0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η απουσια ενημερωσης εκ μερους του υπουργειου για τα καταγεγραμμενα λειτουργικα κενα στην πραγματικοτητα θιγει την ακεραιοτητα της διαδικασιας των αποσπασεων, αφου αποτελει τον εναν εκ των δυο βασικων πυλωνων επι των οποιων στηριζεται το νεο πλαισιο διαφανειας των φετινων αποσπασεων, (ο αλλος ειναι η καθιερωση συντελεστων μοριοδοτησης για τα κοινωνικα κριτηρια). Αυτο συνεπαγεται οτι το υπουργειο μπορει να χρησιμοποιησει την αγνωστη μεταβλητη των λειτουργικων αναγκων προκειμενου να συρρικνωσει ή να αυξησει τον αριθμο των αποσπασεων ειτε συνολικα ειτε κατα ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ, αναλογως των πιεσεων που ασκουνται, χειραγωγοντας το συστημα που ιδια η πολιτικη ηγεσια του υπουργειου θεσπισε, και υπονομευοντας το κριτηριο της μοριοδοτησης, ιδιαιτερα εφοσον εφαρμοζεται το σχημα αποσπασης απο περιοχη λειτουργικης υπεραριθμιας σε περιοχη λειτουργικου ελλειμματος. Επιπλεον, η κατασταση που προκυπτει απο την εφαρμογη δυο αρχων που δεν ειναι απολυτως συμβατες μεταξυ τους θα περιπλεκοταν ακομη περισσοτερο, αν το υπουργειο προεβαινε και σε νεες φασεις αποσπασεων σε ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ για να καλυψει τα νεα και πραγματικα αυτη τη φορα λειτουργικα κενα του Σεπτεμβριου – Οκτωβριου, κουρελιαζοντας ο,τι απεμεινε απο την περιφημη διαφανεια αλα Διαμαντοπουλου. Γενικοτερα, απ’ο,τι φαινεται, το υπουργειο ανεβασε μια ακομη οικτρη παρασταση της τουρνιε «Αποψε Αυτοσχεδιαζουμε», ακολουθωντας τις προσφατες παλινωδιες στα ζητηματα των κρισεων των νεων διευθυντων σχολειων, της εκτυπωσης βιβλιων, της ανακοινωσης των αποτελεσματων των Πανελλαδικων, της καταργησης των Γραφειων Εκπ/σης κτλ. Οποιες κι αν ηταν οι αρχικες προθεσεις της Διαμαντοπουλου, για την υπουργο ισχυει το ρητο: «Ο δρομος για την κολαση ειναι στρωμενος με αγαθες προθεσεις».
Ούτε στις μεταθέσεις κάνει κάτι τέτοιο το υπουργείο , έτσι δεν είναι ?
Επαναφερω το θεμα που ειχα ξεκινησει και ως ξεχωριστο αλλα δεν υπηρξε ενδιαφερον.Τι θα κανουμε αν παρει αναπληρωτες σε λειτουργικα κενα με το που θα ξεκινησει η χρονια χωρις να εχει ικανοποιησει ολες τις αποσπασεις.
Αναμενομενο ερωτημα. Διαφοροποιειται η διαδικασια των μεταθεσεων σε βασικα σημεια.
Παράθεση από: knkn στις Αυγούστου 29, 2011, 07:47:31 pmΟύτε στις μεταθέσεις κάνει κάτι τέτοιο το υπουργείο , έτσι δεν είναι ? Παράθεση από: Damien στις Αυγούστου 29, 2011, 07:50:12 pmΑναμενομενο ερωτημα. Διαφοροποιειται η διαδικασια των μεταθεσεων σε βασικα σημεια.Για να μην παρεξηγηθώ δεν διαφωνώ με αυτό που είπες .Απλά σκέφτηκα πως θα ήταν εξίσου ορθό να το κάνει και στις μεταθέσεις αυτό που πρότεινες να κάνει στις αποσπάσεις .
Παράθεση από: irenead στις Αυγούστου 29, 2011, 06:51:46 pmΚαλησπέρα αγαπητοί συνάδελφοι.θα ήθελα να κάνω μία ερώτηση,η οποία δεν σχετίζεται με τις αποσπάσεις,αλλά πίστευω ότι κάποιος από σας θα ξέρει να μου απαντήσει.Τι σημαίνει να είναι κάποιος στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ?Τι σημαίνει να είναι κάποιος υπεράριθμος?Εστω ότι κάποιος είναι υπεραριθμος στην Α περιοχή ενός νομού,αν υπάρχει κένο στην ειδικότητά του στην περιοχή β,μπορεί να τον στείλει το Πυσδε εκεί?Ευχαριστώ.Όταν έχεις μετατεθεί σε κάποιο ΠΥΣΔΕ αλλά δεν έχεις οργανική τότε είσαι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ . Ανήκεις σε αυτό αλλά κάθε χρόνο μπορεί να αλλάζεις σχολείο . Ναι Υπεράριθμος μπορεί να βγεις αν χαθεί η οργανική σου ( π.χ. μετά από συγχώνευση σχολείων ) .
Καλησπέρα αγαπητοί συνάδελφοι.θα ήθελα να κάνω μία ερώτηση,η οποία δεν σχετίζεται με τις αποσπάσεις,αλλά πίστευω ότι κάποιος από σας θα ξέρει να μου απαντήσει.Τι σημαίνει να είναι κάποιος στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ?Τι σημαίνει να είναι κάποιος υπεράριθμος?Εστω ότι κάποιος είναι υπεραριθμος στην Α περιοχή ενός νομού,αν υπάρχει κένο στην ειδικότητά του στην περιοχή β,μπορεί να τον στείλει το Πυσδε εκεί?Ευχαριστώ.