0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ο νόμος λέει ότι από τους νέους πίνακες που θα διαμορφωθούν με βάση τον ΑΣΕΠ του '12, θα γίνονται στο εξής όχι μόνο οι διορισμοί, αλλά και όλες οι προσλήψεις στην παιδεία (αναπληρωτών και ωρομισθίων). Οπότε και από τη στιγμή λοιπόν που πια αποδεσμεύεται ο ΑΣΕΠ από τους διορισμούς (δεν θα προκηρύσσονται πια συγκεκριμένες θέσεις διορισμού πριν τον διαγωνισμό), μπορεί να κάνει ΑΣΕΠ το '12 και να μην διορίσει κανέναν (ή μόνο κάποιους ελάχιστους σε συγκεκριμένες ειδικότητες), αλλά να ξεκινήσει τους νέους πίνακες μόνο και μόνο για να κάνει πλέον από εκεί τις προσλήψεις των αναπληρωτών, αν έχει το μαράζι να γίνονται πια και αυτές μέσω ΑΣΕΠ. Το γεγονός ότι εκκρεμούν λοιπόν διορισμοί δεν αναιρεί ότι μπορεί να γίνει νέος ΑΣΕΠ το '12. Αποσυνδέστε πια τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ από τους διορισμούς, δεν συνδέονται πλέον.
Παράθεση από: Green στις Μαΐου 29, 2011, 06:01:58 pmΟ νόμος λέει ότι από τους νέους πίνακες που θα διαμορφωθούν με βάση τον ΑΣΕΠ του '12, θα γίνονται στο εξής όχι μόνο οι διορισμοί, αλλά και όλες οι προσλήψεις στην παιδεία (αναπληρωτών και ωρομισθίων). Οπότε και από τη στιγμή λοιπόν που πια αποδεσμεύεται ο ΑΣΕΠ από τους διορισμούς (δεν θα προκηρύσσονται πια συγκεκριμένες θέσεις διορισμού πριν τον διαγωνισμό), μπορεί να κάνει ΑΣΕΠ το '12 και να μην διορίσει κανέναν (ή μόνο κάποιους ελάχιστους σε συγκεκριμένες ειδικότητες), αλλά να ξεκινήσει τους νέους πίνακες μόνο και μόνο για να κάνει πλέον από εκεί τις προσλήψεις των αναπληρωτών, αν έχει το μαράζι να γίνονται πια και αυτές μέσω ΑΣΕΠ. Το γεγονός ότι εκκρεμούν λοιπόν διορισμοί δεν αναιρεί ότι μπορεί να γίνει νέος ΑΣΕΠ το '12. Αποσυνδέστε πια τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ από τους διορισμούς, δεν συνδέονται πλέον.Νομίζω ότι κάνεις λάθος Green. Δεν μπορεί να γίνει νέος διαγωνισμός αν δε διοριστούν όλοι οι ασεπίτες με το αντίστοιχο 40%. Όποτε για να διορίζει αναπληρωτές και ωρομισθίους από τους νέους πίνακες των επιτυχόντων ΑΣΕΠ πρέπει να απορροφήσει τους παλιούς διοριστέους!
το θέμα διερωτάται αν θα γίνει ΑΣΕΠ το 12..... εμείς ασχολούμαστε με το πως πρέπει να γίνονται οι διορισμοί και με ποια κριτήρια, τσακωνόμαστε αλληλοειρωνευόμαστε.......όλοι έχουν δικαίωμα στο όνειρο...... και στο να εκφράζονται............μας περίμενα όμως περισσότερο συνειδητοποιημένους...., οργανωμένους για αντιδράσεις που στοχεύουν σε περισσότερους διορισμούς ...εμείς αντιδρούμε λες και θα γίνουν διορισμοί και κοιτάμε να χωρίσουμε την...πίτα....ποια πίτα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΤΑ την φάγανε ....με τις υπόλοιπες......
Οι διαγνώσεις σχιζοφρένειας σε όσους έχουν διαφορετική άποψη "φοριούνται" πολύ τον τελευταίο καιρό. Δεν μπορεί κάποιος να διατυπώσει την άποψή του σε αυτό το forum και να του απαντήσουν με επιχειρήματα; Γιατί όποιος δε συμφωνεί με την πλειοψηφία οφείλει να το ¨βουλώνει"; Πόσο υγιές είναι να λοιδωρείται η διαφορετική άποψη;
ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ, Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΥΟΜΑΣΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΩΝ ΚΟΠΩΝ ΜΑΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ...
Να δω ποσο ενδιαφερον θα υπαρχει για την εργασια ως εκπαιδευτικος εαν(λεω εγω...) η μονιμοτητα ελαχιστοποιηθει, και οι αναπληρωτες μετατραπουν σε ημερομισθιοι.
"...να υπαρχει μια κοινη παραδοχη, ενα κοινο σημειο αναφορας, στο οποιο δεν θα εκμηδενιζονται οι στοχοι της μιας μεριδας προς απολυτο οφελος της αλλης.."Αυτο τι καταλαβες οτι σημαινει? Οτι ειναι συγκρουση? Οχι βεβαια, αντιθετα οτι θα πρεπει να βρεθει ο τροπος εκεινος, ωστε οι εκπαιδευτικοι να μην λειτουργουν σε καθεστως διασπασης, προκειμενου να επιτευχθουν η να αυξησουν τις πιθανοτητες υλοποιησης των οποιοων στοχων. Αν δεν υπαρχει λοιπον τετοια προσεγγιση τοτε ειναι προφανες οτι δεν υπαρχει περιπτωση να προβαλουν μια κοινη απαιτηση, ενα κοινο στοχο. Αν δεν γινει αυτο τοτε, οι οποιες πορειες θα αποτελουνται απο ενα ασυνδετο μωσαικο, απο μια προσπαθεια αντιρροπων συνιστωσων χωρις αποτελεσμα.Επομενως, πρεπει να μειωθει ο ακρατος ατομικισμος, να ενστερινισθουν απαντες οτι με διασπαση δεν πετυχαινονται νικες, να "χαμηλωσουν" οι καλλιεργημενες εξωπραγματικες προσδοκιες ενθεν και ενθεν αποδεχομενοι ενα χαμηλοτερο επιπεδο, παντως πιο εφικτου στην κατακτηση του στοχου/αποτελεσματος και να επικρατησει η αποψη οτι ολοι ειμαστε στην ιδια πραγματικη ομαδα.Αφου γινει αυτο τοτε ναι μπορει να διατυπωθει μια κοινη γραμμη πλευσης.
Παράθεση από: anixia στις Μαΐου 30, 2011, 12:19:58 pmΝα δω ποσο ενδιαφερον θα υπαρχει για την εργασια ως εκπαιδευτικος εαν(λεω εγω...) η μονιμοτητα ελαχιστοποιηθει, και οι αναπληρωτες μετατραπουν σε ημερομισθιοι.θα υπάρχει..... γιατί η ανεργία καλπάζει......και γιατί οι κυβερνώντες θα βρουν τρόπους- υποσχέσεις να κάνουν τα παραπάνω δελεαστικά για εμάς που.....μαζί τα φάγαμε......ξυπνάτε!!!! μας δουλεύανε τόσα χρόνια.... τώρα μας απαξιώνουν για να μας αποτελειώσουν και μας στρέφουν ο ένας κατά του άλλου (όπως πάντα...)Παράθεση από: nickitol στις Μαΐου 30, 2011, 12:10:37 pm "...να υπαρχει μια κοινη παραδοχη, ενα κοινο σημειο αναφορας, στο οποιο δεν θα εκμηδενιζονται οι στοχοι της μιας μεριδας προς απολυτο οφελος της αλλης.."Αυτο τι καταλαβες οτι σημαινει? Οτι ειναι συγκρουση? Οχι βεβαια, αντιθετα οτι θα πρεπει να βρεθει ο τροπος εκεινος, ωστε οι εκπαιδευτικοι να μην λειτουργουν σε καθεστως διασπασης, προκειμενου να επιτευχθουν η να αυξησουν τις πιθανοτητες υλοποιησης των οποιοων στοχων. Αν δεν υπαρχει λοιπον τετοια προσεγγιση τοτε ειναι προφανες οτι δεν υπαρχει περιπτωση να προβαλουν μια κοινη απαιτηση, ενα κοινο στοχο. Αν δεν γινει αυτο τοτε, οι οποιες πορειες θα αποτελουνται απο ενα ασυνδετο μωσαικο, απο μια προσπαθεια αντιρροπων συνιστωσων χωρις αποτελεσμα.Επομενως, πρεπει να μειωθει ο ακρατος ατομικισμος, να ενστερινισθουν απαντες οτι με διασπαση δεν πετυχαινονται νικες, να "χαμηλωσουν" οι καλλιεργημενες εξωπραγματικες προσδοκιες ενθεν και ενθεν αποδεχομενοι ενα χαμηλοτερο επιπεδο, παντως πιο εφικτου στην κατακτηση του στοχου/αποτελεσματος και να επικρατησει η αποψη οτι ολοι ειμαστε στην ιδια πραγματικη ομαδα.Αφου γινει αυτο τοτε ναι μπορει να διατυπωθει μια κοινη γραμμη πλευσης. αυτό που λες ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΤΕ όσο και να χτυπιόμαστε εδω μέσα γιατί τους βολεύει να είμαστε διασπασμένοι και "εχθροι" ΄΄εχουν μάθει να καλιεργούν τις πελατειακές σχέσεις και ατομικά (με πολίτες ) και ομαδικά (με ειδικότητες κ.λ.π.) και είναι master στο είδος ......... δίνουν στον έναν ένα ψίχουλο αυτός χαίρεται που το πήρε αυτός και οι άλλοι τον ...."τρώνε" γιατί το πήρε....... κανένας δεν σκεφτεται να διεκδικήσει το ...καρβέλι και έτσι το τρώει αυτός που...έριξε το ψίχουλο....πρέπει εμείς να αλλάξουμε νοοτροπία ανεξαρτήτως δολωμάτων που μας πετούν..... (πολύ δύσκολο με τέτοια ανεργία.....)