0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
τα σχολεία που κλείνουν ανά νομόhttp://www.edugate.gr/epikairotita/arithmos-gymnasion-%E2%80%93-lykeion-kai-lykeiakon-takseon-pros-katargisi-diakopi-leitoyrgias
τα ποσοστά συγχωνεύσεων ανα νομό και διεύθυνσηhttp://www.alfavita.gr/artro.php?id=26342
Αλήθεια από πότε ένα γραπτό ΑΣΕΠ σε κάνει ικανότερο να μπεις σε μια τάξη από έναν που τρέχει χρόνια με ωρομισθίες και αναπληρώσεις?
Παράθεση από: panos στις Μαρτίου 18, 2011, 01:31:25 amΑλήθεια από πότε ένα γραπτό ΑΣΕΠ σε κάνει ικανότερο να μπεις σε μια τάξη από έναν που τρέχει χρόνια με ωρομισθίες και αναπληρώσεις?Ένας τόσο άξιος και ικανός που τρέχει σε ωρομισθίες και αναπληρώσεις για ποιο λόγο να μην τα καταφέρει στο διαγωνισμό;
μάρκος ωραίος !!!με κάτι τέτοιο θα ξακαθάριζε το τοπίο ,μέσα στην τάξη θα καταλάβαινε ο καθένας αν αντέχει ή όχι αλλά κάτι τέτοιο χρειάζεται υπουργείο πρωτίστως λειτουργικά καταρτισμένο ..εδω όλη την ουσία τη δώσανε στους διαδραστικούς πίκακες
τον "ικανο" εκπαιδευτικο παντως δεν τον κανει ουτε ο ΑΣΕΠ, αλλα ουτε και η προυπηρεσια. για μενα ξερετε τι χρειαζεται ? Να υπαρχει μια μονοετης σχολη στην οποια θα εγγραφεσαι, οποιο κωλοτμημα ή σχολη τελειωσες (ολες πια καθηγητικες τις λεμε,.χ@@@εσε μας) και να κανεις παιδαγωγικα και να μπαινεις σε ταξη και οταν τελειωνεις να σε διοριζουν απο ωρομισθιο μεχρι ΑΚΩ,μ μεχρι μονιμο.Οπου στη σχολη αυτη θα κρινεσαι και θα βλεπεις και ο ιδιος αν τελικα κάνεις ή σου αρεσει αυτο που πας να κάνεις.ολα τα αλλα ειναι....@@@@@κιες!
Παράθεση από: MARKOS στις Μαρτίου 18, 2011, 09:56:25 pmτον "ικανο" εκπαιδευτικο παντως δεν τον κανει ουτε ο ΑΣΕΠ, αλλα ουτε και η προυπηρεσια. για μενα ξερετε τι χρειαζεται ? Να υπαρχει μια μονοετης σχολη στην οποια θα εγγραφεσαι, οποιο κωλοτμημα ή σχολη τελειωσες (ολες πια καθηγητικες τις λεμε,.χ@@@εσε μας) και να κανεις παιδαγωγικα και να μπαινεις σε ταξη και οταν τελειωνεις να σε διοριζουν απο ωρομισθιο μεχρι ΑΚΩ,μ μεχρι μονιμο.Οπου στη σχολη αυτη θα κρινεσαι και θα βλεπεις και ο ιδιος αν τελικα κάνεις ή σου αρεσει αυτο που πας να κάνεις.ολα τα αλλα ειναι....@@@@@κιες!Μερικές σκέψεις για την πρακτική εφαρμογή της ιδέας του Μάρκου... Αν όσοι θα αποφοιτούν από αυτή την μονοετή σχολή (εγώ θα την προτιμούσα 2ετή...) έχουν μεγάλες πιθανότητες για την εύρεση απασχόλησης, σίγουρα θα υπάρξουν αρκετοί υποψήφιοι. Έτσι η σχολή αυτή θα επιλέγει τους φοιτητές μέσα από ένα σύστημα αξιολόγησης, όπως γραπτές εξετάσεις. Θα προτιμούσα να είχαν οι γραπτές εξετάσεις ύλη παρόμοια με αυτή του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ, για να μην ξαναδιαβάζουμε πάλι άλλη ύλη... Επειδή ακόμη ο αριθμός των υποψήφιων σπουδαστών θα είναι τεράστιος, καλό θα ήταν να υπήρχε μια αυξημένη δυσκολία θεμάτων...Έτσι, έχουμε την μετατόπιση του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ απλά σε μικρότερες ηλικίες...Μια καλύτερη λύση θα ήταν να υπάρξει σε κάθε σχολή μια κατεύθυνση - ειδικότητα καθηγητική και να αφορά μόνο περιορισμένο αριθμό φοιτητών. Η επιλογή των φοιτητών μπορεί να γίνει με πολλούς αντικειμενικούς - αξιοκρατικούς τρόπους, όπως και πάλι με ειδικές εξετάσεις... Τι θέλω να πω:Όσο ο επαγγελματικός προσανατολισμός στην χώρα μας είναι τόσο απαξιωμένος και όσο η ανεργία είναι στα ύψη και η ελληνική αγορά δεν παρέχει εναλλακτικές λύσεις σε απόφοιτους, θα υπάρχει πάντα συνωστισμός υποψηφίων και σ' αυτή τη χώρα που βασιλεύει το ρουσφέτι, ο μόνος τρόπος να γίνει αντικειμενικά η επιλογή είναι μέσω διαγωνισμού... αδιάβλητου...