*

Αποστολέας Θέμα: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)  (Αναγνώστηκε 394954 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sparos2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 279
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #252 στις: Οκτώβριος 05, 2011, 05:35:14 μμ »
Πως μπορείς όμως να συγκρίνεις μεταπτυχιακά διαφορετικών κλάδων και ερευνητικών αντικειμένων;
Φυσικά το μεταπτυχιακό έχει ως σκοπό να σε καταστήσει ερευνητη.Να είσαι ικανός να φέρεις εις πέρας μια έρευνα είτε θεωρητική ειτε πρακτική.Γι'αυτό άλλωστε τα μεταπτυχιακά χωρίζονται σε research και taught.

Το μόνο που με προβληματίζει είναι: πως γίνεται να μιλάμε για έρευνα στην ελλάδα και κυρίως στον τομέα της εκπαίδευσης από τη στιγμή που από τη γραμματεία μέχρι τον καθηγητή είτε του πανεπιστημίου είτε το διευθυντη του σχολείου στο οποίο πρεπει και θέλεις να κάνεις πρακτική, μπορείς να τον βρεις μόνο μετά από δέηση σε κάποιον άγιο. Πως μπορούμε να μιλάμε για μεταπτυχιακές έρευνες όταν οι βιβλιοθηκες των ελληνικών πανεπιστημίων υπολειτουργουν, όταν η επικοινωνία με τους καθηγητες γίνεται με πολύ μεγαλη δυσκολία. Πώς γινεται να μιλάμε για μεταπτυχιακά όταν οι παρακολουθησεις σε μαθηματα γίνονται μόνο κάποιες φορές το μήνα και πολλές από αυτές αναβάλλονται από τους ίδιους τους διδάσκοντες;κλπ..


Δεν είναι έτσι όπως τα λες ...προφανώς δεν έχεις παρακολουθήσει μεταπτυχιακό στην Ελλάδα. Στο πανεπιστήμιο Αθηνων έχεις καθημερινή επαφή με τους καθηγητές, πάνω από 800 ώρες πρακτικής, τα μαθηματα είναι υποχρεωτικά σε καθημερινή βάση και περνιούνται με εργασίες, παρουσιασεις , προόδους και εξετάσεις. Όσο για τις βιβλιοθήκες , απλά δεν απευθύνεσαι εκεί...γιατί χρησιμοποιούμε ξένη και πρόσφατη βιβλιογραφία που ούτως ή άλλως δεν υπάρχει στις βιβλιοθήκες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:35:51 »

Αποσυνδεδεμένος enigmatic

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 36
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #253 στις: Οκτώβριος 05, 2011, 08:04:15 μμ »
Το master  στο Univeristy of London είναι γελειοδέστατο. Απλά πλασάρουν μούρη τα ξένα πανεπιστήμια και φυσικά είναι μάγκες μιας και κάνουν ευέλικτα προγράμματα 1 έτους. Λοιπόν κοιτάξτε την εμπειρία ο άνθρωπος δεν την αποκτά από τα master αλλά μέσα στη τάξη. Αυτό πρέπι να το καταλάβουν όλοι οι εξυπνοι εδώ στα ελληνικά πανεπιστήμια και να κάνουν ευέλικτα προγράμματα 1 ετους. Είμαι υπερ της εξα αποστ΄λασεως εκπαίδευσης, υπερ ευελικτων μορφών μάθησης.

Δεν είναι δυνατόν ο άλλος να πρέπει να μεταναστύσει για 2 χρόνια σε μια πόλη για να παρακολουθήσει master, είναι αδιανόητα αυτά
[/quo
Εχετε προσωπική εμπειρία αγαπητέ όσον αφορά στο συγκεκριμένο μεταπτυχιακό και πανεπιστήμιο. Σαν απόφοιτη του Master in Special and Inclusive education tou IoE, University of London θίγομαι προσωπικά και θα ήθελα να μου εξηγείσετε για ποιό λόγο είναι γελοιοδέστατο. Τα πανεπιστήμια σε όλο τον κόσμο ύποτίθεται ότι πρωτίστως προσφέρουν ακαδημαική γνώση (θεωρία δηλαδή).Και αυτό συμβαίνει σε όλους τους χώρους (παιδαγωγικές σχολές, πολυτεχνεία κτλ).Δεν αμφισβητεί κανείς την αξία της ουσιαστικής εργασιακής εμεπιρίας. Αλλά δεν καταλαβαίνω γιατι πρέπει να υποβαθμίζουμε τη θεωρητική γνώση έναντι της εμπειρίας. Εμένα το γελεοιοδέστατο πτυχίο που λέτε μου χρησίμευσε για να με εμπιστευτούν κάποιοι άνθρωποι στον ιδιωτικό τομέα, να μάθω πράγματι πολλά που δεν τα ήξερα μέσα σε πραγματικές συνθήκες εργασίας (και μάλιστα από τις πιο δύσκολες) και έτσι όταν ήρθε η ώρα να πάω στο σχολείο θεωρώ ότι κατείχα και το θεωρητικό και το πρακτικό υπόβαθρο πλέον για  να ανταποκριθώ στις ανάγκες των παιδιών. Δυστυχώς στην Ελλάδα το 'όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια' είναι πολύ συχνό φαινόμενο.

 Έχω ειδική εμπειρία από ερευνητικό μεταπτυχιακό στην Ελλάδα, γνωρίζω πολύ καλά τι είναι έρευνα, τι είναι να παρουσιάζεις σε meetings, τι είναι να παρουσιάζεις δημόσια τη διατριβή και να αξιολογείσαι, τι είναι να είσαι 15 ώρες σε ένα εργαστήριο την ημέρα και φυσικά τα πάντα στα αγγλικά και ας είσαι στην ελλάδα. Κάτι το οποίο δεν ισχύει στο University of London. Το εν λόγω master και γενικά τα περισσότερα master στην Αγγλία αυτού του είδους προσφέρουν μια γενική εκπαιδευτική μεθοδολογία έρευνας που βασίζεται σε γνώσεις στατιστικής και κάποια γενικά θεωρητικά παράγματα γύρω από διαδικασίες ένταξης ατόμων με ειδικές ανάγκες. Ο σκοπός άλλωστε είναι κυρίως η κατάριση εκπαιδευτικών που να μπορούν να κάνουν έρευνα και να εφαρμόζουν ερευνητικές μεθοδολογίες στο χώρο της ειδικής αγωγής. Επομένως εμένα μου φαίνεται γελιοδέστατο.  Για εμένα το Υπουργείο δνε θα έπρεπε να λαμβάνει υπόψη αυτά τα maser μιας και εστιάζουν στο ερευνητικό κομμάτι.

Δεν λέω ότι δεν είναι καλό το master ή ότι διαφωνώ με τα μαθήματα ίσα ίσα δείχνει ότι εστιάζει σε ερευνητική κατάρτιση, απλά το θεωρώ πανεύκολο, σε σύγκριση με τα αντίστοιχα της Ελλάδας. Εννοείται ότι η πρακτική άσκηση και η εργασιακή εμπειρία παίζει πολύ πιο σπουδαίο ρόλο σε αυτό το τομέα από master γενικά σε inclusive education. Mε αυτή τη λογική λοιπόν συμφωνώ και με τα master εξ αποστάσεως στο τομέα ειδικής αγωγής, την ίδια θεωρητική γνώση και μη πω πολλές φορές καλύτερη προσφέρουν. Τo master το εν λόγω αποτελείται αν δεν κάνω λάθος από 4 μόνο modules, υπάρχουν εξαποστάσεως που αποτελούνται από 8 και προσφέρουν πολύ καλύτερη θεωρητική κατάρτιση και εστιάζουν και πιο συγκεκριμένα .

Επειδή επομένως θεωρώ ότι τα master γενικά δεν σε καταρτίζουν πρακτικά αλλά θεωρητικά και ερευνητικά κυρίως, για αυτό και είμαι υπέρ οποιασδήποτε ευέλικτης σύγχρονης μορφής master

H θεωρητική κατάρτιση πρέπει να είναι δικαίωμα όλων και όχι των ολίγων που έχουν τα χρήματα. Φυσικά η Ελλάδα είναι πολύ πίσω σε αυτό το θέμα. Για να γίνω κατανοητός: δεν κρίνω το εν λόγω master ίσα ίσα το θεωρώ σωστό να είναι 1 μόνο χρόνο, σε σύγκριση με αυτά της Ελλάδας που είναι 2 και 3 χρόνια. Απλά τα θεωρώ εύκολα ως master
Τα συγχαρητήρια μου για τις σπουδές σας οι οποίες εστίαζουν σε ένα αντικείμενο που δεν έχει καμία σχέση με την ειδική αγωγή. επομένως δεν δικαιούστε να το συγκρίνετε.Πρέπει κάποια στιγμή να καταλαβετε εσείς των φυσικών επιστημών ότι το έξτρα βάρος των εργαστηρίων σας σε σύγκριση με τις θεωρητικές επιστήμες δεν δίνει περισσότερο κύρος στις σπουδές σας  απλά καθιστά το αντικείμενο διαφορετικό. Επειδή καταλαβαίνω την άγνοια σου (το να διαβάσεις τον οδηγό σπουδών του master και να μου πεις πόσα μαθήματα έχει δεν σε καθιστά γνώστη της κατάστασης) δεν θα κάτσω να σου πω πόσο καλό ή κακό είναι. Το έκανα, μου χρησίμευσε, το έχουν αξιολογήσει ακαδημαικοί φορείς και οι εργοδότες μου και η άποψη οποίοδήποτε άσχετου είναι απλά  περιττή.Σαν απόφοιτη και ελληνικού πανεπιστημίου όμως δικαιούμαι μια παρατήρηση στα λεγόμενά σου.

1)Τα όποια μεταπτυχιακά εξ αποστάσεως εσωτερικού και εξωτερικού έχουν περισσότερα μαθήματα από ένα master στην Αγγλία γιατί πολύ απλά δεν αποφοιτείς σε ένα έτος .Αλλο να έχεις 8 μαθήματα σε 2-3-4 χρόνια και άλλο να τα έχεις σε ένα χρόνο. Αν μου βρείς μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως που γίνεται σε ένα χρόνο και έχει τόσα μαθήματα όσα λες τότε να τα συγκρίνουμε.Αλλά κάτι τέτοιο απλά δεν υφίσταται.
2)Τα 2-3 -4 χρόνια στην Ελλάδα είναι καθαρά στην δυνατότητα του φοιτητά και σε συνεννόηση με τον καθηγητή του. Εφόσον τελειώσεις τα μαθήματα του μεταπτυχιακού μετά έχεις από ένα 6μηνο ως ένα χρόνο το λιγότερο να ασχοληθείς με τη διπλωματική σου. Μπορείς να πάρεις παράταση κτλ. Στο εξωτερικό τέτοιο περιθλωριο δεν έχεις, Βρέξει χιονίσει πρέπει να τελειώσεις με μαθήματα και εργασίες σε συγκεκριμένες ημερομηνίες. Επομένως η χρονική διάρκεια που είναι μεγαλύτερη στην Ελλάδα είναι στην ουσία υπέρ του φοιτητή και όχι μεγαλύτερος κόπος. Κάνει το ίδιο πράγμα αλλά πιο χαλαρά και με μεγαλύτερη χρονική άνεση.

Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της άγνοιας λένε.
Τα σέβη μου.

Αποσυνδεδεμένος JohnyWalker

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 483
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #254 στις: Οκτώβριος 05, 2011, 08:24:46 μμ »
Αυτά όλα φυσικά για εσένα που έχεις κάνει ένα καθαρά θεωρητικό master που βασίζεται σε statistics

Μάθε λοιπόν ότι είχα προτάσεις από πολύ σοβαρά πανεπιστήμια του εξωτερικού για να συνεχίσω για phD λόγω της δημοσιευσης και της ερευνητικης εμπειρίας που είχα

Eπαναλαμβάνω ότι ερωτηματολόγια που μοιράζετε στα εν λόγω master δεν το καθιστά και τόσο επιστημονικό επειδή απλά κάνετε σταστιστική επεξεργασία των αποτελεσμάτων

Επειδή δεν έχεις καμία εμπειρία λοιπόν από ερευνητικά master το ότι ο φοιτητής έχει άπλετο χρόνο, μάλλον δεν ξέρεις ότι σε ένα ερευνητικό κέντρο δεν κάνεις του κεφαλιού σου, μάλλον δεν ξέρεις τι σημαίνει πίεση χρόνου, μάλλον δεν ξέρεις τι σημαίνει αυστηρά χρονοδιαγράμματα, μάλλον δεν ξέρεις τι είναι αποτυχία. Διότι όλοι οι επιστήμονες που δοτυλεύουν στα εργαστήρια και κάνου εξαιρετικά σοβαρή επιστημονική έρευνα η επιτυχία δεν είναι τίποτα άλλο από το 2%. Οι αποτυχίες στα συγκεκριμένα εργαστήρια σε όλο το κόσμο είναι κάτι το απόλυτο, με αποτέλεσμα να καθυστερεί και το master.

Στο εξωτερικό τα master που έχουν εργαστηριο διαρκούν λίγο διότι δεν έχουν απαιτήσεις για δημοσιεύσεις, πήγαινε όμως στο εξωτερικό να ρωτήσεις υποψήφιους διδάκτορες να δεις τι θα σου πούνε. Ήξερα Ισραηλινό όπου στην Αγγλία έκανς το διδακτορικό του, νμε πολύ σοβαρές δημοσιεύσεις που επί 3 χρόνια δεν είχε αποτελέσματα.

Γι αυτό ας μην λέμε πράγματα που δεν ισχύυν

Αποσυνδεδεμένος bania

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 711
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #255 στις: Οκτώβριος 05, 2011, 08:30:18 μμ »
Συγνώμη συνάδελφοι... τι σας κόπτει τους υπολοίπους και ασχολείστε με ένα μάστερ διαφορετικού αντικειμένου? Ποιος ο λόγος της αντιπαραβολής και της αντιπαράθεσης?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:35:51 »

Αποσυνδεδεμένος mpesg

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1996
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #256 στις: Οκτώβριος 05, 2011, 09:07:06 μμ »
Συγνώμη συνάδελφοι... τι σας κόπτει τους υπολοίπους και ασχολείστε με ένα μάστερ διαφορετικού αντικειμένου? Ποιος ο λόγος της αντιπαραβολής και της αντιπαράθεσης?
σωστη παρατηρηση!!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος JohnyWalker

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 483
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #257 στις: Οκτώβριος 05, 2011, 09:13:39 μμ »
H συζήτηση ξεκίνησε επειδή κάποιοι ισχυρίστηκαν ότι κάποια μαστερ σου δίνουν πρακτική εμπειρία και κάποια όχι και ποια είναι καλύτερα. Για μένα κανένα μαστερ δεν σου δίνει πρακτική εμπερία στην διδασκαλία, δεν υπάρχει τέτοιο μαστερ.. Τα μαστερ σου δίνουν πρακτική εμπειρία στην ερευνητική μεθοδολογία, στο τρόπο σύνταξης ερωτηματολογίων και θεωρητικές αρχές πάνω στην ειδική αγωγή. Εννοώ τα μαστερ στο τομέα της εκπαίδευσης

Με αυτή την έννοια συμφωνώ και με ένα εξ' αποστάσεως μάστερ στο τομέα ειδικής αγωγής και γενικά με ένα γρήγορο μαστερ που σου δίνει τα παρακάτω εφόδια. Απλά λέω ότι αυτά τα μαστερ είναι πιο εύκολα από μαστερ εργαστηριακού επιπέδου και έτσι είναι. Υπάρχει μέτρο σύγκρισης, διότι και τα δύο μαστερ είναι.

Να σου πω κάτι είναι σα να συγκρίνει ένα μαστερ στη βιοηθική που είναι θεωρητικό και ένα μαστερ στη νανοβιοτεχνολογία που είναι εργαστηριακό. Εννοείται ότι  το δεύτερο είναι πιο δύσκολο και από πλευράς διαβάσματος, έρευνας, πειραμάτων και από όλες τις πλευρές. Μην προσπαθούμε να πούμε ότι η θεωρία ή οι στατιστικές έρευνες είναι πιο δύσκολες από το εργαστήριο ΟΠΟΥ ΕΚΕΙ ΕΝΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΔΥΟ, ΚΑΙ ΑΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΤΥΧΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ.

Είναι διότι πολλοί δεν έχετε εργαστηριακή εμπειρία (μιλάω για φιλολόγους, θεολόγους κ.τ.λ.), αν είχατε, θα καταλαβαίνατε τι εννοώ

Άλλωστε μην ξεχνάτε ότι η Ελλάδα στα greek statistics απέτυχε, γιατί;;; Mα γιατί πολύ απλά μπορούσε να τα μαγειρέψει, Νομίζετε δεν το κάνουν αυτό στα μαστερ τα εν λόγω στις διατριβές τους οι φοιτητές, ότι δεν μαγειρεύουν τα statistics;;;;;

έλα όμως  στα εργαστήρια εξαιρετικά δύσκολα μπορείς να το κάνει αυτό
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 05, 2011, 09:19:18 μμ από JohnyWalker »

Αποσυνδεδεμένος bania

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 711
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #258 στις: Οκτώβριος 05, 2011, 09:21:48 μμ »
H συζήτηση ξεκίνησε επειδή κάποιοι ισχυρίστηκαν ότι κάποια μαστερ σου δίνουν πρακτική εμπειρία και κάποια όχι και ποια είναι καλύτερα. Για μένα κανένα μαστερ δεν σου δίνει πρακτική εμπερία στην διδασκαλία, δεν υπάρχει τέτοιο μαστερ.. Τα μαστερ σου δίνουν πρακτική εμπειρία στην ερευνητική μεθοδολογία, στο τρόπο σύνταξης ερωτηματολογίων και θεωρητικές αρχές πάνω στην ειδική αγωγή. Εννοώ τα μαστερ στο τομέα της εκπαίδευσης

Με αυτή την έννοια συμφωνώ και με ένα εξ' αποστάσεως μάστερ στο τομέα ειδικής αγωγής και γενικά με ένα γρήγορο μαστερ που σου δίνει τα παρακάτω εφόδια. Απλά λέω ότι αυτά τα μαστερ είναι πιο εύκολα από μαστερ εργαστηριακού επιπέδου και έτσι είναι. Υπάρχει μέτρο σύγκρισης, διότι και τα δύο μαστερ είναι.

Να σου πω κάτι είναι σα να συγκρίνει ένα μαστερ στη βιοηθική που είναι θεωρητικό και ένα μαστερ στη νανοβιοτεχνολογία που είναι εργαστηριακό. Εννοείται ότι  το δεύτερο είναι πιο δύσκολο και από πλευράς διαβάσματος, έρευνας, πειραμάτων και από όλες τις πλευρές. Μην προσπαθούμε να πούμε ότι η θεωρία ή οι στατιστικές έρευνες είναι πιο δύσκολες από το εργαστήριο ΟΠΟΥ ΕΚΕΙ ΕΝΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΔΥΟ, ΚΑΙ ΑΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΤΥΧΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ.

Είναι διότι πολλοί δεν έχετε εργαστηριακή εμπειρία (μιλάω για φιλολόγους, θεολόγους κ.τ.λ.), αν είχατε, θα καταλαβαίνατε τι εννοώ

Άλλωστε μην ξεχνάτε ότι η Ελλάδα στα greek statistics απέτυχε, γιατί;;; Mα γιατί πολύ απλά μπορούσε να τα μαγειρέψει, Νομίζετε δεν το κάνουν αυτό στα μαστερ τα εν λόγω στις διατριβές τους οι φοιτητές, ότι δεν μαγειρεύουν τα statistics;;;;;

έλα όμως  στα εργαστήρια εξαιρετικά δύσκολα μπορείς να το κάνει αυτό

γενικεύεις χωρίς να έχεις απόλυτη γνώση. υπάρχουν μεταπτυχιακά στα παιδαγωγικά όπου κάνεις μικροδιδασκαλίες και βαθμολογείσαι γι' αυτό.

σε κάθε περίπτωση δεν κάνουμε αγώνα λόγου εδώ. μπορούμε με ηρεμία να παραθέτουμε τις εμπειρίες και τις απόψεις μας χωρίς να γινόμαστε δηκτικοί. ο αγώνας του καθενός είναι σεβαστός
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 05, 2011, 09:27:33 μμ από bania »

Αποσυνδεδεμένος enigmatic

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 36
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #259 στις: Οκτώβριος 05, 2011, 09:54:14 μμ »
Συγνώμη συνάδελφοι... τι σας κόπτει τους υπολοίπους και ασχολείστε με ένα μάστερ διαφορετικού αντικειμένου? Ποιος ο λόγος της αντιπαραβολής και της αντιπαράθεσης?
σωστη παρατηρηση!!!!!!!!!
Η συζήτηση ξεκίνησε επειδή έγινε αναφορά σε συγκεκριμένο μαστερ και εφόσον υπάρχουν άτομα που θίγεται ο κόπος και ο χρόνος τους με τα συγκεκριμένα σχόλια είναι νομίζω λογικό να τα υπερασπιστούν. Νομίζω ότι ακόμα κι αν ενδιαφέρεστε για το μεταπτυχιακό στη Βουλγαρία δεν σας κάνει κακό να πληροφορηθείτε και για άλλα μεταπτυχιακά σε άλλες χώρες (πάλι στην ειδική αγωγή) από άτομα που γνωρίζουν όμως. Η συζήτηση καταντά άκυρη όταν αρχίζουμε να μιλάμε για εργαστήρια, πειράματα και άλλα πράγματα άσχετα με την ειδική αγωγή σε σημείο που να απορείς γιατί μερικοί άνθρωποι με 'τόσες γνώσεις'', πτυχία και δημοσιεύσεις δεν πάνε να καταξιωθούν στον χώρο τους αλλά κυνηγάνε την ειδική αγωγή και την εκπαίδευση γενικότερα.

Αποσυνδεδεμένος JohnyWalker

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 483
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #260 στις: Οκτώβριος 05, 2011, 10:36:35 μμ »
Παράθεση
Η συζήτηση καταντά άκυρη όταν αρχίζουμε να μιλάμε για εργαστήρια, πειράματα και άλλα πράγματα άσχετα με την ειδική αγωγή σε σημείο που να απορείς γιατί μερικοί άνθρωποι με 'τόσες γνώσεις'', πτυχία και δημοσιεύσεις δεν πάνε να καταξιωθούν στον χώρο τους αλλά κυνηγάνε την ειδική αγωγή και την εκπαίδευση

Eγώ είπα ότι για εμένα είναι εύκολα τα μαστερ ειδικής αγωγής δεν ακύρωσα το ρόλο τους, είπα ότι σου δίνουν γνώσεις. Και δεν είπα ότι έχω περισσότερες γνώσεις, είπα ότι κουράστηκα πάρα πολύ να το πάρω. Το ότι κυνηγάς την ειδική αγωγη δηλαδή σε κάνει κατώτερο;; Eγώ είμαι ΄σίγουρος ότι αν αυτό το ΚΩΛΟΚΡΑΤΟΣ προσπαθούσε να δώσει συναφείς δουλει΄ς είτε στο ιδιωτικό είτε στο δημόσιο και αυτοί οι επιχειρηματίες κοράκια σέβονταν τους εργαζόμενους, το 90% ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΚΥΝΗΓΟΥΣΕ ΚΑΝ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

Αυτά πήγαινε πέστα στα κουμάσια των Υπουργείων όπου σε μια νύχτα πέταξαν στην ανεργία εκατοντάδες χιλιάδες πτυχιούχους και τώρα ψάχνουν άλλες διεξόδους. Αυτή είναι η πραγματικότητα και μην την αρνείστε
διότι ο ιδιωτικ΄ςο τομέας γελάει άμα δει master και λέει εγώ αγόρι μου για πλασιέ σε θέλω, τι να τα κάνω τα πειράματα σε φυτά και νέες ποικιλίες, εγώ θέλω να κάνω εμπορίο αυτά είναι βλακείες τα μαστερ και διδακτορικά, και πως το είπες αυτό μοριακή βιολογία τι είναι τούτο;;;;

ΕΚΕΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΙ ΠΕΣΤΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΔΙΔΑΚΤΟΡΕΣ ΠΟΥ ΣΥΣΣΩΡΕΥΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΤΗΣ ΑΣΠΑΙΤΕ!!!!!!!!!

Και στα ΚΩΛΟΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΠΟΥ ΕΔΙΝΑΝ ΜΕ ΤΑ ΤΣΟΥΒΑΛΙΑ ΜΑΣΤΕΡ ΚΑΙ ΔΙΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ. Εννοείται ότι πλέον δεν μετράει να κουραστείς για ένα μαστερ όταν στα δίνουν με τα τσουβάλια

Αλλά άντε να μην μιλήσω άλλο για το κωλοκράτος. Δεν μου φταις εσύ, ούτε τα μάστερ της ειδικής αγωγής. Αν δίνει μια επαγγελματική προοπτική κάτι να πας να το κάνεις, εγώ πλέον έτσι τα βλέπω.

Εκεί μας κατάντησαν πλέον οι σπουδές και η ίδρυση τμημάτων απλά και μόνο για να βολέψουν διδάκτορες δικά τους παιδιά σε θέσεις λεκτόρων που φώναζαν κάθε βοσκός δήμαρχος να έχει ευχαριστημένους τους κατοίκους τους και τα λαμόγια "επιχειρηματίες των χωριών" που νοικιαζαν σπίτια ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΜΕ FERRARI επειδή το επαγγελμα τους ήταν η ενοικίαση σπιτιών σε κάτι βλαμμένα και χαζά παιδιά που λέγονται φοιτητες
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 05, 2011, 10:46:43 μμ από JohnyWalker »

Αποσυνδεδεμένος pde86

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 358
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #261 στις: Οκτώβριος 05, 2011, 11:18:00 μμ »
"ΕΚΕΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΙ ΠΕΣΤΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΔΙΔΑΚΤΟΡΕΣ ΠΟΥ ΣΥΣΣΩΡΕΥΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΤΗΣ ΑΣΠΑΙΤΕ!!!!!!! "

Συγνωμη συναδελφε αλλά γιατι τέτοια εμπάθεια;
Ποιος ο λόγος-ποια η σχέση και ποιος ο σκοπός της σύγκρισης ανάμεσα στην ειδικότητά σου και σ'αυτην της ειδικής αγωγής;Το ύφος σου είναι πολύ επιθετικό κ δε βρισκω το λόγο να απαξιώνεις τα προγράμματα ξένων πανεπιστημίων ούτε φυσικά και των φοιτητών που τα παρακολουθούν μόνο και μόνο επειδή είναι διαφορετικού αντικειμένου από το δικό σου. Μη συγκρίνεις ανόμοια πράγματα.
Είναι άκυρη η συσχέτιση κατα τη γνωμη μου.
"They who dream by day are cognizant of many things which escape those who dream only by night."
E.A.P.

Αποσυνδεδεμένος JohnyWalker

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 483
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #262 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 01:51:13 πμ »
"ΕΚΕΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΙ ΠΕΣΤΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΔΙΔΑΚΤΟΡΕΣ ΠΟΥ ΣΥΣΣΩΡΕΥΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΤΗΣ ΑΣΠΑΙΤΕ!!!!!!! "

Συγνωμη συναδελφε αλλά γιατι τέτοια εμπάθεια;
Ποιος ο λόγος-ποια η σχέση και ποιος ο σκοπός της σύγκρισης ανάμεσα στην ειδικότητά σου και σ'αυτην της ειδικής αγωγής;Το ύφος σου είναι πολύ επιθετικό κ δε βρισκω το λόγο να απαξιώνεις τα προγράμματα ξένων πανεπιστημίων ούτε φυσικά και των φοιτητών που τα παρακολουθούν μόνο και μόνο επειδή είναι διαφορετικού αντικειμένου από το δικό σου. Μη συγκρίνεις ανόμοια πράγματα.
Είναι άκυρη η συσχέτιση κατα τη γνωμη μου.


Συνάδελφε συγνώμη, εσύ από όλα αυτά κατάλαβες ότι επιτίθεμαι στο μαστερ ειδικής αγωγής;; ΛΆθος κάνεις, εκφράζω για μένα αν είναι εύκολο ή δύσκολο. Όλα τα άλλα που γράφω για υπεράριθμους διδάκτορες, σνομπάρω όλα τα πανεπιστήμια της ελλάδας που δημιοργησαν αυτό το κορεσμό και τους ανίκανους κυριολεκτικά προέδρους και πρυτάνεις να ελέγξουν το φαινόμενο.

Μάλλον δεν γνωρίζεις τι σημαίνει υπεραριθμία διδακτόρων, πήγαινε στην ειδικότητα μου και να δεις. Υπεράριθμοι άνεργοι διδάκτορες που ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΟ ΕΠΠΑΙΚ ΤΗΣ ΑΣΠΑΙΤΕ

Το θεωρώ απλά τραγικό. Προσέξτε ην φτάσετε και εσείς σε αυτό το σημείο: υποψήφιοι άνεργοι διδάκτορες ή μαστεράδες ειδικής αγωγής που αγωνίζονται για μια θέση σύμβασης

Αμα κατάλαβες εσύ ότι εγώ σε σνομπάρω, τότε είναι λάθος σου.

Αποσυνδεδεμένος enigmatic

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 36
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #263 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 02:28:58 πμ »
"ΕΚΕΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΙ ΠΕΣΤΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΔΙΔΑΚΤΟΡΕΣ ΠΟΥ ΣΥΣΣΩΡΕΥΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΤΗΣ ΑΣΠΑΙΤΕ!!!!!!! "

Συγνωμη συναδελφε αλλά γιατι τέτοια εμπάθεια;
Ποιος ο λόγος-ποια η σχέση και ποιος ο σκοπός της σύγκρισης ανάμεσα στην ειδικότητά σου και σ'αυτην της ειδικής αγωγής;Το ύφος σου είναι πολύ επιθετικό κ δε βρισκω το λόγο να απαξιώνεις τα προγράμματα ξένων πανεπιστημίων ούτε φυσικά και των φοιτητών που τα παρακολουθούν μόνο και μόνο επειδή είναι διαφορετικού αντικειμένου από το δικό σου. Μη συγκρίνεις ανόμοια πράγματα.
Είναι άκυρη η συσχέτιση κατα τη γνωμη μου.


Συνάδελφε συγνώμη, εσύ από όλα αυτά κατάλαβες ότι επιτίθεμαι στο μαστερ ειδικής αγωγής;; ΛΆθος κάνεις, εκφράζω για μένα αν είναι εύκολο ή δύσκολο. Όλα τα άλλα που γράφω για υπεράριθμους διδάκτορες, σνομπάρω όλα τα πανεπιστήμια της ελλάδας που δημιοργησαν αυτό το κορεσμό και τους ανίκανους κυριολεκτικά προέδρους και πρυτάνεις να ελέγξουν το φαινόμενο.

Μάλλον δεν γνωρίζεις τι σημαίνει υπεραριθμία διδακτόρων, πήγαινε στην ειδικότητα μου και να δεις. Υπεράριθμοι άνεργοι διδάκτορες που ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΟ ΕΠΠΑΙΚ ΤΗΣ ΑΣΠΑΙΤΕ

Το θεωρώ απλά τραγικό. Προσέξτε ην φτάσετε και εσείς σε αυτό το σημείο: υποψήφιοι άνεργοι διδάκτορες ή μαστεράδες ειδικής αγωγής που αγωνίζονται για μια θέση σύμβασης

Αμα κατάλαβες εσύ ότι εγώ σε σνομπάρω, τότε είναι λάθος σου.
Η διαφορά μας ξέρεις ποιά είναι; Οτι εγώ και πολλοί άλλοι από εδώ φαντάζομαι ξεκινήσαμε την ακαδημαική μας πορεία ακολουθώντας ξεκάθαρα το επάγγελμα του εκπαιδευτικού. Ηξερα πάντα οτι το να διδάσκω θα είναι μονόδρομος.Ηξερα πάντα ότι θα έχω να κάνω με παιδιά.Ηλπιζα απλά να μου δοθεί η ευκαιρία να το κάνω. Δεν μιλάω για παιδαγωγικές καταρτίσεις και τέτοιες μπούρδες τώρα αλλά για το τι σε ωθεί να το κάνεις αυτό. Αν το κάνεις απλά για επαγγελματική απόκατάσταση δικαίωμά σου. Αλλά πίστεψέ με στην ειδική αγωγή  θα αποτύχεις αν δεν το αγαπάς. Προσωπικά ελπίζω και εύχομαι να μην χρειαστεί ποτέ να πάω στη γενική. Αλλά για να έχει και κάποια συνάφεια με το θέμα η συζήτησή μας ας σκεφτούν πολύ σοβαρά όσοι θα ξοδεψουν τα ωραία τους λεφτά για να το κάνουν στη Βουλγαρία. Το να πάρεις το χαρτί δεν είναι αρκετό. Οταν θα είσαι μπροστά σε ένα αυτιστικό με κρίση που μπορεί να φτύνει να δαγκώνει και άλλα τέτοια ωραία κανείς δεν θα σε ρωτήσει πόσες δημοσιεύσεις έκανες ούτε πόσες ώρες έχεις φάει στα εργαστήρια. Χρειάζεται υπομονή, αγάπη και γνώση.

Αποσυνδεδεμένος nantiath

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #264 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 12:08:45 μμ »
mporei na me enimerwsei kapoios,ean telika ekane ta xartia tou gia to metaptuxiako oxi mesw praktoreiou?

Αποσυνδεδεμένος JohnyWalker

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 483
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #265 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 01:28:33 μμ »
Δηλαδή θέλεις να πεις ότι σκοπός των πανεπιστημίων που βγάζουν χημικούς, φυσικούς, βιολόγυς είναι να πάνε στην εκπαιδευση και συνειδητά ακολουθούν το εκπαιδευτικό κλάδο;;

Σκοπός των επιστημών αυτών είναι να προσφέρουν στη βιομηχανία κυρίως και όχι στην εκπαίδευση, επειδή όμως δεν υπάρχει βιομηχανία, πάνε σε εκπαίδευση. Για αυτό άλλωστε στις περισσότερες σχολές δεν υπάρχει παρά ένα παιδαγωγικό μάθηα επιλογής, διότι τα ίδια τα ΑΕΙ θεωρούν ότι δεν είναι σκοπός τους να βγάλουν εκπαιδευτικούς. Το ότι το επάγγελμα είναι του εκπαιδευτικού το έκαναν κάποιοι χωρίς να δίνουν άλλες διεξόδους. Ας σταματήσει επομένως αυτός ο διαχωρισμός περί επαγγελμάτων εκπαιδευτικών και μη (εννοώ για τα Τεχνολογικά Λύκεια που θεωρούν ότι οι εκπαιδευτικοί εκεί δεν είναι εκπαιδευτικοί, αλλά κατώτερα όντα), γιατί αυτός ο ρατσισμός δεν οδηγεί κάπου.

Οι μπούρδες που εσύ λες, σε πληροφορώ ότι αποτελεί το μοναδικό πρόγραμμα στην Ελλάδα που μέχρι στιγμής καταρτίζει τον εκπαιδευτικό, για αυτό και το Υπουργείο πλέον θεωρεί ότι κανείς απόφοιτος καμίας σχολής δεν έχει παιδαγψγική επάρκεια.

Και αυτά περί αποτυχίας και θεωριών περί αποτυχία για επαγγέλματα δεν έχουν καμία εφαρμογή. Σε ένα επαγγελμα ο άνθρωπος πετυχαίνει και αγαπάει το επάγγελμα όταν το ασκεί.

Εσύ δηλαδή πήγες στο μαστερ επειδή είχες μια πλατωνική αγάπη για αυτά τα παιδιά χωρίς να έχεις καθόλου επάφη μαζί τους. Αυτά περί αγάπης και μη και ο διαχωρισμός αυτών που αγαπούν κάτι πολύ από πριν, χωρίς να έχουν ιδέα και πρακτική επαφή με αυτό που αγαπούν τα θεωρώ μόνο ανόητα.

Και εσάς ποιος σας είπε ότι μόνο σε αυτό το κλάδο πρέπει να αγαπάς και καλά το επάγγελμα;; Γιατί έχετε μια τάση να θεωρείτε το επαγγελμα ενασχόλησης με παιδιά με ειδικές ανάγκες ως κάτι ανώτερο, ως κάτι που δεν ισχύει με τα άλλα επαγγέλματα π.χ. του εκπαιδευτικού που είναι στη τάη και έχει 25 μαντραχαλάδες.
Και να σου πω κάτι πολλοί προτιμάνε να έχουν στη τάξη 4 παιδιά με ειδικές ανάγκες από 25 μαντραχαλάδες

Αυτά για να βάλουμε την "ανωτερότητα" της αγάπης αυτών των μεταπτυχιακών στη ορθή τάξη
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 06, 2011, 01:37:05 μμ από JohnyWalker »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159814
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 568
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 385
Σύνολο: 389

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.