0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Θεωρώ ότι αν στις σχολές που θα απαιτείται οι μαθητές να δίνουν βιολογία προστεθούν όπως είναι σωστό τα γεωπωνικά και τα τμήματα περιβάλλοντος , και γενικότερα οι σχολές που χρειάζονται βιολογία και όχι μαθηματικά (ιατρικών εργαστηρίων , φυσικο+εργοθεραπεάς , αισθητικής, νοσηλευτικής , μαιευτικής κ.λ.π.) , τα πράγματα θα είναι πολύ καλύτερα.
Επίσης πιστεύω ότι στο Λύκειο στις περισσότερες περιπτώσεις(εκτός νησιών και απομακρυσμένων περιοχών) τη βιολογία θα την κάνουν βιολόγοι.
Εντωμεταξύ παραθέτω το διάγραμμα που έφτιαξα σε άλλο τόπικ http://www.pde.gr/index.php?topic=29169.msg711010#msg711010 για την θέση της βιολογίας στην γενική παιδεία των 20 πρώτων χωρών στο PISA 2009.Για την ελλάδα έβαλα τα περσινά στοιχεία ή αλλιώς είναι τα ίδια και για το νέο αν μείνει 3-2-1 στην
τα γεωπονικά τμήματα και τα τμήματα περιβάλλοντος ποτέ δεν ανήκαν στη δεύτερη δέσμη, αλλά στην πρώτη, έμπαιναν δίνοντας μαθηματικά. Ακόμη και στο βιολογικό εισαγόσουν και από τις δύο δέσμες! Επίσης απ' ότι είδα το τμήμα αισθητικής ανήκει σε άλλο πεδίο.
Αν πάρουμε υπόψην την περιοχή Οντάριο που είναι η πολυπληθέστερη, τότε Φ-Χ-
Ως συνήθως, το νόμπελ ιατρικής δόθηκς ξανά σε τρεις, κάτι σαν γιατρούς, επιστήμονες.http://physicsgg.me/2013/10/07/%CF%84%CE%BF-%CE%B2%CF%81%CE%B1%CE%B2%CE%B5%CE%AF%CE%BF-%CE%BD%CF%8C%CE%BC%CF%80%CE%B5%CE%BB-%CE%B9%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-2013/Εμείς, εδώ, ακόμα προσπαθούμε να βρούμε το όνομα στα ελληνικά σχολεία, εκείνου του μαθήματος, που τελευταία ονομάζεται περιγραφικά "ότι ώρες περισσέψουν για τους ΠΕ04 Φυσικούς".