*

Αποστολέας Θέμα: Απουσία ως μέσο τιμωρίας;  (Αναγνώστηκε 60766 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος planety

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 868
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απουσία ως μέσο τιμωρίας;
« Απάντηση #56 στις: Μαΐου 07, 2011, 09:29:44 pm »
εχετε πολυ δικιο... στο ιδιωτικο που ημουν ηταν ολα τα παιδια σουζα στον διευθυντη και μολις ακουγαν οτι αν δεν κατσεις φρονιμα θα πας στο γραφειο, αλλαζανε χρωμα!!!  :D οποτε ειχα συνηθισει σε τετοιο κλιμα και δεν ειχα βγαλει σχεδον ποτε παιδι εξω... ομως εδω και λιγους μηνες που ειμαι σε δημοσιο γυμνασιο τα εχω δει ολα... ο διευθυντης ειναι αστα να πανε... αφου τα παιδια τον δουλευουν κανονικα! τους λες οτι θα βαλεις απουσια, οτι θα πανε στο διευθυντη και δεν ιδρωνει το αυτι τους, μονο οι απουσιες ως απουσιες τους τσουζουν, ειδικα αυτους που σε λιγο κοβονται, κατά τα αλλα... γι αυτο βεβαια κι αυτος δεν εχει τολμησει ποτε να πει κατι για τις απουσιες που βαζουμε, αφου δεν μπορει να τα μαζεψει ο ιδιος! προχθες του εστειλα ενα διαμαντι να του πει οτι τον πεταξα εξω και ξερετε τι του εκανε;; τον εβαλε να κατσει με τους υπολοιπους απο μια αλλη ταξη που ειχε κενο.... δηλαδη να χαζολογαει και να παιζει!!!! >:( >:( μια χαρα την περασε αυτος, αλλα τουλαχιστον περασα κι εγω μια χαρα γιατι δεν τον ειχα στην ταξη μου... σκεφτειτε ομως τωρα αντιδραση διευθυντη... εντελως ευθυνοφοβος!
Σ' όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε! Χρόνια τώρα...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απουσία ως μέσο τιμωρίας;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:44:15 »

Αποσυνδεδεμένος Άργος

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
    • Προφίλ
Απ: Απουσία ως μέσο τιμωρίας;
« Απάντηση #57 στις: Ιουλίου 31, 2018, 09:53:26 am »
Δυστυχώς, οι διευθυντές βγαίνουν κυρίως μέσα από τυπικά προσόντα τα οποία δεν εγγυώνται σε καμία περίπτωση την καταλληλότητά τους για οτιδήποτε. Θεωρώ πως στο λίγο που περάσαμε όπου ο σύλλογος επέλεγε τον διευθυντή, είχαμε ικανότερους διευθυντές στα σχολεία.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2639
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απουσία ως μέσο τιμωρίας;
« Απάντηση #58 στις: Αυγούστου 01, 2018, 07:02:23 pm »
Δυστυχώς, οι διευθυντές βγαίνουν κυρίως μέσα από τυπικά προσόντα τα οποία δεν εγγυώνται σε καμία περίπτωση την καταλληλότητά τους για οτιδήποτε. Θεωρώ πως στο λίγο που περάσαμε όπου ο σύλλογος επέλεγε τον διευθυντή, είχαμε ικανότερους διευθυντές στα σχολεία.

 ;) ;) ;)

Αποσυνδεδεμένος aghathi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1611
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εκπαίδευση=παιδιά
    • Προφίλ
Απ: Απουσία ως μέσο τιμωρίας;
« Απάντηση #59 στις: Αυγούστου 02, 2018, 12:09:35 am »
είχα τις προάλλες περίπτωση μαθητή που άκουγε αναμετάδοση αγώνα (νομίζω) από το κινητό. Πάω λοιπόν μελιστάλαχτα και του λέω: τί κανεις με το κινητό την ώρα του μαθήματος? Και η απάντηση: Γιατί τί έκανα απλά ακούω, δεν έκανα κάτι άλλο? Τι άλλο μπορείς να κάνεις σε αυτή την περίπτωση παρά να τον στείλεις με ωριαία στο διευθυντή, συνοδεία και το έντυπο της ποινής? :'(

και μη μου πείτε για κουβέντες και άλλα πολιτισμένα γιατί ο συγκεκριμένος είναι ένας γάιδαρος με περικεφαλαία.  >:( >:(
Του παίρνεις το κινητό...
Αλλά δεν του κάνεις την χάρη να τον βγάλεις έξω. Μεγαλώσαμε και ξεχάσαμε πώς είναι. Υπάρχουν παιδιά που βάζουν στοίχημα σε πόση ώρα θα μας κάνουν να τους βγάλουμε έξω. Κρατάμε τα παιδιά μέσα στην τάξη πάση θυσία γιατί είναι ευθύνη μας. Και φυσικά αν δεν υπάρχει άλλος τρόπος ωριαία. Όχι απλώς βγες έξω και απουσία.. Δεν μας καλύπτει κανείς αν συμβεί ο, τιδηποτε.

Επίσης, σε σχέση με το σβήσιμο των απουσιών, οι ωριαίες μπορούν με απόφαση του συλλόγου να σβηστούν αλλά απλές απουσίες σκόρπιες στο σχολικό πρόγραμμα όχι. Ακόμα και στην ωριαία πρέπει να εξαντλούνται τα περιθώρια να παραμένει ο μαθητής στην τάξη ή αλλιώς υπό επίβλεψη. Κάτω από αυτές τις συνθήκες, και αν στην πορεία της χρονιάς ο μαθητής σταμάτησει να ενοχλεί έχει ο σύλλογος το περιθώριο να αναστείλει τις ποινές.
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 02, 2018, 12:24:22 am από aghathi »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απουσία ως μέσο τιμωρίας;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:44:15 »

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απουσία ως μέσο τιμωρίας;
« Απάντηση #60 στις: Αυγούστου 02, 2018, 12:44:47 am »
Μην λετε ότι θέλετε. Οι ωριαίες απουσίες "σβήνοντα" (στην πραγματικότητα δεν προσμετρώνται)ι κάτω από ειδικές συνθήκες που προβλεπονται από νόμο. Όσο αφορά τις ωριαίες αποβολες δεν σβήνονται με καμμία απόφαση συλλόγου. Μάθετε την νομοθεσία και μην παραπληροφορείτε του συναδέλφιους. Τα υπόλοιπα "του παίρνεις το κινητό, τον κρατάς πάση θυσία στην τάξη" και άλλα τέτοια είναι για αυτούς που έχουν τάξη μπάχαλο και που δεν μπορούν να βοηθήσουν τους μαθητές που προσπαθούν.

Αποσυνδεδεμένος Άργος

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
    • Προφίλ
Απ: Απουσία ως μέσο τιμωρίας;
« Απάντηση #61 στις: Αυγούστου 17, 2018, 12:53:37 am »
Συμφωνώ με τον Πλάτωνα 100%

Αποσυνδεδεμένος jellyfish

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 336
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απουσία ως μέσο τιμωρίας;
« Απάντηση #62 στις: Αυγούστου 17, 2018, 08:42:56 am »
στα 10 χρόνια που διδάσκω έχει χρειαστεί να το κάνω 2 φορές και δυστυχώς πέτυχε (και λέω δυστυχώς γιατί δε μου αρέσει ως τρόπος διαπαιδαγώγισης).
Μερικές φορές απλά δε συνεργάζονται με κανέναν τρόπο.

Και τις δύο φορές είχα πρόβλημα αρκετό καιρό και ήταν ενήμερος ο διευθυντής για την κατάσταση πριν κάνω οποιαδήποτε κίνηση.

Αποσυνδεδεμένος proypiresia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1291
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απουσία ως μέσο τιμωρίας;
« Απάντηση #63 στις: Αυγούστου 17, 2018, 10:07:33 am »
ωριαία αποβολή και γράφεται σε ποινολόγιο...ξέρετε πόσα σχολεία δεν έχουν ποινολόγιο ή το έχουν εξαφανίσει; εμένα σε ένα μαθητοπατερικό μαγαζί μου έδειξαν για ποινολόγιο τετράδιο πανελληνίων.
Μια ερώτηση: αν δεν φέρει το βιβλίο του μαθηματος ο μαθητής τουθ βάζεις απουσία;

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3589
    • Προφίλ
Απ: Απουσία ως μέσο τιμωρίας;
« Απάντηση #64 στις: Αυγούστου 17, 2018, 10:44:12 am »
Στο σχολείο που ήμουνα φέτος, κάποιοι καθηγητές δήλωσαν πρόθυμοι να σβήσουν ποινές που επέβαλαν οι ίδιοι (ημερήσιες αποβολές) για μαθητή που κινδύνευε να μείνει. Όταν ήρθε η ώρα του συλλόγου, το ... ξέχασαν... Άλλοι συνάδερφοι βγάζουν έξω χωρίς απουσία, βέβαιοι ότι δεν θα συμβεί τίποτα, μόνο και μόνο για να μην τους ενοχλούν. Γενικά, κάποιοι συνάδερφοι λειτουργούν κατά το δοκούν.
Αυτό με την απουσία βιβλίου το έχω δει να το κάνει μόνο μία συνάδερφος, φυσικά οι γυμναστές το κάνουν, σημειώνοντας Α.Π. (άνευ περιβολής). Δεν έχω ψάξει όμως την νομοθεσία πρόσφατα, το ομολογώ. Θα πρέπει για ό,τι κάνουμε να έχουμε δει την πρόσφατη νομοθεσία, για να είμαστε καλυμμένοι.
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 17, 2018, 10:45:53 am από erietta »

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2639
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απουσία ως μέσο τιμωρίας;
« Απάντηση #65 στις: Αυγούστου 17, 2018, 10:50:41 am »
Ωριαία και επειδή μερικοί κάνουν ό,τι μπορούν για να τους βγάλεις έξω, στέλνεις το μπουμπούκι μαζί με τον απουσιολόγο κατ' ευθείαν στον διευθυντή. Όχι συχνά, μία-δύο φορές θα χρειαστεί, μετά στρώνουν.

Αυτό με τους γυμναστές το έχω δει και στο δικό μας σχολείο με Χ.Φ (χωρίς φόρμα).

Αποσυνδεδεμένος proypiresia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1291
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απουσία ως μέσο τιμωρίας;
« Απάντηση #66 στις: Αυγούστου 17, 2018, 11:00:19 am »
Ωριαία και επειδή μερικοί κάνουν ό,τι μπορούν για να τους βγάλεις έξω, στέλνεις το μπουμπούκι μαζί με τον απουσιολόγο κατ' ευθείαν στον διευθυντή. Όχι συχνά, μία-δύο φορές θα χρειαστεί, μετά στρώνουν.

Αυτό με τους γυμναστές το έχω δει και στο δικό μας σχολείο με Χ.Φ (χωρίς φόρμα).
Στέλνεις το μπουμπούκι στο διευθυντη, αλλά ανακαλύπτεις ότι κι ο διευθυντης είναι μεγαλυτερο μαθητοπατερικό μπουμπούκι που σου τον γυρίζει πίσω οπότε τι κάνεις εκεί; σβήνεις την αποβολή;

Αποσυνδεδεμένος loulou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 422
  • Φύλο: Γυναίκα
  • My Home is where My Dog is
    • Προφίλ
Απ: Απουσία ως μέσο τιμωρίας;
« Απάντηση #67 στις: Δεκεμβρίου 15, 2024, 04:46:45 pm »
Είμαι σε ένα σχολείο για λίγες ώρες και έχω βγάλει μαθητή από τάξη με ωριαία. Ρώτησα τη διευθυνση να τη γράψω στο ποινολόγιο και είπε "ας του τη χαρίσουμε αυτή τη φορά". Το πρόβλημα με κάποιους μαθητές του τμήματος διαιωνίζεται από προηγούμενες τάξεις και δεν είναι η πρώτη φορά που τους χαρίζεται.
Επίσης, υπάρχει ο κίνδυνος να φύγουν οι μαθητές που παίρνουν ωριαία από το σχολείο (όπως έμαθα) ή μπουκάρουν σε άλλες τάξεις. Δεν βλέπω το σχολείο να έχει κάποια διαδικασία επ αυτού. Επίσης, μου ζήτησαν να παίρνω εγώ τους γονείς τηλέφωνο και να τους ενημερώνω. Αυτό πρώτη φορά μου το ζητούν διευθυντές!

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2639
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απουσία ως μέσο τιμωρίας;
« Απάντηση #68 στις: Δεκεμβρίου 15, 2024, 06:24:16 pm »
Και στα δύο σχολεία που πηγαίνω (γυμνάσιο), όταν δώσω ωριαία, ενημερώνω εγώ τους γονείς και συζητώ μαζί τους και για ό,τι άλλο σχετικό χρειάζεται, ώστε να υπάρχει η ανάλογη συνεργασία. Σπάνια μου έχουν τύχει γονείς μη συνεργάσιμοι. Μόνο στην περίπτωση που διευθύντρια/σύλλογος αποφασίσουν για ημερήσια ή περισσότερες ημέρες, ενημερώνει η ίδια η διευθύντρια.
Το προτιμώ, διότι οι γονείς μαθαίνουν το συμβάν αμέσως, από πρώτο χέρι από το ίδιο τον διδάσκοντα, μετά από τη λήξη του μαθήματος, και όχι όπως θα τα παρουσιάσει ο μαθητής.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4723
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απουσία ως μέσο τιμωρίας;
« Απάντηση #69 στις: Δεκεμβρίου 15, 2024, 08:53:21 pm »
Στο σχολείο μου υπήρχε αρχικά η γραμμή να ενημερώνει η υποδιεύθυνση  για τις ωριαίες. Ακριβώς επειδή δεν γνωριζε λεπτομερειες, ελεγε απλα ότι το παιδί πήρε ωριαία και πολύ κοφτά τερμάτιζε τη συζήτηση. Ενίοτε οι γονείς επέμεναν να ρωτούν ποιος εκπαιδευτικός την έδωσε και αυτό κατέληγε στο να ξανακάνουν για ενημερωθούν από τον ίδιο. Αυτό θεωρήθηκε δυσλειτουργικό από την υποδιεύθυνση και αποφασίστηκε να κάνει ο ίδιος ο εκπαιδευτικός. Στο σχολείο μου όμως υπάρχει μια παραξενιά. Οι παλιοί δίνουν σπάνια ωριαίες. Μάλλον μια κατηγορία παλιών δίνει 3-4 το χρόνο το πολύ, μια άλλη κατηγορία παλιών (όπως εγω) μπορεί να δώσει παραπάνω, μόνο αν τύχει σε δύσκολο τμήμα, 2 παλιές που κάνουν μαθήματα που θεωρούνται από τα παιδιά δευτερεύοντα, δίνουν 2-3 την εβδομάδα όμως η ώρα τους γίνεται γενικα χαμός και οο αποβολές τους θεωρούνται δείγμα δικής  τους ανικανότητας. Οι καινούργιοι δίνουν πιο συχνά. Όλο αυτό δημιουργεί μια κατάσταση στην οποία η αποβολή είναι αποτυχία του διδάσκοντα. Οι γονείς απορούν γιατί δίνει ο χ και όχι ο ψ και καταλήγουν ότι ο Χ έχει βάλει στο μάτι το παιδί τους άδικα. Γι αυτό είναι λάθος να παίρνει ο καθηγητής. Μπαίνει στο στόχαστρο. Κι επειδή όλοι ξέρουμε ιτι συχνά οι αποβολές δίνονται για όχι συγκεκριμένο λόγο αλλά για διαρκή παρενόχληση του μαθήματος, τα παιδιά λενε ότι δεν έκαναν τίποτα, ότι έκαναν φασαρία όλοι, ότι τους έβγαλαν γιατί εβηξαν και τετοια γελοια. Οπότε ο καθηγητής ουσιαστικά απολογείται γιατί έκρινε ότι έπρεπε να δώσει αποβολή. Όλο αυτό είναι αναποτελεσματικό. Βασικά είναι σαν ψυχολογικός πόλεμος για να μην τους βγάζεις έξω. Έχουμε παρα πολύ κακομαθημένα παιδιά όπως καταλαβαίνετε.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182514
  • Σύνολο θεμάτων: 19472
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 658
Σύνολο: 667

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.