*

Αποστολέας Θέμα: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)  (Αναγνώστηκε 395027 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος BELLISSIMA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 683
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #476 στις: Φεβρουάριος 12, 2012, 02:54:57 μμ »
Πολύ ωραία άποψη απο νέο άνθρωπο! Ας πας  μια βολτούλα σε κορυφαία πανεπιστήμια του εξωτερικού και θα δεις πως οι μισες πορτες των καθηγητών είναι με ελληνικά ονόματα!Ανθρώπων που έχουν κάνει τις σπουδές τους στην Ελλάδα! Βρέθηκα πρόσφατα σε κορυφαίο πανεπιστήμιο του Λονδίνου και πραγματικά νόμισα πως ήμουν στην Ελλάδα περνώντας τους διαδρόμους και διαβάζοντας  ελληνικά ονόματα!! Τους παρακαλάνε στο εξωτερικό τους Έλληνες ΕΠΙΣΤΉΜΟΝΕΣ!!
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 12, 2012, 02:59:24 μμ από BELLISSIMA »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:22:02 »

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #477 στις: Φεβρουάριος 12, 2012, 03:00:40 μμ »
Πολύ ωραία άποψη απο νέο άνθρωπο, συγχαρητήρια! Πήγαινε μια βολτούλα σε κορυφαία πανεπιστήμια του εξωτερικού και θα δεις πως οι μισες πορτες των καθηγητών είναι με ελληνικά ονόματα!Ανθρώπων που έχουν κάνει τις σπουδές τους στην Ελλάδα! Βρέθηκα πρόσφατα σε κορυφαίο πανεπιστήμιο του Λονδίνου και πραγματικά νόμισα πως ήμουν στην Ελλάδα περνώντας τους διαδρόμους και διαβάζοντας  ελληνικά ονόματα!! Τους παρακαλάνε στο εξωτερικό τους Έλληνες ΕΠΙΣΤΉΜΟΝΕΣ!!
Το ότι υπάρχουν ταλαντούχοι άνθρωποι που ευδοκιμούν έξω δεν σημαίνει ότι τα ελληνικά πανεπιστήμια δεν είναι πίσω σε θέματα οργάνωσης, υποδομών και έρευνας.

Αποσυνδεδεμένος BELLISSIMA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 683
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #478 στις: Φεβρουάριος 12, 2012, 03:23:02 μμ »
Δεν ειναι θεμα ταλεντου, αλλα παιδειας και εκπαιδευσης! Τα αναλυτικα προγραμματα σπουδων των πανεπιστημιων μας ειναι σαφως ανωτερα απο αυτα του εξωτερικου. Δεν ειναι τυχαιο οτι τα μαθηματικα που διδασκονται μεχρι τη γ' λυκειου στα σχολεια μας, στο εξωτερικο και συγκεκριμένα στην αγγλία, που τυχαίνει να γνωρίζω, διδάσκονται στα πλαίσια των master! Σαφως το μεγαλο μας προβλημα ειναι η υποχρηματοδοτηση και συμφωνω απολυτα μαζι σου. Αλλα ειδικα στις κρισιμες εποχες που ζουμε,ας μην μιλαμε για τεμπεληδες καθηγητες και αχρηστα πανεπιστημια αλλά για κακοπληρωμενους καθηγητες που κανουν ερευνα με μηδενικα κονδυλια και τεραστιο  προσωπικο κοστος, που εχουν σπουδασει τουλαχιστον 10 χρονια και αμειβονται με 1300 ευρω (πρωτος μισθος λεκτορα). Και οσον αφορα τα "αχρηστα πανεπιστημια", πραγματικα ειμαστε πολύ τυχεροι που σπουδασαμε χωρις να πληρωνουμε διδακτρα και τα παιδια του φτωχοτερου αγροτη μπορεσαν να περασουν την πυλη ενος ανωτατου εκπαιδευτικου ιδρυματος με κακοπληρωμενους πανεπιστημιακους και μηδενικες υποδομες! Ομως σε αυτα τα πανεπιστημια γινονται θαυματα! Ένα είναι σιγουρο , πως τα παιδια μας θα ειναι λιγοτερα μορφωμενα απο εμας καθως δεν θα εχουμε τη δυνατοτητα να καταβαλλουμε τα υπερογκα διδακτρα που "ερχονται".

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #479 στις: Φεβρουάριος 12, 2012, 03:25:09 μμ »
Εγώ πάντως θεωρώ, έχοντας σπουδάσει εδώ και εξωτερικό, ότι γενικά τα ελληνικά πανεπιστήμια είναι πολύ πιο άχρηστα από του εξωτερικού.
Μηδέν έρευνα και έργο! Με ιπτάμενους, τεμπέληδες καθηγητές και εξαφανισμένους αιώνιους φοιτητές.
Καλά θα κάνει η Διαμαντοπούλου να καταργήσει τα μισά από αυτά και να απολύσει όλο το άχρηστο προσωπικό!

Πλάκα έχεις.. τα εννοείς αυτά ή απλά τα λες για καλαμπούρι;

Φυσικά δεν υποστηρίζω ότι στα ελληνικά παν/μια είναι όλα ρόδινα (σε καμία περίπτωση..), αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν έχουν καμία σχέση με την αρνητική εικόνα που προσπάθησες (άκυρα, άκαιρα και χωρίς στοιχεία) να προβάλλεις. Μπορείς να γίνεις καλή.. σύμβουλος στο γραφείο της ΑΔ, θα σε προτιμήσει  :)
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:22:02 »

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #480 στις: Φεβρουάριος 12, 2012, 03:32:08 μμ »
Δεν ειναι θεμα ταλεντου, αλλα παιδειας και εκπαιδευσης! Τα αναλυτικα προγραμματα σπουδων των πανεπιστημιων μας ειναι σαφως ανωτερα απο αυτα του εξωτερικου. Δεν ειναι τυχαιο οτι τα μαθηματικα που διδασκονται μεχρι τη γ' λυκειου στα σχολεια μας, στο εξωτερικο και συγκεκριμένα στην αγγλία, που τυχαίνει να γνωρίζω, διδάσκονται στα πλαίσια των master! Σαφως το μεγαλο μας προβλημα ειναι η υποχρηματοδοτηση και συμφωνω απολυτα μαζι σου. Αλλα ειδικα στις κρισιμες εποχες που ζουμε,ας μην μιλαμε για τεμπεληδες καθηγητες και αχρηστα πανεπιστημια αλλά για κακοπληρωμενους καθηγητες που κανουν ερευνα με μηδενικα κονδυλια και τεραστιο  προσωπικο κοστος, που εχουν σπουδασει τουλαχιστον 10 χρονια και αμειβονται με 1300 ευρω (πρωτος μισθος λεκτορα). Και οσον αφορα τα "αχρηστα πανεπιστημια", πραγματικα ειμαστε πολύ τυχεροι που σπουδασαμε χωρις να πληρωνουμε διδακτρα και τα παιδια του φτωχοτερου αγροτη μπορεσαν να περασουν την πυλη ενος ανωτατου εκπαιδευτικου ιδρυματος με κακοπληρωμενους πανεπιστημιακους και μηδενικες υποδομες! Ομως σε αυτα τα πανεπιστημια γινονται θαυματα! Ένα είναι σιγουρο , πως τα παιδια μας θα ειναι λιγοτερα μορφωμενα απο εμας καθως δεν θα εχουμε τη δυνατοτητα να καταβαλλουμε τα υπερογκα διδακτρα που "ερχονται".


Στα περισσότερα που λες θα συμφωνήσω, όμως δεν θα συμφωνήσω στο ότι οι διδάσκοντες στα Ελληνικά πανεπιστήμια κάνουν έρευνα!!!
Δεν θα πω όλοι, γιατί δεν μου αρέσουν οι λογικές "τσουβαλοποίησης", αλλά πολλοί δεν έχουν ούτε μία δημοσίευση σε έκριτο περιοδικό την τελευταία 10ετία....και όχι δεν είναι δημοσιεύσεις σε περιοδικά τύπου "τα ηπειρωτικά χρονικά"....Επίσης, αν περάσουμε στις εκδόσεις βιβλίων.....κυρία που τώρα είναι επίκουρος καθηγήτρια, μετά το διδακτορικό της, έχει κάνει 3 παρουσιάσεις σε ελληνικά συνέδρια και έχει εκδόσει 4 ποιητικές συλλογές....και όμως έγινε επίκουρος....
Και αυτό είναι ένα μόνο παράδειγμα....Μπορώ να αναφέρω άπειρα άλλα..... Στην Αγγλία, όπου γνωρίζω πολύ καλά τι συμβαίνει, αν δεν έχεις τουλάχιστον 3 δημοσιεύσεις σε καλά περιοδικά δεν παίρνεις θέση λέκτορα....Για ανέβεις τις βαθμίδες θέλει ακόμα περισσότερες δημοσιεύσεις, θέλει βιβλία, θέλει έρευνα, θέλει συμμετοχές σε ευρωπαϊκά ή διεθνή προγράμματα.......

Και για να "εθυμήσουμε" με τα χάλια των διδασκόντων....πρόσφατα βρέθηκα σε εκπαιδευτικό συνέδριο στην Ελλάδα. Κάποιος ομότιμος καθηγητής (από τα πολύ μεγάλα "κεφάλια" στα παιδαγωγικά) έκανε μια ενδιαφέρουσα παρουσίαση. Του ζήτησα, λοιπόν, στο τέλος την παρουσίαση του. Η απάντηση του ήταν κατά λεξη "Κυρία μου, αυτό είναι πνευματική ιδιοκτησία. Τι θα γίνει αν το μοιράζω από εδώ και από εκεί! Αν θέλετε αγοράστε τα βιβλία μου και διαβάστε τα!".......

Αν δεν αλλάξει η νοοτροπία στα Ελληνικά πανεπιστήμια, τότε δεν πρόκειται να έχουμε σωστά πανεπιστήμια! Μπορεί να προσφέρουν "άπειρη" γνώση, αλλά δεν είναι ΜΟΝΟ αυτό ένα πανεπιστήμιο.....
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #481 στις: Φεβρουάριος 12, 2012, 03:32:57 μμ »
Δεν ειναι θεμα ταλεντου, αλλα παιδειας και εκπαιδευσης! Τα αναλυτικα προγραμματα σπουδων των πανεπιστημιων μας ειναι σαφως ανωτερα απο αυτα του εξωτερικου. Δεν ειναι τυχαιο οτι τα μαθηματικα που διδασκονται μεχρι τη γ' λυκειου στα σχολεια μας, στο εξωτερικο και συγκεκριμένα στην αγγλία, που τυχαίνει να γνωρίζω, διδάσκονται στα πλαίσια των master! Σαφως το μεγαλο μας προβλημα ειναι η υποχρηματοδοτηση και συμφωνω απολυτα μαζι σου. Αλλα ειδικα στις κρισιμες εποχες που ζουμε,ας μην μιλαμε για τεμπεληδες καθηγητες και αχρηστα πανεπιστημια αλλά για κακοπληρωμενους καθηγητες που κανουν ερευνα με μηδενικα κονδυλια και τεραστιο  προσωπικο κοστος, που εχουν σπουδασει τουλαχιστον 10 χρονια και αμειβονται με 1300 ευρω (πρωτος μισθος λεκτορα). Και οσον αφορα τα "αχρηστα πανεπιστημια", πραγματικα ειμαστε πολύ τυχεροι που σπουδασαμε χωρις να πληρωνουμε διδακτρα και τα παιδια του φτωχοτερου αγροτη μπορεσαν να περασουν την πυλη ενος ανωτατου εκπαιδευτικου ιδρυματος με κακοπληρωμενους πανεπιστημιακους και μηδενικες υποδομες! Ομως σε αυτα τα πανεπιστημια γινονται θαυματα! Ένα είναι σιγουρο , πως τα παιδια μας θα ειναι λιγοτερα μορφωμενα απο εμας καθως δεν θα εχουμε τη δυνατοτητα να καταβαλλουμε τα υπερογκα διδακτρα που "ερχονται".
Σωστά αυτά, αλλά υπάρχει και διαφθορά στα ελληνικά πανεπιστήμια. Την ίδια ώρα που γκρινιάζουν για υποχρηματοδότηση, υπάρχουν και κονδύλια για έρευνα που φαγώθηκαν και γιοί, θυγατέρες και σύζυγοι που βολεύτηκαν από το παράθυρο επειδή ο μπαμπάς ήταν πανεπιστημιακός. Όπως παντού στο ελληνικό δημόσιο η διαφθορά, η αδιαφάνεια και η ατιμωρησία είναι το μεγάλο πρόβλημα. Και μην ξεχνάμε ότι μόνοι στον κόσμο, οι έλληνες πανεπιστημιακοί αρνούνται να αξιολογηθούν.

Αποσυνδεδεμένος BELLISSIMA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 683
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #482 στις: Φεβρουάριος 12, 2012, 03:34:52 μμ »
Εγώ πάντως θεωρώ, έχοντας σπουδάσει εδώ και εξωτερικό, ότι γενικά τα ελληνικά πανεπιστήμια είναι πολύ πιο άχρηστα από του εξωτερικού.
Μηδέν έρευνα και έργο! Με ιπτάμενους, τεμπέληδες καθηγητές και εξαφανισμένους αιώνιους φοιτητές.
Καλά θα κάνει η Διαμαντοπούλου να καταργήσει τα μισά από αυτά και να απολύσει όλο το άχρηστο προσωπικό!

Πλάκα έχεις.. τα εννοείς αυτά ή απλά τα λες για καλαμπούρι;

Φυσικά δεν υποστηρίζω ότι στα ελληνικά παν/μια είναι όλα ρόδινα (σε καμία περίπτωση..), αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν έχουν καμία σχέση με την αρνητική εικόνα που προσπάθησες (άκυρα, άκαιρα και χωρίς στοιχεία) να προβάλλεις. Μπορείς να γίνεις καλή.. σύμβουλος στο γραφείο της ΑΔ, θα σε προτιμήσει  :)


Πες τα!! Τετοια ατομα χρειαζεται τωρα  η αννουλα μας!!

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #483 στις: Φεβρουάριος 12, 2012, 03:36:50 μμ »
Εγώ πάντως θεωρώ, έχοντας σπουδάσει εδώ και εξωτερικό, ότι γενικά τα ελληνικά πανεπιστήμια είναι πολύ πιο άχρηστα από του εξωτερικού.
Μηδέν έρευνα και έργο! Με ιπτάμενους, τεμπέληδες καθηγητές και εξαφανισμένους αιώνιους φοιτητές.
Καλά θα κάνει η Διαμαντοπούλου να καταργήσει τα μισά από αυτά και να απολύσει όλο το άχρηστο προσωπικό!

Πλάκα έχεις.. τα εννοείς αυτά ή απλά τα λες για καλαμπούρι;

Φυσικά δεν υποστηρίζω ότι στα ελληνικά παν/μια είναι όλα ρόδινα (σε καμία περίπτωση..), αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν έχουν καμία σχέση με την αρνητική εικόνα που προσπάθησες (άκυρα, άκαιρα και χωρίς στοιχεία) να προβάλλεις. Μπορείς να γίνεις καλή.. σύμβουλος στο γραφείο της ΑΔ, θα σε προτιμήσει  :)


Κοίτα και εγώ υποστηρίζω ότι υπάρχουν πάρα πολλά κακά στα Ελληνικά πανεπιστήμια. Και εγώ υποστηρίζω ότι υπάρχουν πάρα πολλοί "ιπτάμενοι" καθηγητές. Μάλιστα στα επαρχιακά πανεπιστήμια οι περισσότεροι καθηγητές δηλώνουν ως μόνιμη κατοικία το...κοντινότερο στο πανεπιστήμιο ξενοδοχείο!!! Άλλοι καθηγητές κάνουν καριέρα στο εξωτερικό και πηγαίνουν στο πανεπιστήμιο 3 μέρες το μήνα και διδάσκουν..... (και μπορώ να σου πω και ονόματα, αν θες)

Αλλά, όχι! σύμβουλος της Αννούλας δεν θα γινόμουν καθόλου καλή, γιατί και η Αννούλα εξυπηρετεί συμφέροντα! Ακόμα και να "διώξει" αυτούς που γνωρίζω εγώ, θα φέρει άλλους που θα κάνουν τα ίδια και τα ίδια!
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #484 στις: Φεβρουάριος 12, 2012, 03:41:04 μμ »
Και αυτό είναι ένα μόνο παράδειγμα....Μπορώ να αναφέρω άπειρα άλλα..... Στην Αγγλία, όπου γνωρίζω πολύ καλά τι συμβαίνει, αν δεν έχεις τουλάχιστον 3 δημοσιεύσεις σε καλά περιοδικά δεν παίρνεις θέση λέκτορα....Για ανέβεις τις βαθμίδες θέλει ακόμα περισσότερες δημοσιεύσεις, θέλει βιβλία, θέλει έρευνα, θέλει συμμετοχές σε ευρωπαϊκά ή διεθνή προγράμματα.......

Και για να "εθυμήσουμε" με τα χάλια των διδασκόντων....πρόσφατα βρέθηκα σε εκπαιδευτικό συνέδριο στην Ελλάδα. Κάποιος ομότιμος καθηγητής (από τα πολύ μεγάλα "κεφάλια" στα παιδαγωγικά) έκανε μια ενδιαφέρουσα παρουσίαση. Του ζήτησα, λοιπόν, στο τέλος την παρουσίαση του. Η απάντηση του ήταν κατά λεξη "Κυρία μου, αυτό είναι πνευματική ιδιοκτησία. Τι θα γίνει αν το μοιράζω από εδώ και από εκεί! Αν θέλετε αγοράστε τα βιβλία μου και διαβάστε τα!".......

Αν δεν αλλάξει η νοοτροπία στα Ελληνικά πανεπιστήμια, τότε δεν πρόκειται να έχουμε σωστά πανεπιστήμια! Μπορεί να προσφέρουν "άπειρη" γνώση, αλλά δεν είναι ΜΟΝΟ αυτό ένα πανεπιστήμιο.....

Για το 1ο (με το ελάχιστο όριο δημοσιεύσεων κλπ. που ισχύει και στις ΗΠΑ): δεν είναι πάντα θετικό αυτό. Ξέρεις πόσες άχρηστες δημοσιεύσεις βγαίνουν, απλά για να βγουν; Σίγουρα καλό είναι να υπάρχει κάποιας μορφής πίεση, αλλά στην πράξη έχει αποδειχτεί ότι οδηγεί τους περισσότερους σε.. αναδημοσιεύσεις και αναμασήματα.

Για το 2ο (με τον μεγαλοκαθηγητή που αρνήθηκε να σου δώσει την παρουσίασή του): έχουν πρόβλημα οι.. "παιδαγωγοί"; Γιατί πριν μερικές βδομάδες ένας λαμπρός (και ως δάσκαλος και ως επιστήμονας) καθηγητής μας, φυσικός, έδωσε μια διάλεξη, η οποία και μαγνητοσκοπήθηκε από έναν υ.δ. συνάδελφο (υπάρχει στο youtube ελεύθερα) και ανέβασαν (με την άδεια του καθηγητή) την παρουσίαση σε pdf. Είναι θέμα νοοτροπίας αυτά.. κάποιοι το έχουν δει μπίζνα και όχι επιστήμη. Τι να πεις..
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #485 στις: Φεβρουάριος 12, 2012, 03:50:41 μμ »
Και αυτό είναι ένα μόνο παράδειγμα....Μπορώ να αναφέρω άπειρα άλλα..... Στην Αγγλία, όπου γνωρίζω πολύ καλά τι συμβαίνει, αν δεν έχεις τουλάχιστον 3 δημοσιεύσεις σε καλά περιοδικά δεν παίρνεις θέση λέκτορα....Για ανέβεις τις βαθμίδες θέλει ακόμα περισσότερες δημοσιεύσεις, θέλει βιβλία, θέλει έρευνα, θέλει συμμετοχές σε ευρωπαϊκά ή διεθνή προγράμματα.......

Και για να "εθυμήσουμε" με τα χάλια των διδασκόντων....πρόσφατα βρέθηκα σε εκπαιδευτικό συνέδριο στην Ελλάδα. Κάποιος ομότιμος καθηγητής (από τα πολύ μεγάλα "κεφάλια" στα παιδαγωγικά) έκανε μια ενδιαφέρουσα παρουσίαση. Του ζήτησα, λοιπόν, στο τέλος την παρουσίαση του. Η απάντηση του ήταν κατά λεξη "Κυρία μου, αυτό είναι πνευματική ιδιοκτησία. Τι θα γίνει αν το μοιράζω από εδώ και από εκεί! Αν θέλετε αγοράστε τα βιβλία μου και διαβάστε τα!".......

Αν δεν αλλάξει η νοοτροπία στα Ελληνικά πανεπιστήμια, τότε δεν πρόκειται να έχουμε σωστά πανεπιστήμια! Μπορεί να προσφέρουν "άπειρη" γνώση, αλλά δεν είναι ΜΟΝΟ αυτό ένα πανεπιστήμιο.....

Για το 1ο (με το ελάχιστο όριο δημοσιεύσεων κλπ. που ισχύει και στις ΗΠΑ): δεν είναι πάντα θετικό αυτό. Ξέρεις πόσες άχρηστες δημοσιεύσεις βγαίνουν, απλά για να βγουν; Σίγουρα καλό είναι να υπάρχει κάποιας μορφής πίεση, αλλά στην πράξη έχει αποδειχτεί ότι οδηγεί τους περισσότερους σε.. αναδημοσιεύσεις και αναμασήματα.


Ναι, δεν είναι πάντα θετικό. Αλλά δεν μπορείς να παίρνεις θέση επίκουρου με 3 ποιητικές συλλογές και κάποιες παρουσιάσεις σε συνέδρια.......

Πού είναι η προαγωγή της επιστήμης; Είναι και αυτό ένας από τους ρόλους του πανεπιστημίου και των πανεπιστημιακών!

Διδασκαλία; Σε μια εβδομάδα όλα τα μαθήματα του 6μήνου (10 3ωρα) και καπάκι σε 2 μέρες εξεταστική! Α, πες μου τώρα εσύ τι έμεινε στους φοιτητές από αυτό το μάθημα!
Άλλο παράδειγμα, η διδασκαλία ήταν ο καθηγητής να εκφωνεί τις σημειώσεις του και οι φοιτητές από κάτω να γράφουν! Αυτό αποτέλεσε και την ύλη για τις εξετάσεις!
Παρομοίως, ο καθηγητής είχε το βιβλίο στην έδρα (γαιτί φυσικά το μάθημα γινόταν με τον καθηγητή στην έδρα και τους φποιτητές σε θρανία), οι φοιτητές τα δικά τπους βιβλία, και ο καθηγητης τους έλεγε από τη σελίδα τάδε υπογραμμίστε τις 3 πρώτες σειρές, από την επόμενη την πρωτη παράγραφο....
Εξετάσεις χωρίς βιβλία.....άπειρες φορές! Και χωρίς η βιβλιοθήκη να έχει τα αντίστοιχα βιβλία ή άλλα παρόμοια.....

Αν αυτό γινόταν σε πανεπιστήμιο της Αγγλίας (επαναλαμβάνω η εμπειρία μου είναι από εκεί) ο καθηγητής θα  είχε "φυγει" πάραυτα!!!!!!1
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος BELLISSIMA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 683
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #486 στις: Φεβρουάριος 12, 2012, 03:50:57 μμ »
Δεν ειναι θεμα ταλεντου, αλλα παιδειας και εκπαιδευσης! Τα αναλυτικα προγραμματα σπουδων των πανεπιστημιων μας ειναι σαφως ανωτερα απο αυτα του εξωτερικου. Δεν ειναι τυχαιο οτι τα μαθηματικα που διδασκονται μεχρι τη γ' λυκειου στα σχολεια μας, στο εξωτερικο και συγκεκριμένα στην αγγλία, που τυχαίνει να γνωρίζω, διδάσκονται στα πλαίσια των master! Σαφως το μεγαλο μας προβλημα ειναι η υποχρηματοδοτηση και συμφωνω απολυτα μαζι σου. Αλλα ειδικα στις κρισιμες εποχες που ζουμε,ας μην μιλαμε για τεμπεληδες καθηγητες και αχρηστα πανεπιστημια αλλά για κακοπληρωμενους καθηγητες που κανουν ερευνα με μηδενικα κονδυλια και τεραστιο  προσωπικο κοστος, που εχουν σπουδασει τουλαχιστον 10 χρονια και αμειβονται με 1300 ευρω (πρωτος μισθος λεκτορα). Και οσον αφορα τα "αχρηστα πανεπιστημια", πραγματικα ειμαστε πολύ τυχεροι που σπουδασαμε χωρις να πληρωνουμε διδακτρα και τα παιδια του φτωχοτερου αγροτη μπορεσαν να περασουν την πυλη ενος ανωτατου εκπαιδευτικου ιδρυματος με κακοπληρωμενους πανεπιστημιακους και μηδενικες υποδομες! Ομως σε αυτα τα πανεπιστημια γινονται θαυματα! Ένα είναι σιγουρο , πως τα παιδια μας θα ειναι λιγοτερα μορφωμενα απο εμας καθως δεν θα εχουμε τη δυνατοτητα να καταβαλλουμε τα υπερογκα διδακτρα που "ερχονται".
Σωστά αυτά, αλλά υπάρχει και διαφθορά στα ελληνικά πανεπιστήμια. Την ίδια ώρα που γκρινιάζουν για υποχρηματοδότηση, υπάρχουν και κονδύλια για έρευνα που φαγώθηκαν και γιοί, θυγατέρες και σύζυγοι που βολεύτηκαν από το παράθυρο επειδή ο μπαμπάς ήταν πανεπιστημιακός. Όπως παντού στο ελληνικό δημόσιο η διαφθορά, η αδιαφάνεια και η ατιμωρησία είναι το μεγάλο πρόβλημα. Και μην ξεχνάμε ότι μόνοι στον κόσμο, οι έλληνες πανεπιστημιακοί αρνούνται να αξιολογηθούν.


Μην κολλας και εσυ στο γνωστο παραμυθι με την οικογενειοκρατια στα πανεπιστημια! Σαφως και υπαρχει,αλλά αυτο ειναι το 1%! στον κυκλο μου, οι περισσοτεροι πανεπιστημιακοι που γνωριζω ειναι νεα παιδια απο αγροτικές και μικροαστικες οικογενειες που εβαλαν τα δυνατα τους για να ξεφυγουν!! Εμεις, ως εκπαιδευτικοι β/θμιας ,τη δεχομαστε την αξιολογηση; Για ποια αξιολογηση να μιλησουμε. μετα απο το ξεσκονισμα των Πανελληνιων, τη διαδικασια των εξεταστικων στα πανεπιστημια και το Γολγοθα του ΑΣΕΠ;;Αυτα δεν ηταν αξιολογηση;; Τι αλλο πια;;Στο εξωτερικο υπαρχουν καθηγητες χωρις διδακτορικο, μονο με  μαστερ σε πανεπιστημιακια του καθε κουτσοχωρίου που σε παιρνανε στο μαθημα αν τους φερεις εναν τενεκε λαδι απο την Ελλαδα!  Και στα high πανεπιστημια του εξωτερικου, οι καθηγητες ειναι μονιμοι και οταν ζητησουν εξελιξη, η διαδικασια  ειναι κλειστη και δεν φοβασαι μηπως χασεις τη θεση σου. Εδω, αν εισαι λεκτορας και ζητησεις εξελιξη ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΘΕΣΗ , η διαδικασια ειναι ανοιχτη, δινεται η δυνατοτητα και σε αλλους να κανουν αιτηση  και υπαρχει περιπτωση να απολυθεις. Θες και αλλα, αυτα δεν ειναι αξιολογηση;

Αποσυνδεδεμένος BELLISSIMA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 683
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #487 στις: Φεβρουάριος 12, 2012, 04:00:18 μμ »
Και αυτό είναι ένα μόνο παράδειγμα....Μπορώ να αναφέρω άπειρα άλλα..... Στην Αγγλία, όπου γνωρίζω πολύ καλά τι συμβαίνει, αν δεν έχεις τουλάχιστον 3 δημοσιεύσεις σε καλά περιοδικά δεν παίρνεις θέση λέκτορα....Για ανέβεις τις βαθμίδες θέλει ακόμα περισσότερες δημοσιεύσεις, θέλει βιβλία, θέλει έρευνα, θέλει συμμετοχές σε ευρωπαϊκά ή διεθνή προγράμματα.......

Και για να "εθυμήσουμε" με τα χάλια των διδασκόντων....πρόσφατα βρέθηκα σε εκπαιδευτικό συνέδριο στην Ελλάδα. Κάποιος ομότιμος καθηγητής (από τα πολύ μεγάλα "κεφάλια" στα παιδαγωγικά) έκανε μια ενδιαφέρουσα παρουσίαση. Του ζήτησα, λοιπόν, στο τέλος την παρουσίαση του. Η απάντηση του ήταν κατά λεξη "Κυρία μου, αυτό είναι πνευματική ιδιοκτησία. Τι θα γίνει αν το μοιράζω από εδώ και από εκεί! Αν θέλετε αγοράστε τα βιβλία μου και διαβάστε τα!".......

Αν δεν αλλάξει η νοοτροπία στα Ελληνικά πανεπιστήμια, τότε δεν πρόκειται να έχουμε σωστά πανεπιστήμια! Μπορεί να προσφέρουν "άπειρη" γνώση, αλλά δεν είναι ΜΟΝΟ αυτό ένα πανεπιστήμιο.....

Για το 1ο (με το ελάχιστο όριο δημοσιεύσεων κλπ. που ισχύει και στις ΗΠΑ): δεν είναι πάντα θετικό αυτό. Ξέρεις πόσες άχρηστες δημοσιεύσεις βγαίνουν, απλά για να βγουν; Σίγουρα καλό είναι να υπάρχει κάποιας μορφής πίεση, αλλά στην πράξη έχει αποδειχτεί ότι οδηγεί τους περισσότερους σε.. αναδημοσιεύσεις και αναμασήματα.

Για το 2ο (με τον μεγαλοκαθηγητή που αρνήθηκε να σου δώσει την παρουσίασή του): έχουν πρόβλημα οι.. "παιδαγωγοί"; Γιατί πριν μερικές βδομάδες ένας λαμπρός (και ως δάσκαλος και ως επιστήμονας) καθηγητής μας, φυσικός, έδωσε μια διάλεξη, η οποία και μαγνητοσκοπήθηκε από έναν υ.δ. συνάδελφο (υπάρχει στο youtube ελεύθερα) και ανέβασαν (με την άδεια του καθηγητή) την παρουσίαση σε pdf. Είναι θέμα νοοτροπίας αυτά.. κάποιοι το έχουν δει μπίζνα και όχι επιστήμη. Τι να πεις..

Θα συμφωνησω οτι οι "παιδαγωγοι" και οι θεωρητικοι ειναι οι πιο κολλημενοι στο χωρο των ακαδημαικων. Οι "θετικοι" δεν εχουν καμια σχεση με ελιτιστικες νοοτροπιες

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #488 στις: Φεβρουάριος 12, 2012, 04:59:32 μμ »
Ελληνικά πανεπιστήμια???

Υπάρχουν και πανεπιστήμια στην Ελλάδα?

Απο οσο γνωρίζω ειναι οικογενειακές επιχειρήσεις. Που ο μπαμπας καθηγητής στέλνει την κόρη-τούβλο στη Βουλγαρια, την φέρνει στην Ελλάδα μεταγραφη  , της δινει πτυχίο απο ελληνικο ανεπιστημιο, στη συνέχεια παιρνει phd από τον κουμπάρο καθηγητή, δουλεύει βοηθός στον ξαδελφο του μαμπα καθηγητή και μόλις συγκληθεί όλη η κουμπαριά καθηγητων αυτόματα η κόρη τουβλο βαπτιζεται μελος ΔΕΠ.

Η ιδια με τη σειρα της μενει στην Αθήνα και πεταγεται μιαφορα το μηνα στη Θεσσαλονικη για να κανει ¨μαθημα¨.

Εκτος απο μαυρους και κυπριους, εχετε δει πολλους Γερμανους, αγγλους , γαλλους να φοιτουν στα ελληνικα πανεπιστημια?

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)
« Απάντηση #489 στις: Φεβρουάριος 12, 2012, 05:17:27 μμ »
Ελληνικά πανεπιστήμια???

Υπάρχουν και πανεπιστήμια στην Ελλάδα?

Απο οσο γνωρίζω ειναι οικογενειακές επιχειρήσεις. Που ο μπαμπας καθηγητής στέλνει την κόρη-τούβλο στη Βουλγαρια, την φέρνει στην Ελλάδα μεταγραφη  , της δινει πτυχίο απο ελληνικο ανεπιστημιο, στη συνέχεια παιρνει phd από τον κουμπάρο καθηγητή, δουλεύει βοηθός στον ξαδελφο του μαμπα καθηγητή και μόλις συγκληθεί όλη η κουμπαριά καθηγητων αυτόματα η κόρη τουβλο βαπτιζεται μελος ΔΕΠ.

Η ιδια με τη σειρα της μενει στην Αθήνα και πεταγεται μιαφορα το μηνα στη Θεσσαλονικη για να κανει ¨μαθημα¨.

Εκτος απο μαυρους και κυπριους, εχετε δει πολλους Γερμανους, αγγλους , γαλλους να φοιτουν στα ελληνικα πανεπιστημια?


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Έχει Παλαιστίνιους, Σύριους και κάτι Λιβανέζους! ;D

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159833
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 572
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 572
Σύνολο: 576

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.108 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.