*

Αποστολέας Θέμα: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)  (Αναγνώστηκε 395206 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mimelismoni

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 875
  • "παντ΄ανοιχτα παντ΄αγρυπνα τα ματια της ψυχης μου"
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #448 στις: Νοέμβριος 29, 2011, 12:43:05 μμ »
συναδελφοι γεια σε ολους!ειλικρινα δεν αντιλαμβανομαι το λογο για τον οποιο εχουν προκληθει  τετοιες αντιδρασεις για τα εν λογω μεταπτυχιακα.γι να μην παρεξηγηθω δεν εχω παρακολουθησεια καποιο και μαλιστα εχω μεταπτυχιακο ελληνικου πανεπιστημιου.γιατι δεν εχει δημιουργηθει καμια αντιδραση για το μεταπτυχιακο δημιουργικης γραφης της φλωρινας που ειναι με πληρωμη και παλι με παρακολουθηση καποια σαββατοκυριακα.προς θεου το θεωρω αξιολογο,απλα θετω εναν προβληματισμο.ειναι λογικο σε αυτες τις δυσκολες μερες ποπυ διανυουμε να μην εχουν χρονο οσοι εργαζονται να παρακολουθουν καθημερινες και μαλιστα πρωι μεταπτυχιακα.ευχαριστω
http://filologoi02.webnode.gr/ το επισημο site του Πανελληνιου Συλλογου Αναπληρωτων Φιλολογων,παρακαλω οι Φιλολογοι πατηστε στο λινκ,εγγραφειτε στο Συλλογο και παρτε μερος στο Φορουμ.Μας αφορα ολους!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:49:57 »

Αποσυνδεδεμένος mpesg

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1996
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #449 στις: Δεκέμβριος 01, 2011, 07:08:47 μμ »
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr

«Πρωταθλητές» φαίνεται πως είναι οι Ελληνες στη χρήση πλαστών πτυχίων, Μεταπτυχιακών και Διδακτορικών , τουλάχιστον αυτό προκύπτει από το έγγραφο που κατέθeσε η υπουργός Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου στη Βουλή και του παρουσιάζει κατ αποκλειστικότητα το esos.gr.

"Aπό την ίδρυση του ΔΟΑΤΑΠ έως σήμερα εντοπίστηκε σημαντικός αριθμός μη γνήσιων τίτλων όλων των ακαδημαικών επιπέδων βασικών , Μεταπτυχιακών και Διδακτορικών" , αποκαλύπτει για πρώτη φορά και μάλιστα εγγράφως υπ. Παιδείας, η Αννα Διαμαντοπούλου.

Ο ΔΟΑΤΑΠ ,δηλώνει η υπ. Παιδείας, διερευνά υπεύθυνα οποιαδήποτε επώνυμη ή ανώνυμη καταγγελία που αποστέλλεται στα γραφεία του και αφορά γνώση ή και υποψία ύπαρξης κατάθεσης προς αναγνώριση σ αυτόν μη γνήσιου τίτλου.

Ανάλογα με το πόρισμα της σχετικής διερεύνησης ο Οργανισμός καταλήγει σε σχετική ενημέρωση, απόφαση και ενέργειες που χρειάζονται τονίζει η κ. Διαμαντοπούλου.

Σχετικά με τις εξ αποστάσεως σπουδές ή σε Ιδρύματα τύπου Ανοικτού Πανεπιστημίου η υπουργός Παιδείας υπογραμμίζει ότι « ο ΔΟΑΤΑΠ παρακολουθεί τις εξελίξεις και προσαρμόζει αντίστοιχα τους τρόπους ελέγχου των σπουδών, σύμφωνα με την υφιστάμενη νομοθεσία και τους κανονισμούς των ΑΕΙ.

Αποσυνδεδεμένος Marcus

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #450 στις: Δεκέμβριος 01, 2011, 08:30:15 μμ »
Παρατηρώ, κατ' αρχήν, πως ο έλεγχος δε φαίνεται να εκτείνεται και στα οικονομικά των στελεχών του ΔΟΑΤΑΠ / ΔΙΚΑΤΣΑ που διεκπεραίωσαν τις συγκεκριμένες υποθέσεις.

Σημειώνω ακόμη πως το Ελληνικό κράτος εθελοτυφλεί, και πάλι, απέναντι σε ανάλογες περιπτώσεις τίτλων σπουδών που εκδόθηκαν από Ελληνικά ΑΕΙ. Αναφέρω για παράδειγμα νεαρή νηπιαγωγό που φέρεται να απέκτησε διδακτορικό στην Ιατρική από το ΑΠΘ, ενώ ήταν ακόμη γραμμένη και στον προπτυχιακό κύκλο σπουδών της Ιατρικής, αλλά και τον καθηγητή που φέρεται ότι επέβλεπε 16 διπλωματικές εργασίες ως κύριος υπεύθυνος, και άλλες 160 ως δεύτερος. Θυμίζω επίσης ότι στο τελευταίο ανθρωποκυνηγητό που εξαπέλυσε το υπουργείο με αφορμή καταγγελίες στις κρίσεις διευθυντών αποκάλυψε μόνο ένα πλαστό τίτλο σπουδών, και αυτός αφορούσε τη Φιλοσοφική Αθηνών. Αν λοιπόν οι τίτλοι σπουδών της αλλοδαπής αντιμετωπίζονται με καχυποψία, είναι νομίζω ηθικά και πρακτικά επιβεβλημένο να διατηρούμε ανάλογες επιφυλάξεις και για αυτούς των κρατικών πανεπιστημίων.

Απορώ τέλος σχετικά με τη σκοπιμότητα της συγκεκριμένης διαρροής: μήπως η κα υπουργός, η απέχθεια της οποίας προς την αριστεία διαπιστώνεται καθημερινά, προετοιμάζει το έδαφος για να εισάγει μηχανισμούς αμφισβήτησης των αντικειμενικών, μετρήσιμων κριτηρίων αξιολόγησης; Μήπως -λέω εγώ τώρα- η κομματική νομενκλατούρα που διατηρεί προνομιακή πρόσβαση στα Ελληνικά μεταπτυχιακά θα προτιμούσε να μη μοιράζεται τις θέσεις ευθύνης με όσους απέκτησαν τίτλους σπουδών χωρίς να υποχρεωθούν σε κανέναν;

Αποσυνδεδεμένος geool

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 193
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #451 στις: Δεκέμβριος 01, 2011, 08:58:16 μμ »
Έλεος πια με το μεταπτυχιακό της  Βουλγαρίας, λες και δεν ξέρουμε τι γίνεται και με τα αγγλικά τύπου Leeds (οκτώ μήνες δήθεν παρακολούθηση, χωρίς εξετάσεις και όλοι αποφοιτούν στο τέλος.......)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:49:57 »

Αποσυνδεδεμένος irenead

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1222
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #452 στις: Δεκέμβριος 01, 2011, 09:26:01 μμ »
Συνάδελφοι το συγκεκριμένο topic αναφέρεται στο πρόγραμμα της Βουλγαρίας.Εγώ προσωπικά καταδικάζω κάθε μεταπτυχιακό πρόγραμμα τύπου fast-food,όπως της Βουλγαρίας,Αγγλίας,Ελλάδας κ.λ.π.

Αποσυνδεδεμένος mpesg

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1996
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #453 στις: Δεκέμβριος 05, 2011, 04:52:40 μμ »
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr

Σύμφωνα με απόφαση της συνεδρίας 65/5.3.2010 της Ολομέλειας του Δ.Σ. του ΔΟΑΤΑΠ , στα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την αναγνώριση βασικού τίτλου σπουδών προστίθεται, από 1ης Απριλίου 2010, η υποβολή αναλυτικής περιγραφής των μαθημάτων (syllabus).

ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ Δικαιολογητικά για Αναγνώριση Βασικού Τίτλου Σπουδών της αλλοδαπής

ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ

- Σύμφωνα με απόφαση του Δ.Σ. του Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. για την αναγνώριση τίτλων Ιατρικής, Οδοντιατρικής, Κτηνιατρικής απο χώρες της Ε.Ε. απαιτείται η προσκόμιση της Άδειας Ασκήσεως Επαγγέλματος και η επίσημη μετάφρασή της (εκτός εάν είναι στην Αγγλική ή Γαλλική γλώσσα)

-Σύμφωνα με απόφαση του Δ.Σ. του Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. για τον κλάδο των Μηχανικών συμπεριλαμβάνεται στα απαραίτητα δικαιολογητικά η Διπλωματική Εργασία.

-Σύμφωνα με απόφαση του Δ.Σ. του Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. για τον κλάδο των Αρχιτεκτόνων Μηχανικών συμπεριλαμβάνονται στα απαραίτητα δικαιολογητικά: Ντοσιέ εργασιών -Portfolio- των δύο τελευταίων ετών καθώς και η θεωρητική - ερευνητική εργασία(dissertation).

ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ Δικαιολογητικά για Αναγνώριση Μεταπτυχιακών Τίτλων (Μεταπτυχιακών/Διδακτορικών) της αλλοδαπής

ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ

-Αναγνώριση Διδακτορικών από Βουλγαρία – Ρουμανία - Σερβία - Αλβανία Τα συμπληρωματικά δικαιολογητικά που απαιτούνται για την κρίση διδακτορικών τίτλων σπουδών από τη Ρουμανία τη Βουλγαρία και τη Σερβία διαμορφώνονται ως εξής:

1. Βεβαίωση για την ημερομηνία εγγραφής στο ομοταγές ίδρυμα

2. Βεβαίωση εξέτασης των μαθημάτων που απαιτούνται ως προϋπόθεση για την απόκτηση Διδακτορικής Διατριβής

3. Η βαθμίδα που κατέχει ο κύριος επιβλέπων Της Διδακτορικής Διατριβής μέσα στο ίδρυμα.

4. Αποδεικτικό επάρκειας γλώσσας εφόσον η παρουσίαση της Διδακτορικής Διατριβής έγινε στη Βουλγαρική (εκτός των περιπτώσεων που ο βασικός τίτλος σπουδών του αιτούντος έχει αποκτηθεί από ΑΕΙ της ίδιας χώρας). Εάν η διαδικασία εκπόνησης της Διατριβής έγινε σε άλλη γλώσσα απαιτείται αποδεικτικό επάρκειας της γλώσσας αυτής. Στην περίπτωση αυτή απαιτείται η υποβολή του κανονισμού του Ιδρύματος που προβλέπει αυτή τη διαδικασία.

5. Βεβαίωση εκδοθείσα από το Ελληνικό Προξενείο στη Βουλγαρία από την οποία θα προκύπτουν οι αφίξεις στη Βουλγαρία και οι αναχωρήσεις για τις ημερομηνίες που διεξήχθησαν εξετάσεις μαθημάτων και η υποστήριξη της διατριβής από την εγγραφή στο πρόγραμμα έως την απονομή του Τίτλου.

6. Το πρακτικό θετικής απόφασης περί απονομής του Τίτλου από την Επιτροπή του Ιδρύματος (επιβλέπων και κριτές).

Όλα τα ανωτέρω δικαιολογητικά πρέπει να κατατίθενται επίσημα θεωρημένα (αντίγραφα πιστοποιητικών από τα αρχεία του Ιδρύματος)

-Σύμφωνα με απόφαση του Δ.Σ. του Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. για τον κλάδο των Μηχανικών συμπεριλαμβάνεται στα απαραίτητα δικαιολογητικά η Διπλωματική Εργασία.

ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ Δικαιολογητικά για Αναγνώριση Συνεκτιμώμενων Τίτλων Σπουδών (Βασικού και Μεταπτυχιακού) ως προς Βασικό Τίτλο

ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ

-Σύμφωνα με απόφαση του Δ.Σ. του Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. για τον κλάδο των Μηχανικών συμπεριλαμβάνεται στα απαραίτητα δικαιολογητικά η Διπλωματική Εργασία.

-Σύμφωνα με απόφαση του Δ.Σ. του Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. για τον κλάδο των Αρχιτεκτόνων Μηχανικών συμπεριλαμβάνονται στα απαραίτητα δικαιολογητικά: Ντοσιέ εργασιών -Portfolio- των δύο τελευταίων ετών καθώς και η θεωρητική - ερευνητική εργασία(dissertation).

ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ Δικαιολογητικά για Αναγνώριση Ομοταγούς

Αποσυνδεδεμένος mpesg

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1996
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #454 στις: Δεκέμβριος 05, 2011, 04:53:42 μμ »
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Για όσους προτίθενται να ακολουθήσουν τη διαδικασία της διδασκαλίας και μάθησης από ιδρύματα τύπου «ανοικτού πανεπιστημίου»(open university),«σπουδών εξ αποστάσεως»(distance learning) και «εξωτερικών πτυχίων»(external degrees) θα πρέπει να ελέγχουν τα παρακάτω ,ώστε να πληρούνται οι προϋποθέσεις του ν.3328/2005, άρθρο 4.

Αναγνώριση Σπουδών εξ Αποστάσεως

Η ισοτιμία των τίτλων που απονέμονται από Ιδρύματα τύπου «ανοικτού πανεπιστημίου», «σπουδών εξ αποστάσεως» και «εξωτερικών πτυχίων» αναγνωρίζεται υπό τον όρο ότι τα συγκεκριμένα Ιδρύματα έχουν ειδικό πρόγραμμα σπουδών για τον σκοπό αυτό (Ν.3328/2005, αρθ.4, παρ.1α ). Ειδικότερα, αν το πρόγραμμα παρέχεται από Ίδρυμα που προσφέρει σπουδές τακτικής παρακολούθησης και εξ αποστάσεως σπουδές θα πρέπει το εξ αποστάσεως πρόγραμμα να προσφέρεται και με συμβατικό τρόπο και με τα ίδια ποιοτικά χαρακτηριστικά.

Επίσης, σύμφωνα με τον προαναφερθέντα Νόμο :

• «Ολόκληρη η διαδικασία παροχής τέτοιου τύπου προγράμματος γίνεται αποκλειστικά από το ίδρυμα και όχι από άλλο με οποιονδήποτε τρόπο συνεργαζόμενο με αυτό ίδρυμα». Εξαίρεση αποτελεί η χρήση- και μόνον- χώρου στην ημεδαπή ως εξεταστικού κέντρου, που προσδιορίζεται από το ίδιο το Ίδρυμα της αλλοδαπής.

• Η διάρκεια των σπουδών και οι όροι αξιολόγησης, προαγωγής και αποφοίτησης των σπουδαστών πρέπει να πληρούν τις απαιτήσεις των πανεπιστημίων της ημεδαπής και ειδικότερα του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (Ε.Α.Π).

Ειδικότερα, το πρόγραμμα θα πρέπει :

• να περιλαμβάνει γραπτές ή προφορικές εξετάσεις δια ζώσης/in presentia (εκτός των εργασιών ) των οποίων η επίβλεψη και η αξιολόγηση γίνεται από το επιστημονικό προσωπικό του εν λόγω ιδρύματος.

• οι καθηγητές/αξιολογητές/επιβλέποντες του προγράμματος να είναι μέλη ή επίσημοι εξωτερικοί συνεργάτες του ακαδημαϊκού προσωπικού του ιδρύματος .

Τέλος, σύμφωνα με απόφαση του Δ.Σ του ΔΟΑΤΑΠ, η «ισοτιμία και αντιστοιχία» τίτλων που έχουν αποκτηθεί με την διαδικασία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης χορηγείται μόνον εφόσον υπάρχει αντίστοιχο πρόγραμμα σπουδών στο Ε.Α.Π και κατόπιν σύγκρισης του προγράμματος σπουδών της σχολής στην ημεδαπή με αυτό της σχολής στην αλλοδαπή. Σε κάθε περίπτωση ισχύει ότι για αναγνώριση της αντιστοιχίας με σχολές 4ετούς φοίτησης στην ημεδαπή απαιτείται συνεκτίμηση βασικού και μεταπτυχιακού τίτλου. Η συνεκτίμηση αφορά σε τίτλους που έχουν αποκτηθεί με σπουδές «όμοιου τύπου» (ή εξ αποστάσεως ή συμβατικά). Τόσο οι προπτυχιακοί τίτλοι όσο και οι μεταπτυχιακοί αναγνωρίζονται ως ισότιμοι προς τους απονεμόμενους από το Ε.Α.Π .

Οι ενδιαφερόμενοι αποστέλλουν στο Ίδρυμα της αλλοδαπής το ερωτηματολόγιο που ακολουθεί και το Ίδρυμα θα πρέπει να το στείλει απευθείας στον Οργανισμό ,συμπληρωμένο και ενυπόγραφο από τον υπέυθυνο διεξαγωγής του προγράμματος ,ώστε τα αρμόδια όργανα του φορέα να αποφανθούν για το αν μπορεί να τύχει ακαδημαϊκής αναγνώρισης.

Οι ενδιαφερόμενοι καταθέτουν όλα τα δικαιολογητικά που αφορούν στο είδος των σπουδών τους(βασικό, μεταπτυχιακό, συνεκτίμηση) εκτός από την βεβαίωση για τον τόπο των σπουδών.

Αποσυνδεδεμένος Marcus

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #455 στις: Δεκέμβριος 06, 2011, 08:40:12 μμ »
Νομίζω πως ξέρουμε όλοι τους όρους αναγνώρισης του ΔΟΑΤΑΠ, και όποιος δεν τους γνωρίζει μπορεί να τους βρει στην ιστοσελίδα του οργανισμού. Το ερώτημα είναι αν οι όροι είναι νόμιμοι, λογικοί και αν υπάρχουν για να προστατεύουν συντεχνιακά συμφέροντα της ημεδαπής. Για παράδειγμα, από ποιο σημείο του νόμου προκύπτει η αξίωση του ΔΟΑΤΑΠ να έχουν όλα τα μεταπτυχιακά γραπτές ή προφορικές εξετάσεις εκτός των εργασιών; Πως στηρίζεται νομικά η αξίωση οι προφορικές εξετάσεις να είναι in praesentia και όχι, π.χ. μέσω Skype;

Ενδεικτικό του ανορθολογισμού των αξιώσεων του ΔΟΑΤΑΠ είναι το εξής: Στην Οξφόρδη προσφέρεται διετές εξ αποστάσεως μεταπτυχιακό δίπλωμα για τη διδασκαλία της Αγγλικής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση (http://www.ox.ac.uk/admissions/postgraduate_courses/course_guide/education.html). Σύμφωνα με τον 3328/2005, το δίπλωμα αυτό δε μπορεί να αναγνωρισθεί, επειδή στην Οξφόρδη προσφέρονται και σπουδές τακτικής παρακολούθησης, αλλά το συγκεκριμένο πρόγραμμα δεν προσφέρεται (και) συμβατικά.

Το ίδιο πανεπιστήμιο προσφέρει MSc in Teaching and Learning σε συνεργασία με σχολικές μονάδες, βασικό στοιχείο του οποίου είναι η παρατεταμένη εκπαιδευτική έρευνα στα σχολεία. Λόγω των αναγκών της έρευνας, οι φοιτητές έχουν ως έδρα τα σχολεία και παρακολουθούν τέσσερα εντατικά διήμερα residential courses στο Πανεπιστήμιο. Πρόκειται δηλαδή βασικά για μεικτό σύστημα με εντονότερα τα στοιχεία distance learning. Μούφα κι αυτό, αποφαίνεται ο ΔΟΑΤΑΠ, γιατί υπάρχει συνεργασία με άλλο ίδρυμα, και -συν τοις άλλοις- δεν προβλέπει γραπτές εξετάσεις όπως το Ε.Α.Π.

Με ανάλογα προσχήματα, δεν αναγνωρίζονται τα πτυχία του Open University και πολλών άλλων σοβαρών πανεπιστημίων. Και με τον κουτοπόνηρο τρόπο αυτό προστατεύεται από τον ανταγωνισμό η κομματική νομενκλατούρα, που απολαμβάνει προνομιακή πρόσβαση στα μεταπτυχιακά προγράμματα της ημεδαπής, και μέσω αυτών σε θέσεις ευθύνης.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 06, 2011, 11:56:08 μμ από Marcus »

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #456 στις: Δεκέμβριος 06, 2011, 09:00:16 μμ »
Πάντως εμένα (3 εβδομαδες μετά) ακόμα δεν μου έχουν απαντήσει από το πανεπιστήμιο....

Υπενθυμίζω έστειλα mail όπου ζητούσα πληροφορίες για το πρόγραμμα σπουδών (μαθήματα, ώρες, παρακολούθηση, αξιολόγηση), για τα δίδακτρα, τις προϋποθέσεις εισαγωγής και τις ημερομηνίες εγγραφής....

Υπάρχει άραγε κάποιο άλλο πανεπιστήμιοπ που δεν απαντά; Γιατί εμένα δεν μου έτυχε ποτέ ξανα!
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #457 στις: Δεκέμβριος 06, 2011, 09:05:29 μμ »
Απόλυτα σωστός Μάρκο

στο όνομα και καλά μιας προστασίας ενός "επιπέδου" πανεπιστημιακής μόρφωσης βάζουν τους ξεπερασμένους όρους που λειτουργούν τα Ελληνικά Πανεπιστήμια με κρυφό στόχο τα ντόπια συμφέροντα Πανεπιστημίων και Ενώσεων.

Η λύση είναι απλή.
Αναγνωρίζεται το Χ, Ψ πτυχίο από το αρμόδιο κρατικό φορέα του κράτους στο οποίο εδρεύει? τότε αυτόματα πρέπει να αναγνωρίζεται και στην Ελλάδα. Αυτό πρέπει να ισχύει το λιγότερο για τα κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και με όσα κράτη έχουν υπογραφεί διακρατικές συμφωνίες

Αποσυνδεδεμένος gourouni_grg

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #458 στις: Δεκέμβριος 19, 2011, 02:13:21 πμ »
Γεια σας παιδιά.. http://www.universal.edu.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1186&catid=34

Σύμφωνα με τη συγκεκριμένη σελίδα αναφέρεται και η αναγνώριση του αγγλόφωνου προγράμματος από τον ΔΟΑΤΑΠ και ότι η διδασκαλία δεν είναι εξ' αποστάσεως και ότι "Η διάρκεια του προγράμματος είναι ένας χρόνος  και η παρακολούθηση είναι προσαρμοσμένη στις δυνατότητες των Ελλήνων πτυχιούχων, οι οποίοι και εργάζονται."  Οπότε από ότι κατάλαβα θα υπάρχουν σίγουρα κάποιες διδακτικές μονάδες που πρέπει να συμπληρωθούν, απλά αν πχ κάνουν μάθημα 1 σ/κ μπορεί σε αυτές τις 2 μέρες να γίνονται 20 ώρες μάθημα για παράδειγμα, οι αντίστοιχες δηλαδή που θα γινόταν αν είχαν γινόταν μάθημα 4-5 ώρες κάθε μέρα.. Φαντάζομαι πως κάπως έτσι θα λειτουργεί.. Με κάθε επιφύλαξη.. Κάποιος που έχει παρακολουθήσει δεν υπάρχει να μας ενημερώσει??

Αποσυνδεδεμένος Δημήτρης Παπαδόπουλος

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #459 στις: Φεβρουάριος 09, 2012, 05:44:58 μμ »
Καλησπέρα. Σκοπεύω και εγώ να παρακολουθήσω το master της ειδικής αγωγής στη Βουλγαρία που ξεκινάει αρχές Μαρτίου. Ενώ λοιπόν το master έχει αναγνωριστεί απο το δοαταπ θεώρησα ότι είναι σωστο να επικοινωνήσω και με το υπουργείο παιδείας. Πήρα τηλέφωνο μόλις χθες και με συνέδεσαν με τι διεύθυνση ειδικής αγωγής που υπάγεται μέσα στο υπουργείο παιδείας. Στο τηλέφωνο λοιπόν μια κυρία που δεν είναι απλή υπάλληλος εκεί μέσα αλλά κατέχει μια υψηλή θέση μου μίλησε με αρνητικό ύφος για το συγκεκριμένο master (λόγω κάποιων καταγγελιών που έχουν γίνει) και με πληροφόρησε ότι ακόμη και να το αναγνωρίσει ο δοαταπ έχει το δικαίωμα και την αρμοδιότητα το υπουργείο να μη το δεχτεί σαν master ειδικής αγωγής και το πολύ πολύ να το δεχτεί σαν ένα απλό παιδαγωγικό μεταπτυχιακό πράγμα που σημαίνει ότι θα είναι άχρηστο για τους πίνακες ειδικής αγωγής. Παρακαλώ αν είναι εύκολο να απαντήσει κάποιος το συντομότερο δυνατό.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #460 στις: Φεβρουάριος 09, 2012, 07:17:34 μμ »
Καλησπέρα. Σκοπεύω και εγώ να παρακολουθήσω το master της ειδικής αγωγής στη Βουλγαρία που ξεκινάει αρχές Μαρτίου. Ενώ λοιπόν το master έχει αναγνωριστεί απο το δοαταπ θεώρησα ότι είναι σωστο να επικοινωνήσω και με το υπουργείο παιδείας. Πήρα τηλέφωνο μόλις χθες και με συνέδεσαν με τι διεύθυνση ειδικής αγωγής που υπάγεται μέσα στο υπουργείο παιδείας. Στο τηλέφωνο λοιπόν μια κυρία που δεν είναι απλή υπάλληλος εκεί μέσα αλλά κατέχει μια υψηλή θέση μου μίλησε με αρνητικό ύφος για το συγκεκριμένο master (λόγω κάποιων καταγγελιών που έχουν γίνει) και με πληροφόρησε ότι ακόμη και να το αναγνωρίσει ο δοαταπ έχει το δικαίωμα και την αρμοδιότητα το υπουργείο να μη το δεχτεί σαν master ειδικής αγωγής και το πολύ πολύ να το δεχτεί σαν ένα απλό παιδαγωγικό μεταπτυχιακό πράγμα που σημαίνει ότι θα είναι άχρηστο για τους πίνακες ειδικής αγωγής. Παρακαλώ αν είναι εύκολο να απαντήσει κάποιος το συντομότερο δυνατό.


Δεν γνωρίζω αν μπορεί να γίνει αυτό από το υπουργείο.
Ξέρω, όμως, ότι το γεγονός ότι έχει αναγνωριστεί από το ΔΟΑΤΑΠ (αν μιλάμε για το ίδιο, γιατί από ότι ξέρω εγώ το συγκεκριμένο, με αυτή τη μορφή δεν έχει αναγνωριστεί ακόμα) δεν δεσμεύει το ΔΟΑΤΑΠ να το αναγνωρίζει επ' άπειρον. Άνετα μπορεί να βγάλει μια απόφαση ότι πλεόν δεν το αναγνωρίζει....
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος atem

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 351
  • Thessaloniki
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #461 στις: Φεβρουάριος 09, 2012, 07:58:59 μμ »
Καλησπέρα. Σκοπεύω και εγώ να παρακολουθήσω το master της ειδικής αγωγής στη Βουλγαρία που ξεκινάει αρχές Μαρτίου. Ενώ λοιπόν το master έχει αναγνωριστεί απο το δοαταπ θεώρησα ότι είναι σωστο να επικοινωνήσω και με το υπουργείο παιδείας. Πήρα τηλέφωνο μόλις χθες και με συνέδεσαν με τι διεύθυνση ειδικής αγωγής που υπάγεται μέσα στο υπουργείο παιδείας. Στο τηλέφωνο λοιπόν μια κυρία που δεν είναι απλή υπάλληλος εκεί μέσα αλλά κατέχει μια υψηλή θέση μου μίλησε με αρνητικό ύφος για το συγκεκριμένο master (λόγω κάποιων καταγγελιών που έχουν γίνει) και με πληροφόρησε ότι ακόμη και να το αναγνωρίσει ο δοαταπ έχει το δικαίωμα και την αρμοδιότητα το υπουργείο να μη το δεχτεί σαν master ειδικής αγωγής και το πολύ πολύ να το δεχτεί σαν ένα απλό παιδαγωγικό μεταπτυχιακό πράγμα που σημαίνει ότι θα είναι άχρηστο για τους πίνακες ειδικής αγωγής. Παρακαλώ αν είναι εύκολο να απαντήσει κάποιος το συντομότερο δυνατό.

Τωρα αν αυτοι που εκαναν τις καταγγελιες το εχουν παρακολουθησει οι ιδιοι και εχουν βολευτει πια δεν θα με εξεπληττε. 8)
Αναστασιάδης η Τάνκς;
Δογματικώς ΠΕ03.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 501
Σύνολο: 501

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.116 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.