε ερευνητική κατάρτιση, απλά το θεωρώ πανεύκολο, σε σύγκριση με τα αντίστοιχα της Ελλάδας. Εννοείται ότι η πρακτική άσκηση και η εργασιακή εμπειρία παίζει πολύ πιο σπουδαίο ρόλο σε αυτό το τομέα από master γενικά σε inclusive education. Mε αυτή τη λογική λοιπόν συμφωνώ και με τα master εξ αποστάσεως στο τομέα ειδικής αγωγής, την ίδια θεωρητική γνώση και μη πω πολλές φορές καλύτερη προσφέρουν. Τo master το εν λόγω αποτελείται αν δεν κάνω λάθος από 4 μόνο modules, υπάρχουν εξαποστάσεως που αποτελούνται από 8 και προσφέρουν πολύ καλύτερη θεωρητική κατάρτιση και εστιάζουν και πιο συγκεκριμένα .

Επειδή επομένως θεωρώ ότι τα master γενικά δεν σε καταρτίζουν πρακτικά αλλά θεωρητικά και ερευνητικά κυρίως, για αυτό και είμαι υπέρ οποιασδήποτε ευέλικτης σύγχρονης μορφής master

H θεωρητική κατάρτιση πρέπει να είναι δικαίωμα όλων και όχι των ολίγων που έχουν τα χρήματα. Φυσικά η Ελλάδα είναι πολύ πίσω σε αυτό το θέμα. Για να γίνω κατανοητός: δεν κρίνω το εν λόγω master ίσα ίσα το θεωρώ σωστό να είναι 1 μόνο χρόνο, σε σύγκριση με αυτά της Ελλάδας που είναι 2 και 3 χρόνια. Απλά τα θεωρώ εύκολα ως master
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 04, 2011, 05:49:17 μμ από JohnyWalker »

Αποσυνδεδεμένος pde86

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 358
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #249 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 08:16:38 μμ »
Το master  στο Univeristy of London είναι γελειοδέστατο. Απλά πλασάρουν μούρη τα ξένα πανεπιστήμια και φυσικά είναι μάγκες μιας και κάνουν ευέλικτα προγράμματα 1 έτους. Λοιπόν κοιτάξτε την εμπειρία ο άνθρωπος δεν την αποκτά από τα master αλλά μέσα στη τάξη. Αυτό πρέπι να το καταλάβουν όλοι οι εξυπνοι εδώ στα ελληνικά πανεπιστήμια και να κάνουν ευέλικτα προγράμματα 1 ετους. Είμαι υπερ της εξα αποστ΄λασεως εκπαίδευσης, υπερ ευελικτων μορφών μάθησης.

Δεν είναι δυνατόν ο άλλος να πρέπει να μεταναστύσει για 2 χρόνια σε μια πόλη για να παρακολουθήσει master, είναι αδιανόητα αυτά

Εχετε προσωπική εμπειρία αγαπητέ όσον αφορά στο συγκεκριμένο μεταπτυχιακό και πανεπιστήμιο. Σαν απόφοιτη του Master in Special and Inclusive education tou IoE, University of London θίγομαι προσωπικά και θα ήθελα να μου εξηγείσετε για ποιό λόγο είναι γελοιοδέστατο. Τα πανεπιστήμια σε όλο τον κόσμο ύποτίθεται ότι πρωτίστως προσφέρουν ακαδημαική γνώση (θεωρία δηλαδή).Και αυτό συμβαίνει σε όλους τους χώρους (παιδαγωγικές σχολές, πολυτεχνεία κτλ).Δεν αμφισβητεί κανείς την αξία της ουσιαστικής εργασιακής εμεπιρίας. Αλλά δεν καταλαβαίνω γιατι πρέπει να υποβαθμίζουμε τη θεωρητική γνώση έναντι της εμπειρίας. Εμένα το γελεοιοδέστατο πτυχίο που λέτε μου χρησίμευσε για να με εμπιστευτούν κάποιοι άνθρωποι στον ιδιωτικό τομέα, να μάθω πράγματι πολλά που δεν τα ήξερα μέσα σε πραγματικές συνθήκες εργασίας (και μάλιστα από τις πιο δύσκολες) και έτσι όταν ήρθε η ώρα να πάω στο σχολείο θεωρώ ότι κατείχα και το θεωρητικό και το πρακτικό υπόβαθρο πλέον για  να ανταποκριθώ στις ανάγκες των παιδιών. Δυστυχώς στην Ελλάδα το 'όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια' είναι πολύ συχνό φαινόμενο.

Έχω ειδική εμπειρία από ερευνητικό μεταπτυχιακό στην Ελλάδα, γνωρίζω πολύ καλά τι είναι έρευνα, τι είναι να παρουσιάζεις σε meetings, τι είναι να παρουσιάζεις δημόσια τη διατριβή και να αξιολογείσαι, τι είναι να είσαι 15 ώρες σε ένα εργαστήριο την ημέρα και φυσικά τα πάντα στα αγγλικά και ας είσαι στην ελλάδα. Κάτι το οποίο δεν ισχύει στο University of London. Το εν λόγω master και γενικά τα περισσότερα master στην Αγγλία αυτού του είδους προσφέρουν μια γενική εκπαιδευτική μεθοδολογία έρευνας που βασίζεται σε γνώσεις στατιστικής και κάποια γενικά θεωρητικά παράγματα γύρω από διαδικασίες ένταξης ατόμων με ειδικές ανάγκες. Ο σκοπός άλλωστε είναι κυρίως η κατάριση εκπαιδευτικών που να μπορούν να κάνουν έρευνα και να εφαρμόζουν ερευνητικές μεθοδολογίες στο χώρο της ειδικής αγωγής. Επομένως εμένα μου φαίνεται γελιοδέστατο.  Για εμένα το Υπουργείο δνε θα έπρεπε να λαμβάνει υπόψη αυτά τα maser μιας και εστιάζουν στο ερευνητικό κομμάτι.

Δεν λέω ότι δεν είναι καλό το master ή ότι διαφωνώ με τα μαθήματα ίσα ίσα δείχνει ότι εστιάζει σε ερευνητική κατάρτιση, απλά το θεωρώ πανεύκολο, σε σύγκριση με τα αντίστοιχα της Ελλάδας. Εννοείται ότι η πρακτική άσκηση και η εργασιακή εμπειρία παίζει πολύ πιο σπουδαίο ρόλο σε αυτό το τομέα από master γενικά σε inclusive education. Mε αυτή τη λογική λοιπόν συμφωνώ και με τα master εξ αποστάσεως στο τομέα ειδικής αγωγής, την ίδια θεωρητική γνώση και μη πω πολλές φορές καλύτερη προσφέρουν. Τo master το εν λόγω αποτελείται αν δεν κάνω λάθος από 4 μόνο modules, υπάρχουν εξαποστάσεως που αποτελούνται από 8 και προσφέρουν πολύ καλύτερη θεωρητική κατάρτιση και εστιάζουν και πιο συγκεκριμένα .

Επειδή επομένως θεωρώ ότι τα master γενικά δεν σε καταρτίζουν πρακτικά αλλά θεωρητικά και ερευνητικά κυρίως, για αυτό και είμαι υπέρ οποιασδήποτε ευέλικτης σύγχρονης μορφής master

H θεωρητική κατάρτιση πρέπει να είναι δικαίωμα όλων και όχι των ολίγων που έχουν τα χρήματα. Φυσικά η Ελλάδα είναι πολύ πίσω σε αυτό το θέμα. Για να γίνω κατανοητός: δεν κρίνω το εν λόγω master ίσα ίσα το θεωρώ σωστό να είναι 1 μόνο χρόνο, σε σύγκριση με αυτά της Ελλάδας που είναι 2 και 3 χρόνια. Απλά τα θεωρώ εύκολα ως master

Πραγματικά και καθόλου ειρωνικά, μήπως γίνεται να μου πεις ποιο μεταπτυχιακό έχεις παρακολουθησει εδώ στην Ελλάδα;
"They who dream by day are cognizant of many things which escape those who dream only by night."
E.A.P.

Αποσυνδεδεμένος JohnyWalker

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 483
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #250 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 08:40:00 μμ »
Γενετική Βελτίωση Φυτών, Γεωπονική Σχολή ΑΠΘ.

Στο Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης, ινστιτούτο Αγροβιοτεχνολογίας εκπονήθηκε η πειραματική διατριβή. Συνομιλίες με ξένους ερευνητές που φιλοξενούσε το Κέντρο, παρουσιάσεις στα αγγλικά σε meetings, παρουσίαση σε εθνικό συνέδριο της διατριβής, συνεχείς αξιολογήσεις της προόδου της διατριβής και τρελή δουλειά στα εργαστήρια (8ωρο τουλάχιστον κάθε ημέρα) + τουλάχιστον 1 δημοσίευση υποχρεωτικότατα σε επιστημονικό περιοδικό εννοείται ξένο. Φυσικά συν τα μαθήματα του μεταπτυχιακού, με παρουσιάσεις εργασιών και εξετάσεις στα μαθήματα επί τουλάχιστον 1,5 χρόνο που διαρκούσαν τα μαθήματα

Τα υπόλοιπα λόγια είναι περιττά, περί των θεωρητικών μαστερ στο university of London και άλλου
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 04, 2011, 08:43:28 μμ από JohnyWalker »

Αποσυνδεδεμένος pde86

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 358
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #251 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 09:10:25 μμ »
Πως μπορείς όμως να συγκρίνεις μεταπτυχιακά διαφορετικών κλάδων και ερευνητικών αντικειμένων;
Φυσικά το μεταπτυχιακό έχει ως σκοπό να σε καταστήσει ερευνητη.Να είσαι ικανός να φέρεις εις πέρας μια έρευνα είτε θεωρητική ειτε πρακτική.Γι'αυτό άλλωστε τα μεταπτυχιακά χωρίζονται σε research και taught.

Το μόνο που με προβληματίζει είναι: πως γίνεται να μιλάμε για έρευνα στην ελλάδα και κυρίως στον τομέα της εκπαίδευσης από τη στιγμή που από τη γραμματεία μέχρι τον καθηγητή είτε του πανεπιστημίου είτε το διευθυντη του σχολείου στο οποίο πρεπει και θέλεις να κάνεις πρακτική, μπορείς να τον βρεις μόνο μετά από δέηση σε κάποιον άγιο. Πως μπορούμε να μιλάμε για μεταπτυχιακές έρευνες όταν οι βιβλιοθηκες των ελληνικών πανεπιστημίων υπολειτουργουν, όταν η επικοινωνία με τους καθηγητες γίνεται με πολύ μεγαλη δυσκολία. Πώς γινεται να μιλάμε για μεταπτυχιακά όταν οι παρακολουθησεις σε μαθηματα γίνονται μόνο κάποιες φορές το μήνα και πολλές από αυτές αναβάλλονται από τους ίδιους τους διδάσκοντες;κλπ..
Απλά αναρρωτιέμαι και στεναχωριέμαι για όλους αυτούς που πραγματικά αξίζουν να λέγονται και είναι μεταπτυχιακοί φοιτητές και ερευνητές αλλά οι δομές και συνθηκες τους κρατανε πίσω.
"They who dream by day are cognizant of many things which escape those who dream only by night."
E.A.P.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 374
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 313
Σύνολο: 315

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.