*

Αποστολέας Θέμα: Βιολογία και "νέο"Λύκειο  (Αναγνώστηκε 108376 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία και "νέο"Λύκειο
« Απάντηση #322 στις: Αύγουστος 10, 2013, 07:14:20 μμ »
Ενταξει συναδελφε, σε πιστευω οτι δε χρειαζεται ν'ασχολουμαι με τους Φσγν στην εγκυκλιο. Οπως ομως ηρθε αυτος που σε εκαψε προπερσι κι αυτη που μπηκε στον πινακα μηδενικης προϋπηρεσιας, ποιος ξερει τι μπορει να συμβει φετος. Ας φερθουν τιμια οι κυβερνωντες κι ας μας αντιμετωπιζουν ενιαια παντου: οχι ενιαια στην εγκυκλιο αναπληρωτων και χωριστα στο survey ή στις συνταξιοδοτησεις/διορισμους. Διοτι πιστευω οτι αυτο ακριβως θα κανουν, οπως εχουν κανει κι αλλες φορες!

Η Μικροβιολογια ως Β'αναθεση στους βιολογους και Α' στους γιατρους δειχνει ποσα γνωριζε ο Υπουργος που εβγαλε τις αναθεσεις. Οι γιατροι ειχαν προτεραιοτητα στο να καλλιεργουν τους μικροοργανισμους στα τρυβλια Petri για το εργαστηριο; Ακομη κι ο γιατρος ηταν οφθαλμιατρος ή ψυχιατρος; Μονο οι ιατροι μικροβιολογοι ειναι εφαμιλλοι των βιολογων στη γνωση των μικροοργανισμων! Αλλα τωρα που κοιταζα τις αναθεσεις των ΕΠΑΛ βρηκα ενα σωρο αλλα μαθηματα που μπορουσαμε να εχουμε Α' ή Β' αναθεση και δεν τα ειχαμε ή τα ειχαμε μονο Β. Τι να πει κανεις για τον εκαστοτε Υπουργο που υπεγραφε ο,τι του ελεγαν να υπογραψει! Γιατι εχουν οι φυσικοι κι οι γεωλογοι Β'αναθεση τη βιολογια; Δε βασιζεται πουθενα! 'Η οι φυσικοι μαζι μ'εμας ως Β'αναθεση τη Διαχειριση Φυσικων Πορων, οταν η υλη του βιβλιου εχει χλωριδα, πανιδα, οικοσυστηματα κλπ; (και γιατι εμεις την εχουμε μονο Β' με τετοια υλη κι οχι Α'; :o) Ο Υπουργος ειναι ικανος να υπογραψει να την εχουν οι φυσικοι Α'αναθεση επειδη θα δει τη λεξη "φυσικων", οπως ειπε καποιος σε αλλο τοπικ για το μαθημα "Φυσικά" του δημοτικου που νομιζε οτι ηταν... φυσικη! ;D Κι επειδη στο νομοσχεδιο αλλαξαν τον τιτλο σε "Τεχνολογια-Διαχειριση Φυσικων Πορων", μπορει να προσθεσουν λιγη υλη τεχνολογιας ωστε να γινει αχταρμας. Και μιλαμε για μαθημα που θα διδαχθει το Σεπτεμβριο!

Εγω αυτο που θα εβαζα στην ομαδα του Υπουργου στο μαθημα "Διαχειριση Προσωπικου" θα ηταν "βαθμος μηδεν", διοτι αποδεικνυουν οτι δε γνωριζουν το βασικοτερο: δεν αρκει να βαλεις καποιον στην αιθουσα, πρεπει να γνωριζει και το αντικειμενο που διδασκει! Αλλιως το αποτελεσμα ειναι ικανοποιητικη παιδοφυλαξη κι ανεπαρκη γνωστικα αποτελεσματα. Αυτος ειναι ο στοχος της διδακτικης ωρας;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βιολογία και "νέο"Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:56:16 »

Αποσυνδεδεμένος ribo

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 163
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία και "νέο"Λύκειο
« Απάντηση #323 στις: Αύγουστος 11, 2013, 10:15:18 πμ »
Αγαπητέ συνάδελφε
Πολύ χρήσιμη η έρευνά σου και πολύ ενθαρρυντικά τα αποτελέσματά της. Αλλά αυτά θα είχαν νόημα, αν τους ενδιέφερε η εκπαίδευση των παιδιών. Τότε θα διάλεγαν την κατάλληλη ειδικότητα με βάση την ύλη των μαθημάτων. Τώρα αυτό που τους ενδιαφέρει είναι να εξοικονομήσουν με κάθε τρόπο ΧΡΗΜΑ. Έτσι δικαιολογείται η τοποθέτηση (για πολιτικό κάψιμο) ενός ψυχικά ασταθούς στο Υπουργείο Υγείας (έκανε επερώτηση για τα  παιδιά indigo - που έχουν "γαλάζια αύρα") κι ενός αποτυχημένου τηλεπαρουσιαστή στο Παιδείας στο πλευρό ενός άσχετου περί τα εκπαιδευτικά υπουργού.
Είναι κρίμα, αλλά:
"Το να ενδιαφέρεσαι και να προτείνεις, εμπεριστατωμένα, λύσεις για το καλό της χώρας, σε κατατάσσει αυτόματα στους γραφικούς οραματιστές που ανήκουν στο περιθώριο της νέας ΦΤΗΝΗΣ Ελλάδας".

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2309
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία και "νέο"Λύκειο
« Απάντηση #324 στις: Αύγουστος 13, 2013, 05:12:22 μμ »
Στο νομοσχέδιο στη διαβούλευση είδα αυτό:
"Φυσικές Επιστήμες, έξι (6) ωρών, με διακριτά ανά δύο ώρες διδακτέα αντικείμενα – κλάδους τη Φυσική, τη Χημεία και τη Βιολογία,"
και στη Α και στη Β.
Υπήρχε και πριν;
Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι κάτι τέτοιο μπορεί να ισχύσει.

Αποσυνδεδεμένος xhm32

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 448
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ04.02
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία και "νέο"Λύκειο
« Απάντηση #325 στις: Αύγουστος 13, 2013, 05:14:12 μμ »
Στο νομοσχέδιο στη διαβούλευση είδα αυτό:
"Φυσικές Επιστήμες, έξι (6) ωρών, με διακριτά ανά δύο ώρες διδακτέα αντικείμενα – κλάδους τη Φυσική, τη Χημεία και τη Βιολογία,"
και στη Α και στη Β.
Υπήρχε και πριν;
Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι κάτι τέτοιο μπορεί να ισχύσει.
Νομίζω οτι μπορει να γίνει και είνα σε καλό δρομό.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βιολογία και "νέο"Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:56:16 »

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2309
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία και "νέο"Λύκειο
« Απάντηση #326 στις: Αύγουστος 13, 2013, 05:48:13 μμ »
Επίσης είδα και ένα πολύ ενδιαφέρον  ;D σχόλιο, που είναι on topic, αλλά θα μπορούσε να μπει και σε άλλα.
"Θα έπρεπε το μάθημα των θρησκευτικών να είναι δίωρο και στις τρεις τάξεις του λυκείου.Ιδιαίτερα στη γ τάξη,όπου γίνονται σαφέστατες αναφορές σε θέματα που αφορούν ιδιαίτερα τους νέους,όπως η μάστιγα των ναρκωτικών,αυτοκτονία,αυτοθυσία,τεχνητή γονιμοποίηση,δωρεά οργάνων,θανατική ποινή,διαφυλικές σχέσεις,αντιμετώπιση της πλύσης εγκεφάλου που επιχειρούν τα Μ.Μ.Ε.κλπ
Και μάλιστα τα παραπάνω θέματα τα διδάσκουν θεολόγοι σύγχρονοι πλεον,καταρτισμένοι σαν επιστήμονες και ευαίσθητοι σαν παιδαγωγοί και άνθρωποι,μα πάνω απο όλα συναδελφικοί……"

 :o ;D ;D ;D ::)
Ειλικρινά δεν ξέρω από που να αρχίσω. Ελπίζω να με βοηθήσετε.

Αποσυνδεδεμένος vasbio

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 732
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία και "νέο"Λύκειο
« Απάντηση #327 στις: Αύγουστος 13, 2013, 09:11:19 μμ »
gvasilis , ο καθένας προσπαθεί πρώτα για το καλό του κλάδου του και στη συνέχεια για το τι πιστεύει ότι πρέπει να διδάσκεται στο Λύκειο. Ο θεολόγος θεωρεί σημαντικό να διδάσκονται πολλές ώρες Θρησκευτικά , για να εξηγήσει τη ...θεολογική άποψη για τη (μη  ;) ) Εξέλιξη , την άποψη της εκκλησίας για την κλωνοποίηση (αν γνωρίζει ο θεολόγος τη διαδικασία , προσωπικά ένας με ρώτησε για τη διαδικασία για να εξηγήσει στη Β΄Λυκείου στα πλαίσια του δικού του μαθήματος και το εκτίμησα , αφού τα παιδιά περιστασιακά μόνο μπορούν ν' ακούσουν κάτι για κλωνοποίηση στο μονόωρο ::)) κ.λ.π. Στα πλαίσια της βιοηθικής δεν θεωρώ καθόλου κακό , αλλά μάλλον αναγκαίο να ακούγεται και η θεολογική άποψη για όλες αυτές τις εξελίξεις , αρκεί βέβαια τα παιδιά να έχουν διδαχθεί το αντικείμενο από τον...ανάλογο καθηγητή για να γνωρίζουν για ποιο πράγμα μιλάνε! Η ερώτηση που δεν μπόρεσα ν' απαντήσω σε μαθητή της β΄Λυκείου (πριν από 4 χρόνια) "γιατί διδασκόμαστε για την Εξέλιξη από τα Θρησκευτικά και όχι στη Βιολογία" είναι το καλύτερο επιχείρημα για το έλλειμα πληροφορίας και γνώσεων που δημιουργείται λόγω των μονόωρων. Στη διαβούλευση λοιπόν προσωπικά θα τονίσω ότι θα πρέπει ν' απουσιάζουν τα μονόωρα μαθήματα και θα σταθώ και στην διαφαινόμενη αλλαγή στο Γυμνάσιο για τα δύο μονόωρα που θέλουν να δημιουρήσουν, προτείνοντας  τη διατήρηση της δίωρης βιολογίας , τη μεταφορά της μονόωρης φυσικής σε μια από τις δύο επόμενες τάξεις ώστε να γίνει τρίωρη σε μία από αυτές  αν θέλουν ν' αυξήσουν τις ώρες της Φυσικής οπωσδήποτε , και τη μετατροπή της μονόωρης Χημείας σε δίωρη. Ταυτόχρονα βέβαια θεωρώ απαράδεκτο το 2013 να εισάγονται άτομα σε σχολές Πληροφορικής και Πολυτεχνία χωρίς να δίνουν μάθημα Πληροφορικής ,και εκεί ίσως πρέπει να υπάρξει μια διάσπαση των θετικών και των τεχνολογικών σχολών ώστε να δίνουν το μάθημα που χρειάζεται περισσότερο στη σχολή εισαγωγής (κι εδώ θα διαφωνήσω με τους φίλους μου τους Χημικούς).

Αποσυνδεδεμένος BILL231

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 147
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία και "νέο"Λύκειο
« Απάντηση #328 στις: Αύγουστος 13, 2013, 09:42:46 μμ »
Εσυ που το γραφεις αυτο εξηγησε μου..
γιατι να βγει η χημεια και να μπει η πληροφορικη και να μην βγει η φυσικη;;
οση σχεση εχει η χημεια με τισ σχολες πληροφορικης αλλη τοση εχει και η φυσικη..

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία και "νέο"Λύκειο
« Απάντηση #329 στις: Αύγουστος 14, 2013, 04:36:24 πμ »
Εσυ που το γραφεις αυτο εξηγησε μου..
γιατι να βγει η χημεια και να μπει η πληροφορικη και να μην βγει η φυσικη;;
οση σχεση εχει η χημεια με τισ σχολες πληροφορικης αλλη τοση εχει και η φυσικη..

Συναδελφε, σμφωνω με τον vasbio οτι ο υποψηφιος δε χρειαζεται να δινει χημεια για να μπει σε σχολη Πληροφορικης, αλλά συμφωνω και μαζι σου οτι δε χρειαζεται να δινει φυσικη (ή βιολογια ή οποιοδηποτε αλλο ασχετο μαθημα). Μαθηματικα, οπωσδηποτε! Απο την αλλη, εγω δε γνωριζω το προγραμμα σπουδων ολων των τμηματων Πληροφορικης, οπότε δεν μπορω να κρινω ποια άλλα μαθηματα πρεπει να δινει ο υποψηφιος. Την εποχη των δεσμων (αφου το συστημα παει προς τα πισω) ποια μαθηματα εδιναν;

Επισης, το να μπορει υποψηφιος να μπει σε τμημα Χημειας χωρις να εχει δωσει χημεια ειναι εξισου απαραδεκτο!
Οσο απαραδεκτο ειναι να μπορει να μπει σε σχολη με αντικειμενο τη φυση (οπως η Σχολη Περιβαλλοντος του πανεπιστημιου Αιγαιου ή το τμημα Διαχειρισης Περιβαλλοντος και Φυσικων Πορων Πατρας) χωρις να εχει δωσει βιολογια, η υλη της οποιας υπαρχει αφθονη στα προγραμματα σπουδων τους!

Στο νομοσχέδιο στη διαβούλευση είδα αυτό:
"Φυσικές Επιστήμες, έξι (6) ωρών, με διακριτά ανά δύο ώρες διδακτέα αντικείμενα – κλάδους τη Φυσική, τη Χημεία και τη Βιολογία,"
και στη Α και στη Β.
Υπήρχε και πριν;
Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι κάτι τέτοιο μπορεί να ισχύσει.

Γιατι δυσκολευεσαι να το πιστεψεις, συναδελφε; Ορθα συμπεριελαβαν στο σχεδιο νομου την κατανομη των ωρων, ωστε να μη χρειαζεται να καθοριζεται απο ΥΑ οπως στα μαθηματα του Τεχνολογικου Λυκειου κι ετσι να μη δημιουργει ανασφαλεια ή δυσπιστια. Εγινε και διορθωση του επονειδιστου αρχικου κειμενου του αρθρου 36 (που ανεφερε μονο "ΠΕ04.01" κι αφηνε τις αλλες ειδικοτητες Φυσικων Επιστημων απεξω!) στο ορθο: "Προϊστάμενος του αυτοτελούς Γραφείου Στρατηγικής και Πολιτικού Σχεδιασμού ορίζεται εκπαιδευτικός της δημόσιας εκπαίδευσης των κλάδων ΠΕ02 Φιλολόγων ή ΠΕ03 Μαθηματικών ή ΠΕ04 Φυσικών".

Μαλιστα, το απαρχαιωμενο λεκτικο του κλαδου ΠΕ04 "Φυσικων" επρεπε να ειχε διορθωθει εδω και πολλά χρονια σε ΠΕ04 "Φυσικων Επιστημων", αφου θεωρητικα και πρακτικα αυτο ανταποκρινεται στην πραγματικοτητα.

Ομοιως, επρεπε να ειχε γινει ενοποιηση των ειδικοτητων Φυσιογνωστων-Βιολογων, που εχουμε κοινες Α' και Β' αναθεσεις (σε αντιθεση με αλλες ειδικοτητες που μπορει να εχουν κοινη Α' αναθεση αλλά εχουν διαφορετικες Β'αναθεσεις, π.χ. Χημικοι και Χημικοι Μηχανικοι), ειδικα εφοσον οι Φυσιογνωστοι διοριζονται ως αναπληρωτες και μονιμοι απο τους δικους μας πινακες! Δεν εχει πλεον κανενα νοημα μια τετοια διακριση σε πρακτικο επιπεδο. Ισα-ισα που δημιουργει μια επιπλεον γραμμη στο survey και δυσχεραινει τον υπολογισμο κενων/πλεονασματων, αφου ο αλγοριθμος μοιραζει αναιτια ωρες σε δυο ειδικοτητες που πρακτικα ταυτιζονται! Οπως συγχωνευουν τις σχολικες μοναδες, ετσι ας βαλουν την ειδικοτητα των Βιολογων ν'απορροφησει την ειδικοτητα των Φυσιογνωστων (σχολη καταργημενη εδω και 40 χρονια). Το να διατηρουν τις δυο ειδικοτητες χωριστα μονο σ'ενα πραγμα χρησιμευει: πλασματικη οπτικη μειωση των οργανικων ελλειματων Βιολογων μη προσμετρωντας τα ελλειματα Φσγν.

Συναδελφε, προσεξε γιατι το διωρο στο λυκειο ειναι αυτονοητο: οι ωρες της βιολογιας ηταν 4 στο γυμνασιο και 3 στο λυκειο, αλλά λογω της ελλειψης βιολογων (για την οποια οι ιδιοι ευθυνονται - μην ξαναρχιζω τωρα) εκαναν αντιστροφη των ωρων (3 ωρες στο γυμνασιο, 4 στο λυκειο) επειδη τα γενικα λυκεια ειναι λιγοτερα αριθμητικα απο τα γυμνασια. Ετσι, με μια απλη αντιστροφη, τα συνολικα οργανικα κενα αυτοματως μειωνονται! Οι ιδιοι ομως μπορουν αληθως να ισχυριστουν οτι "δε μειωθηκαν οι ωρες της βιολογιας στη δευτεροβαθμια εκπαιδευση". Κολπο αξιο θαυμασμου!

Μετα απο αυτες τις διορθωσεις, συναδελφοι (και με την προϋποθεση οτι τμηματα της υλης της Γ' θα κατεβουν στη Β' ωστε ολοι οι μαθητες να συνεχισουν να διδασκονται για το AIDS κλπ), εμενα μ'ικανοποιει σε γενικες γραμμες το σχεδιο νομου οσον αφορα στην ειδικοτητα μας, με δυο τρανταχτες εξαιρεσεις:
- την πληρη απουσια απο την Α' ταξη του Τεχνολογικου Λυκειου της Βιολογιας Ανθρωπου, ενος απαραιτητου μαθηματος για τον καθε πολιτη που οφειλει να γνωριζει πώς λειτουργει το σωμα του και πώς να το προστατευει. (για το οφελος των μαθητων μιλαω, οχι των καθηγητων: ξερω οτι δεν προκειται να δημιουργηθει οργανικο κενο βιολογου σε Τεχνολογικο λυκειο κι οι ωρες θα καλυπτονται με Β'αναθεση ή το πολυ-πολυ απο ΑΜΩ)
- τον περιορισμο της βιολογιας Κατευθυνσης αποκλειστικα για τους υποψηφιους των σχολων Υγειας, οταν υπαρχουν πολλες ακομη σχολες που το Προγραμμα Σπουδων τους περιλαμβανει σε μεγαλο βαθμο το ευρος υλης της βιολογιας (μικροβιολογια, βοτανικη, οικολογια, κλπ), οπως οι σχολες με αντικειμενο το Περιβαλλον που ανεφερα παραπανω, η Γεωπονικη, η Δασολογια... Αντι να παμε μπροστα, παμε πισω;
Για να δελεαστουμε (οι καθηγητες βιολογοι) με το 8ωρο μονο για σχολες Υγειας, πρεπει να εχουμε την εγγυηση οτι επιτρεπεται να λειτουργησει τμημα με λιγοτερους μαθητες (πού θα βρεθουν 15 μαθητες σε καθε σχολειο να θελουν Ιατρικη; :o), ωστε αφενος να ισχυει το 8ωρο για μας κι αφετερου οι μαθητες των μικροτερων σχολειων να μη χανουν τη δυνατοτητα να εξεταστουν για "ελιτιστικες" σχολες. Αυτο που σ'ενδιαφερει οταν βρισκεσαι ως ασθενης στο χειρουργικο τραπεζι δεν ειναι η κοινωνικο-οικονομικη καταγωγη του χειρουργου, αλλά το να εχει ξεχωρισει χαρη στην ικανοτητα του. (οχι χαρη στις γνωριμιες του - εκτος κι αν δε σ'ενδιαφερει να γινεις θυμα της μετριοτητας του στο χειρουργικο τραπεζι...)

EDIT: αναφερομαι σε δυο τρανταχτες εξαιρεσεις κι οχι σε τρεις επειδη η μετατροπη της βιολογιας σε μονοωρο μαθημα στο γυμνασιο δεν υπαρχει πουθενα στο σχεδιο νομου.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 14, 2013, 04:46:05 πμ από biov »

Αποσυνδεδεμένος vasbio

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 732
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία και "νέο"Λύκειο
« Απάντηση #330 στις: Αύγουστος 14, 2013, 10:50:54 πμ »
@BILL231: Θεωρώ ότι σε σχολές όπως ηλεκτρολόγων μηχανικών , μηχανολόγων μηχανικών , πολιτικών μηχανικών κ.α.  είναι πολύ πιο χρήσιμη η Φυσική από την Χημεία. Ηλεκτρομαγνητισμός , μηχανική και μηχανική υλικών είναι απαραίτητα στοιχεία στην κάθε σχολή αντίστοιχα. Αντίθετα , θεωρώ ότι στη σχολή χημικών μηχανικών είναι απαραίτητη  η Χημεία. Όσον αφορά τις "καθαρά' σχολές  πληροφορικής κι εκεί π.χ. στο κομμάτι της ταχύτητας μετάδοσης μυνημάτων σε κάθε υλικό π.χ. των οπτικών ινών οι γνώσεις οπτικής και κυμάτων είναι χρήσιμες. Μην το συγκεκριμενοποιήσουμε όμως περισσότερο , δε θα πάρουμε εδώ στο forum το  πρόγραμμα σπουδών της κάθε σχολής για ν΄αναλύσουμε ποιο μάθημα είναι καλύτερο να δίνεται για την είσοδο σε αυτήν. Υπάρχουν άλλοι αρμόδιότεροι από εμάς για αυτό , και εννοώ κυρίως τα ίδια τα τμήματα. 

Αποσυνδεδεμένος BILL231

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 147
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία και "νέο"Λύκειο
« Απάντηση #331 στις: Αύγουστος 14, 2013, 12:31:16 μμ »
ακριβως.. και δεν μπορει να μας επιτιθενται ολοι γιατι επι 15 χρονια ζησαμε μια απαξιωση μοναδικη..
μας αντιμετωπιζαν και τα ιδια τα παιδια σαν παρακατιανους..
τι την θελω εγω την χημεια αφου εξεταζομαι Α.Ο.Δ.Ε. (απιστευτο μαθημα για εισαγωγη στο πολυτεχνειο)
και προγραμματισμο;; αυτο ακουγαμε..
και κανενας δεν ελεγε το αυτονοητο.. οτι εγινε λαθος..
και εσεις βολευτηκατε απο τον αλαχιωτη με την βιολογια γενικης που ''αντικατεστησε'' την χημεια γενικης..
το υπουργειο θελει να εξεταζει τουσ μαθητες κυριως στισ βασικες παγκοσμιως επιστημες,που ειναι
μαθηματικα-φυσικη-χημεια.. ο προγραμματισμος δεν μαθαινεται σε παιδια 17 χρονων..οπως δεν μπορει
να μαθευτει και ο μηχανισμος μιας οργανικης αντιδρασης..

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2309
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία και "νέο"Λύκειο
« Απάντηση #332 στις: Αύγουστος 14, 2013, 12:37:54 μμ »
ακριβως.. και δεν μπορει να μας επιτιθενται ολοι γιατι επι 15 χρονια ζησαμε μια απαξιωση μοναδικη..
μας αντιμετωπιζαν και τα ιδια τα παιδια σαν παρακατιανους..
τι την θελω εγω την χημεια αφου εξεταζομαι Α.Ο.Δ.Ε. (απιστευτο μαθημα για εισαγωγη στο πολυτεχνειο)
και προγραμματισμο;; αυτο ακουγαμε..
και κανενας δεν ελεγε το αυτονοητο.. οτι εγινε λαθος..
και εσεις βολευτηκατε απο τον αλαχιωτη με την βιολογια γενικης που ''αντικατεστησε'' την χημεια γενικης..
το υπουργειο θελει να εξεταζει τουσ μαθητες κυριως στισ βασικες παγκοσμιως επιστημες,που ειναι
μαθηματικα-φυσικη-χημεια.. ο προγραμματισμος δεν μαθαινεται σε παιδια 17 χρονων..οπως δεν μπορει
να μαθευτει και ο μηχανισμος μιας οργανικης αντιδρασης..
Έχουμε αποδείξει οτι παγκοσμίως είναι μαθηματικά, φυσική χημεία βιολογία και γεωλογια-Διαστημα
Η κυριαρχία της φυσικής και της χημείας ισχύει μόνο σε καθυστερημένες χώρες π.χ. το ιραν και η ελλάδα.
Εχει αποδειχθεί σε άλλο τοπικ.

Αποσυνδεδεμένος BILL231

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 147
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία και "νέο"Λύκειο
« Απάντηση #333 στις: Αύγουστος 14, 2013, 12:51:08 μμ »
τωρα μου τα χαλας.. δηληδη ειναι θεμα τησ βιολογιας οι δεσμοι υδρογονου ή οι φωσφοδιεστερικοι δεσμοι ή οι αντλιες καλιου νατριου;; να μην πω για κυκλους αζωτου ή ανθρακα;;
ειμαστε η αρχη ερχοσαστε και πατατε σε μας...

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2309
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία και "νέο"Λύκειο
« Απάντηση #334 στις: Αύγουστος 14, 2013, 12:54:01 μμ »
τωρα μου τα χαλας.. δηληδη ειναι θεμα τησ βιολογιας οι δεσμοι υδρογονου ή οι φωσφοδιεστερικοι δεσμοι ή οι αντλιες καλιου νατριου;; να μην πω για κυκλους αζωτου ή ανθρακα;;
ειμαστε η αρχη ερχοσαστε και πατατε σε μας...
Εν αρχή ην ο λόγος
άρα τα θρησκευτικά :o

Αποσυνδεδεμένος anemoni

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 435
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία και "νέο"Λύκειο
« Απάντηση #335 στις: Αύγουστος 14, 2013, 03:23:45 μμ »
Mην το συγκεκριμενοποιήσουμε όμως περισσότερο , δε θα πάρουμε εδώ στο forum το  πρόγραμμα σπουδών της κάθε σχολής για ν΄αναλύσουμε ποιο μάθημα είναι καλύτερο να δίνεται για την είσοδο σε αυτήν. Υπάρχουν άλλοι αρμόδιότεροι από εμάς για αυτό , και εννοώ κυρίως τα ίδια τα τμήματα.
ακριβώς!
Δεν υποβαθμίζω κανένα μάθημα, απλά να είμαστε και λίγο αντικειμενικοί, όχι ότι μας αρέσει ή μας βολεύει εμάς. Και εγώ λατρεύω τη φυσική, δε θα απαιτήσω περισότερες ώρες φυσικής από μαθηματικά, αν και θα είχα 10 επιχειρήματα επ'αυτού, κατά βάθος καταλαβαίνω ότι δεν είναι σωστό για τα παιδιά.
Και όποιος θέλει να δει ποιο μάθημα χρειαζεται στις περισσότερες σχολές από τα μαθήματα των ΠΕ04, δεν έχει παρά να κοιτάξει τα προγράμματα σπουδών των όλων σχολών και να βγάλει τα συμπεράσματά του.
Όποιος νομίζει ότι η πληροφορική έχει τόσο σχέση με τη χημεία όσο και με τη φυσική ας κοιτάξει πχ εδώ:
http://www.di.uoa.gr/undergraduate/courses/semester
όπου υπάρχουν και μαθήματα που δε φαίνεται ο ρόλος της φυσικής (πχ σήματα και συστήματα), αλλά είναι εμφανής , κυρίως τις πρώτες εβδομάδες διδασκαλίας

 

 

Pde.gr, © 2005 - 2020

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1011891
  • Σύνολο θεμάτων: 17424
  • Σε σύνδεση σήμερα: 244
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 216
Σύνολο: 219

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.11 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.