*

Αποστολέας Θέμα:  (Αναγνώστηκε 153979 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος animanim

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
  • Je suis εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #448 στις: Οκτωβρίου 28, 2014, 05:20:06 pm »
απαιτειται επιστημονας βιολογος να τα διδασκει

βεβαιως εχει πολλη θεωρια,οποτε και η

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:44:59 »

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4153
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #449 στις: Οκτωβρίου 28, 2014, 05:53:55 pm »
Αχα να σαι καλά! Μου θύμισες τα μαθητούδια μου της θεωρητικής που διαβάζουν από το τετράδιο την απάντηση και αν τους ζητήσεις την ελάχιστη διευκρίνιση... άλλα αντί άλλων  ;D Τώρα που θα τους βάλω στο εργαστήριο θα τρομοκρατηθούν (άλλο chatting και video games άλλο biology lab) αλλά θα μαζέψουν και λιγάκι την ουρά τους. Ας παίρνουν 20/20 στην πληροφορική τρολλάροντας στο fcb κάθε βδομάδα δε θα ναι εξίσου εύκολο στην πράξη με τη βιολογία τα πράγματα γι αυτούς...
Άρα δεν εξαρτάται μόνο από την ιδία ειδικότητα αλλά και το ποιόν των εκπαιδευτικών. Πολλοί είναι δε και οι φυσικοχημικοβιολόγοι που τώρα τελευταία ανακάλυψαν κάτι εργαστήρια στο...σχολείο τους φοβούμενοι την αξιολόγηση.

Αποσυνδεδεμένος animanim

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
  • Je suis εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #450 στις: Οκτωβρίου 28, 2014, 06:20:12 pm »
Άρα δεν εξαρτάται μόνο από την ιδία ειδικότητα αλλά και το ποιόν των εκπαιδευτικών. Πολλοί είναι δε και οι φυσικοχημικοβιολόγοι που τώρα τελευταία ανακάλυψαν κάτι εργαστήρια στο...σχολείο τους φοβούμενοι την αξιολόγηση.

Τα εργαστήρια φ.ε. δεν ανακαλύφθηκαν από τους φχβ. Ολόκληρος ο (απαξιωμένος) θεσμός των εκφε στηρίζει αυτά τα εργαστήρια εδώ και δεκαετίες. Το αν το ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου διευκολύνει την πρόσβαση σε αυτά ή αν δίνονται τα χρήματα για την αξιοπρεπή λειτουργία τους είναι άλλο θέμα. Δίνονται τόσα χρήματα για τα άχρηστα πρότζεκτ και τις κουκουρουκου εκδρομές τους που θα μπορούσαν να λειτουργούν όλα τα εργαστήρια άψογα αν ήθελαν (το οποίο και ισχύει όταν ο διευθυντής στο σχολείο τυχαίνει να είναι 04).

Αποσυνδεδεμένος mariakat

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #451 στις: Ιανουαρίου 10, 2015, 09:48:39 am »
Καλημέρα σε όλους! Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση σχετικά με τη βιολογία στο "νέο  Λύκειο ". Γνωρίζει κάποιος συνάδελφος βιολόγος ποια θα είναι η εξεταστέα ύλη από  το έτος  2015-16; Θα παραμείνει το βιβλίο της κατεύθυνσης; Υπάρχει περίπτωση να ενσωματωθεί και η βιολογία γενικής παιδείας ή απλα θα καταργηθεί;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:44:59 »

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #452 στις: Ιουνίου 15, 2015, 02:57:45 pm »

Αποσυνδεδεμένος Touristakos

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1231
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #453 στις: Ιουνίου 15, 2015, 04:04:39 pm »
Συνεχιστε τον αγωνα σας! Οι γυμναστες μονιμοι θα σας αναψουν λαμπαδα! Εχετε πεσει στην παγιδα του υπουργειου και δε σας φτανουν οι 400 αναπληρωτες αλλα θελετε 800. Δικαιωμα σας ειναι και σεβαστο! Θα ρισκαρω να πω πως τη χρονια 16-17 οι αναπληρωτες βιολογοι θα ειναι το πολυ 100 και οχι επειδη θα εχει διορισει βιολογους (κανενα δε θα διορισει μην παρεξηγηθω)... Καλοπροαιρετα τα οσα λεω απο την εμπειρια μου αυτα τα χρονια με τις τακτικες του υπουργειου.

Αποσυνδεδεμένος vasbio

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 736
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #454 στις: Ιουνίου 15, 2015, 08:51:03 pm »
Άρα κατά τη γνώμη σου τη βιολογία είναι ικανοί να τη διδάξουν Γυμναστές. Μάλιστα. Μοριακή βιολογία, ανασυνδυασμένο DNA, νευρικό σύστημα, αντιγραφή-μεταγραφή-μετάφραση θα τα διδάξουν Γυμναστές! Μετά λοιπόν την μόνιμη απειλή να μην αντιδρούμε γιατί μπορεί να υπάρξει ενοποίηση του κλάδου ΠΕ04, οι γυμναστές θα διδάσκουν βιολογία!
Συνέχισε κι εσύ τον αγώνα σου! Ο καθένας κρίνεται από τα γραφόμενά του εδώ μέσα!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 15, 2015, 08:53:31 pm από vasbio »

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #455 στις: Ιουλίου 04, 2015, 09:54:12 am »
Συνάδελφοι

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #456 στις: Ιουλίου 08, 2015, 03:52:40 pm »
Συνάδελφε, μόνο αν είναι μαθητής του 20 μπορεί, όχι αν είναι του 18-19. Επειδή είναι μάθημα βαρύτητας για το πεδίο Υγείας & Ζωής, καλύτερα να πάρει ένα φροντιστηριακό πακέτο για ολιγομελές τμήμα

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #457 στις: Ιουλίου 08, 2015, 05:08:04 pm »
Ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση..
Αυτό θα του προτείνω..

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #458 στις: Ιουλίου 13, 2015, 10:26:39 pm »
Συνάδελφοι ένα καλό βοήθημα για τη βιολογία της θετικής;
Να έχει τη θεωρία και καλές ασκήσεις μέσα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Αποσυνδεδεμένος ΠΕ0404

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ask Kosh
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #459 στις: Ιουλίου 14, 2015, 12:44:28 am »
Συνάδελφοι ένα καλό βοήθημα για τη βιολογία της θετικής;
Να έχει τη θεωρία και καλές ασκήσεις μέσα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Κατά τη γνώμη μου  για μαθητές είναι καλά: 1. της Λαζαράκη (πουκαμισας) κλασικό φροντιστηριακο - είχε γράψει παλιότερα και ενα για τα ελληνικα γράμματα και 2. Του Καψάλη (Ελληνοεκδοτική).
Για καθηγητές - μιας και δεν έχει ιδιαίτερη ανάπτυξη θεωρίας, αλλά έχει ψαγμένες ασκήσεις σε κάποια κεφάλαια - του Μαλή από εκδόσεις Ζήτη.
Εφτά ο τόκος πέντε το φτιασίδι,
σαράντα με το λάδι και το ξύδι
κι αυτός που πίστευε και καρτερούσε,
βουβός φαρμακωμένος στέκει και θωρεί
τη λευτεριά που βγαίνει στο σφυρί.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #460 στις: Ιουνίου 10, 2016, 06:50:46 pm »
Ηρθε η ώρα λοιπόν να φανεί ποιά είναι η θέση της

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #461 στις: Ιουνίου 11, 2016, 10:23:37 pm »
Λοιπόν επειδή βλέπω ότι ο κόσμος βαριέται να διαβάζει αποδείξεις και στοιχεία (αν δεν τον συμφέρουν ακόμη χειρότερα) αλλά καταπίνει πιο εύκολα τα συνθήματα, να πετάξω και εγώ μερικά:
1. Η Ελλάδα διδάσκεται Φυσικές επιστήμες λιγότερο από τον μέσο όρο του κόσμου
2. Η Ελλάδα έχει τις λιγότερες ώρες

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182628
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 653
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 620
Σύνολο: 627

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.