0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Έχει πλακά που συνδέουμε τους μαθηματικούς που διορίστηκαν πριν τόσα χρόνια για να διδάξουν πληροφορική σε μαθητές που δεν είχαν καμιά επαφή με ηλεκτρονικές συσκευές,.., τότε που δεν υπήρχαν καθηγητές πληροφορικής και το μάθημα ξεκινούσε στο γυμνάσιο, σου μάθαιναν πώς να ανοίγεις τον υπολογιστή, την οθόνη, το δεξί και το αριστερό πλήκτρο στο ποντίκι! Χιλιάδες άνθρωποι έμαθαν μόνοι τους πληροφορική και γλώσσες προγραμματισμού και τα σχετικά που δεν χρησιμεύουν σε τίποτα στους μαθητές , το ίδιο ισχύει και για τα μαθηματικά , αλλά θα χρειαστούν σε όλους όπως φαίνεται στο πανεπιστήμιο, θα αναγκαστούν να τα διδάξουν και στο σχολείο, άδικα κοπίασαν ορισμένοι να σπουδάσουν κάτι διαφορετικό, που να ήξεραν πως θα καταντήσουν να διδάσκουν μαθηματικά.Είναι τόσο χρήσιμα τα μαθηματικά του πανεπιστημίου για να διδάξεις σε γυμνάσιο…, τώρα γιατί έμενα μου έμαθαν ένα σορό απειροστικούς λογισμούς και τις υπόλοιπες βλακείες, διάβαζα 20 ώρες για να γράψω ένα 5 Μεταξύ μας ούτε οι πτυχιούχοι του μαθηματικού είναι άξιοι να διδάξουν σε γυμνάσιο χρειάζονται ένα σωρό προσόντα ασεπ, προϋπηρεσία κ.αΣτην Ελλάδα όλα ανάποδα γίνονται ,αντί να γίνει πρώτα η συγχώνευση στα ΑΕΙ ξεκίνησαν από τα μαθήματα και τους παλιούς διορισμένους.
Συναδελφε, πολύ ωραία όλα τα παραπάνω, αλλά γιατί αποφεύγεις να απαντήσεις? ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ (πρόσθεσα το δ στις
ρε τι ανασφάλεια είναι αυτοί με τους πληροφορικούς.... γράφετε στο νήμα των αναπληρωτών μαθηματικών και τους ζητάτε να δεχτούν την β ανάθεση σας για χ ψ ζ γελοίους λόγους για να νιώσετε καλύτερα ; πολλά ψυχολογικά έχετε παιδιά.....
..................................................................σε ΕΠΑΛ της Θράκης σε ειδικοτητα με 14 άτομα, υπάρχουν δύο τμηματα με 8+6 μαθητές κα ιυπάρχουν 5 καθηγητές Δομικών Εργων...για 14 μαθητές...αυτοί νομιζεις αν κινδυνεύσουν δεν θα τους δώσουν άλλα μαθηματα ; ....