*

Αποστολέας Θέμα: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)  (Αναγνώστηκε 395152 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Radius

  • Επισκέπτης
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #182 στις: Σεπτέμβριος 24, 2011, 08:27:07 μμ »
;έχεις απόλυτο δίκαιο...δυστυχως η κατασταση ειναι τραγικη για αυτο και εμφανιζονται ταχειες λυσεις, αν και πρεπει να ειμαστε επιφυλακτικοι και ισως να μην ειναι και ετσι....αυτο που εφτασε την ειδικη αγωγη σε αυτο το σημειο ειναι περισσοτερο το "εμποριο" με τα σεμιναρια των 400 ωρων, αυτο κι αν δεν ηταν....400 ωρες σε κανουν ειδικο, σε ενα τοσο ευαισθητο τομεα της εκπαιδεσης...........τι να πεις....
Δυστυχώς η απροκάλυπτη εμπορευματοποίηση της ειδικής αγωγής και η μαζική είσοδος ατόμων που την είδαν αποκλειστικά και μόνο ως επαγγελματική διέξοδο χωρίς να ξέρουν καν τι είναι, ξεκίνησε όντως με τα σεμινάρια των 400 ωρών, που από δύο όλα και όλα που ήταν στην αρχή, μέσα σε 3 χρόνια ξεφύτρωσαν σαν τα μανιτάρια σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Τώρα η καινούρια "μπίζνα" φαίνεται ότι λέγεται μεταπτυχιακό από τη Βουλγαρία σε τρεις δεκαήμερες δόσεις...
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 24, 2011, 08:30:45 μμ από Radius »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:26:37 »

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #183 στις: Σεπτέμβριος 24, 2011, 09:58:41 μμ »
Radius δηλαδή όλοι οι συνάδελφοι των πινάκων ειδικής με σεμινάριο είναι αυτοί  ?
 
Παράθεση
"η μαζική είσοδος ατόμων που την είδαν αποκλειστικά και μόνο ως επαγγελματική διέξοδο χωρίς να ξέρουν καν τι είναι"

μην είσαι τόσο απόλυτος, αυτό το μαζική είσοδος είναι μομφή για όλους τους συναδέλφους. Εάν μιλάς με σιγουριά τότε θα έχεις κάποια στοιχεία, αν όχι κράτα μια επιφύλαξη.

Άσε που αυτό που εσύ λες ως αρνητικό "μόνο ως επαγγελματική διέξοδο" δεν είναι καθόλου αρνητικό στοιχείο για όσους λειτουργούν με ρεαλισμό στην ζωή τους.  Όσο αφορά το άλλο "ότι δεν ξέρουν καν τι είναι", κανείς μας δεν γεννήθηκε με την γνώση τι είναι ή δεν είναι η ειδική αγωγή, όλοι την μάθαμε όμως είτε πριν πάμε στο σεμινάριο και το μεταπτυχιακό είτε αφού πήγαμε κλπ.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 24, 2011, 10:02:11 μμ από kinegiros »

Radius

  • Επισκέπτης
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #184 στις: Σεπτέμβριος 24, 2011, 10:39:25 μμ »
Παράθεση
μην είσαι τόσο απόλυτος, αυτό το μαζική είσοδος είναι μομφή για όλους τους συναδέλφους. Εάν μιλάς με σιγουριά τότε θα έχεις κάποια στοιχεία, αν όχι κράτα μια επιφύλαξη.
Η σιγουριά μου πηγάζει από το ότι στην ειδικότητά μου υπήρχαν 23 άτομα στον πίνακα αναπληρωτων Ε.Α. το 2009 και την επόμενη χρονιά έγιναν 88, τετραπλασιάστηκαν δηλαδή μέσα σε 1 χρόνο λόγω των σεμιναρίων. Αυτά δεν ειναι λογικά πράγματα. Και αυτό τελικά φάνηκε από το ότι μόνο ένα 35-40% από αυτούς κλήθηκαν αναπληρωτές, στους υπόλοιπους έμεινε το σεμινάριο παρά τις υποσχέσεις που έπαιρναν ότι θα βρουν δουλειά με αυτό.

Παράθεση
Άσε που αυτό που εσύ λες ως αρνητικό "μόνο ως επαγγελματική διέξοδο" δεν είναι καθόλου αρνητικό στοιχείο για όσους λειτουργούν με ρεαλισμό στην ζωή τους. 
Δεν μέμφομαι τους συναδέλφους, άνεργοι που έψαχναν δουλειά ήταν, μέμφομαι αυτούς που μετέτρεψαν όλη αυτή την ιστορία σε μία καλοστημένη επιχείρηση μαζικής παραγωγής πιστοποιητικών που συνοδεύτηκε από την γνωστή πλύση εγκεφάλου "με αυτό θα διοριστείτε".

Παράθεση
Όσο αφορά το άλλο "ότι δεν ξέρουν καν τι είναι", κανείς μας δεν γεννήθηκε με την γνώση τι είναι ή δεν είναι η ειδική αγωγή, όλοι την μάθαμε όμως είτε πριν πάμε στο σεμινάριο και το μεταπτυχιακό είτε αφού πήγαμε κλπ.
Θεωρώ ότι η συγκυριακή ενασχόληση με την εκπαίδευση απλά και μόνο "για να μην είμαι άνεργος" (μην ξεχνάς ότι υπάρχουν τεχνικές ειδικότητες σε ειδικά σχολεία των οποίων δεν είναι ο φυσικός τους χώρος η εκπαίδευση και κανονικά απαιτείται πτυχίο από την ΑΣΠΑΙΤΕ για να διδάξουν), δεν μπορεί να είναι ο μοναδικός λόγος για να βρεθείς μέσα σε μία τάξη και να διδάσκεις ανθρώπους. Αυτό φυσικά συνέβαινε και πριν τα σεμινάρια. Για εμένα μια δοκιμή των δυνατοτήτων του καθενός μέσα από το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ θα έπρεπε να είναι ένα πρώτο κριτήριο καταλληλότητας του καθενός για το ρόλο του εκπαιδευτικού.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 24, 2011, 10:49:27 μμ από Radius »

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #185 στις: Σεπτέμβριος 24, 2011, 11:42:54 μμ »
Παράθεση
μην είσαι τόσο απόλυτος, αυτό το μαζική είσοδος είναι μομφή για όλους τους συναδέλφους. Εάν μιλάς με σιγουριά τότε θα έχεις κάποια στοιχεία, αν όχι κράτα μια επιφύλαξη.
Η σιγουριά μου πηγάζει από το ότι στην ειδικότητά μου υπήρχαν 23 άτομα στον πίνακα αναπληρωτων Ε.Α. το 2009 και την επόμενη χρονιά έγιναν 88, τετραπλασιάστηκαν δηλαδή μέσα σε 1 χρόνο λόγω των σεμιναρίων. Αυτά δεν ειναι λογικά πράγματα. Και αυτό τελικά φάνηκε από το ότι μόνο ένα 35-40% από αυτούς κλήθηκαν αναπληρωτές, στους υπόλοιπους έμεινε το σεμινάριο παρά τις υποσχέσεις που έπαιρναν ότι θα βρουν δουλειά με αυτό.

Το ότι αυξήθηκαν οι αναπληρωτές δεν σημαίνει ότι όλοι "την είδαν αποκλειστικά και μόνο ως επαγγελματική διέξοδο χωρίς να ξέρουν καν τι είναι" όπως είπες. Το ποσοτικό χαρακτηριστικό που σωστά αναφέρεις δεν αποδεικνύει το παραπάνω ποιοτικό χαρακτηριστικό που δίνεις για τους συναδέλφους.
Επίσης λες ότι δεν είναι λογικά. Γιατί το λες αυτό ? εγώ το βρίσκω απόλυτα λογικό αφού υπάρχει ζήτηση για καθηγητές (ίδρυση πολλών Τ.Ε., ειδικών σχολείων, ΚΕΔΔΥ) επόμενο είναι να εμφανίζεται και η προσφορά.



Παράθεση
Άσε που αυτό που εσύ λες ως αρνητικό "μόνο ως επαγγελματική διέξοδο" δεν είναι καθόλου αρνητικό στοιχείο για όσους λειτουργούν με ρεαλισμό στην ζωή τους. 
Δεν μέμφομαι τους συναδέλφους, άνεργοι που έψαχναν δουλειά ήταν, μέμφομαι αυτούς που μετέτρεψαν όλη αυτή την ιστορία σε μία καλοστημένη επιχείρηση μαζικής παραγωγής πιστοποιητικών που συνοδεύτηκε από την γνωστή πλύση εγκεφάλου "με αυτό θα διοριστείτε".

διαφωνώ εν μέρη μαζί σου εδώ. Δεν μπορώ να καταδικάσω τα πανεπιστήμια που διοργάνωσαν σεμινάρια επί πληρωμή. Από την στιγμή που ο νόμος έδινε το δικαίωμα όπως κάνουν τα μεταπτυχιακά έκαναν και τα σεμινάρια. Όσο για το διοριστείτε δεν έλεγαν ψέματα, όπως με το μεταπτυχιακό έτσι και με το σεμινάριο μπορούσες να διοριστείς αναπληρωτής και με την προϋπηρεσία να διοριστείς και μόνιμος κάποια στιγμή. Δεν βλέπω πουθενά κάτι κακό σε αυτό.
Εκεί που εγώ μέμφομαι είναι ότι κάποια άτομα με την κάλυψη των υπευθύνων κάποιων προγραμμάτων παρακολουθούσαν εικονικά τα σεμινάρια, εκεί έχω πρόβλημα. Αλλά και πάλι δεν μπορώ να χαρακτηρίσω όλους τους συναδέλφους από την συμπεριφορά κάποιων ούτε και να βγάλω τα σεμινάρια άχρηστα.


Παράθεση
Όσο αφορά το άλλο "ότι δεν ξέρουν καν τι είναι", κανείς μας δεν γεννήθηκε με την γνώση τι είναι ή δεν είναι η ειδική αγωγή, όλοι την μάθαμε όμως είτε πριν πάμε στο σεμινάριο και το μεταπτυχιακό είτε αφού πήγαμε κλπ.
Θεωρώ ότι η συγκυριακή ενασχόληση με την εκπαίδευση απλά και μόνο "για να μην είμαι άνεργος" (μην ξεχνάς ότι υπάρχουν τεχνικές ειδικότητες σε ειδικά σχολεία των οποίων δεν είναι ο φυσικός τους χώρος η εκπαίδευση και κανονικά απαιτείται πτυχίο από την ΑΣΠΑΙΤΕ για να διδάξουν), δεν μπορεί να είναι ο μοναδικός λόγος για να βρεθείς μέσα σε μία τάξη και να διδάσκεις ανθρώπους. Αυτό φυσικά συνέβαινε και πριν τα σεμινάρια. Για εμένα μια δοκιμή των δυνατοτήτων του καθενός μέσα από το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ θα έπρεπε να είναι ένα πρώτο κριτήριο καταλληλότητας του καθενός για το ρόλο του εκπαιδευτικού.

Για εμένα το να θέλει κάποιος να δουλέψει είναι ο κύριος λόγος για να είναι σε οποιοδήποτε εργασιακό χώρο. Επίσης θεωρώ όλους τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς, ακόμα και των τεχνικών ειδικοτήτων χωρίς ασπαιτε. Από την στιγμή που έχουν αποκτήσει τα εφόδια που αναγνωρίζει ο νόμος ποιος είμαι εγώ που θα κρίνω το οποιοδήποτε εσωτερικό κίνητρο που έχουν. Όλοι κρινόμαστε από την δουλειά μας και όχι από το τι τρέχει μέσα στο κεφάλι μας.

Όσο για τον ΑΣΕΠ που λες δεν αποδεικνύει τίποτα. Είναι μια εξέταση που φωτογραφίζει έναν εκπαιδευτικό για τις γραπτές του γνώσεις σε ένα διήμερο. Το αν ένας γράψει χειρότερα από έναν άλλο δεν σημαίνει τίποτα για το αν είναι χειρότερος εκπαιδευτικός μόνο ότι δεν τα πήγε καλά εκείνη την ημέρα σε ένα γραπτό τεστ. Οι δεξιότητες που ξεχωρίζουν τον καλό εκπαιδευτικό της ειδικής δεν μπορούν να εξεταστούν με αυτό τον τρόπο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:26:37 »

Radius

  • Επισκέπτης
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #186 στις: Σεπτέμβριος 25, 2011, 09:31:02 πμ »
Παράθεση
Το ότι αυξήθηκαν οι αναπληρωτές δεν σημαίνει ότι όλοι "την είδαν αποκλειστικά και μόνο ως επαγγελματική διέξοδο χωρίς να ξέρουν καν τι είναι" όπως είπες. Το ποσοτικό χαρακτηριστικό που σωστά αναφέρεις δεν αποδεικνύει το παραπάνω ποιοτικό χαρακτηριστικό που δίνεις για τους συναδέλφους.
Επίσης λες ότι δεν είναι λογικά. Γιατί το λες αυτό ? εγώ το βρίσκω απόλυτα λογικό αφού υπάρχει ζήτηση για καθηγητές (ίδρυση πολλών Τ.Ε., ειδικών σχολείων, ΚΕΔΔΥ) επόμενο είναι να εμφανίζεται και η προσφορά.
Το ότι υπήρξε τετραπλασιασμός των υποψηφίων μέσα σε ένα χρόνο για εμένα λέει πάρα πολλά για τις διαστάσεις βιομηχανίας χορήγησης πιστοποιητικών που ελαβε το φαινόμενο των σεμιναρίων. Μέσα σε έναν χρόνο δεν τετραπλασιάστηκαν τα ειδικά σχολεία για να δικαιολογείται τέτοια άυξηση των σεμιναριούχων. Για την ακρίβεια δεν αυξήθηκαν καν.

Παράθεση
διαφωνώ εν μέρη μαζί σου εδώ. Δεν μπορώ να καταδικάσω τα πανεπιστήμια που διοργάνωσαν σεμινάρια επί πληρωμή. Από την στιγμή που ο νόμος έδινε το δικαίωμα όπως κάνουν τα μεταπτυχιακά έκαναν και τα σεμινάρια. Όσο για το διοριστείτε δεν έλεγαν ψέματα, όπως με το μεταπτυχιακό έτσι και με το σεμινάριο μπορούσες να διοριστείς αναπληρωτής και με την προϋπηρεσία να διοριστείς και μόνιμος κάποια στιγμή. Δεν βλέπω πουθενά κάτι κακό σε αυτό.
Τα πανεπιστήμια πίεσαν για να δημιουργηθεί μία κερδοφόρος επιχείρηση για αυτά και το Υπουργείο ενέδωσε και "νομιμοποίησε" όλη αυτή τη διαδικασία, μέσα από τις γνωστές σχέσεις διαπλοκής που κυριαρχούν στη χώρα μας. Σου θυμίζω ότι η ήδη η ΟΛΜΕ και η καθηγητική κοινότητα ήταν ανέκαθεν αντίθετη. Και αν εν τέλει στέκεσαι στο τι προέβλεπε ο νόμος, ο τωρινός νόμος κατήργησε την απόκτηση τους κατόπιν της ευθείας τοποθέτησης του Υπουργείου για το ανεπαρκές και αμφισβητούμενο περιεχόμενό τους και βάζει το ΑΣΕΠ ως βασικό κριτήριο διορισμού.
Το "θα διοριστείτε" δεν το έλεγαν με την μακροπρόθεσμη έννοια που το λες εσύ, έταζαν διορισμούς σε ανθρώπους στην πλειοψηφία τους άσχετους ως τότε με την εκπαίδευση και που επομένως δεν γνώριζαν πολλοί εξ αυτών καν τη διαδικασία που περιγράφεις.


Παράθεση
Εκεί που εγώ μέμφομαι είναι ότι κάποια άτομα με την κάλυψη των υπευθύνων κάποιων προγραμμάτων παρακολουθούσαν εικονικά τα σεμινάρια, εκεί έχω πρόβλημα. Αλλά και πάλι δεν μπορώ να χαρακτηρίσω όλους τους συναδέλφους από την συμπεριφορά κάποιων ούτε και να βγάλω τα σεμινάρια άχρηστα.
Όταν το Υπουργείο δεν φρόντισε να διασφαλίσει το ποιός διδάσκει, τι διδάσκει και ποιός και αν παρακολουθεί αυτά τα σεμινάρια, είναι λογικό να υπήρχαν και τέτοια κρούσματα μη παρακολούθησης.

Παράθεση
Για εμένα το να θέλει κάποιος να δουλέψει είναι ο κύριος λόγος για να είναι σε οποιοδήποτε εργασιακό χώρο. Επίσης θεωρώ όλους τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς, ακόμα και των τεχνικών ειδικοτήτων χωρίς ασπαιτε. Από την στιγμή που έχουν αποκτήσει τα εφόδια που αναγνωρίζει ο νόμος ποιος είμαι εγώ που θα κρίνω το οποιοδήποτε εσωτερικό κίνητρο που έχουν. Όλοι κρινόμαστε από την δουλειά μας και όχι από το τι τρέχει μέσα στο κεφάλι μας.
Το να θες απλά να δουλέψεις κάπου δεν μπορεί να είναι το μοναδικό κριτήριο για να δουλέψει, αφενός γιατί απαιτούνται και συγκεκριμένα προσόντα και αφετέρου γιατί το "θέλω" δεν σημαίνει κατ' ανάγκη ότι "μου αρέσει" αλλά μπορεί να το κάνεις από ανάγκη. Το να κρινόμαστε από τη δουλειά μας θα ίσχυε στην ελληνική εκπαίδευση αν υπήρχε αξιολόγηση του εκπαιδευτικού. Από τη στιγμή που δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση για το τι κάνει ο καθένας σε μία τάξη, κανείς δεν κρίνεται από την δουλειά του.

Παράθεση
Όσο για τον ΑΣΕΠ που λες δεν αποδεικνύει τίποτα. Είναι μια εξέταση που φωτογραφίζει έναν εκπαιδευτικό για τις γραπτές του γνώσεις σε ένα διήμερο. Το αν ένας γράψει χειρότερα από έναν άλλο δεν σημαίνει τίποτα για το αν είναι χειρότερος εκπαιδευτικός μόνο ότι δεν τα πήγε καλά εκείνη την ημέρα σε ένα γραπτό τεστ. Οι δεξιότητες που ξεχωρίζουν τον καλό εκπαιδευτικό της ειδικής δεν μπορούν να εξεταστούν με αυτό τον τρόπο.
Είπαμε, απαιτείται αξιολόγηση στην πράξη, αλλά επειδή αυτό αφενός απαιτεί να έχεις πρώτα διοριστεί και αφετέρου δεν γίνεται καν στην Ελλάδα, σαφώς και μία αξιολόγηση από το ΑΣΕΠ είναι ένα πρώτο κριτήριο, τουλάχιστον πολύ περισσότερο αντιπροσωπευτικό από ένα σεμινάριο 400 ωρών που δεν είχε ούτε διαδικασίες εισαγωγής, ούτε αξιολογική διαδικασία εξετάσεων στο τέλος για να κριθεί το ποιός έμαθε πέντε πράγματα και αν τα έμαθε. Είπες και εσύ ότι πήραν το πιστοποιητικό και άνθρωποι που δεν τα παρακολούθησαν καν.
Και σε τελική όπως έχω ξαναπεί, θα είχε πολύ ενδιαφέρον να δούμε όταν θα γίνει ΑΣΕΠ Ειδικής Αγωγής, γιατί τους διορισμούς με βάση την προϋπηρεσία μόνο ας τους ξεχάσουμε, τι σχέδια μαθήματος για τη διδασκαλία των  αυτιστικών παιδιών θα γράψουν οι καταρτισμένοι συνάδελφοι των σεμιναρίων.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 25, 2011, 09:44:01 πμ από Radius »

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #187 στις: Σεπτέμβριος 25, 2011, 11:18:56 πμ »
έχουμε διαφορετική αντίληψη των καταστάσεων και είναι λογικό.

για την ενημέρωση σου πάντως είχαμε μεγάλη αύξηση σε Τ.Ε. από το 2003 που δουλεύω εγώ στην ειδική αγωγή αλλά και σε ειδικά σχολεία στα οποία άνοιγαν τμήματα και προχωρούσαν οι τάξεις. Αυτό θα τα το δεις στα ΦΕΚ ιδρύσεις ΣΜΕΑΕ και Τ.Ε..

Το υπουργείο ξεκίνησε αυτό να κάνει σεμινάρια (2-3) μέσο ΕΠΕΑΕΚ για να καλύψει μια αρχική φουρνιά αλλά προφανώς δεν μπορούσε να καλύψει την ζήτηση από τα σχολεία για εκπαιδευτικούς. Μεταπτυχιακά ήταν ελάχιστα και στην β/θμια μόνο φιλόλογοι οπότε έδωσε στα πανεπιστήμια το δικαίωμα να κάνουν. Το ότι ήταν με πληρωμή δεν μου λέει προσωπικά τίποτα το αρνητικό γιατί αν μου έλεγε θα έπρεπε να λέω και για τα μεταπτυχιακά. Δυστυχώς πρέπει να πληρώσεις, έτσι είναι από την στιγμή που το κράτος δεν χρηματοδοτεί. Θέλεις να πεις για καπιταλισμό, για ταξικό για ότι θες έτσι είναι η πραγματικότητα στον δυτικό κόσμο. Προσωπικά δεν μου αρέσει.
Όταν λοιπόν υπάρχει ζήτηση και γίνετε γνωστό τρέχουν όλοι μέχρι να μπουκώσει το σύστημα. Φυσικά πάντα σε τέτοια νούμερα εκπαιδευτικών θα υπάρχουν και κάποιοι ανήθικοι και ανάλογα θα υπάρχουν και κάποιοι που τους καλύπτουν και αυτό είναι μια πραγματικότητα. Το να βγάζουμε όμως την εικόνα ότι τα σεμινάρια είναι "κακό" οι όσοι τα έκαναν είναι "κακοί" το βρίσκω υπερβολικό και ανεύθυνο.

Το ότι τελικά φώναζε η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ η κάθε μια είχε διαφορετικό κίνητρο. Η ΔΟΕ γιατί ήθελε να διασφαλίσει συμφέροντα των μετεκπαιδευομένων στα διδασκαλεία και την ενίσχυση τους (τελικά καταργήθηκαν) και λιγότερο των δασκάλων του βόλου/μακεδονίας που δεν έχουν τα "μέσα". Η ΟΛΜΕ σύρθηκε από την πίεση της ΔΟΕ στο υπουργείο και έβγαλε στο τέλος κάποιες ανακοινώσεις κατά των σεμιναρίων ζητώντας το κράτος να παρέχει την απαιτούμενη εξειδίκευση δωρεάν (μέσω διδασκαλείων και μεταπτυχιακών) τελικά και καταργήθηκαν τα σεμινάρια και δεν έγινε και τίποτα άλλο.
Προσωπικά θεωρώ ότι κακώς καταργήθηκαν τουλάχιστον για την β/θμια, δημιουργεί μια αδικία για όσους δεν το έχουν κάνει και τους ενδιαφέρει η ειδική αγωγή, ενώ είναι απίστευτα δύσκολο για έναν εκπαιδευτικό β/θμιας να μπει σε μεταπτυχιακό ειδικής στην ελλάδα που ελέγχονται από σχολές πρωτοβάθμιας (με εξαίρεση τους φιλολόγους) αλλά και γιατί είναι πολύ λίγα σε αριθμό.

Οπότε όλοι ψάχνουν για μεταπτυχιακό στο εξωτερικό και καλά κάνουν. Η ανεύθυνη λοιπόν στάση στο να καταργηθεί κάτι (σεμινάρια) χωρίς να προβλεφθεί και να προηγηθεί η αντικατάσταση του είναι η μεγαλύτερη βλακεία που έκανε η ΟΛΜΕ που σύρθηκε από την ΔΟΕ μόνο και μόνο για το θεαθήνε.

Όσο για την θέληση για δουλειά δεν είπα ότι είναι το μόνο κριτήριο αλλά το κύριο κριτήριο, δεν με διαβάζεις προσεκτικά :-)

Όσο για ΑΣΕΠ ειδικής στην β/θμια δεν παίζει για το μέλλον. Εδώ της πρωτοβάθμιας που είναι κουκιά μετρημένα και δεν γίνεται χρόνια τώρα με όλα να είναι έτοιμα. Προτιμώ να έχω έναν συνάδελφο στην δουλειά μου που έχει κάνει τουλάχιστον ένα σεμινάριο εξειδίκευσης παρά έναν που δεν έχει κάνει.

Πάντως χαίρομε ιδιαίτερα για το επίπεδο της συζήτησης μας ασχέτως των αντιλήψεων που έχουμε, θεωρώ ότι  είναι άκρως εποικοδομητική, τουλάχιστον για εμένα είναι πολύ.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 25, 2011, 11:48:18 πμ από kinegiros »

Radius

  • Επισκέπτης
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #188 στις: Σεπτέμβριος 25, 2011, 11:37:57 πμ »
Τα σεμινάρια θα μπορούσαν να είχαν μία πρακτική αξία αν διοργανώνονταν ορθολογικά, δηλαδή με βάση τις πραγματικές ανάγκες της ειδικής αγωγής σε εκπαιδευτικό προσωπικό (όπως σου είπα στην ειδικότητά μου ένα 60% από αυτούς που τα πλήρωσε δεν δούλεψε τελικά ποτέ σε ειδικά σχολεία), με έλεγχο από το Υπουργείο για το επίπεδο των προγραμμάτων τους και με μία αξιολογική κρισάρα για το πώς κάποιος γίνεται δεκτός να τα παρακολουθήσει και με ποιες γνώσεις αποφοιτά τελικά από αυτά (όπως κάνει η ΑΣΠΑΙΤΕ με το ΕΠΠΑΙΚ). Δυστυχώς δεν έγινε τίποτα από τα παραπάνω με αποτέλεσμα την αποχαλινωμένη κατάσταση που ακολούθησε. Φυσικά καμία από αυτές τις ευθύνες δεν βαραίνει τους σεμιναριούχους, αλλά τους διοργανωτές και κυρίως το Υπουργείο.

Η επιλεκτική κατάργηση τους ήταν η χειρότερη δυνατή επιλογή. Με τον τρόπο αυτό διασφαλίζονται συγκεκριμένοι συνάδελφοι να καταλαμβάνουν σταθερά κάθε χρόνο συγκεκριμένες θέσεις στην Ε.Α., ενώ αφαιρείται το δικαίωμα από όποιον άλλο το επιθυμεί να μπει σε αυτό τον χώρο και να συναγωνιστεί επί ίσοις όροις τους προηγούμενους. Και κάτι ακόμα. Σε ειδικότητες όπως οι τεχνικές όπου κάθε χρόνο οι προσλήψεις της ειδικής αγωγής προηγούνται κατά 1-1,5 μήνα αυτών της γενικής, τίθεται θέμα απόκτησης επιπλέον προϋπηρεσίας από συναδέλφους, και επομένως και προβαδίσματος τους στους γενικούς πίνακες  διορισμού και αναπληρωτών, απλά και μόνο για τυχαίους και συγκυριακούς λόγους. Αθέμιτος και άνισος ανταγωνισμός επομένως.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 25, 2011, 11:45:17 πμ από Radius »

Αποσυνδεδεμένος JohnyWalker

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 483
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #189 στις: Σεπτέμβριος 25, 2011, 08:36:49 μμ »
τώρα να φύγω εγώ ή να μην φύγω για βουλγαρία;;; Διότι μετά από πολυετείες σπουδές, μεταπτυχιακά, νομίζω ότι ένα master της πλάκας και θα μου είναι πιο ξεκούραστο και θα μου ανοίξει προοπτικές

 Το ίδιο ακριβώς πρόγραμμα ακολουθείται και σε ένα ίδιο master στη ιταλία

Στα αλήθεια οι αιτήσεις έληξαν για αυτό το μάστερ;

Αποσυνδεδεμένος mpesg

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1996
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #190 στις: Σεπτέμβριος 25, 2011, 08:43:57 μμ »
τώρα να φύγω εγώ ή να μην φύγω για βουλγαρία;;; Διότι μετά από πολυετείες σπουδές, μεταπτυχιακά, νομίζω ότι ένα master της πλάκας και θα μου είναι πιο ξεκούραστο και θα μου ανοίξει προοπτικές

 Το ίδιο ακριβώς πρόγραμμα ακολουθείται και σε ένα ίδιο master στη ιταλία

Στα αλήθεια οι αιτήσεις έληξαν για αυτό το μάστερ;
της ιταλιας ειναι 7000 ευρω, αντεχεις οικονομικα και εαν ναι εισαι σιγουρος οτι την επομενη χρονια θα εχει θεσεις στην ειδικη αγωγη η θα κοψουν και εκει..........και βαλε ενα χρονο και ........και περιμενε ενα χρονο ακομα για αναγνωριση απο δοαταπ........ :'( :'( :'( :'(

Radius

  • Επισκέπτης
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #191 στις: Σεπτέμβριος 25, 2011, 10:33:12 μμ »
Επίσης στην Ιταλία υπάρχει και master εξ'αποστάσεως για παιδαγωγική επάρκεια. Το έκανε γνωστός μου.

Αποσυνδεδεμένος dimik

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 805
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #192 στις: Σεπτέμβριος 25, 2011, 10:41:21 μμ »
Το ΔΟΑΤΑΠ τι λεει για ολα αυτα???
τα αναγνωριζει..? βουλγαρία Ιταλία?
τι παιζει ακριβως..γιατι νομίζω ακολουθούν την ιδια φιλοσοφία...

εχει κανεις επίσημη ενημερωση???

Αποσυνδεδεμένος mpesg

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1996
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #193 στις: Σεπτέμβριος 25, 2011, 10:52:58 μμ »
Επίσης στην Ιταλία υπάρχει και master εξ'αποστάσεως για παιδαγωγική επάρκεια. Το έκανε γνωστός μου.
αναγνωρίστηκε απο το δοαταπ?????????εαν ναι τοτε δωσε μας πληροφοριες

Αποσυνδεδεμένος dimik

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 805
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #194 στις: Σεπτέμβριος 25, 2011, 11:50:24 μμ »
Εχει αποφοιτηση κοσμος απο αυτα ή οχι???
εχουν αναγνωριστει  απο τον ΔΟΑΤΑΠ??/
μπορουμε να παμε να τα κανουμε και να τα καταθεσουμε μετα το καλοκαιρι στις αιτησεις???

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #195 στις: Σεπτέμβριος 26, 2011, 09:31:45 πμ »
Εχει αποφοιτηση κοσμος απο αυτα ή οχι???
εχουν αναγνωριστει  απο τον ΔΟΑΤΑΠ??/
μπορουμε να παμε να τα κανουμε και να τα καταθεσουμε μετα το καλοκαιρι στις αιτησεις???

Ακόμα και να αναγνωρίζεται, ακόμα και να δεχτούν αίτηση τώρα και να τελειώνει το course τον Ιούνιο (αυτό δεν είναι και ετήσιο και ο ΔΟΑΤΑΠ θέλει τουλάχιστον ετήσιο μεταπτυχιακό για να το αναγνωρίσει), αλλά ας πούμε ότι γίνονται όλα αυτά, χρειάζονται και κάποιοι μήνες για την αναγνώριση...
Το δικό μου π΄ρωτο μεταπτυχιακό έκανε 4 μήνες και το δεύτερο 6, είχε και ένα λάθος σε αυτά που έγραφαν, οπότε έκανε άλλους 3 περίπου μέχρι να διορθωθεί το λάθος τους, οπότε 9 μήνες....
Την αίτηση για του χρόνου δεν την προλαβαίνετε
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 525
Σύνολο: 525

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.098 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.