*

Αποστολέας Θέμα:  (Αναγνώστηκε 153873 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος zzz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #140 στις: Ιουλίου 25, 2013, 05:45:13 pm »
Οταν εγω ημουν η μονη απο τους 4 που εκτελουσα ολα μου τα καθηκοντα κι οι αλλοι περα βρεχει επειδη ειχαν το απυροβλητο της μονιμοτητας, νομιζεις οτι μ'ενδιαφερει αν απολυθουν; Δε μ'ενδιαφερει ποσώς, οπως βεβαια δεν ενδιεφερε κι εκεινους οτι εγω θ'απολυομουν το καλοκαιρι. Να φανταστεις στον τελευταιο συλλογο δεν ηθελαν καν να κανουν τη μια μερα εφημερια!

Κι ουτε θελω το παιδι μου να εχει τετοιους "εκπαιδευτικους" στο σχολειο - για να μαθει το στελνω, οχι για παιδοφυλαξη. Γι'αυτο κι ειμαι τοσο κατά της

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:44:25 »

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #141 στις: Ιουλίου 25, 2013, 06:37:41 pm »
Συναδελφοι, θα ηθελα να σας παρακαλεσω να στειλετε τη συνδρομη σας στην ΠΕ

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #142 στις: Ιουλίου 25, 2013, 06:43:03 pm »
Οι αριθμοί λένε άλλα. Δες πιο πάνω.

Ειρωνικα, δακτυλογραφησες λαθος πιο πανω τα οργανικα πλεονασματα των Φυσικων που δεν ηταν 648, αλλά 684. :)

Άχρηστοι μόνιμοι εκπαιδευτικοί, ανάξιοι (όχι πάντα αμόρφωτοι) γονεις που παρκάρουν τα παιδιά τους στο σχολείο! Ας καταργηθεί η μονιμότητα, σιγά μη κλάψουμε οι αναπληρωτές  8)

Να τονισω οτι δε μιλαω για ολους τους μονιμους ΠΕ04. Στο δευτερο σχολειο που ημουν, οι συναδελφοι εκαναν εργαστηριακες ασκησεις. Τα προηγουμενα χρονια, στα περισσοτερα σχολεια που ημουν δεν εκανε κανεις. Απλά φετος μου εκανε μεγαλη εντυπωση διοτι ο υπευθυνος εργαστηριου μου την ειπε κιολας οτι χαλαω την πιατσα! :o Αν ειναι να μορφωθει απο κατι τετοιους η επομενη γενια των Ελληνων, καληνυχτα μας! (καλα, ειχα κι εναν πολυτεκνο φυσικο περυσι σε γυμνασιο, αμιμητο... ειχε πει το κορυφαιο για τον Γαλλο που ειχε πνιξει το 3χρονο παιδακι του στο πλυντηριο: "Μπορει να μην ηθελε να το σκοτωσει αλλά να το εβαλε για να το συνετισει". Ο ιδιος ειχε πει για 2 αλλοδαπους μαθητες της πρωτης: "Τους αφησα στην ιδια ταξη για να μη βλεπω τη φατσα τους του χρονου" και κοσμουσε τους μαθητες με επιθετα οπως: "Ελα εδω, χοντρε!" κλπ. :o Τι δουλεια εχουν κατι τετοιοι στην εκπαιδευση; )
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 25, 2013, 06:59:58 pm από biov »

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #143 στις: Ιουλίου 25, 2013, 07:08:24 pm »
Οταν εγω ημουν η μονη απο τους 4 που εκτελουσα ολα μου τα καθηκοντα κι οι αλλοι περα βρεχει επειδη ειχαν το απυροβλητο της μονιμοτητας, νομιζεις οτι μ'ενδιαφερει αν απολυθουν; Δε μ'ενδιαφερει ποσώς, οπως βεβαια δεν ενδιεφερε κι εκεινους οτι εγω θ'απολυομουν το καλοκαιρι. Να φανταστεις στον τελευταιο συλλογο δεν ηθελαν καν να κανουν τη μια μερα εφημερια!

Κι ουτε θελω το παιδι μου να εχει τετοιους "εκπαιδευτικους" στο σχολειο - για να μαθει το στελνω, οχι για παιδοφυλαξη. Γι'αυτο κι ειμαι τοσο κατά της
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:44:25 »

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #144 στις: Ιουλίου 25, 2013, 08:21:52 pm »

Η αχρηστια καποιων μονιμων δεν εγγυται στην ελλειπη ικανοτητα διδασκαλιας πχ ενος βιολογου στο να διδαξει γεωγραφια β γυμνασιου αλλα στην ελλειψη θελησεως. Αν δεν αγαπας το αντικειμενο σου και την ταξη δε πα να εχεις 3 διδακτορικα μετα απο καποια χρονια το μονο που θα σε ενδιαφερει ειναιμτο πως θα λουφαρεις και πως θα γινεις διευθυντης. Η αδιαφορια των μονιμων προς τους αναπληρωτες υπηρχε παντα. Αλλωστε θυμομαστε και μεις την αντιμετωπιση που ειχαμε οταν ειμασταν αναπληρωτες ( μια φιλη πριν καμια δεκαρια χρονια μου ειχε πει οτι ειμαστενοι "αλβανοι" της εκπαιδευσης). Οσο για νεοτερους "μονιμους" συναδελφους που αδιαφορουσαν για τους αναπληρωτες να επισημανω οτι σε λιγο καιρο με αυτα τα δεδομενα καποιοι απο εμας θα ειμαστε και παλι αναπληρωτες, μπορει και ωρομισθιοι ( δειτε για παραδειγμα τους συναδελφους που τεθηκαν σε διαθεσιμοτητα που πιθανον να εργαστουν ως ωρομισθιοι).
Τωρα οσον αφορα τα στοιχεια με τις υπεραριθμιες που εβγαλε ο syrvey ειναι εικονικα γιατι αν λαβουμε υποψην τις εκτιμωμενες συνταξιοδοτησεις ( περι τις 800+ φυσικων και περι τις 400-χωρις μεγαλη βεβαιοτητα-βιολογων στα επομενα δυο χρονια) καθως και τις β αναθεσεις των φυσικων σε μαθηματικα γυμνασιου και τη μεγαλη ελλειψη μαθηματικων τα επομενα χρονια οι αριθμοι αυτοι μονο εικονικοι μπορει να ειναι. Οποτε αυτοι που πρεπει να διαμαρτυρονται περισσοτερο ειναι οι μαθηματικοι με τους φυσικους για τη β αναθεση στο γυμνασιο (με το οποιο αντικειμενο η συναφεια των φυσικων ειναι πολυ μεγαλυτερη αφου στο πανεπιστημιο τα καθαρα μαθηματικα ειναι περιπου το 1/3 των μαθηματων σε αντιθεση με την ανυπαρκτη βιολογια).
Γι αυτο προτιμοτερος ειναι ο παλαιος διαχωρισμος της ΣΘΕ σε φυσικομαθηματικους και φυσιογνωστες
Στα πρώτα με τα διδακτορικά ίσως και να συμφωνώ , αλλά δεν θα αχρηστέψω και τα πτυχία των άλλων για να βρίσκω δουλειά εγώ. Ούτε συμφωνώ με biov και mous, επειδή δεν είχα παρόμοιες εμπειρίες από τα σχολεία μου.
Για τους αναπληρωτές πριν δέκα χρόνια, καμία σχέση με τα εργασιακά των αναπληρωτών τα τελευταία 3 χρόνια. Τα ακούω αυτά από μονίμους, είναι μια μεγάλη παρεξήγηση και δείχνει ότι δεν κατάλαβαν τι αλλαγές έγιναν τα τελευταία χρόνια. Εντάξει δεν είναι υποχρέωση των μονίμων να ενημερώνονται για τα εργασιακά των ατομιστών αναπληρωτών.
Τώρα για τα εικονικά στοιχεία του survey συμφωνώ. Τα πραγματικά κενά βιολογίας είναι πολύ περισσότερα, που και να γίνει η μείωση ωρών πάλι στο μείον θα είναι οι βιολόγοι. Αντίθετα τα πλεονάσματα των φυσικών, μη σου πω και μαθηματικών στα γυμνάσια (λες και δεν το ξέρετε) θα εκτοξευθούν. Επίσης δεν καταλαβαίνω τις εκτιμήσεις σου, αφού από -350 αν αφαιρέσω 400 βγάζει -750 οργανικά κενά βιολογίας. Αυτές οι ώρες, και της γεωλογίας, μπορούν να βολέψουν όλους τους τους πλεονάζοντες φυσικούς και χημικούς τουλάχιστο για ένα χρόνο, χωρίς να χρειάζεται να πάρουν πολλά μαθηματικά. Δεν νομίζω ότι πρέπει να ανησυχείς. Εννοείται ότι δεν θα υπάρξει διαθεσιμότητα φυσικού. Μετά θα χρειαστούν πραγματικά και καινούργιοι φυσικοί.
Εδώ ήδη ακούγονται κενά για αναπληρωτές φυσικής ενώ ξέρουμε ότι σε εκείνες τις περιοχές οι φυσικοί κάλυψαν κενά βιολογίας. Έτσι μετέτρεψαν τα κενά βιολογίας σε κενά φυσικής.
Μάλιστα στο υπουργείο και οι τοπικές συντεχνίες πιστεύουν ότι πρέπει να λέμε και ευχαριστώ που μας κάναν την χάρη να μην φάνε όλα τα κενά βιολογίας, και έτσι μπορεί να έχει και λίγα για αναπληρωτές βιολόγους. Μας κάνουν χάρη που θα αφήσουν λίγους αναπληρωτές βιολόγους να κάνουν το μάθημά τους, το οποίο δεν πρέπει να διδάσκεται σε κάθε τάξη... γιατί έτσι!
Όπως δεν πρέπει να διδάσκεται η χημεία στο γυμνάσιο.... γιατί έτσι
Όπως δεν πρέπει να διδάσκεται η γεωλογία πουθενά..... γιατί έτσι!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 25, 2013, 08:29:57 pm από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #145 στις: Ιουλίου 25, 2013, 09:32:20 pm »
τα εργασιακα του αναπληρωτη πριν 10 χρονια δεν ηταν και τοσο ροδινα μιας και υπηχαν αναπληρωτες 7 χρονια και μαλιστα το 2005 αν θυμαμαι καλα (επι Σημιτη, δε θυμαμαι χρονια) πηραν απειροελαχιστους αναπληρωες και μοιραζαν τα κενα σε δυο ωρομισθιους. Ετσι αναγκαστηκαμε καποιοι για να μη χασουμε τη σειρα στον πινακα να παμε ωρομισθιοι σε πολυ μακρυνες περιοχες οπως την Κέρκυρα να παρουμε καταναλωτικα δανεια για να βγαλουμε τη χρονια. Μετα βεβαια αρχισαν μαζικοι διορισμοι και βελτιωθηκαν τα πραγματα. Σε καμμια περιπτωση δεν επιδοκιμαζω τους ανεξελεγκτους μαζικους διορισμους ποσο μαλλον οταν γινονται σε βαρος καποιων αλλων.
Τωρα για το αν υπαρξει διαθεσιμοτητα φυσικου μην παιρνεις κι ορκο. Με τα σημερινα δεδομενα εκτιμω οτι ειναι σχεδον βεβαιο και δεν αποκλείεται και αυτον το Σεπτεμβρη. Το θεμα ειναι οτι η διαθεσιμοτητα του φυσικου αποκλειεται να φερει διορισμο βιολογου δεδομενης της καταστασης.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 25, 2013, 09:38:51 pm από giokspy »
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος thrileontas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 770
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #146 στις: Ιουλίου 25, 2013, 10:18:03 pm »
ρε συ

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 801
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #147 στις: Ιουλίου 25, 2013, 10:47:52 pm »
Τα παιδιά μας βγαίνουν ήδη αμόρφωτα στη γεωλογία, νομίζουν ότι την γη την έφτιαξε ο θεός και ότι ο σεισμός είναι ο εγκέλαδος.
Ούτε καν για τον Εγκέλαδο ξέρουν (όταν κάνω αναφορά στη Μυθολογία, ελάχιστοι το γνωρίζουν).
Όσο για τη γη; Γιατί, ποιος την έφτιαξε;  ;D

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #148 στις: Ιουλίου 25, 2013, 11:08:40 pm »
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 25, 2013, 11:22:05 pm από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος zzz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #149 στις: Ιουλίου 25, 2013, 11:15:57 pm »
Να τονισω οτι δε μιλαω για ολους τους μονιμους ΠΕ04. Στο δευτερο σχολειο που ημουν, οι συναδελφοι εκαναν εργαστηριακες ασκησεις.

Και πάλι συμφωνώ! Είχα συνάδελφο βιολόγο και χημικό εξαιρετικές στο εργαστήριο και στην προσέγγιση των παιδιών. Τα παιδιά πετούσαν σε όλα τα τμήματα, έγραφαν εξαιρετικά στις εξετάσεις και συμμετείχαν σε πανελλήνιους διαγωνισμούς. Δεν είμαστε όλοι για πέταμα. Υπάρχουν και ευσυνείδητοι.

Αποσυνδεδεμένος thrileontas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 770
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #150 στις: Ιουλίου 25, 2013, 11:32:59 pm »
ρε συ

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #151 στις: Ιουλίου 25, 2013, 11:55:11 pm »

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #152 στις: Ιουλίου 26, 2013, 03:42:41 am »
και τι ασυνάρτητα είναι αυτά ότι σε πατήσανε κλπ; στο πίτσι φυτίλι σου καταρρίπτω ότι θες περί ευνοημένων η όχι-

Πως θα καταρριψεις το γεγονος οτι στους τελευταιους ΑΣΕΠ (2006 2008) δινονταν στρεβλα νουμερα για διορισμους Φυσικων και Χημικων σε ανυπαρκτα δικα τους οργανικα κενα, με συνεπεια μετα το διορισμο να καλυπτουν τα οργανικα κενα των

Αποσυνδεδεμένος thrileontas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 770
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #153 στις: Ιουλίου 26, 2013, 07:34:08 am »
διάβασε αρκετές τοποθετήσεις μου παραπάνω στο ίδιο τόπικ , αλλά και σε άλλα για το θέμα αυτό και μυαλό υπάρχει , θα καταλάβεις (δεν ειρωνεύομαι). είναι κουραστικό να επαναλαμβάνομαι και σίγουρα εμείς οι χημικοί μόνο ευνοημένοι δεν είμαστε. μην εξάπτεσθε φίλοι βιολόγοι δεν είναι όλοι εναντίον σας που έχουν μια διαφορετική γνώμη περί ευνοημένων η μη , αλλα πως να το κάνουμε τόσα χρόνια στην εκπαίδευση καταλαβαίνουμε τι μας γίνεται. καλημέρα και ευχαριστούμε για την φιλοξενία στο τόπικ σας.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182577
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 630
Σύνολο: 648

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.