0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
;έχεις απόλυτο δίκαιο...δυστυχως η κατασταση ειναι τραγικη για αυτο και εμφανιζονται ταχειες λυσεις, αν και πρεπει να ειμαστε επιφυλακτικοι και ισως να μην ειναι και ετσι....αυτο που εφτασε την ειδικη αγωγη σε αυτο το σημειο ειναι περισσοτερο το "εμποριο" με τα σεμιναρια των 400 ωρων, αυτο κι αν δεν ηταν....400 ωρες σε κανουν ειδικο, σε ενα τοσο ευαισθητο τομεα της εκπαιδεσης...........τι να πεις....
"η μαζική είσοδος ατόμων που την είδαν αποκλειστικά και μόνο ως επαγγελματική διέξοδο χωρίς να ξέρουν καν τι είναι"
μην είσαι τόσο απόλυτος, αυτό το μαζική είσοδος είναι μομφή για όλους τους συναδέλφους. Εάν μιλάς με σιγουριά τότε θα έχεις κάποια στοιχεία, αν όχι κράτα μια επιφύλαξη.
Άσε που αυτό που εσύ λες ως αρνητικό "μόνο ως επαγγελματική διέξοδο" δεν είναι καθόλου αρνητικό στοιχείο για όσους λειτουργούν με ρεαλισμό στην ζωή τους.
Όσο αφορά το άλλο "ότι δεν ξέρουν καν τι είναι", κανείς μας δεν γεννήθηκε με την γνώση τι είναι ή δεν είναι η ειδική αγωγή, όλοι την μάθαμε όμως είτε πριν πάμε στο σεμινάριο και το μεταπτυχιακό είτε αφού πήγαμε κλπ.
Παράθεσημην είσαι τόσο απόλυτος, αυτό το μαζική είσοδος είναι μομφή για όλους τους συναδέλφους. Εάν μιλάς με σιγουριά τότε θα έχεις κάποια στοιχεία, αν όχι κράτα μια επιφύλαξη. Η σιγουριά μου πηγάζει από το ότι στην ειδικότητά μου υπήρχαν 23 άτομα στον πίνακα αναπληρωτων Ε.Α. το 2009 και την επόμενη χρονιά έγιναν 88, τετραπλασιάστηκαν δηλαδή μέσα σε 1 χρόνο λόγω των σεμιναρίων. Αυτά δεν ειναι λογικά πράγματα. Και αυτό τελικά φάνηκε από το ότι μόνο ένα 35-40% από αυτούς κλήθηκαν αναπληρωτές, στους υπόλοιπους έμεινε το σεμινάριο παρά τις υποσχέσεις που έπαιρναν ότι θα βρουν δουλειά με αυτό.
ΠαράθεσηΆσε που αυτό που εσύ λες ως αρνητικό "μόνο ως επαγγελματική διέξοδο" δεν είναι καθόλου αρνητικό στοιχείο για όσους λειτουργούν με ρεαλισμό στην ζωή τους. Δεν μέμφομαι τους συναδέλφους, άνεργοι που έψαχναν δουλειά ήταν, μέμφομαι αυτούς που μετέτρεψαν όλη αυτή την ιστορία σε μία καλοστημένη επιχείρηση μαζικής παραγωγής πιστοποιητικών που συνοδεύτηκε από την γνωστή πλύση εγκεφάλου "με αυτό θα διοριστείτε".
ΠαράθεσηΌσο αφορά το άλλο "ότι δεν ξέρουν καν τι είναι", κανείς μας δεν γεννήθηκε με την γνώση τι είναι ή δεν είναι η ειδική αγωγή, όλοι την μάθαμε όμως είτε πριν πάμε στο σεμινάριο και το μεταπτυχιακό είτε αφού πήγαμε κλπ.Θεωρώ ότι η συγκυριακή ενασχόληση με την εκπαίδευση απλά και μόνο "για να μην είμαι άνεργος" (μην ξεχνάς ότι υπάρχουν τεχνικές ειδικότητες σε ειδικά σχολεία των οποίων δεν είναι ο φυσικός τους χώρος η εκπαίδευση και κανονικά απαιτείται πτυχίο από την ΑΣΠΑΙΤΕ για να διδάξουν), δεν μπορεί να είναι ο μοναδικός λόγος για να βρεθείς μέσα σε μία τάξη και να διδάσκεις ανθρώπους. Αυτό φυσικά συνέβαινε και πριν τα σεμινάρια. Για εμένα μια δοκιμή των δυνατοτήτων του καθενός μέσα από το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ θα έπρεπε να είναι ένα πρώτο κριτήριο καταλληλότητας του καθενός για το ρόλο του εκπαιδευτικού.
Το ότι αυξήθηκαν οι αναπληρωτές δεν σημαίνει ότι όλοι "την είδαν αποκλειστικά και μόνο ως επαγγελματική διέξοδο χωρίς να ξέρουν καν τι είναι" όπως είπες. Το ποσοτικό χαρακτηριστικό που σωστά αναφέρεις δεν αποδεικνύει το παραπάνω ποιοτικό χαρακτηριστικό που δίνεις για τους συναδέλφους. Επίσης λες ότι δεν είναι λογικά. Γιατί το λες αυτό ? εγώ το βρίσκω απόλυτα λογικό αφού υπάρχει ζήτηση για καθηγητές (ίδρυση πολλών Τ.Ε., ειδικών σχολείων, ΚΕΔΔΥ) επόμενο είναι να εμφανίζεται και η προσφορά.
διαφωνώ εν μέρη μαζί σου εδώ. Δεν μπορώ να καταδικάσω τα πανεπιστήμια που διοργάνωσαν σεμινάρια επί πληρωμή. Από την στιγμή που ο νόμος έδινε το δικαίωμα όπως κάνουν τα μεταπτυχιακά έκαναν και τα σεμινάρια. Όσο για το διοριστείτε δεν έλεγαν ψέματα, όπως με το μεταπτυχιακό έτσι και με το σεμινάριο μπορούσες να διοριστείς αναπληρωτής και με την προϋπηρεσία να διοριστείς και μόνιμος κάποια στιγμή. Δεν βλέπω πουθενά κάτι κακό σε αυτό.
Εκεί που εγώ μέμφομαι είναι ότι κάποια άτομα με την κάλυψη των υπευθύνων κάποιων προγραμμάτων παρακολουθούσαν εικονικά τα σεμινάρια, εκεί έχω πρόβλημα. Αλλά και πάλι δεν μπορώ να χαρακτηρίσω όλους τους συναδέλφους από την συμπεριφορά κάποιων ούτε και να βγάλω τα σεμινάρια άχρηστα.
Για εμένα το να θέλει κάποιος να δουλέψει είναι ο κύριος λόγος για να είναι σε οποιοδήποτε εργασιακό χώρο. Επίσης θεωρώ όλους τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς, ακόμα και των τεχνικών ειδικοτήτων χωρίς ασπαιτε. Από την στιγμή που έχουν αποκτήσει τα εφόδια που αναγνωρίζει ο νόμος ποιος είμαι εγώ που θα κρίνω το οποιοδήποτε εσωτερικό κίνητρο που έχουν. Όλοι κρινόμαστε από την δουλειά μας και όχι από το τι τρέχει μέσα στο κεφάλι μας.
Όσο για τον ΑΣΕΠ που λες δεν αποδεικνύει τίποτα. Είναι μια εξέταση που φωτογραφίζει έναν εκπαιδευτικό για τις γραπτές του γνώσεις σε ένα διήμερο. Το αν ένας γράψει χειρότερα από έναν άλλο δεν σημαίνει τίποτα για το αν είναι χειρότερος εκπαιδευτικός μόνο ότι δεν τα πήγε καλά εκείνη την ημέρα σε ένα γραπτό τεστ. Οι δεξιότητες που ξεχωρίζουν τον καλό εκπαιδευτικό της ειδικής δεν μπορούν να εξεταστούν με αυτό τον τρόπο.
τώρα να φύγω εγώ ή να μην φύγω για βουλγαρία;;; Διότι μετά από πολυετείες σπουδές, μεταπτυχιακά, νομίζω ότι ένα master της πλάκας και θα μου είναι πιο ξεκούραστο και θα μου ανοίξει προοπτικές Το ίδιο ακριβώς πρόγραμμα ακολουθείται και σε ένα ίδιο master στη ιταλίαΣτα αλήθεια οι αιτήσεις έληξαν για αυτό το μάστερ;
Επίσης στην Ιταλία υπάρχει και master εξ'αποστάσεως για παιδαγωγική επάρκεια. Το έκανε γνωστός μου.
Εχει αποφοιτηση κοσμος απο αυτα ή οχι???εχουν αναγνωριστει απο τον ΔΟΑΤΑΠ??/μπορουμε να παμε να τα κανουμε και να τα καταθεσουμε μετα το καλοκαιρι στις αιτησεις???