0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Στην τελική, η ιστορία έχει αποδείξει οτι το σχολείο - με σχεδόν μηδαμινή υλικοτεχνική υποδομή και σαραντάρια τμήματα, ήταν πολύ αγαπητό στα παιδιά και ο δάσκαλος/καθηγητής υπήρξε αντικείμενο σεβασμού, θαυμασμου και παραδείγματος για πολλές γενεές παιδιών.
το ότι δεν είναι η δική σου εμπειρία δε σημαίνει ότι δε γίνεται πουθενά αλλού. Όπως και το ότι η δική μου εμπειρία ειναι αυτή που μόλις περιέγραψα δε σημαινει ότι έτσι γίνεται παντού. Άρα, η προσωπική μας εμπειρία καταγράφεται μεν αλλά δεν ειναι ενδεικτική καμίας κατάστασης. Απ την άλλη, αν η κοινή γνώμη πιστεύει πως κάτι πάει στραβά, κάπου κάτι θα γινεται...Είναι αυτό που λένε, δεν υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά. Και δεν αναφέρομαι στο συγκεκριμένο δείγμα της έρευνας -που μπορεί και να ήταν στοχευμένο. Μιλάμε για την γενικότερη εικόνα που έχει το λύκειο στη συνείδηση της κοινωνίας.
Παράθεση από: bitch στις Μαρτίου 21, 2011, 04:36:02 pmΣτην τελική, η ιστορία έχει αποδείξει οτι το σχολείο - με σχεδόν μηδαμινή υλικοτεχνική υποδομή και σαραντάρια τμήματα, ήταν πολύ αγαπητό στα παιδιά και ο δάσκαλος/καθηγητής υπήρξε αντικείμενο σεβασμού, θαυμασμου και παραδείγματος για πολλές γενεές παιδιών. Προσωπικά, θεωρώ πως το γεγονός ότι οι εκπαιδευτικοί σε παλαιότερες εποχές απολάμβαναν την εκτίμηση της κοινωνίας, ελάχιστη σχέση είχε με το ανώτερο ήθος και την κατάρτισή τους. Αν οι μαθητές και οι γονείς τούς σέβονταν και ανέχονταν ακόμη και το ξύλο από αυτούς, το έκαναν γιατί τους είχαν ανάγκη, εφόσον αυτό που τους προσέφεραν, δηλαδή οι γνώσεις και κάποιο απολυτήριο που τις πιστοποιούσε, θεωρούνταν απαραίτητα ως εισιτήριο για μια καλύτερη ζωή. Επιπλέον, η αυστηρή επιλογή των μαθητών που θα συνέχιζαν τις σπουδές τους αύξανε το κύρος των εκπαιδευτικών που έκαναν αυτή την επιλογή. Αντιθέτως, σήμερα που το απολυτήριο θεωρείται κεκτημένο δικαίωμα του κάθε μαθητή χωρίς την κταβολή της παραμικρής προσπάθειας και ο κόσμος έχει γεμίσει άνεργους πτυχιούχους, είναι φυσικό η κοινωνία να μην τρέφει ιδιαίτερο σεβασμό για τους εκπαιδευτικούς, αφού στα μάτια της δεν προσφέρουν τίποτα πια και κατά μία έννοια είναι αυτοί, ως εκπρόσωποι του κράτους, που ωθούν τα παιδιά στην ανεργία.
στοχοποιημενη ειναι η ερευνα. Τι να λεμε τωρα?υ.γ. αλλα για ολα πια να φταιει αυτο το γλυκο κοριτσι η Αννουλα μας! Αδικο ειναι.
όλη η έκθεση διέπεται από μια ξεκάθαρη πολιτική στάση: "την απάντηση την έχουμε ήδη, κάντε μας τώρα τις (κατάλληλες) ερωτήσεις"...
Αντιθέτως, σήμερα που το απολυτήριο θεωρείται κεκτημένο δικαίωμα του κάθε μαθητή χωρίς την κταβολή της παραμικρής προσπάθειας
Στην τελική αν ο δρόμος ας πούμε χρησιμοποιήθηκε για προαύλιο....( το δαμε κι αυτό κάποτε στην τηλεόραση) σημαινει ότι κάποιοι ( εκπ/κοί, γονείς και μαθητές) ΔΕΝ αντέδρασαν όσο έπρεπε...
Παράθεση από: bitch στις Μαρτίου 21, 2011, 04:50:54 pmΣτην τελική αν ο δρόμος ας πούμε χρησιμοποιήθηκε για προαύλιο....( το δαμε κι αυτό κάποτε στην τηλεόραση) σημαινει ότι κάποιοι ( εκπ/κοί, γονείς και μαθητές) ΔΕΝ αντέδρασαν όσο έπρεπε... bitch με μπερδεύεις. Έχω την αίσθηση ότι φάσκεις και αντιφάσκεις. Σε άλλο thread υποστηρίζεις ότι η διοίκηση είναι ικανή ανά πάσα στιγμή να σε τυλίξει σε μία κόλλα χαρτί (ενίοτε και με φιόγκο), κι εδώ λες "φταίνε οι εκπαιδευτικοί που δεν αντιδράσαν αρκετά". Λες δηλαδή ότι εάν οι εκπαιδευτικοί του συγκεκριμένου σχολείου αντιδρούσαν με ΟΛΟΥΣ τους ΣΥΝΟΜΟΥΣ τρόπους που έχουν στην διάθεσή τους, και η διοίκηση δεν είχε όρεξη να ικανοποιήσει το αίτημά τους, θα την είχαν αναγκάσει να το ικανοποιήσει; Εάν ναι, τότε μάλλον το "τύλιγμα" δεν είναι πάντα εύκολο και εφικτό εκ μέρους της διοίκησης. Εάν όχι, τότε το μόνο που μένει στους εκπαιδευτικούς (αλλά και στους μαθητές και στους γονείς τους που τους αφορά το θέμα) είναι ή να τα παρατήσουν και να βάψουν τέρματα ποδοσφαίρου πάνω στην άσφαλτο, ή να καταφύγουν σε μη σύνομους τρόπους αντίδρασης (καταλήψεις, μαζικές διαμαρτυρίες στον προϊστάμενο, στον δήμο, δημοσιοποίηση του θέματος στις εφημερίδες κτλ).
Μη μπερδεύεσαι...δεν υπάρχει καμία απολύτως αντίφαση σε ό,τι είπα σε άλλο thread και σε ό,τι λέω εδώ. Η διοίκηση μπορεί πράγματι να σε τυλίξει σε μια κόλλα χαρτί εφόσον το επιθυμεί και εφόσον ΜΠΟΡΕΙ να πατήσει σε συγκεκριμένες - γενικόλογες πάντα - διατάξεις. Το να λειτουργεί όμως προαύλιο στο χώρο ΕΚΤΟΣ σχολείου, και ο χώρος αυτός να είναι ο δρομος, ο οποίος κλείνει με μπάρες για κάποια λεπτά της ημέρας που αντιστοιχούν στο διάλειμμα,- δεν προβλέπεται πουθενά, δεν πατάει πουθενά, δεν υφίσταται πουθενά νομίμως. Επομένως, ούτε η διοίκηση ούτε οι εκπ/κοί, ούτε οι γονείς, ούτε οι μαθητές καλύπτονται απο κάπου σ΄αυτό το περιστατικό.Μην μπερδεύουμε λοιπόν διαφορετικά πράγματα. Άλλο να σου πει "να πας στην παρέλαση" γιατί καλύπτεται πίσω απο διατάξεις της αρμοδιότητάς της ( η Διοίκηση της Εκπ/σης) και άλλο να σου πει " βγες στο δρόμο και κάνε τον προαύλιο". είναι ξεκάθαρο αυτό. Αν λοιπόν οι εκπ/κοί θέλουν - και οφείλουν να θέλουν κατ' εμέ - να αντιδράσουν εναντίον προδήλως άνομων ενεργειών της Διοίκησης μπορούν να το κάνουν και δε χρειάζονται ούτε καταλήψεις ουτε κανάλια ούτε τίποτα. Αρκεί μια υπεύθυνη δήλωση και μια κοινοποίηση προς πάσα αρμόδια κατεύθυνση.
Τώρα, αν οι εκπ/κοί ( και ο όποιος υπάλληλος για να το γενικευσω) διαβάζει συγκεκριμένες διατάξεις και τις χρησιμοποιεί με βάση αυτό που τον βολεύει κάθε φορά, προκειμένου να αποποιηθεί των ευθυνών του τότε...χρόνια πολλά!! και καλή Ανάσταση να έχουμε....Γιατί ας πούμε, δε γινεται εκπ/κός να ψάχνει και την παραμικρή διάταξη ώστε να βρει ότι δε γίνεται να κριθεί υπεράριθμος ο ΄ιδιος αλλά πρέπει να κριθει άλλος, και επικαλείται το Νόμο και την κάθε υποπερίπτωση,(και καλώς κάνει) αλλά το ότι ο ίδιος εκπ/κός έχει χεστεί στο τάληρο απο τα ιδιαίτερα που κάνει - και τα οποία ΣΑΦΩΣ και με μεγάλα γράμματα αναφέρεται στον βασικό νομο της εκπ/σης (τον 1566) ότι απαγορεύεται- να το κάνει γαργάρα επειδή δεν τον συμφέρει...( μιλάω για πολυ συγκεκριμένη περίπτωση)Αν λοιπόν επικαλούμαστε τον Νόμο, να φροντίσουμε πρώτα να τον εφαρμόζουμε σε ΟΛΕΣ τις πτυχές της επαγγελματικής μας ζωής. Αλλιώς, και δίκιο να έχουμε, το χάνουμε...
Είμαι απολύτως σίγουρη ότι η διοίκηση ουδέποτε τους είπε "βγες στο δρόμο και κάνε τον προαύλιο". Τους είπε απλά "δεν προβλέπεται να φτιαχτεί προαύλιο για το σχολείο σας". Τη λύση του δρόμου προφανώς την σκέφτηκαν οι εκπαιδευτικοί γιατί δεν μπορούσαν να κάνουν και τίποτα άλλο. Και στην κοινοποίηση της δήλωσης η απάντηση θα έιναι μάλλον του στυλ "δεν υπάρχουν κονδύλια / πρέπει να γίνει διαγωνισμός / δεν προχωράει η απαλλοτρίωση / δεν είμαστε αρμόδιοι κτλ κτλ" . Κι επειδή μάλλον δεν υπάρχει νόμος που να ορίζει ότι κάθε σχολική μονάδα ΠΡΕΠΕΙ να έχει πραύλιο χώρο (γιατί τότε μάλλον θα είχαν κλείσει τα μισά νηπιαγωγεία) ή και να υπάρχει , θα βρεθεί μία άλλη διάταξη να "κολλήσουμε", επανερχόμαστε στο αρχικο μου ερώτημα:Νομίζεις ότι οι εκπαιδευτικοί μπορούν με σύνομους και μόνο τρόπους να αναγκάσουν την διοίκηση να κάνει κάτι που δεν θέλει;