*

Αποστολέας Θέμα:  (Αναγνώστηκε 153734 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #322 στις: Αυγούστου 10, 2013, 07:14:20 pm »
Ενταξει συναδελφε, σε πιστευω οτι δε χρειαζεται ν'ασχολουμαι με τους Φσγν στην εγκυκλιο. Οπως ομως ηρθε αυτος που σε εκαψε προπερσι κι αυτη που μπηκε στον πινακα μηδενικης προϋπηρεσιας, ποιος ξερει τι μπορει να συμβει φετος. Ας φερθουν τιμια οι κυβερνωντες κι ας μας αντιμετωπιζουν ενιαια παντου: οχι ενιαια στην εγκυκλιο αναπληρωτων και χωριστα στο survey ή στις συνταξιοδοτησεις/διορισμους. Διοτι πιστευω οτι αυτο ακριβως θα κανουν, οπως εχουν κανει κι αλλες φορες!

Η Μικροβιολογια ως

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:29:23 »

Αποσυνδεδεμένος ribo

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 163
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #323 στις: Αυγούστου 11, 2013, 10:15:18 am »
Αγαπητέ συνάδελφε
Πολύ χρήσιμη η έρευνά σου και πολύ ενθαρρυντικά τα αποτελέσματά της. Αλλά αυτά θα είχαν νόημα, αν τους ενδιέφερε η εκπαίδευση των παιδιών. Τότε θα διάλεγαν την κατάλληλη ειδικότητα με βάση την ύλη των μαθημάτων. Τώρα αυτό που τους ενδιαφέρει είναι να εξοικονομήσουν με κάθε τρόπο ΧΡΗΜΑ. Έτσι δικαιολογείται η τοποθέτηση (για πολιτικό κάψιμο) ενός ψυχικά ασταθούς στο Υπουργείο Υγείας (έκανε επερώτηση για τα  παιδιά indigo - που έχουν "γαλάζια αύρα") κι ενός αποτυχημένου τηλεπαρουσιαστή στο Παιδείας στο πλευρό ενός άσχετου περί τα εκπαιδευτικά υπουργού.
Είναι κρίμα, αλλά:
"Το να ενδιαφέρεσαι και να προτείνεις, εμπεριστατωμένα, λύσεις για το καλό της χώρας, σε κατατάσσει αυτόματα στους γραφικούς οραματιστές που ανήκουν στο περιθώριο της νέας ΦΤΗΝΗΣ Ελλάδας".

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #324 στις: Αυγούστου 13, 2013, 05:12:22 pm »
Στο νομοσχέδιο στη διαβούλευση είδα αυτό:
"Φυσικές Επιστήμες, έξι (6) ωρών, με διακριτά ανά δύο ώρες διδακτέα αντικείμενα – κλάδους τη Φυσική, τη Χημεία και τη

Αποσυνδεδεμένος xhm32

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 448
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ04.02
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #325 στις: Αυγούστου 13, 2013, 05:14:12 pm »
Στο νομοσχέδιο στη διαβούλευση είδα αυτό:
"Φυσικές Επιστήμες, έξι (6) ωρών, με διακριτά ανά δύο ώρες διδακτέα αντικείμενα – κλάδους τη Φυσική, τη Χημεία και τη

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:29:23 »

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #326 στις: Αυγούστου 13, 2013, 05:48:13 pm »
Επίσης είδα και ένα πολύ ενδιαφέρον  ;D σχόλιο, που είναι on topic, αλλά θα μπορούσε να μπει και σε άλλα.
"Θα έπρεπε το μάθημα των θρησκευτικών να είναι δίωρο και στις τρεις τάξεις του λυκείου.Ιδιαίτερα στη γ τάξη,όπου γίνονται σαφέστατες αναφορές σε θέματα που αφορούν ιδιαίτερα τους νέους,όπως η μάστιγα των ναρκωτικών,αυτοκτονία,αυτοθυσία,τεχνητή γονιμοποίηση,δωρεά οργάνων,θανατική ποινή,διαφυλικές σχέσεις,αντιμετώπιση της πλύσης εγκεφάλου που επιχειρούν τα Μ.Μ.Ε.κλπ
Και μάλιστα τα παραπάνω θέματα τα διδάσκουν θεολόγοι σύγχρονοι πλεον,καταρτισμένοι σαν επιστήμονες και ευαίσθητοι σαν παιδαγωγοί και άνθρωποι,μα πάνω απο όλα συναδελφικοί……"

 :o ;D ;D ;D ::)
Ειλικρινά δεν ξέρω από που να αρχίσω. Ελπίζω να με βοηθήσετε.

Αποσυνδεδεμένος vasbio

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 736
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #327 στις: Αυγούστου 13, 2013, 09:11:19 pm »
gvasilis , ο καθένας προσπαθεί πρώτα για το καλό του κλάδου του και στη συνέχεια για το τι πιστεύει ότι πρέπει να διδάσκεται στο Λύκειο. Ο θεολόγος θεωρεί σημαντικό να διδάσκονται πολλές ώρες Θρησκευτικά , για να εξηγήσει τη ...θεολογική άποψη για τη (μη  ;) ) Εξέλιξη , την άποψη της εκκλησίας για την κλωνοποίηση (αν γνωρίζει ο θεολόγος τη διαδικασία , προσωπικά ένας με ρώτησε για τη διαδικασία για να εξηγήσει στη

Αποσυνδεδεμένος BILL231

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 211
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #328 στις: Αυγούστου 13, 2013, 09:42:46 pm »
Εσυ που το γραφεις αυτο εξηγησε μου..
γιατι να βγει η χημεια και να μπει η πληροφορικη και να μην βγει η φυσικη;;
οση σχεση εχει η χημεια με τισ σχολες πληροφορικης αλλη τοση εχει και η φυσικη..

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #329 στις: Αυγούστου 14, 2013, 04:36:24 am »
Εσυ που το γραφεις αυτο εξηγησε μου..
γιατι να βγει η χημεια και να μπει η πληροφορικη και να μην βγει η φυσικη;;
οση σχεση εχει η χημεια με τισ σχολες πληροφορικης αλλη τοση εχει και η φυσικη..

Συναδελφε, σμφωνω με τον vasbio οτι ο υποψηφιος δε χρειαζεται να δινει χημεια για να μπει σε σχολη Πληροφορικης, αλλά συμφωνω και μαζι σου οτι δε χρειαζεται να δινει φυσικη (ή βιολογια ή οποιοδηποτε αλλο ασχετο μαθημα). Μαθηματικα, οπωσδηποτε! Απο την αλλη, εγω δε γνωριζω το προγραμμα σπουδων ολων των τμηματων Πληροφορικης, οπότε δεν μπορω να κρινω ποια άλλα μαθηματα πρεπει να δινει ο υποψηφιος. Την εποχη των δεσμων (αφου το συστημα παει προς τα πισω) ποια μαθηματα εδιναν;

Επισης, το να μπορει υποψηφιος να μπει σε τμημα Χημειας χωρις να εχει δωσει χημεια ειναι εξισου απαραδεκτο!
Οσο απαραδεκτο ειναι να μπορει να μπει σε σχολη με αντικειμενο τη φυση (οπως η Σχολη Περιβαλλοντος του πανεπιστημιου Αιγαιου ή το τμημα Διαχειρισης Περιβαλλοντος και Φυσικων Πορων Πατρας) χωρις να εχει δωσει βιολογια, η υλη της οποιας υπαρχει αφθονη στα προγραμματα σπουδων τους!

Στο νομοσχέδιο στη διαβούλευση είδα αυτό:
"Φυσικές Επιστήμες, έξι (6) ωρών, με διακριτά ανά δύο ώρες διδακτέα αντικείμενα – κλάδους τη Φυσική, τη Χημεία και τη
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 14, 2013, 04:46:05 am από biov »

Αποσυνδεδεμένος vasbio

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 736
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #330 στις: Αυγούστου 14, 2013, 10:50:54 am »
@BILL231: Θεωρώ ότι σε σχολές όπως ηλεκτρολόγων μηχανικών , μηχανολόγων μηχανικών , πολιτικών μηχανικών κ.α.  είναι πολύ πιο χρήσιμη η Φυσική από την Χημεία. Ηλεκτρομαγνητισμός , μηχανική και μηχανική υλικών είναι απαραίτητα στοιχεία στην κάθε σχολή αντίστοιχα. Αντίθετα , θεωρώ ότι στη σχολή χημικών μηχανικών είναι απαραίτητη  η Χημεία. Όσον αφορά τις "καθαρά' σχολές  πληροφορικής κι εκεί π.χ. στο κομμάτι της ταχύτητας μετάδοσης μυνημάτων σε κάθε υλικό π.χ. των οπτικών ινών οι γνώσεις οπτικής και κυμάτων είναι χρήσιμες. Μην το συγκεκριμενοποιήσουμε όμως περισσότερο , δε θα πάρουμε εδώ στο forum το  πρόγραμμα σπουδών της κάθε σχολής για ν΄αναλύσουμε ποιο μάθημα είναι καλύτερο να δίνεται για την είσοδο σε αυτήν. Υπάρχουν άλλοι αρμόδιότεροι από εμάς για αυτό , και εννοώ κυρίως τα ίδια τα τμήματα. 

Αποσυνδεδεμένος BILL231

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 211
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #331 στις: Αυγούστου 14, 2013, 12:31:16 pm »
ακριβως.. και δεν μπορει να μας επιτιθενται ολοι γιατι επι 15 χρονια ζησαμε μια απαξιωση μοναδικη..
μας αντιμετωπιζαν και τα ιδια τα παιδια σαν παρακατιανους..
τι την θελω εγω την χημεια αφου εξεταζομαι Α.Ο.Δ.Ε. (απιστευτο μαθημα για εισαγωγη στο πολυτεχνειο)
και προγραμματισμο;; αυτο ακουγαμε..
και κανενας δεν ελεγε το αυτονοητο.. οτι εγινε λαθος..
και εσεις βολευτηκατε απο τον αλαχιωτη με την βιολογια γενικης που ''αντικατεστησε'' την χημεια γενικης..
το υπουργειο θελει να εξεταζει τουσ μαθητες κυριως στισ βασικες παγκοσμιως επιστημες,που ειναι
μαθηματικα-φυσικη-χημεια.. ο προγραμματισμος δεν μαθαινεται σε παιδια 17 χρονων..οπως δεν μπορει
να μαθευτει και ο μηχανισμος μιας οργανικης αντιδρασης..

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #332 στις: Αυγούστου 14, 2013, 12:37:54 pm »
ακριβως.. και δεν μπορει να μας επιτιθενται ολοι γιατι επι 15 χρονια ζησαμε μια απαξιωση μοναδικη..
μας αντιμετωπιζαν και τα ιδια τα παιδια σαν παρακατιανους..
τι την θελω εγω την χημεια αφου εξεταζομαι Α.Ο.Δ.Ε. (απιστευτο μαθημα για εισαγωγη στο πολυτεχνειο)
και προγραμματισμο;; αυτο ακουγαμε..
και κανενας δεν ελεγε το αυτονοητο.. οτι εγινε λαθος..
και εσεις βολευτηκατε απο τον αλαχιωτη με την βιολογια γενικης που ''αντικατεστησε'' την χημεια γενικης..
το υπουργειο θελει να εξεταζει τουσ μαθητες κυριως στισ βασικες παγκοσμιως επιστημες,που ειναι
μαθηματικα-φυσικη-χημεια.. ο προγραμματισμος δεν μαθαινεται σε παιδια 17 χρονων..οπως δεν μπορει
να μαθευτει και ο μηχανισμος μιας οργανικης αντιδρασης..
Έχουμε αποδείξει οτι παγκοσμίως είναι μαθηματικά, φυσική χημεία βιολογία και γεωλογια-Διαστημα
Η κυριαρχία της φυσικής και της χημείας ισχύει μόνο σε καθυστερημένες χώρες π.χ. το ιραν και η ελλάδα.
Εχει αποδειχθεί σε άλλο τοπικ.

Αποσυνδεδεμένος BILL231

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 211
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #333 στις: Αυγούστου 14, 2013, 12:51:08 pm »
τωρα μου τα χαλας.. δηληδη ειναι θεμα τησ βιολογιας οι δεσμοι υδρογονου ή οι φωσφοδιεστερικοι δεσμοι ή οι αντλιες καλιου νατριου;; να μην πω για κυκλους αζωτου ή ανθρακα;;
ειμαστε η αρχη ερχοσαστε και πατατε σε μας...

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #334 στις: Αυγούστου 14, 2013, 12:54:01 pm »
τωρα μου τα χαλας.. δηληδη ειναι θεμα τησ βιολογιας οι δεσμοι υδρογονου ή οι φωσφοδιεστερικοι δεσμοι ή οι αντλιες καλιου νατριου;; να μην πω για κυκλους αζωτου ή ανθρακα;;
ειμαστε η αρχη ερχοσαστε και πατατε σε μας...
Εν αρχή ην ο λόγος
άρα τα θρησκευτικά :o

Αποσυνδεδεμένος anemoni

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #335 στις: Αυγούστου 14, 2013, 03:23:45 pm »
Mην το συγκεκριμενοποιήσουμε όμως περισσότερο , δε θα πάρουμε εδώ στο forum το  πρόγραμμα σπουδών της κάθε σχολής για ν΄αναλύσουμε ποιο μάθημα είναι καλύτερο να δίνεται για την είσοδο σε αυτήν. Υπάρχουν άλλοι αρμόδιότεροι από εμάς για αυτό , και εννοώ κυρίως τα ίδια τα τμήματα.
ακριβώς!
Δεν υποβαθμίζω κανένα μάθημα, απλά να είμαστε και λίγο αντικειμενικοί, όχι ότι μας αρέσει ή μας βολεύει εμάς. Και εγώ λατρεύω τη φυσική, δε θα απαιτήσω περισότερες ώρες φυσικής από μαθηματικά, αν και θα είχα 10 επιχειρήματα επ'αυτού, κατά βάθος καταλαβαίνω ότι δεν είναι σωστό για τα παιδιά.
Και όποιος θέλει να δει ποιο μάθημα χρειαζεται στις περισσότερες σχολές από τα μαθήματα των ΠΕ04, δεν έχει παρά να κοιτάξει τα προγράμματα σπουδών των όλων σχολών και να βγάλει τα συμπεράσματά του.
Όποιος νομίζει ότι η πληροφορική έχει τόσο σχέση με τη χημεία όσο και με τη φυσική ας κοιτάξει πχ εδώ:
http://www.di.uoa.gr/undergraduate/courses/semester
όπου υπάρχουν και μαθήματα που δε φαίνεται ο ρόλος της φυσικής (πχ σήματα και συστήματα), αλλά είναι εμφανής , κυρίως τις πρώτες εβδομάδες διδασκαλίας

 

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182559
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 540
Σύνολο: 541

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.