0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
@bitch . Γαργαρα τα γαλλικα; Σου εχει απαγγειλλει κανεις Baudelaire πρωτοτυπο;Να ακουσεις τις ηχοποιητικες λεξεις ,το ρυθμο,τη μουσικοτητα;Κατσε καλα,μη λες τετοια θα μας κοψουν κι απο το γυμνασιο
Γιατι ρε παιδια τα γερμανικα δεν εχουν γγγγ;Αυτα τα στερεοτυπα πρεπει να ανατραπουν.Μονο κακο κανουν.Ως εκπαιδευτικοι δεν πρεπει να αναπαραγουμε στερεοτυπα.Εχετε προσπαθησει,περα απο προτζεκτ κτλ,να συνδεσετε το μαθημα με την γλωσσα,στο δημοτικο;Να κανετε συγκριση φαινομενων;Ξερετε με τι ενδιαφερον παρακολουθουν τα παιδια ,γιατι αναγκαζονται να ανασυρουν γνωσεις απο την ελληνικη γραμματικη;Να επιβεβαιωσουν τις γνωσεις τους η να τις ξεσκονισουν;Μη μου πειτε τωρα,γραμματικη τους κανεις μονο;Οχι βεβαια!Αλλα οταν ενεταξα και αυτο το συγκριτικο κομματι μεσα στο μαθημα,τα παιδια με κοιτουσαν με προσοχη,με ρωτουσαν"κυρια πως τα ξερετε αυτα;"και σαν τρελα σηκωναν το χερι για να απαντησουν!Το δοκιμασα 3 χρονιες πριν αυτο, και διαπιστωσα οτι οι μαθητες αντιμετωπιζαν το μαθημα με ολο και αυξανομενη σοβαροτητα.Οταν το σκεφτηκα καλυτερα ειδα οτι με τον τροπο τουτο,ενεργοποιησα την λεγομενη "αυθεντια του δασκαλου"και αυτο λειτουργησε ως κινητρο.Το λυκειο, τα παμε, τζαμπα καει η λαμπα,χαμενη υποθεση ηταν.Για τη β γλωσσα γενικοτερα στο ελληνικο εκπαιδευτικο συστημα,ισχυει αυτο που λενε στα αγγλικα,με μια μικρη παραλλαγη:We are sitting in the catbird's shit(seat)Συμφωνω με spasiklaki σε ολα.Καποια μαθηματα προωθουνται απο συγκεκριμενους κυκλους να ξερεις,απο διαφορα λομπι
καλό είναι αυτό και μπράβο του.Και σεις τυχεροί που τον έχετε!! Μήπως ειστε δυσπρόσιτο οπότε γίνεται και με λιγότερους μαθητές;
Παράθεση από: bitch στις Απριλίου 04, 2011, 11:15:16 pmκαλό είναι αυτό και μπράβο του.Και σεις τυχεροί που τον έχετε!! Μήπως ειστε δυσπρόσιτο οπότε γίνεται και με λιγότερους μαθητές;Κάθε άλλο. Είμαστε μεγάλο σχολείο, σε μεγάλη πόλη, πρωτεύουσα νομού Κεντρ. Ελλάδα