*

Αποστολέας Θέμα: Νέο Λύκειο  (Αναγνώστηκε 69510 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος surikata

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 102
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο
« Απάντηση #168 στις: Ιούλιος 17, 2020, 02:39:03 μμ »
Αυτό δεν μπορούμε να το γενικεύσουμε. Προσωπικά έχω άλλη εικόνα. Κάποιοι έκαναν πολύ δουλειά, άλλοι καθόλου. Οσο για τα παιδιά, κάνατε μάθημα κατεύθυνησης στην Γ;


Ο εκπαιδευτικός εχει κυρίαρχο ρόλο.
Οι "απ' έξω", βλέπουν καθημερινά,  τις "διεκδικήσεις μας"  πχ. και καταλαβαίνουν ότι μας  απασχολεί κυρίως ο εαυτούλης μας.  Δεν είδα καμία διαδήλωση για τα κομμένα απο την πραγματικότητα σχολικά βιβλία πχ., για ανύπαρκτα εργαστήρια, για την άνιση και παράλογη κατανομή του εκπαιδευτικού χρόνου σύμφωνα με το ποια ομάδα είναι ισχυρότερη και πολυπληθέστερη (το 80% είναι θεωρητικά μαθήματα).
Ολοι γκρινιάζουν ότι θέλουν πιο πολλές ωρες για να έχουν εργασία. Δεν τους απασχολεί αν ο μαθητής χρειάζεται αυτές τις παραπάνω ώρες ...
Τα σχολεία τα θεωρούμε απλά θέσεις εργασίας. Ολες οι κυβερνίσεις εφαρμόζουν κοινωνικές πολιτικές εις βάρος της ποιότητας. Στην Ελλάδα ο "καλός καθηγητής" είναι αυτός που έχει τα περισσότερα προβλήματα, δυσκολίες κτλ. Αντι να δίνει επιδόματα, μοιράζει θέσεις εργασίας.  Γι αυτό και πάθαμε αμοκ με το προσοντολόγιο - είχαμε συνηθίσει στην σκέψη ότι φτάνει ένα απλό πτυχίο.

Και πολλά πολλά άλλα που δεν έχω τον χρόνο να αναλύσω.

Είδες που συμφωνούμε; Ας αξιολογηθούν οι πολιτικές λοιπόν πρώτα και όσοι τις σχεδιάζουν από ψηλά και τα στελέχη που τις προωθούν. Ο κάθε άνθρωπος για να ασχοληθεί με τη διεκδίκηση όσων αλες πρέπει πρώτα να έχει λύσει το βιοποριστικό του. Για δες τα ποσοστά ανεγίας στη χώρα; Με ποιου ευθύνη δημιουργήθηκαν και αναγκάζονται οι εκπαιδευτικοί να αναζητούν ώρες για να έχουν εργασία; Ποιος άνοιξε όλα αυτα τα τμήματα καθηγητικών σχολών; Ποιος αναγκάζει τους εκπαιδευτικούς να βρίσκονται κάθε χρόνο και αλλού; Όσοι είχαν τη δυνατότητα έχουν μεταναστεύσει ήδη. Οσο για το προσοντολόγιο αμοκ πάθαμε γιατί ούτε χρόνο ούτε χρήμα έχουμε όλοι να διαθέσουμε. Σε ένα κράτος που νοιάζεται για την ποιοτητα οι επιμορφώσεις γίνονται δωρεαν! Σωστες επιμορφώσεις όχι της πλάκας power point που κάνουν οι περισσότεροι συντονιστές!!! Μας σπρώχνουν να πληρώνουμε τόσα δίδακτρα για μεταπτυχιακά και σεμινάρια και επειτα μας κατηγορουν κιόλας που τα κάνουμε!!!!  Όσο για την τηλεκπαίδευση η ίδια η Κεραμέως επαίνεσε τους εκπαιδευτικούς. Δε γίνεται όταν κατηγορεί να την πιστεύουμε και όταν επαινεί να είμαστε επιφυλακτικοί. Βρωμάει σκοπιμότητα!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νέο Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:00:55 »

Αποσυνδεδεμένος Sphinx2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 451
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο
« Απάντηση #169 στις: Ιούλιος 17, 2020, 04:33:37 μμ »
Είδες που συμφωνούμε; Ας αξιολογηθούν οι πολιτικές λοιπόν πρώτα και όσοι τις σχεδιάζουν από ψηλά και τα στελέχη που τις προωθούν. Ο κάθε άνθρωπος για να ασχοληθεί με τη διεκδίκηση όσων αλες πρέπει πρώτα να έχει λύσει το βιοποριστικό του. Για δες τα ποσοστά ανεγίας στη χώρα; Με ποιου ευθύνη δημιουργήθηκαν και αναγκάζονται οι εκπαιδευτικοί να αναζητούν ώρες για να έχουν εργασία; Ποιος άνοιξε όλα αυτα τα τμήματα καθηγητικών σχολών; Ποιος αναγκάζει τους εκπαιδευτικούς να βρίσκονται κάθε χρόνο και αλλού; Όσοι είχαν τη δυνατότητα έχουν μεταναστεύσει ήδη. Οσο για το προσοντολόγιο αμοκ πάθαμε γιατί ούτε χρόνο ούτε χρήμα έχουμε όλοι να διαθέσουμε. Σε ένα κράτος που νοιάζεται για την ποιοτητα οι επιμορφώσεις γίνονται δωρεαν! Σωστες επιμορφώσεις όχι της πλάκας power point που κάνουν οι περισσότεροι συντονιστές!!! Μας σπρώχνουν να πληρώνουμε τόσα δίδακτρα για μεταπτυχιακά και σεμινάρια και επειτα μας κατηγορουν κιόλας που τα κάνουμε!!!!  Όσο για την τηλεκπαίδευση η ίδια η Κεραμέως επαίνεσε τους εκπαιδευτικούς. Δε γίνεται όταν κατηγορεί να την πιστεύουμε και όταν επαινεί να είμαστε επιφυλακτικοί. Βρωμάει σκοπιμότητα!

 Η κότα, το αυγό, και το αιώνιο δίλλημα! ;D

Σε έναν λογικό πλανήτη, ο κάθε άνθρωπος πρέπει να μελετήσει πρώτα πως θα βγάζει το ψωμί του: σε ποια σχολή να πάει, ποια τέχνη να επιλέξει, τι να μάθει να κάνει. Αν τον έχουν εκπαιδεύσει να σχεδιάσει με λογική τα βήματά του, θα επιλέξει ένα επάγγελμα που να μην είναι τόσο κορεσμένο, που του ταιριάζει ή κάποιο στο οποίο θα είναι έτοιμος  να μπορέσει να τα βγάλει πέρα με τον ανταγωνισμό.
 
Εδώ είναι όλα ανάποδα, δεν επιλέγει ο άνθρωπος το επάγγελμα αλλά το επάγγελμα του τυχαίνει ανάλογα με το αποτέλεσμα των πανελλήνιων.
Μπορείς να μου πεις με ποιο σκεπτικό να επιλέξει ένας νέος σήμερα να πάει να τελειώσει πχ. φιλολογικά; Κοιτάζει πόσοι αναπληρωτές περιμένουν ;  Σιγά να μην κοιτάξει. Θα μπει, θα τελειώσει (όλοι τελειώνουν κάποια στιγμή) και μόλις βγει απ’ το αυγό θα φωνάζει για εργασιακά δικαιώματα.

Αυτό που λες για τις σχολές είναι αλήθεια. Αλλά εμείς δεν έχουμε μυαλό να σκεφτούμε ότι οι σπουδές μας δεν θα μας ανοίξουν κανένα δρόμο;
Κάθε μέρα ακούμε στα μέσα ότι νέοι με πτυχία εργάζονται ως σερβιτόροι γιατί δεν βρίσκουν δουλειά.

Τελικά οι σχολές υπάρχουν γιατί τις ζητάει ο κόσμος και είναι μια προσωρινή εύκολη λύση για όλους: οι κυβερνήσεις παίρνουν μια ανάσα 4 χρονών και οι γονείς και τα παιδιά είναι ικανοποιημένοι ότι κάτι κατάφεραν. Κανείς όμως δεν σκέφτεται το αύριο ενώ το πτυχίο έχει καταλήξει ένα χαρτί χωρίς αξία!

Εμείς όλοι φταίμε γι’ αυτό που μας συμβαίνει. Τις κυβερνήσεις εμείς τις επιλέγουμε και αυτές κάνουν συνήθως ότι μπορούν για να μην χάσουν ψηφοφόρους.
Φαύλος κύκλος - είναι τόσο λάθος όλα που ούτε ξέρω τι θα έπρεπε να γίνει. Κανονικά θα έπρεπε να κλείσει "το μαγαζί" και να ξανακτιστεί από την αρχή. Αλλά δεν γίνεται οπότε από κάπου πρέπει να ξεκινήσουμε. Κατά την γνώμη μου, μια καλή αρχή θα ήταν η  βελτίωση της ποιότητας των εκπαιδευτικών και ως προς τις γνώσεις και ως προς την παιδαγωγική επάρκεια -δεν γίνεται όλοι να μπορούν να γίνουν εκπαιδευτικοί.
 
Εκπαιδευτικοί με ποιότητα θα μπορούσαν να διεκδικήσουν και να πιέζουν για τα σωστά πράγματα. Θα σκέφτονταν σφαιρικά και θα έβλεπαν μακροπρόθεσμες και όχι προσωρινές λύσεις.

υγ. Και μόλις ξαναδιάβασα αυτό το τελευταίο με πιάσανε τα γέλια!   (όνειρα θερινής νυκτός βλέπω και ας είναι μέρα ακόμα ;D

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο
« Απάντηση #170 στις: Ιούλιος 19, 2020, 08:16:07 πμ »

Το μόνο fake new είναι ότι δεν καταργούνται τα καλλιτεχνικά και η κοινωνιολογία στο λύκειο.
Αναφέρονται μόνο αόριστα στο "τυράκι" της "ειδικής ζώνης"  διδασκαλίας ειδικών μαθημάτων (υποψιάζομαι ότι θα είναι  κάτι σαν ενισχυτική σε ένα σχολείο για κάθε νομό ή κάτι παρόμοιο που πάλι θα αφήνει την πλειοψηφία των ενδιαφερόμενων μαθητών απ έξω).

Ωρολόγιο πρόγραμμα 2021-22, ώρες Α΄ Ανάθεσης στην Α΄, Β΄, Γ΄ τάξη Λυκείου:

ΠΕ 78 (Κοινωνικών Επιστημών) = 2 Ω (Γενικής παιδείας + ομάδες προσανατολισμού) !!
ΠΕ 08 (Καλλιτεχνικών) = 0 Ω !!

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/327751_s-zaharaki-den-yfistatai-katargisi-ton-kallitehnikon

Αποσυνδεδεμένος antonispe20

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο
« Απάντηση #171 στις: Ιούλιος 19, 2020, 09:20:35 πμ »
1ον Είπε "Δεν καταργούνται τα καλλιτεχνικά", όχι δεν καταργούνται στο Λύκειο, αυτό το λέτε εσείς και είναι το fake news που διαδίδεται. Κατάργησαν ένα δίωρο επιλογής που το δεν το έπαιρνε κανένας και έχει γίνει χαμός. Άσε που όσοι διδάσκουμε σε Λύκεια ξέρουμε πολύ καλά ότι ήταν ώρα του παιδιού και τα παιδιά το έπαιρναν για να έχουν ένα εύκολο βαθμό.
2ον Είπε ξεκάθαρα ότι θα υπάρχει ζώνη ειδικών μαθημάτων για μάθηματα όπως Σχέδιο κλπ. Τι ακριβώς θέλετε? Να κάνουν 10 ώρες καλλιτεχνικά σε κάθε τάξη?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νέο Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:00:55 »

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο
« Απάντηση #172 στις: Ιούλιος 19, 2020, 09:49:00 πμ »
1. Καλό είναι να πέσουν κάπως οι τόνοι, όλα τα μαθήματα χρειάζονται για τους μαθητές μας, άλλα ως υποχρεωτικά κι άλλα ως επιλογές. Σε όποιον δεν αρέσει ένα μάθημα επιλογής μπορεί να μην το επιλέξει και να πάρει κάποιο άλλο. Δεν έχουν νόημα  γενικεύσεις τύπου  ότι το τάδε ή το δείνα μάθημα είναι η ώρα του παιδιού. Εδώ μπορείτε να δείτε εργασίες μαθητών/τριων  στα καλλιτεχνικά, στα ΓΕΛ :

Καλλιτεχνικά Μαθήματα στο Γενικό Λύκειο:

https://www.facebook.com/%CE%9A%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%93%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%9B%CF%8D%CE%BA%CE%B5%CE%B9%CE%BF-106588344435391

2. Ελπίζω ότι στο τέλος θα επικρατήσει η λογική και θα το ανακαλέσουν. Εδώ μπορείτε να δείτε τι διεκδικούμε:

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/327464_eikastikoi-na-aposyrthei-i-ypoyrgiki-apofasi-gia-tin-katargisi-ton-mathimaton

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 19, 2020, 10:18:16 πμ από harac »

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο
« Απάντηση #173 στις: Ιούλιος 21, 2020, 01:07:13 μμ »
Αρχιτεκτονική ΕΜΠ: Οι Αρχιτέκτονες Εκπαιδευτικοί εξοβελίζονται από τη Γενική Εκπαίδευση

Alfavita

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/327941_arhitektoniki-emp-oi-arhitektones-ekpaideytikoi-exobelizontai-apo-ti-geniki

Υπουργείο Παιδείας: "Για πρώτη φορά θεσμοθετείται η συστηματική διδασκαλία Ειδικών Μαθημάτων για τις Πανελλαδικές''

https://www.alfavita.gr/panellinies/327888_ypoyrgeio-paideias-gia-proti-fora-thesmotheteitai-i-systimatiki-didaskalia

Πρώτη φορά  καταργείται μάθημα από το ωρολόγιο πρόγραμμα για να γίνει μάθημα ενισχυτικής. :o

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 21, 2020, 01:55:32 μμ από harac »

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο
« Απάντηση #174 στις: Ιούλιος 22, 2020, 02:37:16 μμ »
ΕΝΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

Απάντηση στην κα Κεραμέως 22-7-2020

"η ενισχυτική διδασκαλία παρέχεται για ενίσχυση και ενδυνάμωση στους μαθητές και για τα μαθήματα που ήδη υπάρχουν μέσα στο ημερήσιο ωρολόγιο πρόγραμμα. Εδώ διορθώνοντας συντακτικά και νοηματικά την υπουργό, τα διδακτικά αντικείμενα καταργούνται και υπό κάποιες ανεφάρμοστες προϋποθέσεις μπορούν να διδαχτούν εκτός κύριων ωρών διδασκαλίας και σε κάποια σχολεία".

https://www.facebook.com/enoshkkm/
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 22, 2020, 02:39:06 μμ από harac »

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο
« Απάντηση #175 στις: Ιούλιος 22, 2020, 10:26:53 μμ »
Παντελώς αδικαιολόγητη η κατάργηση του μαθήματος Γεωλογία και Διαχείριση Φυσικών Πόρων στο Λύκειο
Κατάργηση του μοναδικού μαθήματος στο Λύκειο με περιβαλλοντικό περιεχόμενο»:

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/328071_h-kefalidoy-pantelos-adikaiologiti-i-katargisi-toy-mathimatos-geologia-kai

Αποσυνδεδεμένος Αδιάφορος

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 156
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο
« Απάντηση #176 στις: Ιούλιος 23, 2020, 11:29:42 πμ »
*Συνάδελφοι στους ΠΕ80 αυξήθηκε ~30%!!! η νέα διδακτέα/εξεταστέα ύλη ΑΟΘ Γ'ΛΥΚΕΙΟΥ  για το σχολικό έτος 2020-21. Με προσλήψεις αναπληρωτών μέχρι+Γενάρη 2021... Πώς θα προλάβουν κάποιοι να βγάλουν την ύλη???
*Μεσολαβεί +Κορωνοιος...Διαμαρτυρηθειτε στο Υπουργείο όσοι είστε στην Αττική για γρήγορες προσλήψεις.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 23, 2020, 11:32:52 πμ από Αδιάφορος »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο
« Απάντηση #177 στις: Ιούλιος 23, 2020, 02:06:07 μμ »
*Συνάδελφοι στους ΠΕ80 αυξήθηκε ~30%!!! η νέα διδακτέα/εξεταστέα ύλη ΑΟΘ Γ'ΛΥΚΕΙΟΥ  για το σχολικό έτος 2020-21. Με προσλήψεις αναπληρωτών μέχρι+Γενάρη 2021... Πώς θα προλάβουν κάποιοι να βγάλουν την ύλη???
*Μεσολαβεί +Κορωνοιος...Διαμαρτυρηθειτε στο Υπουργείο όσοι είστε στην Αττική για γρήγορες προσλήψεις.

Να διαμαρτυρηθούν για κάτι που ακόμα δεν έγινε;;;
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο
« Απάντηση #178 στις: Ιούλιος 24, 2020, 09:25:10 μμ »

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο
« Απάντηση #179 στις: Αύγουστος 11, 2020, 04:19:19 μμ »

Κατάθεση αίτησης ακύρωσης στο Συμβούλιο Επικρατείας κατά των υπ’ αριθ. 74181/Δ2/15-6-2020 (ΦΕΚ Β' 2338/15.06.2020) Απόφασης της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων και υπ’ αριθ. 83315/Δ3/30-6-2020 (ΦΕΚ Β' 2686/01.07.2020) Απόφασης της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, διότι παρανόμως δεν περιλαμβάνονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα της Α΄ Τάξης Λυκείου το μάθημα επιλογής «Καλλιτεχνική Παιδεία» και της Γ΄ Τάξης Λυκείου τα μαθήματα επιλογής «Γραμμικό» και «Ελεύθερο Σχέδιο» και «Ιστορία της Τέχνης».

https://www.facebook.com/enoshkkm/

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4005
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο
« Απάντηση #180 στις: Αύγουστος 11, 2020, 05:28:58 μμ »
Κατάθεση αίτησης ακύρωσης στο Συμβούλιο Επικρατείας κατά των υπ’ αριθ. 74181/Δ2/15-6-2020 (ΦΕΚ Β' 2338/15.06.2020) Απόφασης της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων και υπ’ αριθ. 83315/Δ3/30-6-2020 (ΦΕΚ Β' 2686/01.07.2020) Απόφασης της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, διότι παρανόμως δεν περιλαμβάνονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα της Α΄ Τάξης Λυκείου το μάθημα επιλογής «Καλλιτεχνική Παιδεία» και της Γ΄ Τάξης Λυκείου τα μαθήματα επιλογής «Γραμμικό» και «Ελεύθερο Σχέδιο» και «Ιστορία της Τέχνης».

https://www.facebook.com/enoshkkm/
Άντε τα ειδικά μαθήματα ίσως μπορείς να το στοιχειοθετήσεις ότι παρανόμως δε διδάσκονται. Τα Καλλιτεχνικά στην Α' από πού προκύπτει η υποχρέωση διδασκαλίας τους; Υπόψιν είμαι υπέρ του να διδάσκονται, αλλά νομικά πώς στοιχειοθετείται η παρανομία;

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο
« Απάντηση #181 στις: Αύγουστος 11, 2020, 06:19:14 μμ »
Η απόφαση του Υπουργείου Παιδείας με την οποία παύει τη διδασκαλία των εικαστικών μαθημάτων από το επόμενο σχολικό έτος είναι παράνομη:
α) Διότι παραβιάζει ευθέως το άρθρο 16 του Συντάγματος
β) Είναι αναιτιολόγητη
γ) Παραβιάζει τα άρθρο 2,4,5 του Συντάγματος (παραβίαση ίσων ευκαιριών για την πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
δ) Παραβίαση των νόμων 4186/2013, 4692/2020, 4186/2013, 4610/2019
ε) παραβίαση των αρχών της χρηστής διοίκησης και της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης του διοικουμένου.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32291
  • Τελευταία: papamak
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159730
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 361
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 338
Σύνολο: 351

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.099 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.