*

Αποστολέας Θέμα:  (Αναγνώστηκε 153702 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος trobadoyros

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #364 στις: Σεπτεμβρίου 26, 2014, 04:20:40 pm »
με λίγα λόγια αναβαθμίστηκε το μάθημα της βιολογίας ή όχι;

επίσης απ όσο κατάλαβα ένας στους 4 ή και παραπάνω καθηγητές βιολογίας στο σχολείο δεν είναι βιολόγος!!
σωστα; η ένωσή σας,κάποιο συνδικαλιστικό όργανο τέλος πάντων τι κάνει για αυτην την κατάσταση; απευθύνθηκε στο υπουργείο;
δεν είναι λογικό να ζητούνται φυσικοί στον ΑΣΕΠ αντί να μεταφερθούν οι υπάρχοντες που καλύπτουν οργανικές θέσεις άλλων επιστημών(βιολογίας,πληροφορικής)
σωστα;
ρωτάω ,δεν γνωρίζω την κατάσταση εκ των έσω.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 26, 2014, 04:27:18 pm από trobadoyros »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:27:15 »

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #365 στις: Σεπτεμβρίου 26, 2014, 06:55:44 pm »
Συναδελφε, η απαντηση ειναι οτι το μαθημα υποβαθμίστηκε στο γυμνασιο, οπου απο 2ωρο στην Α και Γ ταξη έγινε μονοωρο στη

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 801
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #366 στις: Σεπτεμβρίου 26, 2014, 09:52:16 pm »
Συναδελφε, η απαντηση ειναι οτι το μαθημα υποβαθμίστηκε στο γυμνασιο, οπου απο 2ωρο στην Α και Γ ταξη έγινε μονοωρο στη
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 27, 2014, 12:17:25 pm από λιθοσφαιριστής »

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #367 στις: Σεπτεμβρίου 26, 2014, 10:10:01 pm »
Η απάντηση του υπουργείου είναι ότι το συγκεκριμένο κεφάλαιο θα διδάσκεται από του χρόνου στη

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:27:15 »

Αποσυνδεδεμένος trobadoyros

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #368 στις: Σεπτεμβρίου 26, 2014, 11:24:47 pm »
αυτο με την κατευθυνση αν ισχυει ειναι απαραδεκτο...

ωστοσο οι σχολες βιολογιας περιλαμβανονται στις επιστημες υγειας...δεν θα χρειαζονται μαθηματικα γι αυτες

« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 27, 2014, 12:03:17 am από trobadoyros »

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #369 στις: Σεπτεμβρίου 27, 2014, 12:41:02 am »
αυτο με την κατευθυνση αν ισχυει ειναι απαραδεκτο...

Αυτα ισχυουν συναδελφε, αλλα η ελπιδα πεθαινει τελευταια οτι θα διορθωσουν το εκτρωμα πριν ερθει η ωρα να εφαρμοστει!!! Αφου ειπαν οτι θα διορθωσουν το αλλο της Πληροφορικης, ποιος ξερει, ισως τους ερθει η εμπνευση να διορθωσουν κι αυτο.

Κι η μεγαλυτερη ειρωνια ειναι οτι το ιδιο Υπουργειο που θα εξοβελισει τη

Αποσυνδεδεμένος trobadoyros

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #370 στις: Σεπτεμβρίου 27, 2014, 03:49:12 pm »
για μενα το πιο σοβαρο ζητημα ειναι καιγ ια τους πληροφορικους και για τους βιολογους το γεγονος πως πολλες οργανικες θεσεις καταλαμβανονται απο ατομα που δεν σπουδασαν το αντικειμενο..στην πληροφορικη π.χ καναν σεμιναρια κατι 200αρια την δεκαετια του 90

θεωρω πως αυτο ειναι που πρεπει να αλλαξει..να μεταφερθουν ολοι αυτοι σε κενα των αντικειμενων που σπουδασαν,να μην προκηρυχτουν δηλαδη θεσεις φυσικων,φιλολογων κ.λπ εως οτου καταληφθουν αυτες απο τους προαναφερθεντες..αυτο θεωρω ειναι το πιο λογικο και δικαιο..και απο εκει και περα εκαστος στο ειδος του..

κατα τα αλλα θα πρεπει να σημειωσουμε οτι η βιολογια εχει αναβαθμιστει τα τελευταια χρονια αναντιρρητα. διωρα σε ολες τις ταξεις του λυκειου.4 ωρες στο γυμνασιο ειναι μια χαρα πιστευω...αυτο δηλαδη που επρεπε και αγνοουσαν εδω και χρονια κοντρα σε ολα τα ευρωπαικα προγραμματα

ο πινακας παραπανω θεωρω πως ειναι λαθος...η βιολογια δεν ειναι σε καμια των περιπτωσεων πανω απο την χημεια στην ελληνικη εκπαιδευση εκτος και αν μιλαμε για ωρες που απευθυνονται σε ολους..διοτι αν περιληφθουν και οι ωρες κατευθυνσεις προφανως οι της χημεια βγαζουν περισσοτερες θεσεις σε περισσοτερα τμηματα..αφου οι επιστημες υγειας απευθυνονται σε λιγους ..οι ωρες χημειας και βιολογιας στην δευτεροβαθμια δηλαδη ειναι ιδιες εν τελει

κατα την γνωμη μου το μαθημα βιολογιας πρεπει να γινεται διωρο καθολη την διαρκεια της εκπαιδευσης...της φυσικης επισης και της χημειας καπως  λιγοτερες ωρες αφου ειναι πιο εξειδικευμενο και τεχνικο μαθημα,με μικροτερος ευρος.

επισης στις κατευθυνσεις καλως πιστευω ακολουθειται το μοντελο των δεσμων( με την διορθωση  να περιληφθουν και οι γεωπονικες και αλλες σχολες στο πεδιο που αντικαθιστα τα μαθηματικα με την βιολογια,αυτο το αυτονοητο απορω πως δεν το σκεφτηκαν!!γκαφα ολκης),απλα η χημεια και εδω εχει υπερβολικα μεγαλο μεριδιο...για τα πολυτεχνεια,με την εξαιρεση των χημικων μηχναικων  και τις σχολες πληροφορικης θα πρεπει να αντικατασταθει απο το μαθημα της πληροφορικης
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 27, 2014, 04:34:22 pm από trobadoyros »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #371 στις: Σεπτεμβρίου 27, 2014, 05:48:17 pm »
...

κατα την γνωμη μου το μαθημα βιολογιας πρεπει να γινεται διωρο καθολη την διαρκεια της εκπαιδευσης...της φυσικης επισης και της χημειας καπως  λιγοτερες ωρες αφου ειναι πιο εξειδικευμενο και τεχνικο μαθημα,με μικροτερος ευρος.

...

Σχολιάζοντας το παραπάνω, αλλά και γενικά το σκεπτικό της συζήτησης εδώ, να αναφέρω ότι η διδασκαλία της χημείας θα πρέπει να έχει διάρκεια τουλάχιστον ίση (κατ' έμενα περισσότερη) με τη βιολογία, επειδή και πολύ μεγάλο εύρος έχει, και πολύ σημαντικό μάθημα είναι για όλους (τα "εξειδικευμένο" και "τεχνικό" μάθημα δεν τα αντιλαμβάνομαι).
Αν μιλάμε με βάση τον όγκο της ύλης που πρέπει να διδάσκεται, τότε στα θετικά μαθήματα η σειρά με βάση τις ώρες πρέπει να είναι η εξής (αρέσει - δεν αρέσει σε κάποιους):
Μαθηματικά > Φυσική > Χημεία >
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #372 στις: Σεπτεμβρίου 27, 2014, 05:51:25 pm »
Συμφωνώ και επαυξάνω Landau..
Εδώ διδάσκονται οι δεσμοί μεταξύ των αζωτούχων βάσεων χωρίς να γνωρίζουν τα παιδιά δεσμούς υδρογόνου..

Αποσυνδεδεμένος Kostas90

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04.01
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #373 στις: Σεπτεμβρίου 27, 2014, 07:18:50 pm »
Διαβάζοντας τις απόψεις που διατυπώνονται θα ήθελα να κάνω μερικές παρατηρήσεις:
1. Νομίζω ότι το πλέον δόκιμο θα ήταν από όλους μας να εκφράζουμε άποψη για το πως θα έπρεπε να διδάσκεται το αντικείμενό μας και όχι κάποιο άλλο. Δηλαδή εγώ σα φυσικός επιστημονικά δεν είμαι ο πλέον κατάλληλος να πω για το πώς και πόσο πρέπει να διδάσκεται η
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 27, 2014, 07:25:26 pm από Kostas90 »
“Η επιστήμη δεν μπορεί να λύσει το ύψιστο μυστήριο της φύσης. Και αυτό επειδή, σε τελευταία ανάλυση, εμείς οι ίδιοι είμαστε μέρος του μυστηρίου που προσπαθούμε να λύσουμε”
Max Planck

Αποσυνδεδεμένος xhm32

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 448
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ04.02
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #374 στις: Σεπτεμβρίου 27, 2014, 08:32:24 pm »
για μενα το πιο σοβαρο ζητημα ειναι καιγ ια τους πληροφορικους και για τους βιολογους το γεγονος πως πολλες οργανικες θεσεις καταλαμβανονται απο ατομα που δεν σπουδασαν το αντικειμενο..στην πληροφορικη π.χ καναν σεμιναρια κατι 200αρια την δεκαετια του 90

θεωρω πως αυτο ειναι που πρεπει να αλλαξει..να μεταφερθουν ολοι αυτοι σε κενα των αντικειμενων που σπουδασαν,να μην προκηρυχτουν δηλαδη θεσεις φυσικων,φιλολογων κ.λπ εως οτου καταληφθουν αυτες απο τους προαναφερθεντες..αυτο θεωρω ειναι το πιο λογικο και δικαιο..και απο εκει και περα εκαστος στο ειδος του..

κατα τα αλλα θα πρεπει να σημειωσουμε οτι η βιολογια εχει αναβαθμιστει τα τελευταια χρονια αναντιρρητα. διωρα σε ολες τις ταξεις του λυκειου.4 ωρες στο γυμνασιο ειναι μια χαρα πιστευω...αυτο δηλαδη που επρεπε και αγνοουσαν εδω και χρονια κοντρα σε ολα τα ευρωπαικα προγραμματα

ο πινακας παραπανω θεωρω πως ειναι λαθος...η βιολογια δεν ειναι σε καμια των περιπτωσεων πανω απο την χημεια στην ελληνικη εκπαιδευση εκτος και αν μιλαμε για ωρες που απευθυνονται σε ολους..διοτι αν περιληφθουν και οι ωρες κατευθυνσεις προφανως οι της χημεια βγαζουν περισσοτερες θεσεις σε περισσοτερα τμηματα..αφου οι επιστημες υγειας απευθυνονται σε λιγους ..οι ωρες χημειας και βιολογιας στην δευτεροβαθμια δηλαδη ειναι ιδιες εν τελει

κατα την γνωμη μου το μαθημα βιολογιας πρεπει να γινεται διωρο καθολη την διαρκεια της εκπαιδευσης...της φυσικης επισης και της χημειας καπως  λιγοτερες ωρες αφου ειναι πιο εξειδικευμενο και τεχνικο μαθημα,με μικροτερος ευρος.

επισης στις κατευθυνσεις καλως πιστευω ακολουθειται το μοντελο των δεσμων( με την διορθωση  να περιληφθουν και οι γεωπονικες και αλλες σχολες στο πεδιο που αντικαθιστα τα μαθηματικα με την βιολογια,αυτο το αυτονοητο απορω πως δεν το σκεφτηκαν!!γκαφα ολκης),απλα η χημεια και εδω εχει υπερβολικα μεγαλο μεριδιο...για τα πολυτεχνεια,με την εξαιρεση των χημικων μηχναικων  και τις σχολες πληροφορικης θα πρεπει να αντικατασταθει απο το μαθημα της πληροφορικης
[/b]
 Τι ειδικότητα είσαι και τα ξέρεις τόσο καλά τα περί χημείας; Το αντικείμενο της χημείας είναι σαφώς μεγαλύτερο από της βιολογίας αν και υπάρχουν λιγότερες ώρες χημείας. Σε  πολλές σχολές στο πολυτεχνείο χρειάζεται η  χημεία και όχι μόνο στους χημικούς μηχανικούς, δεν πρέπει να αντικατασταθεί η χημεία για όλα τα τα πολυτεχνεία. Για τις σχετικές σχολές με την πληροφορική θα πρέπει να δίνουν  μόνο πληροφορική και καθόλου χημεία. Για τις ντε μι σχολές ή επιλογή ή και τα δυο.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #375 στις: Σεπτεμβρίου 27, 2014, 09:14:50 pm »
Διαβάζοντας τις απόψεις που διατυπώνονται θα ήθελα να κάνω μερικές παρατηρήσεις:
1. Νομίζω ότι το πλέον δόκιμο θα ήταν από όλους μας να εκφράζουμε άποψη για το πως θα έπρεπε να διδάσκεται το αντικείμενό μας και όχι κάποιο άλλο. Δηλαδή εγώ σα φυσικός επιστημονικά δεν είμαι ο πλέον κατάλληλος να πω για το πώς και πόσο πρέπει να διδάσκεται η

Αποσυνδεδεμένος Kostas90

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04.01
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #376 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2014, 09:44:27 am »
  Ίσως να σου διαφεύγει το γεγονός της αύξησης ωραρίου αλλά και της συγχώνευσης σχολείων που δημιούργησαν υπεραριθμίες και πλεονάζοντες.
  Όσο για τα κενά των φυσικών μη νομίζεις ότι είναι λίγα. Αναλογίσου ότι ο κλάδος ΠΕ04.01 είναι ο πολυπληθέστερος αριθμητικά επομένως αναλογικά οι αποχωρήσεις και συνταξιοδοτήσεις είναι πολύ περισσότερες. Τόσες που ακόμα και υπεραριθμίες να υπάρχουν τοπικά, σε γενικό σύνολο το ισοζύγιο είναι αρνητικό (όπως και σε όλες τις ειδικότητες).
  Όσο αφορά την πρότασή σου : "Οταν επίσης βγουν υπεράριθμοι οι
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 28, 2014, 10:08:31 am από Kostas90 »
“Η επιστήμη δεν μπορεί να λύσει το ύψιστο μυστήριο της φύσης. Και αυτό επειδή, σε τελευταία ανάλυση, εμείς οι ίδιοι είμαστε μέρος του μυστηρίου που προσπαθούμε να λύσουμε”
Max Planck

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #377 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2014, 11:30:26 am »
  Ίσως να σου διαφεύγει το γεγονός της αύξησης ωραρίου αλλά και της συγχώνευσης σχολείων που δημιούργησαν υπεραριθμίες και πλεονάζοντες.
  Όσο για τα κενά των φυσικών μη νομίζεις ότι είναι λίγα. Αναλογίσου ότι ο κλάδος ΠΕ04.01 είναι ο πολυπληθέστερος αριθμητικά επομένως αναλογικά οι αποχωρήσεις και συνταξιοδοτήσεις είναι πολύ περισσότερες. Τόσες που ακόμα και υπεραριθμίες να υπάρχουν τοπικά, σε γενικό σύνολο το ισοζύγιο είναι αρνητικό (όπως και σε όλες τις ειδικότητες).
  Όσο αφορά την πρότασή σου : "Οταν επίσης βγουν υπεράριθμοι οι
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 28, 2014, 11:50:20 am από gvasilis »

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182559
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 435
Σύνολο: 436

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.