0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
ναιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!! Pampers όλου του κόσμου , ενωθείτε!!!!( οι πάνες των ηλικιωμένων,πιάνονται; )
Λαλήσαμε!!
Παράθεση από: radiki στις Αυγούστου 26, 2011, 12:31:34 amΛαλήσαμε!!+1000
Παράθεση από: gio66 στις Αυγούστου 26, 2011, 12:34:45 amΠαράθεση από: radiki στις Αυγούστου 26, 2011, 12:31:34 amΛαλήσαμε!!+1000πάντως τα νεύρα μου δεν την παλεύουν άλλο...συμβαίνει το ίδιο και σε σας???
Δέχομαι την όλη μοριοδότηση των αποσπάσεων. Έχει λάθη όμως. Δε θα τα αναφέρω γιατί δε μπορώ να τα εντοπίσω όλα. Θέλω όμως να αναφέρω τις σκέψεις μου μιας και δε μου κολλάει ύπνος τις τελευταίες (αρκετές) νύχτες.1) Περιοχές όπως η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη χωρίζονται σε υποπεριοχές. Η Θεσσαλονίκη σε 5 η Αττική σε 10 νομίζω. Η συνυπηρέτηση και η εντοπιότητα μετράνε μόνο για την περιοχή κι όχι για όλο το νομό! Και ισχύει και για τις μεταθέσεις! Πρόταση: τα μόρια να μετράνε για όλο το νομό και για τους γειτονικούς, αλλά κατά 3-4 μειωμένα. Και να ισχύει για όλους τους νομούς. Π.χ. ο Ηρακλειώτης να έχει μόρια να πάει και στο Λασίθι και στο Ρέθυμνο. Σύζυγος μπορεί να μένει σε μια περιοχή της Αττικής και να δουλεύει σε άλλη. Μόρια συνυπηρέτησης παίρνει για τη μία περιοχή και για εντοπιότητα στην άλλη;2) Με ποια λογική επιλέγει η κα. Υπουργός να καλύψει την περιφέρεια με δασκάλους, μη δίνοντας αποσπάσεις προς τα σπίτια τους, εγκλωβίζοντάς τους στις οργανικές για χρόνια; Δώσε στους αναπληρωτές άλλα κίνητρα! Επιπλέον χρηματικές απολαβές κι αν δε μπορείς λόγω κρίσης δώσε επιπλέον μοριοδότηση για διορισμό. Κι από την άλλη, αναγκάζεις τον αναπληρωτή από την Καστοριά να πάει στην Αττική, να πληρώνει αυξημένα ενοίκια σε σχέση με άλλου νομού πλησίον της περιοχής του. Η Ζάκυνθος π.χ. δεν έχει δασκάλους. Στείλε αναπληρωτές. Νέους. Μπορεί να γνωρίσουν το Ζακυνθινό – Ζακυνθινή της καρδιάς τους! Θα σκαλώσουν στο νησί! Δε θα αλλάξουν περιοχή. Τι πετυχαίνεις; Αποκέντρωση! Γιατί αν τον στείλεις στην Αττική θα γνωρίσει τον Αθηναίο- Αθηναία της καρδιάς του, θα προσπαθεί να μείνει στην περιοχή κι όταν θα διοριστεί θα τον στείλεις στη Ρόδο! Θα χωρίσεις μια οικογένεια ακόμα, συν μία που χώρισες όταν αντί να τον στείλεις στη Ζάκυνθο, κράτησες, την παντρεμένη με Αθηναίο, μακριά από την Αθήνα στη Ζάκυνθο στην οργανική της… 3) Πυραμίδα των αναγκών. ΝΕΡΟ, ΤΡΟΦΗ, ΣΤΕΓΗ. Αυτά πρέπει να βρούμε μέσα 2 μέρες, μέχρι στιγμής, χα χα!, για να εξασφαλίσουμε την κορυφή της πυραμίδας των αναγκών μας και αναγκών κάθε ανθρώπου… με την ψυχή στο στόμα να βρούμε μια θέση στο καράβι, έχοντας στοιβάξει και πακετάρει τα προικιά μας στο αμάξι, όσοι έχουν, έχοντας χαιρετήσει με δάκρυα, νεύρα, κλαυσίγελους τους αγαπημένους μας, σέρνοντας μαζί πολλές φορές και τα παιδιά μας που έχουν κι αυτά να καλύψουν την κορυφή της πυραμίδας των αναγκών τους και να αφήσουν πίσω τον πατέρα, τον παππού, τη γιαγιά τους πρώτους παιδικούς τους φίλους πολλές φορές και τα αδέλφια τους… Τα παιδιά μας δεν είναι μαθητές::::!!!!! Κάθε χρόνο να προσαρμόζονται στη Σπαρτιάτικη ζωή αφήνοντας πίσω τα λιγότερο πολύτιμα παιχνίδια και βιβλία τους μεγαλώνοντας σε φτωχότερο από αυτό του σπιτιού τους περιβάλλον; Αν λοιπόν εμείς σαν εκπαιδευτικοί δεν μπορούμε ν α καλύψουμε τις βασικές μας ανάγκες επιβίωσης, πώς θα προσφέρουμε το καλύτερο για τους μαθητές μας; Τα παιδιά αυτής της χώρας που κι εσείς υπηρετείτε; Πώς θα προσφέρουμε παιδεία στα παιδιά αυτά και πώς τα παιδιά τα δικά μας θα λάβουν την παιδεία που τους αναλογεί όταν δε μας αφήνετε να καλύψουμε τις βασικές ανάγκες τους και κάθε ανθρώπου; Και την πιο βασική ανάγκη από όλες… την αγάπη της οικογένειάς τους… ολόκληρης.-
@ann83 @katiastayrosΕυχαριστούμε για τις τοποθετήσεις σας. Νομίζω ότι θίγεται η καρδιά του προβλήματος.Λόγω της ιδιαιτερότητας του επαγγέλματος - λειτουργήματος του εκπ/κου οι αποσπάσεις υπάρχουν για να συνταιριάζουν τις ανάγκες του εκπ/κου με εκείνες της υπηρεσίας.Στο εξής δεν βλέπω να λαμβάνονται υπόψη οι πρώτες! Άρα αποτυχία και του θεσμού των αποσπάσεωνκαι της πολιτικής βούλησης.