0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: gvasilis στις Ιουλίου 24, 2013, 05:06:14 pmΠροπαγάνδα το "Να θυμησω επισης τη κατασταση μετα τους τρεις πρωτους ασεπ που τα σχολεια ειχαν γεμισει βιολογους"Τι γίναν αυτοί οι βιολόγοι λοιπόν; Άντε να ακούσουμε μια λογική εξήγηση!Ξεχασα να συμπληρωσω οτι τα επομενα χρονια καλως η κακως εγιναν πολυ διορισμοι φυσικω (κακως κατα τη γνωμη μου).Τωρα το θεμα με την αγωγη υγειας αν τελικα μπει ενα τετοιο μαθημα( που σε καμια περιπτωση δε θα πρεπει να εντασεται στις θετικες επιστημες αλλα να ειναι ανεξαρτητο σαν προσθετη ωρα) αυτο θα γινει καθαρα για αναθεση γυμναστων. Δεν ειναι πανως τοσο ευκολο να διαχωρισεις τις φυσικες επιστημες ιδιαιτερα στο γυμνασιο και η οποια καταρτιση πχ φυσικων στη εργαστηριακη βιολογια γινεται με την πολυτιμη βοηθεια των βιολογων απο τα ΕΚΦΕ. Αλλωστε θυμαμαι την πρωτη φορα που πηγα νανδειξω δομη φυτικου κυτταρου στο μικροσκοπιοπου δεν ειχα ιδεα πως ετοιμαζεται το δειγμα...
Προπαγάνδα το "Να θυμησω επισης τη κατασταση μετα τους τρεις πρωτους ασεπ που τα σχολεια ειχαν γεμισει βιολογους"Τι γίναν αυτοί οι βιολόγοι λοιπόν; Άντε να ακούσουμε μια λογική εξήγηση!
Οκ κινηθειτε τοτε δικαστικα να διεκδηκησετε τις θεσεις που σας φαγαμε!! Τωρα για το αν ο βαθμος συναφειας της αγωγης υγειας με τη φυσικη αγωγη η με τη βιολογια βλεποντας το αναλυτικο προγραμμα για την αγωγη υγειας http://www.paideia.org.cy/upload/analytika_programmata_2010/20.agogiygeias.pdfhttp://www.pi-schools.gr/download/publications/epitheorisi/teyxos15/047-061.pdfhttp://www.pi-schools.gr/programs/agogi_ygeias/agogi_ygeias.pdfκαι της φυσικης αγωγής μπορει να καταλαβει ο οποιοσδηποτε οτι δε νοειται αγωγη υγειας αποκομμένη απο τη φυσικη αγωγη. Αρα ο βαθμος συναφειας της φυσικης αγωγης και της αγωγης υγειας ειναι μεγαλυτερος απο της βιολογιας.Η αγωγη υγειας θα επρεπε να διδασκεται ενιαια σε δημοτικο και γυμνασιο απο καθηγητες φυσικης αγωγης.Τωρα για το λειτουργικο κενο δεν εχω ιδεα τι γινεται στο πυσδε κορινθου αλλα τα οργανικα κενα οπως και τα λειτουργικα με αποσπασεις στα μουσικα σχολεια καλυπτονται απο το Κυσδε (απο την υποτιθεμενη καλλιτεχνικη επιτροπη) και εφοσον δεν καλυφθουν δινει καποιον το πυσδε. Οπως ανεφερα παραπανω κακως ανακατευτηκαν απο την αρχη οι κλαδοι και κακως εγιναν πιθανον περισσοτεροι διορισμοι φυσικων. Μην ξεχναμε ομως και το συνολο των ορων σε Α+
Η
Παράθεση από: anixia στις Ιουλίου 24, 2013, 08:02:43 pmΗ
Απλα να καταθεσω και εγω την αποψη μου για το θεμα. Επειδη ειναι χαρακτηριστικο μας ολοι να βλεπουμε μονο τη μια οψη. Πριν απο 15 χρονια η
Παράθεση από: gvasilis στις Ιουλίου 24, 2013, 08:07:24 pmΠαράθεση από: anixia στις Ιουλίου 24, 2013, 08:02:43 pmΗ
Έπίσης έχω κάνει όλα τα μαθήματα παρουσίαση με Prezi
Παράθεση από: anixia στις Ιουλίου 24, 2013, 08:12:31 pmΠαράθεση από: gvasilis στις Ιουλίου 24, 2013, 08:07:24 pmΠαράθεση από: anixia στις Ιουλίου 24, 2013, 08:02:43 pmΗ