*

Αποστολέας Θέμα:  (Αναγνώστηκε 153660 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #294 στις: Αυγούστου 03, 2013, 12:56:30 am »
Αν ηταν τα κενα βάσει των οποίων πραγματοποιήθηκαν μεταθεσεις δε θα έπαιρναν τόσοι χημικοι μετάθεση αφου δεν υπήρχαν κενές οργανικες. Στην περιοχή μου ήρθαν 4βιολογοι και 3 χημικοι και τα οργανικα κενα ηταν 6 φυσικων 2 χημικών και 2βιολογων

Οι μεταθεσεις γινονται ανα ΔΔΕ, αυτο που βλεπεις ειναι το συνολο ολων των ΔΔΕ. Τα οργανικα κενα/πλεονασματα δε βγαινουν ανα σχολειο αλλά ανα ΔΔΕ. Π.χ. στην Α' Αθηνας το υπουργειο δεχτηκε ως τελικα κενα για τις 4 ειδικοτητες +13, +25, -25, -14, αλλά μεταθεση ενεκρινε μονο σ'ενα βιολογο και 2 γεωλογους. ::) Ασε τους βιολογους και γεωλογους στις ερημιες, εχουμε πολλους φυσικοχημικους στην Αθηνα να καλυψουν τα οργανικα κενα τους και θα μας περισσεψουν κιολας να καλυψουν λιγα λειτουργικα κενα το Σεπτεμβριο! :P Κατα τ'αλλα, οι αναπληρωτες χημικοι ισχυριζονταν οτι επρεπε να προσληφθουν αναπληρωτες για τα κενα χημικων στην Αθηνα, οταν οι μονιμοι χημικοι περισσευαν και το ΠΥΣΔΕ τους ειχε δωσει τις ωρες των αλλων στα γυμνασια για να μην καθονται. Θυμιζω το 6ο γυμνασιο Γαλατσιου που ανεφερα πριν αρκετες σελιδες, με τους 3 φυσικους κι εναν χημικο, που ολοι τους πλην ενος δεν επρεπε να τοποθετηθουν εκει! (ακομη και με τη μελλοντικη αυξηση της φυσικης κατα μια ωρα, δυο φυσικοι δε χωρανε σ'ενα σχολειο, ποσο μαλλον τρεις) 
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 03, 2013, 01:20:34 am από biov »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:10:03 »

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #295 στις: Αυγούστου 03, 2013, 01:20:49 am »
Κάνοντας λοιπον μια σούμα συγκεντρωτικά για ΠΕ 04 με βαση τα στοιχεία χωρις να υπολογιστεί η ανακατανομή οργανικών σε γυμνάσια εχουμε περιπου ενα αριθμο +500.  Υπολογίζοντας τωρα οτι τα λειτουργικά κενα στη ββαθμια δε μεταβληθηκαν ιδιαιτερα με τις αλλαγές στα νέα λύκεια εφοσον εχουμε περιπου 9000 μονιμους πε04 το 10% της αύξησης ωραριου θα φέρει περιπου 900 πλεοναζοντες. Υπολογίζοντας τις 500 περιπου συνταξιοδοτησεις και με ενα μέσο αριθμο αναπληρωτών περί του 200 βγαίνουν περιπου 200 λειτουργικά πλεοναζοντες. Αρα τα σχολεια δε θα εχουν λειτουργικα κενα ΠΕ 04. Με τα δεδομενα αυτα δε νομιζω οτι θα υπάρξουν υποχρεωτικές μεταταξεις σε ΠΕ 04 αφου το πιθανό πλεόνασμα καλύπτεται απο τις συνταξιοδοτησεις του 2014 οι οποίες θα ειναι στα ιδια επίπεδα με φετος ( το 2015 αναμένονται διπλάσιες).
Στο δια ταύτα τωρα: διορισμοί για φετος γενικώς το βλεπω χλωμο αλλα δεν αποκλείεται να υπάρξουν καποιοι διορισμοί βιολογων (ισως 20-30) και πιθανον χημικών αφου εχουμε αυξηση ωρών στο λυκειο. Αν βεβαια διοριστεί φυσικός υπό αυτες τις συνθήκες τότε αυτο μαλλον θα ειναι σκάνδαλο. Αυτα ετσι για μια αισιόδοξη προσέγγιση των πραγμάτων
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #296 στις: Αυγούστου 03, 2013, 01:46:34 am »
Αποκλειεται να υπαρξουν διορισμοι βιολογων, διοτι δεν εχουν να προσλαβουν απο πουθενα. (οι βιολογοι δεν ειχαμε 24μηνιτες οπως οι φυσικοι, οπότε εχουμε μεινει ρεστοι την τελευταια τριετια στους πινακες! Εξ'ου κι ο μεγαλος αριθμος αναπληρωτων, αφου δε διορισαν μονιμους βιολογους.) Εκτος αν παρουν παλι 3 πολυτεκνους, οπως εκαναν περυσι! ::)

Ομως δεν απαντησες στην απλη ερωτηση που εκανα προηγουμενως: γιατι δε ζητατε να μη γινει μονοωρη η βιολογια, αλλά απλά να προστεθει μια ωρα φυσικης σ'ενα προϋπαρχον διωρο, χωρις να μειωθει η βιολογια; Οι πλεοναζοντες μονιμοι παλι θα βολευτουν (και μαλιστα περισσοτερο διοτι θα εχουν μια ωρα Α'αναθεσης επιπλεον, και το διωρο βιολογιας θα παραμεινει ως

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #297 στις: Αυγούστου 03, 2013, 01:55:54 am »
Προτεινε το στους ιθυνοντες.  Εγω παντως συμφωνω και το εγραψα και πριν.  Δε νομιζω παντως οτι η ΕΕΦ εχει τοση επιρροη οσο νομιζετε. Αλλωστε ειναι απασχολημενη με τα σεμιναρια στο cern
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:10:03 »

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #298 στις: Αυγούστου 03, 2013, 02:03:54 am »
Εγω θα το προτεινω, για σενα λεω, ως μονιμος φυσικος. Διοτι αυτη τη στιγμη δημιουργειται οφελος σ'εσας (οχι στο μαθημα της φυσικης διοτι το μονοωρο στην Α' δεν ειναι οφελος - στους καθηγητες!) εις βαρος ενος μαθηματος, των καθηγητων και των μαθητων που θα το διδαχθουν, ενω μπορειτε να εχετε το οφελος εις βαρος κανενος.

Αποσυνδεδεμένος vasbio

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 736
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #299 στις: Αυγούστου 03, 2013, 11:04:35 am »
Όχι δεν αρνούμαι τίποτα αν υπάρχει κάποια απόδειξη, κι εγώ είμαι περίεργος να δω αν ισχύει όντως. Θέλω να σας κάνω μια ερώτηση όμως: πώς σχολιάζετε τους παλιότερους ΑΣΕΠ (εκτός του '09 αν δεν κάνω λάθος) στους οποίους είχαν προκηρυχθεί κοινές θέσεις για όλους τους 04?
Μέχρι και τον ΑΣΕΠ του 2004  ίσχυαν οι κοινές θέσεις. Ασφαλώς και είναι αδικία να διαγωνίζονται άτομα με διαφορετική ύλη - θέματα για τις ίδιες θέσεις. Αυτό βέβαια δεν ήταν απαραίτητα εις βάρος κάποιας συγκεκριμένης ειδικότητας (π.χ. των φυσικών) , γιατί εξαρτάται από το βαθμό δυσκολίας των επιμέρους θεμάτων , τον αριθμό συμμετεχόντων από κάθε ειδικότητα , αλλά κυρίως είναι...κουτουρού :o , με την έννοια ότι δεν λαμβάνει υπόψη τις ανάγκες που υπάρχουν στις επιμέρους  ειδικότητες. Πράγμα το οποίο έγινε ακόμη πιο έντονο με την οικτρή ποσόστωση 50%-25%-17%-8% Φ-Χ-

Αποσυνδεδεμένος vasbio

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 736
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #300 στις: Αυγούστου 03, 2013, 12:01:02 pm »
Στην ουσία του πράγματος , δηλ. στο ωρολόγιο πρόγραμμα που...διέρευσε το υπουργείο , να πω ότι υπάρχει και πάλι  σε κάποια σημεία η λογική των...ισορροπιών , δηλ. σου δίνω μία ώρα στο Λύκειο για να μη γκρινιάζεις βιολόγε για το (ένα από τα τρία...) μονόωρο στο Λύκειο (το άλλο το διατηρώ και το άλλο το καταργώ ! ) , αλλά την ξαναπαίρνω στο Γυμνάσιο και τη δίνω στους Φυσικούς για να μη γκρινιάζουν ότι ευνοήθηκε η

Αποσυνδεδεμένος Stelios

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3298
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #301 στις: Αυγούστου 03, 2013, 07:38:27 pm »
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 03, 2013, 07:45:34 pm από Stelios »

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #302 στις: Αυγούστου 03, 2013, 07:48:40 pm »
Ενας απο τους λογους που μπαινω στο pde μονο τετοια εποχη που ειναι οι αποσπασεις ειναι αυτες οι ανοητες κοντρες φυσικων-βιολογων που καλα κρατουν χρονια τωρα. Υπαρχουν βεβαια και απο αλλους κλαδους και αυτο τελικα δειχνει ο επιπεδο μας σαν εκαπιδευτικοι (ελπιζω οχι). Ο καθε κλαδος εχει τα κουσουρια του δεν αμφιβαλλω αλλα αυτη η ηλιθια κοντρα για την ανωτεροτητα της επιστημης ειναι γελοια και ιδιαιτερα στην παρουσα φαση. Αλλο δε θελω να γινονται αδικιες ουτε απο τον κλαδο μου αλλα ουτε απο κανενα κλαδο σε βαρος καποιου αλλου και αλλο βλεπω τα πραγματα μονο απο τη δικη μου πλευρα και επιδιδομαι σε ακαιρες και βλακωδεις κοντρες (εδω ισχυει το δυο γαιδαροι μαλλωνανε σε ξενο αχυρωνα).
Ο καθενας λογικο ειναι να υποστηριξει το καλο της επιστημης του αλλα αυτο δε δικαιολογει  καποια πραγματα.
Παρεμπιπτόντως ο αχυρωνας ειναι των παιδιων και καλο ειναι να το θυμουνται ολοι αυτο, και εμεις αλλα και αυτοι που ρυθμιζουν-καθοριζουν-επηρεαζουν το εκπαιδευτικο συστημα
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 03, 2013, 07:51:10 pm από giokspy »
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος ferari

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 182
  • __! ! ! Ferari ! ! !__
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #303 στις: Αυγούστου 03, 2013, 08:50:59 pm »
Να ρωτήσω κάτι που μου ζήτησε φίλος. Θα με συγχωρέσετε για όποιο λάθος διότι δεν γνωρίζω για την ειδικότητάς σας λεπτομέρειες.
Στο σχολείο του Ζ. έχει οργανική Γεωλόγος και

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #304 στις: Αυγούστου 03, 2013, 09:09:05 pm »
Με τα ισχύοντα ανα σχολειο αν η αρση λειτουργικής υπεραριθμιας αντιμετωπισθεί ενιαια ο πρώτος τοποθετηθης συμπληρώνει φουλ ωράριο και οτι περισσέψει παίρνει ο δεύτερος ο οποιος συμπληρώνει στο σχολειο του Ζ επισης οτι μαθημα περισσέψει αν και προηγείται η αναθεση του. Αν τωρα οι οργανικες γινουν σε επίπεδο ομάδας σχολειων τοτε εφαρμόζονται τα παραπανω σαν να ηταν ενα σχολειο. Αν δεν εχουμε ενιαία αρση λειτουργικής υπεραριθμιας προηγείται αυτος με τις περισσότερες ωρες Α ανάθεσης και έπονται οι υπόλοιποι με σειρά ωρών. Πχ ανα σχολειο υπαρχουν 18ωρες φυσικη, 18ωρες βιολογια 16ωρες γεωγραφία και 12 χημεία, τοτε απο τους ισοβαθμούντες σε Α αναθεση προηγηται ο παλαιότερα τοποθετήσεις και μετα έπονται και οι υπόλοιποι
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #305 στις: Αυγούστου 04, 2013, 02:18:04 am »
Ενας απο τους λογους που μπαινω στο pde μονο τετοια εποχη που ειναι οι αποσπασεις ειναι αυτες οι ανοητες κοντρες φυσικων-βιολογων που καλα κρατουν χρονια τωρα. Υπαρχουν βεβαια και απο αλλους κλαδους και αυτο τελικα δειχνει ο επιπεδο μας σαν εκαπιδευτικοι (ελπιζω οχι). Ο καθε κλαδος εχει τα κουσουρια του δεν αμφιβαλλω αλλα αυτη η ηλιθια κοντρα για την ανωτεροτητα της επιστημης ειναι γελοια και ιδιαιτερα στην παρουσα φαση.


Ειναι ειρωνικο να το λες αυτο, αν σκεφτεις οτι εσυ ησουν που ειπες οτι η επιστημη της φυσικης ειναι ανωτερη της βιολογιας, δεν εγινε το αντιστροφο. Ισα-ισα, το γεγονος οτι η βιολογια ειναι περισσοτερο μαθημα "γενικης παιδειας" απο "εξειδικευσης" σε συγκριση με τη φυσικη (επειδη περισσοτερες ωρες της ειναι αναγκαιες στο συνολο των μαθητων, σε συγκριση με το υποσυνολο των μαθητων Λυκειου που θ'ασχοληθουν με το αντικειμενο και χρειαζονται περισσοτερες ωρες φυσικης), αυτοματως δειχνει οτι ειναι "ευκολοτερη" επειδη πρεπει να εξυπηρετει το συνολο κι οχι το εξειδικευμενο υποσυνολο.

Αλλο η αναγκαιοτητα, αλλο η ανωτεροτητα. Τα καλλιτεχνικα ειναι το πιο αναγκαιο μαθημα της προσχολικης βαθμιδας εκπαιδευσης, οχι τα μαθηματικα.

Παράθεση
Παρεμπιπτόντως ο αχυρωνας ειναι των παιδιων και καλο ειναι να το θυμουνται ολοι αυτο, και εμεις αλλα και αυτοι που ρυθμιζουν-καθοριζουν-επηρεαζουν το εκπαιδευτικο συστημα

Το ειδαμε ποσο ενδιαφερονται ολοι για τα παιδια... Ολα τα τοπικ για τα νεα ωρολογια εχουν να κανουν με την αυξηση των ωρων του ενος μαθηματος, τη μειωση του αλλου, τα μαθηματα που θα μοιραζονται πλεον ως Α'αναθεση καποιες ειδικοτητες... αλλά ενα τοπικ διαμαρτυριας για τα ερμα τα παιδια που μ'αυτα τα ωρολογια θα εχουν καθημερινα 7ωρο δε δημιουργηθηκε. Ε βεβαια, ποια ειδικοτητα θ'αρνηθει την αυξηση των ωρων της...


Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #307 στις: Αυγούστου 04, 2013, 09:24:22 am »
Ενας απο τους λογους που μπαινω στο pde μονο τετοια εποχη που ειναι οι αποσπασεις ειναι αυτες οι ανοητες κοντρες φυσικων-βιολογων που καλα κρατουν χρονια τωρα. Υπαρχουν βεβαια και απο αλλους κλαδους και αυτο τελικα δειχνει ο επιπεδο μας σαν εκαπιδευτικοι (ελπιζω οχι). Ο καθε κλαδος εχει τα κουσουρια του δεν αμφιβαλλω αλλα αυτη η ηλιθια κοντρα για την ανωτεροτητα της επιστημης ειναι γελοια και ιδιαιτερα στην παρουσα φαση.


Ειναι ειρωνικο να το λες αυτο, αν σκεφτεις οτι εσυ ησουν που ειπες οτι η επιστημη της φυσικης ειναι ανωτερη της βιολογιας, δεν εγινε το αντιστροφο. Ισα-ισα, το γεγονος οτι η βιολογια ειναι περισσοτερο μαθημα "γενικης παιδειας" απο "εξειδικευσης" σε συγκριση με τη φυσικη (επειδη περισσοτερες ωρες της ειναι αναγκαιες στο συνολο των μαθητων, σε συγκριση με το υποσυνολο των μαθητων Λυκειου που θ'ασχοληθουν με το αντικειμενο και χρειαζονται περισσοτερες ωρες φυσικης), αυτοματως δειχνει οτι ειναι "ευκολοτερη" επειδη πρεπει να εξυπηρετει το συνολο κι οχι το εξειδικευμενο υποσυνολο.

Αλλο η αναγκαιοτητα, αλλο η ανωτεροτητα. Τα καλλιτεχνικα ειναι το πιο αναγκαιο μαθημα της προσχολικης βαθμιδας εκπαιδευσης, οχι τα μαθηματικα.

Παράθεση
Παρεμπιπτόντως ο αχυρωνας ειναι των παιδιων και καλο ειναι να το θυμουνται ολοι αυτο, και εμεις αλλα και αυτοι που ρυθμιζουν-καθοριζουν-επηρεαζουν το εκπαιδευτικο συστημα

Το ειδαμε ποσο ενδιαφερονται ολοι για τα παιδια... Ολα τα τοπικ για τα νεα ωρολογια εχουν να κανουν με την αυξηση των ωρων του ενος μαθηματος, τη μειωση του αλλου, τα μαθηματα που θα μοιραζονται πλεον ως Α'αναθεση καποιες ειδικοτητες... αλλά ενα τοπικ διαμαρτυριας για τα ερμα τα παιδια που μ'αυτα τα ωρολογια θα εχουν καθημερινα 7ωρο δε δημιουργηθηκε. Ε βεβαια, ποια ειδικοτητα θ'αρνηθει την αυξηση των ωρων της...
Δεν αρνούμαι οτι και γω υπέρεβαλα σε καποιες περιπτώσεις αλλα άντεκρουσα το επιχείρημα της υπεροχης της βιολογιας στα υπολοιπα εκπαιδευτικα συστηματα με τη λογική (σωστή η λάθος) οτι εφοσον το λυκειο τείνει να γινει εξειδικευμένο (μειώνονται οι ωρες γενικής παιδειας) και προθάλαμο στης τριτοβάθμιας τοτε η φυσικη διδάσκεται σε πολυ περισσότερα τμήματα απ οτι η βιολογια.  Τωρα για τη διαμαρτυρία της αύξησης των ωρών αυτο που εχω να πω ειναι οτι αυξάνεται η ποσότητα και οχι η ποιότητα. Και οταν αυξανεται η ποσότητα οπως στη φυσικη και δεν υπαρξει αλλάξει τρόπου προσέγγισης τα παιδια ολο και περισσοτερο θα βγάζουν σπυρια με τη φυσικη. Η φυσικη και γενικότερα οι ΦΕ πρεπει να πατάνε πανω στα ενδιαφέροντα των παιδιων να χρησιμοποιούνται οσο το δυνατόν περισσότερο εποπτικά μεσα διδασκαλίας και να μειωθεί η ύλη στο ελάχιστο. Στόχος των ΦΕ στο γυμνασιο θα πρεπει να ειναι ο να αγαπήσουν τα παιδια τις ΦΕ και ιδιαιτερα στη φυσικη που ειναι το μαθημα των ΦΕ που οι περισσότεροι μαθητες απεχθάνονται. Η φυσικη μπορει να γινει το ιδιο ευχάριστη με την τεχνολογία. Μια τέτοια αυξηση στη ποιότητα υποστηρίζω και οχι ξερη αυξηση των ωρών. Οπως ανεφερες και συ η βιολογια ειναι πολυ πιο προσεγγίσει μη και ευχάριστη για τους μαθητες άρα το ιδιο πρεπει να γινει και η φυσικη. Οσο για το οτι στο λυκειο τείνει να καταργηθεί η γενικη παιδεία δε με βρίσκει καθολου σύμφωνο. Ούτως η άλλως την εξειδίκευση θα την αποκτήσει στην τριτοβάθμια οπότε αν θέλαμε καποια στιγμη να σκεφτούμε και τον ερμο το μαθητή γνώμη μου ειναι οτι η γενικη παιδεία ειναι πολυ σημαντικότερη της εξειδίκευσης.
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182559
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 577
Σύνολο: 582

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.145 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.