0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αυτό δεν μπορούμε να το γενικεύσουμε. Προσωπικά έχω άλλη εικόνα. Κάποιοι έκαναν πολύ δουλειά, άλλοι καθόλου. Οσο για τα παιδιά, κάνατε μάθημα κατεύθυνησης στην Γ;Ο εκπαιδευτικός εχει κυρίαρχο ρόλο. Οι "απ' έξω", βλέπουν καθημερινά, τις "διεκδικήσεις μας" πχ. και καταλαβαίνουν ότι μας απασχολεί κυρίως ο εαυτούλης μας. Δεν είδα καμία διαδήλωση για τα κομμένα απο την πραγματικότητα σχολικά βιβλία πχ., για ανύπαρκτα εργαστήρια, για την άνιση και παράλογη κατανομή του εκπαιδευτικού χρόνου σύμφωνα με το ποια ομάδα είναι ισχυρότερη και πολυπληθέστερη (το 80% είναι θεωρητικά μαθήματα). Ολοι γκρινιάζουν ότι θέλουν πιο πολλές ωρες για να έχουν εργασία. Δεν τους απασχολεί αν ο μαθητής χρειάζεται αυτές τις παραπάνω ώρες ...Τα σχολεία τα θεωρούμε απλά θέσεις εργασίας. Ολες οι κυβερνίσεις εφαρμόζουν κοινωνικές πολιτικές εις βάρος της ποιότητας. Στην Ελλάδα ο "καλός καθηγητής" είναι αυτός που έχει τα περισσότερα προβλήματα, δυσκολίες κτλ. Αντι να δίνει επιδόματα, μοιράζει θέσεις εργασίας. Γι αυτό και πάθαμε αμοκ με το προσοντολόγιο - είχαμε συνηθίσει στην σκέψη ότι φτάνει ένα απλό πτυχίο. Και πολλά πολλά άλλα που δεν έχω τον χρόνο να αναλύσω.
Είδες που συμφωνούμε; Ας αξιολογηθούν οι πολιτικές λοιπόν πρώτα και όσοι τις σχεδιάζουν από ψηλά και τα στελέχη που τις προωθούν. Ο κάθε άνθρωπος για να ασχοληθεί με τη διεκδίκηση όσων αλες πρέπει πρώτα να έχει λύσει το βιοποριστικό του. Για δες τα ποσοστά ανεγίας στη χώρα; Με ποιου ευθύνη δημιουργήθηκαν και αναγκάζονται οι εκπαιδευτικοί να αναζητούν ώρες για να έχουν εργασία; Ποιος άνοιξε όλα αυτα τα τμήματα καθηγητικών σχολών; Ποιος αναγκάζει τους εκπαιδευτικούς να βρίσκονται κάθε χρόνο και αλλού; Όσοι είχαν τη δυνατότητα έχουν μεταναστεύσει ήδη. Οσο για το προσοντολόγιο αμοκ πάθαμε γιατί ούτε χρόνο ούτε χρήμα έχουμε όλοι να διαθέσουμε. Σε ένα κράτος που νοιάζεται για την ποιοτητα οι επιμορφώσεις γίνονται δωρεαν! Σωστες επιμορφώσεις όχι της πλάκας power point που κάνουν οι περισσότεροι συντονιστές!!! Μας σπρώχνουν να πληρώνουμε τόσα δίδακτρα για μεταπτυχιακά και σεμινάρια και επειτα μας κατηγορουν κιόλας που τα κάνουμε!!!! Όσο για την τηλεκπαίδευση η ίδια η Κεραμέως επαίνεσε τους εκπαιδευτικούς. Δε γίνεται όταν κατηγορεί να την πιστεύουμε και όταν επαινεί να είμαστε επιφυλακτικοί.
*Συνάδελφοι στους ΠΕ80 αυξήθηκε ~30%!!! η νέα διδακτέα/εξεταστέα ύλη ΑΟΘ Γ'ΛΥΚΕΙΟΥ για το σχολικό έτος 2020-21. Με προσλήψεις αναπληρωτών μέχρι+Γενάρη 2021... Πώς θα προλάβουν κάποιοι να βγάλουν την ύλη???*Μεσολαβεί +Κορωνοιος...Διαμαρτυρηθειτε στο Υπουργείο όσοι είστε στην Αττική για γρήγορες προσλήψεις.
Κατάθεση αίτησης ακύρωσης στο Συμβούλιο Επικρατείας κατά των υπ’ αριθ. 74181/Δ2/15-6-2020 (ΦΕΚ