*

Αποστολέας Θέμα: Project. Αναθέσεις  (Αναγνώστηκε 79531 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
στο σχολείο μου η (προσωρινή) ανάθεση έγινε με βάση ποιες ειδικότητες δεν συμπληρώνουν ωράριο.

Οπότε, βλέπω να γίνεται αυτό το μάθημα ως το μπάλωμα ωρών..
Θα πέσει πολύ γέλιο  ;D
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
στο σχολείο μου η (προσωρινή) ανάθεση έγινε με βάση ποιες ειδικότητες δεν συμπληρώνουν ωράριο.

Οπότε, βλέπω να γίνεται αυτό το μάθημα ως το μπάλωμα ωρών..
Θα πέσει πολύ γέλιο  ;D


το περισσότερο γέλιο έχει να πέσει στην αξιολόγηση-βαθμολόγηση των εργασιών κατά τη δημόσια παρουσίασή τους στην τοπική κοινωνία (δήμο).

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Project
« Απάντηση #114 στις: Ιουνίου 30, 2011, 03:58:32 pm »
Χρήσιμο υλικό για όσους θέλουν να ασχοληθούν:

http://netbooksagymn.blogspot.com/2011/06/project.html

xaan

  • Επισκέπτης
στο σχολείο μου η (προσωρινή) ανάθεση έγινε με βάση ποιες ειδικότητες δεν συμπληρώνουν ωράριο.

Σε

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

xaan

  • Επισκέπτης
Αυτή η.. σειρά προτεραιότητας για την ανάθεση των "ερευνητικών" εργασιών, δεν πολυστέκει πρακτικά. Απλά πριμοδοτεί τα επιπλέον πτυχία.
Στην πράξη.. αν π.χ. έχεις έναν με διδακτορικό πάνω σε στοιχειώδη σωματίδια, με γνώσεις C++ και data acquisition κλπ (τυχαία επιλογή  8) ), πως αυτό από μόνο του τον κάνει καλύτερο διδάσκοντα για την εργασία αυτή;
Μην τρελαινόμαστε, εργασίες της πλάκας θα είναι.. δεν έγιναν ξαφνικά τα σχολεία μας NASA, μάλλον MASA  :D

Σημασία έχει αυτός που θα αναλάβει τις "ερευνητικές" εργασίες, να μπορεί να προσφέρει ουσιαστικά και να καθοδηγεί/βοηθάει τους μαθητές στο θέμα της εργασίας τους. Αν έχει ένα μεταπτυχιακό ή διδακτορικό που τον βοηθάει σε αυτό, ακόμα καλύτερα, γιατί μάλλον θα έχει περισσότερη εμπειρία στο θέμα. Αλλά και χωρίς αυτό, αν έχει τις βασικές γνώσεις και τη θέληση, σωστή δουλειά θα γίνει.

Πολύ απαξίωση βρε παιδιά στα μεταπτυχιακά, πολύ... (γιατί όμως;)

Καμία απαξίωση. Απλά να θέτουμε τη συζήτηση σε πραγματική βάση και να εξετάζουμε τα θέματα αντικειμενικά και όχι όπως βολεύει τον καθένα.

Υ.Γ. Προσωπικά έχω μεταπτυχιακό  ;)

...Δηλαδή, ...δηλαδή, όταν η συζήτηση για το πλαίσιο αναθέσεων γίνεται με βάση επιστημονικούς τίτλους (M.Sc., Ph.D.) , εσείς θεωρείτε ότι αυτό το επιχείρημα (επιστημονικά προσόντα) ....δεν γίνεται σε "πραγματική βάση";.. Aν δεν συνιστά πραγματική βάση και αντικειμενικό κριτήριο η επίκληση ενός μεταπτυχιακού τίτλου, τότε τι συνιστά συνιστά κατά τη δική σας γνώμη αντικειμενικό κριτήριο;... (Πείτε μας σας παρακαλώ ένα, ...μισό έστω δικό σας παράδειγμα - πρόταση)

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
στο σχολείο μου η (προσωρινή) ανάθεση έγινε με βάση ποιες ειδικότητες δεν συμπληρώνουν ωράριο.

Σε

xaan

  • Επισκέπτης
στο σχολείο μου η (προσωρινή) ανάθεση έγινε με βάση ποιες ειδικότητες δεν συμπληρώνουν ωράριο.

Σε

xaan

  • Επισκέπτης
M' αφορμή την ανακοίνωση με τα ονόματα των επιλεγέντων καθηγητών των Γενικών Λυκείων που ήδη παρακολούθησαν (27 και 28/6/2011) το σεμινάριο για τις Ερευνητικές Εργασίες (Progect), προέκυψε ότι φέρονται να υπηρετούν σε ΓΕΝΙΚΑ Λύκεια ειδικότητες όπως:

Bρεφονηπιοκόμοι, Ιχθυοκόμοι, Γραφίστες, πτυχιούχοι Γεωργικών Εκμεταλλεύσεων, Φυτικής Παραγωγής, κλπ.

Απορία (απλή και σαφής): Με βάση ποιές Α' αναθέσεις μαθημάτων τοποθετήθηκαν σε ΓΕΝΙΚΑ Λύκεια αυτές οι ειδικότητες και τι μαθήματα διδάσκουν;

Eννοείται ότι η απορία μου ουδόλως έχει να κάνει με διάθεση υποτίμησης των ως άνω ειδικοτήτων τις οποίες σέβομαι και υπολήπτομαι απολύτως, αλλά τις κατανοώ ως άμεσα ή έμμεσα συνδεόμενες με την τεχνολογική και όχι τη γενική εκπαίδευση. Τι διδάσκει π.χ. ένας Ιχθυοκόμος σε ΓΕΛ; Τι ένας Γραφίστας, ποιό μάθημα;

Αν ξέρει κάποιος/-α ας απαντήσει υπεύθυνα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 30, 2011, 05:24:22 pm από xaan »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Αυτή η.. σειρά προτεραιότητας για την ανάθεση των "ερευνητικών" εργασιών, δεν πολυστέκει πρακτικά. Απλά πριμοδοτεί τα επιπλέον πτυχία.
Στην πράξη.. αν π.χ. έχεις έναν με διδακτορικό πάνω σε στοιχειώδη σωματίδια, με γνώσεις C++ και data acquisition κλπ (τυχαία επιλογή  8) ), πως αυτό από μόνο του τον κάνει καλύτερο διδάσκοντα για την εργασία αυτή;
Μην τρελαινόμαστε, εργασίες της πλάκας θα είναι.. δεν έγιναν ξαφνικά τα σχολεία μας NASA, μάλλον MASA  :D

Σημασία έχει αυτός που θα αναλάβει τις "ερευνητικές" εργασίες, να μπορεί να προσφέρει ουσιαστικά και να καθοδηγεί/βοηθάει τους μαθητές στο θέμα της εργασίας τους. Αν έχει ένα μεταπτυχιακό ή διδακτορικό που τον βοηθάει σε αυτό, ακόμα καλύτερα, γιατί μάλλον θα έχει περισσότερη εμπειρία στο θέμα. Αλλά και χωρίς αυτό, αν έχει τις βασικές γνώσεις και τη θέληση, σωστή δουλειά θα γίνει.

Πολύ απαξίωση βρε παιδιά στα μεταπτυχιακά, πολύ... (γιατί όμως;)

Καμία απαξίωση. Απλά να θέτουμε τη συζήτηση σε πραγματική βάση και να εξετάζουμε τα θέματα αντικειμενικά και όχι όπως βολεύει τον καθένα.

Υ.Γ. Προσωπικά έχω μεταπτυχιακό  ;)

...Δηλαδή, ...δηλαδή, όταν η συζήτηση για το πλαίσιο αναθέσεων γίνεται με βάση επιστημονικούς τίτλους (M.Sc., Ph.D.) , εσείς θεωρείτε ότι αυτό το επιχείρημα (επιστημονικά προσόντα) ....δεν γίνεται σε "πραγματική βάση";.. Aν δεν συνιστά πραγματική βάση και αντικειμενικό κριτήριο η επίκληση ενός μεταπτυχιακού τίτλου, τότε τι συνιστά συνιστά κατά τη δική σας γνώμη αντικειμενικό κριτήριο;... (Πείτε μας σας παρακαλώ ένα, ...μισό έστω δικό σας παράδειγμα - πρόταση)

Οι μεταπτυχιακοί τίτλοι δεν είναι προαπαιτούμενο για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Επομένος, ένας τέτοιος τίτλος είναι επιπλέον εφόδιο, το οποίο δεν σημαίνει ότι έχει απαραίτητα σχέση με την εκπαίδευση. Συγκεκριμένα, σχετικά με αυτό το νέο φρούτο που και καλά θα αναβαθμίσει το σχολείο, και λέγεται "ερευνητική εργασία", η επιλογή για την ανάθεση πρέπει να γίνεται πρώτα απ'όλα με βάση το θέμα και την ειδικότητα του εκπαιδευτικού. Όπως προαναφέρθηκε ένα παράδειγμα, αν το θέμα έχει να κάνει με φωτοβολταϊκά (λέμε τώρα), τι σχέση θα έχει ένας θεολόγος ή φιλόλογος (και πολλές άλλες ειδικότητες θα έλεγα), κι ας έχει διδακτορικό; Τι θα προσφέρει στους μαθητές;
Μήπως όλη η φασαρία γίνεται για να καλυφθούν ώρες στο ωράριο εκπαιδευτικών; Θεμιτό για τον καθένα ατομικά, αλλά αυτό δεν έχει καμία σχέση με την εκπαιδευτική διαδικασία και το "πρώτα ο μαθητής", που βαυκαλίζεται η υπουργός.
Και δυστυχώς μάλλον θα γίνει το τελευταίο.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος DM

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 220
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
M' αφορμή την ανακοίνωση με τα ονόματα των επιλεγέντων καθηγητών των Γενικών Λυκείων που ήδη παρακολούθησαν (27 και 28/6/2011) το σεμινάριο για τις Ερευνητικές Εργασίες (Progect), προέκυψε ότι φέρονται να υπηρετούν σε ΓΕΝΙΚΑ Λύκεια ειδικότητες όπως:

Bρεφονηπιοκόμοι, Ιχθυοκόμοι, Γραφίστες, πτυχιούχοι Γεωργικών Εκμεταλλεύσεων, Φυτικής Παραγωγής, κλπ.

Απορία (απλή και σαφής): Με βάση ποιές Α' αναθέσεις μαθημάτων τοποθετήθηκαν σε ΓΕΝΙΚΑ Λύκεια αυτές οι ειδικότητες και τι μαθήματα διδάσκουν;

Eννοείται ότι η απορία μου ουδόλως έχει να κάνει με διάθεση υποτίμησης των ως άνω ειδικοτήτων τις οποίες σέβομαι και υπολήπτομαι απολύτως, αλλά τις κατανοώ ως άμεσα ή έμμεσα συνδεόμενες με την τεχνολογική και όχι τη γενική εκπαίδευση. Τι διδάσκει π.χ. ένας Ιχθυοκόμος σε ΓΕΛ; Τι ένας Γραφίστας, ποιό μάθημα;

Αν ξέρει κάποιος/-α ας απαντήσει υπεύθυνα.
Να σου αναναφέρω μια περίπτωση γνωστής βρεφονηπιοκόμου (ΠΕ 18.33) με μεταπτυχιακά στην ψυχολογία και στο ΣΕΠ. Έχει οργανική θέση σε ΓΕΛ και είναι αποσπασμένη στο γραφείο ΣΕΠ της διεύθυνσης β/θμιας.

Αποσυνδεδεμένος abla

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 227
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Και την οργανική πως την πήρε; Γιατί εγώ ξέρω ότι οι οργανικές δίνονται με βάση τις πρώτες αναθέσεις (οπότε δεν παίζει να τις πήρε λόγω ψυχολογίας, το μεταπτυχιακό σου δίνει β΄ανάθεση)

Αποσυνδεδεμένος telhina

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος telhina

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Μήπως, η οργανική της είναι σε ΕΠΑΛ και με δεύτερο πτυχίο ή μεταπτυχιακό συμπλήρωνε ωράριο σε ΓΕΛ; Αν και είμαι βρεφονηπιοκόμος, αν συμβαίνει αυτό το θεωρώ απαράδεκτο!!!
Και την οργανική πως την πήρε; Γιατί εγώ ξέρω ότι οι οργανικές δίνονται με βάση τις πρώτες αναθέσεις (οπότε δεν παίζει να τις πήρε λόγω ψυχολογίας, το μεταπτυχιακό σου δίνει β΄ανάθεση)

Αποσυνδεδεμένος DM

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 220
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Δεν γνωρίζω τι ανάθεση μπορεί να έχει μια βρεφονηπιοκόμος σε ΓΕΛ. Πάντως, όπως αναφέρει και ο xaan, στον πίνακα με τα ονόματα των καθηγητών που επιλέχτηκαν για το σεμινάριο των projects της Α λυκείου υπάρχει μια βρεφονηπιοκόμος με οργανική σε ΓΕΛ...

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182818
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 773
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 709
Σύνολο: 719

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.