0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Προφανεστατα η υπουργος μας δειχνει την πορτα της εξοδου απο το δημοσιο σχολειο,απο ολες τις βαθμιδες.Δεν μπορω να καταλαβω πως δεν εννoουν οτι σε ενα περιβαλλον υφεσης,φτωχειας,οπου οι γονεις κοβουν τις ξενες γλωσσες απο τα παιδια τους η πληρωνουν ιδιαιτερα και φροντιστηρια,το δημοσιο σχολειο να μην ειναι σε θεση να αναπληρωσει αυτη την αναγκη.Προσωπικο ΥΠΑΡΧΕΙ.Δεν ειναι ανεκδοτο αυτο, οπως το "λεφτα υπαρχουν".Ειναι πραγματικοτητα. Ποιος αρνειται οτι σημερα, η γνωση δυο γλωσσων καθως και Η/Υ,δεν ειναι οχι απλα προσον αλλα επιβεβλημενη!!Κι ενω υπαρχουν ικανοτατοι εκπαιδευτικοι με ορεξη για δουλεια,δεν αξιοποιουνται προς οφελος των μαθητων,χτυπωντας και την παραπαιδεια.Δεν μπορω να καταλαβω τι συμβαινει σημερα!Θελεις να αγιασεις και δεν μπορεις,δεν σε αφηνουν!Τελικα εμεις οι Γαλλογερμανοι μαλλον ειμαστε Εβραιοι γιατι πανω μας εφαρμοζεται το ENDLOSUNG
Tα αγγλικά επαρκούν για να γίνεις γκαρσόνι των 400 ευρώ το μήνα και να συννενοήσαι με τους Πακιστανούς συναδέλφους σου. Τα γαλλικά, η γλώσσα της διπλωματίας, είναι μόνο για τους γόνους πολιτικών και πλουσίων που προορίζονται για μεγάλα σαλόνια. Καιρός να ξαναγίνει η γαλλική γλώσσα των πλουσίων στην Ελλάδα, που κατάντησε να τη μιλάει ο κάθε ξεπέτσουλας μαθητής των δημόσιων σχολείων και να διεκδικεί θέσεις σε διεθνείς οργανισμούς, όπου ως γνωστόν η Γαλλική είναι απαραίτητη.... μάλλον αυτό είναι το σκεπτικό του υπουργείου και δυστυχώς το ενστερνίζονται και οι γάλλοι αν κρίνω από την ΤΕΡΑΣΤΙΑ δραστηριοποίηση των μορφωτικών ακολούθων τους για την προώθηση της γλώσσας στη δημόσια εκπαίδευση.
Τελικά μήπως δε γίνονται όλα τόσο τυχαία;Τί να τα κάνουν τα παιδιά τις ξένες γλώσσες και τη πληροφορική όταν τους προορίζουν για γκαρσόνια των ευρωπαίων;Αλλωστε πώς αλλιώς θα ξεχωρίζουν τα παιδιά των λίγων προνομιούχων από τα υπόλοιπα;
Οι συλλογοι και το ifa ειναι μια ζωη στη κοσμαρα τους.Το παιζουν ολοι εστετ.Δε βλεπω εγω πως κυκλοφορουν καποιες χρονια μονιμες απο επετηριδα, δικες μας;Βολεμενες χρονια, η μονη τους περισκεψη ειναι το μαλλι,το μακιγιαζ και το νυχι.Αμ κυρα μου,ελα περιποιημενη,μη μου ερχεσαι ομως και μου στηνεσαι σα τη Μανωλιδου.Συμφωνω με το ξεπετσουλες μαθητες,γιατι οι εν λογω μονιμες νομιζουν οτι διδασκουν σε γονους του 18 αιωνα.Τοσο παρωχημενος τροπος διδασκαλιας και τοποθετησης του μαθηματος στην συγχρονη εποχη και στις απαιτησεις της, δεν εχω ξαναδει.Πως να μην σιχαθουν τα παιδια το μαθημα;Και μην ακουσω π@π@ριες του τυπου"ποιος κανει σημερα Γαλλικα,ειναι παρωχημενα"γιατι δεν ξερει που πανε της χωρας τα αλογα.Οταν διδασκεις σοβαρα το μαθημα,δεν σε προδιδει ποτε.Ο τροπος,η μεθοδος,η μεθοδολογια,το περιεχομενο αναδεικνυουν το καθε μαθημα."Κι οποιος δεν καταλαβαινει,δε ξερει που πατα και που πηγαινει".Αυξηση ΤΩΡΑ των ωρων της Β γλωσσας στο δημοτικο και γυμνασιο!