*

Αποστολέας Θέμα: Επάρκεια χωρίς Proficiency;  (Αναγνώστηκε 51748 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος surviving innovation

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 129
    • Προφίλ
Απ: Επαρκεια χωρις proficiency?
« Απάντηση #56 στις: Μάιος 28, 2011, 12:36:09 πμ »
Ας επιχειρήσω όμως και μια σύνθεση των απόψεων που έχουμε καταθέσει όλοι μέχρι τώρα (εκτός από της Alice6, της Έρσης και της Semeli που αναλώθηκαν σε εξυπνακισμό):

Αν συμφωνούμε πως το επίπεδο των ξενόγλωσσων σχολών δεν είναι το επιθυμητό, και αν δεχθούμε την άποψη της bitch πως 'για να διδάξεις κάτι ΣΩΣΤΑ πρέπει να το κατέχεις σε όσο το δυνατό μεγαλύτερο βάθος και εύρος, [ε]κτός και αν το ζητούμενό σου δεν είναι το ΣΩΣΤΑ αλλά το ΟΠΩΣ ΝΑ ΝΑΙ', και με δεδομένο πως οι θέσεις εργασίας είναι λιγότερες από τους αποφοίτους, μήπως θα αποτελούσε λύση να καταργηθούν τα επαγγελματικά δικαιώματα και των επαρκειούχων και όσων πτυχιούχων αποφοίτησαν με ένα σκέτο 'καλώς';
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 28, 2011, 01:04:22 πμ από surviving innovation »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Επαρκεια χωρις proficiency?
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:38:17 »

Αποσυνδεδεμένος stargate

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 503
    • Προφίλ
Απ: Επαρκεια χωρις proficiency?
« Απάντηση #57 στις: Μάιος 28, 2011, 01:03:29 πμ »
ΕΥΡΗΚΑ  :)

Αποσυνδεδεμένος Alex100

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επαρκεια χωρις proficiency?
« Απάντηση #58 στις: Μάιος 28, 2011, 01:13:00 πμ »
Επιστημονική φαντασία δίδασκαν κάποτε στο Αγγλικό του ΑΠΘ. Σαφώς τους έκανε πιο ενδιαφέροντες ανθρώπους, αμφιβάλλω πάντως ότι τους έκανε καλύτερους εκπαιδευτικούς.

Και σε μάς στην Αθήνα έκανε για 2 ή 3 χρονιές αντίστοιχο μάθημα ο Σουλτς. Επιλογής βέβαια, εγώ το παρακολούθησα το 2005. Μαζευόμασταν σε μια αίθουσα, βλέπαμε κάποιες ταινίες ορόσημα ομολογουμένως στον χώρο της ΕΦ χωρίς υπότιτλους συν το πρώτο μάθημα που έκανε κάποιες εισαγωγικές θεωρίες, και αυτό ήταν. Πιο ενδιαφέροντα άνθρωπο δεν ξέρω κατά πόσο με έκανε αλλά σίγουρα με έκανε πιο σινεφίλ  ;D :P Για καλύτερο εκπαιδευτικό δεν το συζητάμε, είναι και τελείως άσχετο το ένα με το άλλο άλλωστε. Πάντως αν και θεωρούνταν ευκολάκι σαν μάθημα δεν το παρακολουθούσαν και πάρα πολλοί. Δεν υπήρχε και λόγος, το μόνο που είχες να κάνεις ήταν να διαβάσεις οποιοδήποτε review για την κάθε ταινία, έγραφες οτιδήποτε ήθελες και στην χειρότερη το πέρναγες με ένα 5. Σε κάθε μάθημα να είμασταν 20 άτομα; Από 50-60 που το έδωσαν τελικά, αυτοί δηλαδή που θέλαμε να δούμε τις ταινίες. + ότι μας άφηνε και μια ώρα νωρίτερα... ;)

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Επαρκεια χωρις proficiency?
« Απάντηση #59 στις: Μάιος 28, 2011, 09:37:02 πμ »
Επειδή μου αρέσει να τηρούνται οι αναλογίες και επειδή 27 Μαϊου σχολιάστηκε δικό μου ποστ που είχε αναρτηθεί 16 Φεβρουαρίου, θα απαντήσω και γω με τη σειρά μου 7 Σεπτεμβρίου! Καλό Καλοκαίρι σας εύχομαι!  :) :)  (Στο μεταξύ πάω τη δεκαπεντάχρονη κόρη μου να κάνει μάθημα γιατί έχει αναλάβει να διδάσκει μαθηματικά σε ένα φίλο μας που είναι στην Α γυμνασίου και δίνει τη Δευτέρα το μάθημα).
α, και όσο θα περιμένω, θα διαβάσω και καμιά short story  του Yates ( Richard Yates) - το ότι δεν τον ξέρετε δε σημαίνει ότι δεν υπάρχει ή ότι εγώ δεν ξέρω ορθογραφία ;)
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Επαρκεια χωρις proficiency?
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:38:17 »

Αποσυνδεδεμένος surviving innovation

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 129
    • Προφίλ
Απ: Επαρκεια χωρις proficiency?
« Απάντηση #60 στις: Μάιος 28, 2011, 10:26:07 πμ »
Ασφαλώς και γνωρίζω τον Yates. Γι' αυτό και πιθανολόγησα ότι τον θεωρείτε πιο κατάλληλο για μαθητές σε σχέση με τον Yeats, ο οποίος πάντως διδάσκεται εκτενέστερα. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί θεωρείτε το πτυχίο Αγγλικής ως αναγκαία ή ικανή προϋπόθεση για να μπορεί να ασχοληθεί κανείς με τα σύντομα αφηγήματα. Αν κάποιος ήθελε να ασχοληθούν οι μαθητές του με ένα κείμενο του Μπρεχτ, θα χρειαζόταν πτυχίο Γερμανικής φιλολογίας;

Δεν έχετε άδικο που προτιμάτε να χαρείτε το καλοκαίρι σας αντί να απαντήσετε, και σας εύχομαι καλές διακοπές. Επειδή όμως εγώ τώρα έχω ελεύθερο χρόνο, θα μου επιτρέψετε να παραθέσω τις δικές μου θέσεις, ενόσω θα λείπετε, για να μη μένουν αναπάντητα επί μακρόν τα ερωτήματα που διατύπωσα παραπάνω:

1. Κάθε σύγχρονός σας απόφοιτος  του ΤΑΓΦ / ΕΚΠΑ θα έχει διδαθχεί Διδακτική / Εφαρμοσμένη γλωσσολογία επί δύο εξάμηνα. Επειδή το μάθημα ήταν τρίωρο, αντιστοιχεί κάτα μέγιστο σε 78 ακαδημαϊκές ώρες. Σε κάποιες περιπτώσεις, στις ώρες διδασκαλίας προστίθεται και μια υποτυπώδης 'πρακτική' χωρίς επίβλεψη ή αξιολόγηση ή μια προαιρετική εργασία 3.000 λέξεων. Πρέπει όμως να αφαιρεθούν οι απουσίες των φοιτητών και των καθηγητριών, αλλά και οι ώρες που χάνονται λόγω φοιτητικών κινητοποιήσεων, εορτών κλπ.  Λυπάμαι, αλλά αυτού του είδους η φοίτηση δεν εντυπωσιάζει ως εχέγγυο παιδαγωγικής κατάρτισης.

2. Η εξεταστέα (προς αποστήθιση) ύλη δεν υπερέβαινε τα 6-7 ανάτυπα άρθρων ή φωτοτυπημένα κεφάλαια βιβλίων σε καθένα από τα δύο μαθήματα. Ας εκτιμήσουμε ότι ανερχόταν σε περίπου 120 σελίδες ανά μάθημα, χωρίς τους βιβλιογραφικούς πίνακες. Για τα SOS ομολογώ πως δε γνωρίζω, αλλά αμφιβάλλω πως υπερέβαιναν τις 20 σελίδες. Συγκριτικά, αν η δεκαπεντράχρονη κόρη σας (να σας ζήσει!) παρακολουθήσει 'Εμβάθυνση στα Μαθηματικά' στο Νέο Λύκειο, η ύλη της θα είναι περισσότερη. Για την ποιότητα και χρησιμότητα των σημειώσεων επιφυλάσσομαι.

3. Αν και το αναστοχαστικό μοντέλο παιδαγωγικής εξέλιξης αναπτύχθηκε στις αρχές της δεκαετίας του 1980, η παιδαγωγική φιλοσοφία των ΤΑΓΦ εξακολουθεί να είναι αυτή της Εφαρμοσμένης Θεωρίας. Γι' αυτό εξ αλλου και οι περισσότεροι απόφοιτοι μένουν στάσιμοι παιδαγωγικά μετά την αποφοίτησή τους εκτός αν τύχει να ξαναβρεθούν σε οργανωμένες δομές κατάρτισης. Και αυτό δεν το λέω μόνο εγώ, αποτελεί κοινή διαπίστωση στην έρευνα.

Αποτέλεσμα αυτής της πλημμελούς κατάρτισης είναι οι παιδαγωγικοί αναχρονισμοί που αλιεύει κανείς στα γραφόμενά σας. Γράψατε για παράδειγμα πως 'θα μιλήσ[ετε] στα παιδιά για τους Κέλτες', για τους οποίους -ειρήθσω εν παρόδω- αμφιβάλλω αν έχετε διδαχθεί η ίδια στο ΤΑΓΦ. Το ξέρετε, άραγε, πως η σύγχρονη παιδαγωγική δεν στηρίζεται στις εισηγήσεις του καθηγητή και πως ο ρόλος σας δεν είναι να αναπαράγετε τις γνώσεις που αποκτήσατε; Τέλος πάντων, δε θα επιχειρήσω να σας διδάξω σε 500 λέξεις όσα δε μάθατε σε τέσσερα έτη σπουδών. Θα σταθώ μόνο στον ισχυρισμό σας πως "θα μπορέσω να τους μιλήσω ... για το πώς λειτουργεί ο εγκέφαλος για να κατανοήσει [κατανοήσουν;] πώς "μαθαίνουμε" [γιατί εισαγωγικά;] καλύτερα μια ξένη γλώσσα" και πως με τον τρόπο αυτό επικουρείται η μάθηση. Και στο σημείο αυτό, διατηρώντας πάντα την επιφύλαξη μου για το εγχειρίδιο ψυχογλωσσολογίας που σας χορηγήθηκε, θα σας επιστρέψω την απορία:

ΜΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ ΤΩΡΑ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΙ - ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ - ΑΝΘΡΩΠΟΙ; 
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 28, 2011, 11:40:50 πμ από surviving innovation »

Αποσυνδεδεμένος catwoman

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2599
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Επαρκεια χωρις proficiency?
« Απάντηση #61 στις: Μάιος 28, 2011, 10:31:00 πμ »
παιδια επειδη βαριεμαι να  :-[ το ψαξω στις προηγουμενες σελιδες...μπορεις να παρεις επαρκεια με proficiency να βγαλεις αδεια εργασιεας και να κανεις μαθηματα νομιμα?Μια γνωστη αναρωτιεται για την 20χρονη κορουλα της...

Αποσυνδεδεμένος surviving innovation

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 129
    • Προφίλ
Απ: Επαρκεια χωρις proficiency?
« Απάντηση #62 στις: Μάιος 28, 2011, 10:32:36 πμ »
Ναι.

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1689
    • Προφίλ
Απ: Επαρκεια χωρις proficiency?
« Απάντηση #63 στις: Μάιος 29, 2011, 10:04:28 πμ »
Μεχρι στιγμης ναι, αρκει ενα πτυχίο επιπέδου C2 για την επάρκεια. Μόλις ψηφιστεί ο νεος νομος όμως θα χρει'αζεται συγχρόνως  να είναι κανείς κατοχος πτυχιου παιδαγωγικης μορφης φια να μπορεί μαζί με το C2 να πάρει επάρκεια

Αποσυνδεδεμένος catwoman

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2599
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Επαρκεια χωρις proficiency?
« Απάντηση #64 στις: Μάιος 29, 2011, 11:53:59 πμ »
καλο για μας  ;)

Αποσυνδεδεμένος stargate

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 503
    • Προφίλ
Απ: Επαρκεια χωρις proficiency?
« Απάντηση #65 στις: Μάιος 31, 2011, 08:59:38 μμ »
Αποτέλεσμα αυτής της πλημμελούς κατάρτισης είναι οι παιδαγωγικοί αναχρονισμοί που αλιεύει κανείς στα γραφόμενά σας. Γράψατε για παράδειγμα πως 'θα μιλήσ[ετε] στα παιδιά για τους Κέλτες', για τους οποίους -ειρήθσω εν παρόδω- αμφιβάλλω αν έχετε διδαχθεί η ίδια στο ΤΑΓΦ. Το ξέρετε, άραγε, πως η σύγχρονη παιδαγωγική δεν στηρίζεται στις εισηγήσεις του καθηγητή και πως ο ρόλος σας δεν είναι να αναπαράγετε τις γνώσεις που αποκτήσατε; Τέλος πάντων, δε θα επιχειρήσω να σας διδάξω σε 500 λέξεις όσα δε μάθατε σε τέσσερα έτη σπουδών.

Και όλα αυτά τα κάνει το πιστοποιητικό του proficiency; Μαγικά πράγματα.  ;)
Δηλαδή κάποιος που έχει το  ECDL Advanced να τον κάνουμε καθηγητή πληροφορικής; Μόνο εμείς συνδέουμε την εκπαίδευση με άσχετα πιστοποιητικά  γι' αυτό και πάμε από το κακό στο χειρότερο. Τουλάχιστον σε ένα πανεπιστήμιο κάποιος έχει την δυνατότητα να μάθει 1-2 πράγματα πάνω στο γνωστικό του αντικείμενο αλλά και στην εκπαίδευση. Να ανταλλάξει απόψεις και γνώσεις με άλλους ανθρώπους.  Αλλά κυρίως στα πανεπιστήμια που έχουν χιλιάδες προβλήματα και αρνητικά υπάρχουν δυνατότητες βελτίωσης και αλλαγών. Το ερώτημα είναι τι κάνουμε γι' αυτές. 
Τελικά μήπως κάποιοι (δεν αναφέρομαι προσωπικά στν surviving innovation ) βαριούνται να σπουδάσουν και το έχουν μετατρέψει σε φιλοσοφία;Μήπως μας αρέσεις η λογική του fast food και στην γνώση και στην εκπαίδευση;  Και αν κάποιος βαριέται τα 4 έτη σπουδών στο αντικείμενο που τόσο πολύ τον ενδιαφέρει να ασχοληθεί μελλοντικά, δεν θα βαριέται να το διδάξει για το υπόλοιπο της ζωής του; Δηλαδή τόσο προβληματικούς ανθρώπους βγάζουν τα πανεπιστήμια; Να τα καταργήσουμε!!! ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 31, 2011, 11:48:49 μμ από stargate »

Αποσυνδεδεμένος semeli ΠΕ02

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 465
    • Προφίλ
Απ: Επαρκεια χωρις proficiency?
« Απάντηση #66 στις: Ιούνιος 01, 2011, 10:30:42 μμ »
Συμφωνώ !! Αλλά μην ξεχνάς ότι, δυστυχώς, στην χώρα μας, είσαι ό.τι δηλώσεις... ;)

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Επαρκεια χωρις proficiency?
« Απάντηση #67 στις: Ιούνιος 01, 2011, 11:05:44 μμ »
καμιά φορά πάλι, βρίζεις το σύστημα επειδή δεν είσαι μέρος του....
πχ, έλα μωρέ οι πανεπιστημιακοί είναι ζώα, βλαμμένοι, τιποτένιοι, ηλίθιοι, παρωχημένοι, ανίδεοι κτλ κτλ κτλ ...Αν ήμουν όμως εγώ στη θέση τους θα τα χα κάνει τα ελληνικά παν/μια τουλάχιστον Χάρβαρντ ....αλλά δε μου δώσανε έδρα ρε γμτ οπότε και γω θα τους κακολογώ στον αιώνα τον άπαντα.... Γιατί φυσικά ΕΓΩ είμαι αυθεντία, ξέρω τα πάντα, έχω διαβάσει την βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας (πριν καεί) και φυσικά κατέχω την απόλυτη Γνώση!!
(σημ. της γράφουσας - οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα και πράγματα είναι - εννοείται -τυχαία  :)  απλά μου ρθε κι αυτό το σενάριο στο μυαλό βρε παιδιά... ;)  )

Α, επίσης έχω να δηλώσω ότι επειδή  μικρή ασχολούμουν με Αστροφυσική η NASA όφειλε να με είχε προσλάβει ως Γενική Δ/ντρια του προγράμματος Milky Way IV γιατί διαθέτω όλα τα προσόντα συν του ότι γνωρίζω και παιδαγωγικά! (ειδικά δε, αυτό το  τελευταίο προσόν με κάνει να ξεχωρίζω από τις μάζες των απλών -πλην τίμιων - πτυχιούχων των αντίστοιχων σχολών αστροφυσικής. Γιατί όπως σωστά αναρωτήθηκε και ο φίλος μας surviving innovation "τι παραπάνω έχουν οι πτυχιούχοι ΤΑΓΦ από τον πτυχιούχο Παιδαγωγικού; ")

( ωστόσο υπενθυμίζω ότι για σοβαρές απαντήσεις έχει τεθεί συγκεκριμένη ημερομηνία....ως τότε εγώ θα κάνω διακοπέεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεες)
παρ΄επιπτόντως ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΩΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος Alex100

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επαρκεια χωρις proficiency?
« Απάντηση #68 στις: Ιούνιος 03, 2011, 07:58:42 μμ »
Και όλα αυτά τα κάνει το πιστοποιητικό του proficiency; Μαγικά πράγματα.  ;)

Όχι. Το πιστοποιητικό του proficiency δεν τα κάνει όλα αυτά και ξέρεις ποιο είναι το ωραίο; Ότι κανείς δεν είπε κάτι τέτοιο. Γενικότερα πάντως δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ορισμένοι ξεκινήσατε και επιμένετε με το ζόρι να απαντάτε με κριτήριο όχι τι έχουν πει οι συνομιλητές σας, αλλά τι θα θέλατε να είχαν πει.

Παράθεση
Τελικά μήπως κάποιοι (δεν αναφέρομαι προσωπικά στν surviving innovation ) βαριούνται να σπουδάσουν και το έχουν μετατρέψει σε φιλοσοφία;

Αυτό δεν είναι ερώτημα, είναι γεγονός. Πολλοί, αν και έχουν περάσει σε μια πανεπιστημιακή σχολή, βαριούνται να σπουδάσουν. Και επειδή τους το επιτρέπει το σύστημα, καταφέρνουν τελικά να πάρουν πτυχίο έστω και με χαμηλό βαθμό χωρίς καν να έχουν παρακολουθήσει τα περισσότερα μαθήματα, αντιγράφοντας, με σημειώσεις άλλων, γλύφοντας καθηγητές κτλ κτλ κτλ... πράγμα δηλαδή που γνωρίζουμε όλοι όσοι έχουμε περάσει από κάποιο ελληνικό ΑΕΙ (βασικά και απ' έξω απλώς να έχει περάσει κάποιος, το ξέρει). Προσωπικά αισθάνομαι την ανάγκη να σ' ευχαριστήσω που το θύμισες, έστω και με την μορφή ρητορικής ερώτησης, και αυτό διότι η παραπάνω κατάσταση έχει λάβει την μορφή ανεξέλεγκτου βόθρου τα τελευταία χρόνια.

πχ, έλα μωρέ οι πανεπιστημιακοί είναι ζώα, βλαμμένοι, τιποτένιοι, ηλίθιοι, παρωχημένοι, ανίδεοι κτλ κτλ κτλ ...Αν ήμουν όμως εγώ στη θέση τους θα τα χα κάνει τα ελληνικά παν/μια τουλάχιστον Χάρβαρντ ....

Όχι. Οι πανεπιστημιακοί (γενικώς και αορίστως) δεν είναι ζώα, βλαμμένοι, τιποτένιοι, ηλίθιοι, παρωχημένοι, ανίδεοι κτλ κτλ κτλ. Ωστόσο ανάμεσά τους υπάρχουν και τέτοιοι, πράγμα που προφανώς είναι πρόβλημα, και όταν αυτοί οι τέτοιοι φτάνουν να κατέχουν και θέσεις ευθύνης, τότε είναι διπλά πρόβλημα.

Παράθεση
Γιατί όπως σωστά αναρωτήθηκε και ο φίλος μας surviving innovation "τι παραπάνω έχουν οι πτυχιούχοι ΤΑΓΦ από τον πτυχιούχο Παιδαγωγικού; ")

Πάντως γνώσεις απαραίτητες για εκπαίδευση και διδασκαλία δεν έχουν διότι πολύ απλά δεν περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα σπουδών παρά μόνο επιδερμικά. Και αυτό το λέω εγώ, σαν πτυχιούχος του ΤΑΓΦ.

Παράθεση
( ωστόσο υπενθυμίζω ότι για σοβαρές απαντήσεις έχει τεθεί συγκεκριμένη ημερομηνία....ως τότε εγώ θα κάνω διακοπέεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεες)
παρ΄επιπτόντως ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΩΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Μπορείς να απαντήσεις οποτεδήποτε το κρίνεις εσύ σκόπιμο, είναι στην διακριτική σου ευχέρεια. Και αν σε κάνει να νιώθεις τόσο πολύ πιο όμορφα να βγάζεις και δελτίο τύπου για να το ανακοινώσεις, ακόμα καλύτερα! Good for you.

Καλό καλοκαίρι λοιπόν και καλές διακοπές!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 03, 2011, 11:55:51 μμ από Alex100 »

Αποσυνδεδεμένος Danae J. Lynch

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 26
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επαρκεια χωρις proficiency?
« Απάντηση #69 στις: Δεκέμβριος 02, 2011, 07:40:15 μμ »
Καλησπερα. Εχετε δικιο.  Το οτι εχουμε μαθηματα μεταφρασης στη σχολη δεν μας κανει επαγγελματιες μεταφραστες.
Και δεν τιθεται συγκριση με καποιον αποφοιτο του Ιονιου Πανεπιστημιου. Οσον αφορα την επαρκεια, παιδια , οντως υπαρχουν κακοι καθηγητες αλλα γιατι μονο αγγλικων? και τι σημαινει αυτο? οτι ο επαρκειουχος ειναι καλυτερος? το ιδιο ισχυει και για τους  δικηγορους, τους γιατρους και ολους τους κλαδους. Αλλα τα αγγλικα και οι ξενες γλωσες ειναι η ευκολη λυση για πολλους. Τελειωσα αστροφυσικη ρε παιδια και επειδη δεν εχω δουλεια , ας διδαξω αγγλικα αφου εχω το PROFICIENCY. ;) ;) ;)  Αλλιως με το ιδιο σκεπτικο ο καθεις απο μας θα μπορουσε να κανει τα παντα..... πραγμα αδυνατο.....και γω ισως να γινομουνα καλη πλαστικη χειρουργος  μιας και  μου αρεσει, ισως και καλυτερη απο τους υπαρχοντες...κριμα που δεν υπαρχει και proficiency  στη πλαστικη χειρουργικη, νομικη, οδοντατρικη, μαθηματικα, χημεια κτλ  βρε παιδια!!!!!   

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159503
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 322
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 268
Σύνολο: 279

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.