*

Αποστολέας Θέμα: Αναπληρωτές ΠΕ03  (Αναγνώστηκε 877247 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sumaxer

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 136
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« Απάντηση #2702 στις: Μάιος 06, 2016, 09:41:23 μμ »
Καλώς Νίκο δεν συνεχίζω δεν θα συμφωνήσουμε... Με το από πάνω συμφωνείς τουλάχιστον φαντάζομαι

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:28:04 »

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« Απάντηση #2703 στις: Μάιος 06, 2016, 10:14:39 μμ »
Έχει πλακά που συνδέουμε τους μαθηματικούς που διορίστηκαν πριν τόσα χρόνια για να διδάξουν πληροφορική σε μαθητές που δεν είχαν καμιά επαφή με ηλεκτρονικές συσκευές,.., τότε που δεν υπήρχαν καθηγητές πληροφορικής  και το μάθημα ξεκινούσε στο γυμνάσιο,  σου  μάθαιναν πώς να ανοίγεις τον υπολογιστή, την οθόνη, το δεξί και το αριστερό πλήκτρο στο ποντίκι! Χιλιάδες άνθρωποι έμαθαν μόνοι τους πληροφορική και γλώσσες προγραμματισμού και τα σχετικά που δεν χρησιμεύουν σε τίποτα στους μαθητές , το ίδιο ισχύει και για τα μαθηματικά , αλλά θα χρειαστούν σε όλους όπως φαίνεται στο πανεπιστήμιο, θα αναγκαστούν να τα διδάξουν και στο σχολείο, άδικα κοπίασαν ορισμένοι να σπουδάσουν κάτι διαφορετικό, που να ήξεραν πως θα καταντήσουν να διδάσκουν μαθηματικά.
Είναι τόσο χρήσιμα τα μαθηματικά του πανεπιστημίου για να διδάξεις σε γυμνάσιο…, τώρα γιατί έμενα μου έμαθαν ένα σορό απειροστικούς λογισμούς και τις υπόλοιπες βλακείες, διάβαζα 20 ώρες για να γράψω ένα 5  ???
Μεταξύ μας ούτε οι πτυχιούχοι του μαθηματικού είναι άξιοι να διδάξουν σε γυμνάσιο χρειάζονται ένα σωρό προσόντα ασεπ, προϋπηρεσία κ.α
Στην Ελλάδα όλα ανάποδα γίνονται ,αντί να γίνει πρώτα η συγχώνευση στα ΑΕΙ ξεκίνησαν από τα μαθήματα και τους παλιούς διορισμένους.

Αποσυνδεδεμένος taekmaria

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 417
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ03..Το πιο τέλειο, είναι να μν είσαι τέλειος...
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« Απάντηση #2704 στις: Μάιος 06, 2016, 10:32:30 μμ »
  Καλησπέρα σας  8),
μας έβαλε φωτιά ο Φίλης...δείτε το ακόλουθο:

Ηρωική έξοδο ετοιμάζει ο Φίλης;
 Με τη συζήτηση για τον ανασχηματισμό να «φουντώνει» ξανά, έρχονται στο φως και οι πληροφορίες για τις… συμπάθειες που έχει ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης. Λέγεται ότι ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας δέχεται… “βροχή” αιτημάτων να απομακρύνει τον κ. Φίλη από το υπουργείο Παιδείας. Τα αιτήματα δεν προέρχονται μόνο από πανεπιστημιακούς ή άλλους εκπαιδευτικούς και από την Εκκλησία αλλά όπως γράφει ο ΒΗΜΑτοδότης ακόμη και βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ζητούν την αντικατάσταση του υπουργού Παιδείας. «Ο Φίλης ετοιμάζεται για ηρωική έξοδο, γι’ αυτό φέρνει αυτό το νομοσχέδιο που ξέρει πως δεν πρόκειται να προχωρήσει» έλεγαν στη Βουλή πολλοί βουλευτές, σύμφωνα με το δημοσίευμα, το οποίο προσθέτει πως “σε κανέναν δεν προκαλεί πλέον εντύπωση ότι ορισμένες από τις αποφάσεις του δεν έχουν κανέναν αντίκτυπο, ότι τις αμφισβητούν ακόμη και βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ (και των ΑΝΕΛ) και ορισμένοι ήδη του διεμήνυσαν πως δεν πρόκειται να τις ψηφίσουν”.

Διαβάστε περισσότερα: http://xenesglosses.eu/2016/05/iroiki-exodo-etoimazei-o-filis/

>:( Πόσο ηρωική θα ναι αυτή η έξοδος...
Φίλη go home...μας άλλαξες τα φώτααααααααααααα...ούτε οι δικοί σου δεν σε θέλουν!!!
Τα απίθανα είναι πιθανά, τα πιθανά είναι απίθανα... ;)

Αποσυνδεδεμένος googlebro

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 18
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« Απάντηση #2705 στις: Μάιος 06, 2016, 10:36:18 μμ »
Έχει πλακά που συνδέουμε τους μαθηματικούς που διορίστηκαν πριν τόσα χρόνια για να διδάξουν πληροφορική σε μαθητές που δεν είχαν καμιά επαφή με ηλεκτρονικές συσκευές,.., τότε που δεν υπήρχαν καθηγητές πληροφορικής  και το μάθημα ξεκινούσε στο γυμνάσιο,  σου  μάθαιναν πώς να ανοίγεις τον υπολογιστή, την οθόνη, το δεξί και το αριστερό πλήκτρο στο ποντίκι! Χιλιάδες άνθρωποι έμαθαν μόνοι τους πληροφορική και γλώσσες προγραμματισμού και τα σχετικά που δεν χρησιμεύουν σε τίποτα στους μαθητές , το ίδιο ισχύει και για τα μαθηματικά , αλλά θα χρειαστούν σε όλους όπως φαίνεται στο πανεπιστήμιο, θα αναγκαστούν να τα διδάξουν και στο σχολείο, άδικα κοπίασαν ορισμένοι να σπουδάσουν κάτι διαφορετικό, που να ήξεραν πως θα καταντήσουν να διδάσκουν μαθηματικά.
Είναι τόσο χρήσιμα τα μαθηματικά του πανεπιστημίου για να διδάξεις σε γυμνάσιο…, τώρα γιατί έμενα μου έμαθαν ένα σορό απειροστικούς λογισμούς και τις υπόλοιπες βλακείες, διάβαζα 20 ώρες για να γράψω ένα 5  ???
Μεταξύ μας ούτε οι πτυχιούχοι του μαθηματικού είναι άξιοι να διδάξουν σε γυμνάσιο χρειάζονται ένα σωρό προσόντα ασεπ, προϋπηρεσία κ.α
Στην Ελλάδα όλα ανάποδα γίνονται ,αντί να γίνει πρώτα η συγχώνευση στα ΑΕΙ ξεκίνησαν από τα μαθήματα και τους παλιούς διορισμένους.

Συναδελφε, πολύ ωραία όλα τα παραπάνω, αλλά γιατί αποφεύγεις να απαντήσεις? ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ (πρόσθεσα το  δ στις Β αναθέσεις)

Τελικά  που καταλήγουμε για τους σεμιναριούχους?
α. "Δεν είναι πολλοί οπότε μην ασχολείστε"
β=α. "ότι έγινε έγινε, περασμένα ξεχασμένα"
γ. "να συνεχίζουν να διδάσκουν πληροφορική"
δ. "να διδάξουν μαθηματικά (ή όποιο είναι το βασικό πτυχίο τους)"
ε. "να απολυθούν/μετατεθούν/μεταταχθούν" -εγώ με αυτό είμαι! ή με το δ

Τελικά που καταλήγουμε για τις Β αναθέσεις?
α. "να υπάρχουν για όλες τις ειδικότητες Β αναθέσεις"
β. "να υπάρχουν για όλες τις ειδικότητες Β αναθέσεις ΕΚΤΟΣ από τους Πληροφορικούς"
γ. "να υπάρχουν για όλες τις ειδικότητες Β αναθέσεις ΕΚΤΟΣ από τους Πληροφορικούς ΠΕ20" -εγώ με αυτό είμαι!
δ. "να υπάρχουν για όλες τις ειδικότητες Β αναθέσεις ΕΚΤΟΣ από την ειδικότητα μαθηματικών, όπου μονάχα εκεί, δεν πρέπει να υπάρχουν Β αναθέσεις"

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:28:04 »

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« Απάντηση #2706 στις: Μάιος 06, 2016, 10:49:34 μμ »
Συναδελφε, πολύ ωραία όλα τα παραπάνω, αλλά γιατί αποφεύγεις να απαντήσεις? ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ (πρόσθεσα το  δ στις Β αναθέσεις)
έχω απαντήσει πως ο καθένας πρέπει να διδάσκει το αντικείμενο για το οποίο διορίστηκε, για να μην αδικηθούν οι υπόλοιποι που περιμένουν να εργαστούν , το πτυχίο δεν σε καθιστά ικανό να διδάξεις αυτό που σπούδασες, ένα σεμινάριο και ο χρόνος που αφιερώνεις  και φυσικά η προϋπηρεσία είναι σημαντικότερα από κάποια άχρηστα μαθήματα του πανεπιστημίου.
Β ανάθεση δεν πρέπει να υπάρχει για κανέναν! Μελλοντικά αν συνταχτούν ενιαίοι πίνακες και οι φοιτητές εισάγονται στην ίδια σχολή θα λυθεί και το θέμα της διδασκαλίας.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« Απάντηση #2707 στις: Μάιος 07, 2016, 12:30:23 πμ »

ρε τι ανασφάλεια είναι αυτοί με τους πληροφορικούς.... γράφετε στο νήμα των αναπληρωτών μαθηματικών και τους ζητάτε να δεχτούν την β ανάθεση σας για χ ψ ζ γελοίους λόγους για να νιώσετε καλύτερα ; πολλά ψυχολογικά έχετε παιδιά.....

για να τελειώνουμε

1. οι άνθρωποι που διορίστηκαν ως πληροφορικοί κάποτε ενώ δεν είχαν βασικό πτυχίο ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να αλλάξουν με απόφαση της διοίκησης.... έχουν διοριστήριο και φεκ και τέλος, όταν θα πάρουν σύνταξη θα ανοίξουν οι οργανικές τους, αν υπάρχουν μέχρι τότε.
2. οι β αναθέσεις είναι εργαλείο του κράτους και το βολεύει απίστευτα ειδικά για απομακρυσμένες περιοχές ή τώρα που δεν έχει λεφτά για προσλήψεις οπότε κάνει οικονομία... δεν είναι το καλύτερο που μπορεί να συμβεί στο μαθητή ή στον εκπαιδευτικό.... είναι προφανές ότι όποιος πάει και κάνει κάτι εκτός του αντικειμένου του έχει έλλειμμα που για να καλυφθεί θέλει κόπο

αντι να χτυπιέστε εδώ οργανωθείτε και βάλτε τα με το υπουργείο και όχι με τους συναδέλφους σας

Αποσυνδεδεμένος googlebro

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 18
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« Απάντηση #2708 στις: Μάιος 07, 2016, 01:40:42 πμ »
ρε τι ανασφάλεια είναι αυτοί με τους πληροφορικούς.... γράφετε στο νήμα των αναπληρωτών μαθηματικών και τους ζητάτε να δεχτούν την β ανάθεση σας για χ ψ ζ γελοίους λόγους για να νιώσετε καλύτερα ; πολλά ψυχολογικά έχετε παιδιά.....
Τώρα εσύ μαθηματικός είσαι ή ψυχολόγος/κοινωνιολόγος?
Τελικά εσύ από ότι κατάλαβα είσαι της άποψης :
δ. "να υπάρχουν για όλες τις ειδικότητες Β αναθέσεις ΕΚΤΟΣ από την ειδικότητα μαθηματικών, όπου μονάχα εκεί, δεν πρέπει να υπάρχουν Β αναθέσεις"
-ΟΚ δικαίωμά σου (να εκτίθεσαι!)
-Σχόλιο: ένα περίεργο πράγμα ρε παιδί μου, εδώ στην Ελλάδα, όταν ρωτάς κάποιον κάτι πολύ συγκεκριμένο,  να κάνει επίκληση στην αυθεντία ή στο ήθος του "αντιπάλου", ώστε να αποφύγει την απάντηση.

για να τελειώνουμε

1. οι άνθρωποι που διορίστηκαν ως πληροφορικοί κάποτε ενώ δεν είχαν βασικό πτυχίο ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ να αλλάξουν με απόφαση της διοίκησης.... έχουν διοριστήριο και φεκ και τέλος, όταν θα πάρουν σύνταξη θα ανοίξουν οι οργανικές τους, αν υπάρχουν μέχρι τότε.
το διόρθωσα. Είναι ΟΚ τώρα.
2. οι β αναθέσεις είναι εργαλείο του κράτους και το βολεύει απίστευτα ειδικά για απομακρυσμένες περιοχές ή τώρα που δεν έχει λεφτά για προσλήψεις οπότε κάνει οικονομία... δεν είναι το καλύτερο που μπορεί να συμβεί στο μαθητή ή στον εκπαιδευτικό.... είναι προφανές ότι όποιος πάει και κάνει κάτι εκτός του αντικειμένου του έχει έλλειμμα που για να καλυφθεί θέλει κόπο
Συμφωνώ, έως ότου όμως να αποφασιστεί ότι κόβονται όλες οι Β αναθέσεις από όλους, θεωρώ πως θα πρέπει όλοι οι συνάδελφοι να αντιμετοπίζονται επί ίσοις όροις.

αντι να χτυπιέστε εδώ οργανωθείτε και βάλτε τα με το υπουργείο και όχι με τους συναδέλφους σας
Ορίστε? Σε στρίμωξα? Συγνώμη

Αποσυνδεδεμένος minus03

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 568
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« Απάντηση #2709 στις: Μάιος 07, 2016, 02:18:30 πμ »
googlebro , Κανείς δεν αμφισβητεί την αξία της πληροφορικής....σίγουρα όχι οι μαθηματικοί...άλλο πράγμα σου λένε οι συνάδελφοι κι εγώ...
διάβασε τα παραπάνω post και θα καταλάβεις...
το νεαρό της ηλικίας σου και η απειρία σου σε σχέση με το τι γίνεται πραγματικά στα σχολεία, σε οδηγούν σε λάθος συμπεράσματα και χαρακτηρισμούς...
άκου λίγο τα παππούδια και μην είσαι ξεροκέφαλος... ;D....κάτι παραπάνω έχουν δει τα ματια μας τόσα χρόνια,και κάτι παραπάνω ξέρουμε... :)

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« Απάντηση #2710 στις: Μάιος 07, 2016, 07:27:03 πμ »
..................................................................
σε ΕΠΑΛ της Θράκης σε ειδικοτητα με 14 άτομα, υπάρχουν δύο τμηματα με 8+6 μαθητές κα ιυπάρχουν 5 καθηγητές Δομικών Εργων...για 14 μαθητές...
αυτοί νομιζεις αν κινδυνεύσουν δεν θα τους δώσουν άλλα μαθηματα ; ....
Στα ΕΠΑΛ ο αριθμός των μαθητών ανά ειδικότητα (και κατ' επέκταση και τα τμήματα που δημιουργούνται) αυξομοιώνονται ανάλογα με τις προτιμήσεις των μαθητών κάθε χρόνο. Προφανώς όταν προσλήφθηκαν οι 5 Δομικοί στο συγκεκριμένο ΕΠΑΛ υπήρχε μεγαλύτερος αριθμός μαθητών στην ειδικότητα, που επηρεάζει και το αν θα μπαίνουν δύο δύο οι καθηγητές στα εργαστήρια.
 Υπάρχει όμως και το ενδεχόμενο οι μαθητές της ειδικότητας να μειώθηκαν επειδή προστέθηκε στο ΕΠΑΛ κάποια καινούργια ειδικότητα που δεν υπήρχε τα προηγούμενα χρόνια και απορρόφησε ποσοστό μαθητών σε βάρος των άλλων ειδικοτήτων. Στην περίπτωση αυτή είναι ευθύνη της υπηρεσίας να αξιοποιήσει το πλεονάζον εκπαιδευτικό προσωπικό με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 07, 2016, 07:50:32 πμ από greedo »
  

Αποσυνδεδεμένος Stelios

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3298
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« Απάντηση #2711 στις: Μάιος 07, 2016, 11:02:55 πμ »
Νομίζω εξαντλήσαμε το θέμα όσο αφορά τους ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ.
Αναθέσεις μαθημάτων σε άλλα υπάρχοντα θέματα ή μπορείτε να δημιουργήσετε και νέα.

Ευχαριστούμε

Αποσυνδεδεμένος nero

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1601
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« Απάντηση #2712 στις: Μάιος 09, 2016, 04:26:23 μμ »
Ας δουμε και πως βλεπει τα πραγματα ο ισως μελλοντικος υπουργος παιδειας..
http://dictyo.gr/index.php/categories/item/33802-k-gavroglou-to-lykeio-prepei-na-anavathmistei-simera-den-yfistatai

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« Απάντηση #2713 στις: Μάιος 14, 2016, 08:12:35 μμ »
Ηλεκτρονικά θα υποβληθούν φέτος οι αιτήσεις των αναπληρωτών ΠΕ και ΔΕ.Σύμφωνα με ενημέρωση από τα αρμόδια τμήματα καταβάλλεται κάθε προσπάθεια,έτσι ώστε οι αιτήσεις των αναπληρωτών να υποβληθούν ηλεκτρονικά,από το σπίτι του καθενός.Η σχετική εγκύκλιος αναμένεται να εκδοθεί τον Ιούνιο.

Αποσυνδεδεμένος Chunk

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 372
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« Απάντηση #2714 στις: Ιούνιος 09, 2016, 10:33:11 πμ »
Οι αναθέσεις μαθημάτων του Γυμνασίου και του Γενικού Λυκείου καθορίζονται με την με αρ. πρωτ. 182667/Δ2/12-11-2015 (ΦΕΚ Β΄2499/19-11-2015).   Σε πολλά τμήματα των Πανεπιστημίων και ΤΕΙ διδάσκονται Μαθηματικά  και μάλιστα σε μερικά από αυτά σε αρκετή έκταση. Ωστόσο τα περιεχόμενα, ο τρόπος διαχείρισης αυτών των περιεχομένων και εν τέλει ο στόχος διδασκαλίας τους είναι, πρωταρχικά,  προσανατολισμένος στη  στήριξη της διδασκαλίας των μαθημάτων ειδικότητας που κάθε Σχολή προσφέρει στους φοιτητές της. Κάτι που διαφέρει εντελώς με την εκπαίδευση που παρέχεται στους φοιτητές των μαθηματικών τμημάτων, οι απόφοιτοι των οποίων είναι και οι πλέον κατάλληλοι για να διδάξουν το μάθημα.  Τα παραπάνω αναφέρει ο υπουργός Παιδείας σε γραπτή του απάντηση στη Βουλή ενώ προσθέτει ότι η μαθηματική εκπαίδευση αποτελεί για όλους τους μαθητές έναν κρίσιμο παράγοντα για τη ζωή τους και όχι μόνο για αυτούς που θα επιλέξουν ένα επάγγελμα που απαιτεί επιπλέον μαθηματική προετοιμασία. Οι σημερινοί μαθητές, προκειμένου να συμμετέχουν στην κοινωνία ενεργά ως πληροφορημένοι πολίτες, πρέπει να έχουν έναν υψηλό βαθμό κατανόησης των Μαθηματικών, που αποτελεί το κατεξοχήν σχολικό γνωστικό αντικείμενο, όπου ο μαθητής αναπτύσσει την κριτική και  δημιουργική σκέψη και αποκτά αφαιρετική ικανότητα. Η εξασφάλιση μιας υψηλού επιπέδου μαθηματικής εκπαίδευσης για όλους τους μαθητές αποτελεί χρέος της Πολιτείας. Παράλληλα, ο Νίκος Φίλης σημειώνει ότι η επιλογή των περιεχομένων και η έκτασή τους αποτελεί ένα κρίσιμο σημείο για τη  μαθηματική εκπαίδευση σε διεθνές επίπεδο. Έτσι, «παραδοσιακά» περιεχόμενα (π.χ. θεωρία αριθμών) αντικαταστάθηκαν με θεματικές  από  άλλους  (νεότερους) κλάδους των Μαθηματικών (π.χ. Στοχαστικά μαθηματικά). Ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά στην  Ευκλείδεια Γεωμετρία, «ένα από τα κορυφαία κοσμήματα των ελληνικών μαθηματικών με παγκόσμια και διαχρονική αξία» όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στην επιστολή, θα πρέπει να σημειωθεί ότι η χώρα μας έχει μια ισχυρή παράδοση στη διδασκαλία της Ευκλείδειας Γεωμετρίας καθόσον είναι μία από τις λίγες χώρες του κόσμου στις οποίες αυτή διδάσκεται  ως  μάθημα γενικής παιδείας στην Α΄ και Β΄  τάξη του Λυκείου, και μάλιστα στη λογική του Ευκλειδείου προτύπου  για την οργάνωση μιας επιστήμης. Περαιτέρω, η διδασκαλία των Μαθηματικών είναι μια πολύ σύνθετη διαδικασία λόγω ακριβώς της ιδιαίτερης φύσης τους ως διδακτικού αντικειμένου. Ο διδάσκων, όχι μόνο θα πρέπει να έχει γνώση του βάθους και του πλάτους της έννοιας, την οποία πραγματεύεται κάθε φορά στην τάξη, αλλά κυρίως, πώς αυτή εξελίσσεται μέσα στο σχολικό μαθηματικό corpus. Χωρίς αυτή τη γνώση, ο καθηγητής θα επιδιώκει στόχους, όχι μόνον πέραν του Προγράμματος  Σπουδών,  αλλά  κυρίως αμφίβολης παιδαγωγικής αξίας (π.χ. εμφάνιση των μαθηματικών ως ένα σώμα τεχνικών και δύσκολων διαδικασιών, χωρίς δομή κλπ.) με αποτέλεσμα τη δημιουργία αδύναμων μαθησιακών μαθηματικών περιβαλλόντων μάθησης.

http://xenesglosses.eu/2016/06/filis-oi-apofoitoi-mathimatikon-sxolon-oi-pleon-katalliloi-gia-didaskalia-mathimatikon/

Αποσυνδεδεμένος Demek

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 771
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« Απάντηση #2715 στις: Ιούνιος 09, 2016, 02:38:26 μμ »
Οτι και να λεει οασχετος στο νομο μου τα νουμερα που δημοσιευσε ο αιρετος του ΠΥΣΔΕ μιλανε απο μονα τους Απο την καταργση του 3ωρου υπευθυνου εργαστηριων ΠΕ19/20 και ΠΕ04 εξοκονομουνται 210 ωρες που σημαινει 10 καθηγητες εν δυναμει να διδαξουν στα Γυμνασια Μαθηματικα Στον νομο μου φετος πηραν 3Μαθηματικους και οι ωρες των Γυμνασιων στους αναπληρωτες ηταν 24 αυτο σημαινει οτι τα Γυμνασια τελος για τους αναπληρωτες Μαθηματικους Μας τελειωσαν Πλεον θα δδασκουν πληροφορικαριοι και Φυσικοι οποτε μισοι μαθηματικοι αναπληρωτες του χρονου

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159815
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 374
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 364
Σύνολο: 372

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.