*

Αποστολέας Θέμα: Project. Αναθέσεις  (Αναγνώστηκε 79519 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος DM

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 220
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
... να είσαι σίγουρος ότι θα βρεθούν πολλοί συνάδελφοι λυκείων παντελώς άσχετοι με τα projects και με υπηρεσία πολύ μικρότερη των 30 ετών. Το λέω αυτό με βεβαιότητα παίρνοντας σαν παράδειγμα το δικό μου σχολείο  ;D. Λέτε να είναι το μοναδικό στην Ελλάδα; Μακάρι ...
Δεν είναι το μοναδικό. Στο λύκειο που διδάσκω τα πράγματα πρέπει να είναι χειρότερα απ’ το δικό σου. Σε μια συζήτηση για τα πρότζεκτ που είχαμε χθες στο σύλλογο καθηγητών φάνηκε ότι το Σεπτέμβριο θα γίνει πόλεμος για το ποιος συνάδελφος δεν θα αναλάβει το μάθημα στην Α τάξη. Σε ενημέρωση του διευθυντή ότι το σεμινάριο επιμόρφωσης πρόκειται να επαναληφθεί στις αρχές Σεπτεμβρίου, μόνο 3 άτομα (σε σύνολο 24) δήλωσαν ότι ίσως κάνουν αίτηση για παρακολούθηση. Και μιλάμε για σύλλογο στον οποίο όλοι οι καθηγητές, πλην ενός, έχουν κάτω από 30 έτη υπηρεσίας.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
σχολείο με δύο τμήματα α λυκείου φτιάχνει 3 τμήματα project, με 3 τμήματα φτιάχνει 4, με 4 τμήματα φτιάχνει 5 κοκ. Πρακτικά  αυτό σημαίνει ότι 6, 8 και 10 καθηγητές αντίστοιχα θα πρέπει να το αναλάβουν, είτε εθελοντικά είτε με υποχρεωτική ανάθεση. Δεν νομίζω να χωρά το δεν θέλω όταν η εντολή άνωθεν είναι να εξαντληθεί το ωράριο των διαθέσιμων στο σχολείο εκπαιδευτικών ενώ ουσιαστικά οι αναπληρωτές αποκλείονται μιας και η ανάθεση σύμφωνα με τον προγραμματισμό  :P και ο σύλλογος θα γίνεται με το άνοιγμα των σχολείων, προτού δλδ γίνουν προσλήψεις στη β/θμια.

Ερωδιός

  • Επισκέπτης
Όταν λες rozy4 ότι 3 τμήματα φτιάχνουν 4 projects αυτό σημαίνει στο ωρολόγιο πρόγραμμα ότι την ίδια διδακτική ώρα τα 3 τμήματα της Α θα σπάνε σε 4 ομάδες με 2 διδάσκοντες σε κάθε ομάδα;

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Όταν λες rozy4 ότι 3 τμήματα φτιάχνουν 4 projects αυτό σημαίνει στο ωρολόγιο πρόγραμμα ότι την ίδια διδακτική ώρα τα 3 τμήματα της Α θα σπάνε σε 4 ομάδες με 2 διδάσκοντες σε κάθε ομάδα;

ναι ταυτόχρονα θα διδάσκεται σε όλα τα τμήματα το μάθημα, οπότε μπαίνει και θέμα κτιριακό και υποδομής (αίθουσες, υπολογιστές, βιβλιοθήκες κλπ)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

xaan

  • Επισκέπτης
με βάση την ενημέρωση που είχαμε ως σύλλογος από τον διευθυντή μας που παρακολούθησε το σεμινάριο τα θέματα θα τα αποφασίζουν οι διδάσκοντες το 1ο δεκαπενθήμερο του σεπτέμβρη, θα γίνεται σύλλογος που θα τα εγκρίνει ενώ οι μαθητές θα επιλέγουν ποιο θέμα προτιμούν με την ίδια λογική που γινόταν και για τα μαθήματα επιλογής. Μετά οι μαθητές θα συναποφασίζουν και θα συνδιαμορφώνουν με τους διδάσκοντες τα υποθέματα (σκοπό, διαστάσεις, κεντρικά ερωτήματα για κάθε διάσταση, υποερωτήματα κλπ κλπ)).
Έχω την εξής απορία. Αν κάποιος καθηγητής (και θα υπάρξουν αρκετοί σε κάθε σύλλογο) δεν έχει ποτέ στο παρελθόν ασχοληθεί με τα projects και αν δεν παρακολουθήσει το ενημερωτικό σεμινάριο για το μάθημα, πώς θα είναι σε θέση να προτείνει και να συναποφασίσει με τους άλλους διδάσκοντες τα θέματα των ερευνητικών εργασιών; Θέλω να πω δηλ. ότι θα έπρεπε υποχρεωτικά όλοι οι διδάσκοντες της Α λυκείου να επιμορφωθούν πριν την έναρξη της νέας σχολ. χρονιάς.

1) Δεν πιστεύω ότι θα υπάρξει πτυχιούχος πανεπιστημιακής εκπαίδευσης (καθηγητικής ή μη σχολής) διορισμένος στην Εκπαίδευση που θα δηλώσει ότι είναι άσχετος με Projetcs (εκτός αν τελείωσε προ 30ετίας) και θα εκφράσει αδυναμία ανάληψης προγράμματος Ερευνητικής Εργασίας.

2) Αν παρά ταύτα κάποιος εκφράσει δημόσια - στο Σύλλογο Καθηγητών - την αδυναμία του να αναλάβει Ερευνητική Εργασία λόγω αδυναμίας συντονισμού της και καθοδήγησης των μαθητών, ΟΥΔΕΙΣ μπορεί να τον υποχρεώσει να την αναλάβει. Και καλό θα ήταν οι Διευθυντές να ελέγχουν τις δυνατότητες των ενδιαφερομένων να αναλάβουν την Ερευνητική Εργασία γιατί σ΄αυτή τη φάση κρίνεται και η αξιοσύνη και η επάρκεια του εκπαιδευτικού στην ανάληψη υλοποίησης του νέου θεσμού.
Είναι αυτονόητο ότι κανένας δεν μπορεί να υποχρεώσει κάποιο συνάδελφο να αναλάβει το project όταν δηλώνει αδυναμία για αυτό. Εγώ όμως δεν έκανα λόγο για ανάληψη του μαθήματος, αλλά για τη συμμετοχή του κάθε διδάσκοντα στην απόφαση του συλλόγου για καθορισμό της θεματολογίας των εργασιών που θα προταθούν στους μαθητές.
Όσον αφορά το πρώτο που αναφέρεις, να είσαι σίγουρος ότι θα βρεθούν πολλοί συνάδελφοι λυκείων παντελώς άσχετοι με τα projects και με υπηρεσία πολύ μικρότερη των 30 ετών. Το λέω αυτό με βεβαιότητα παίρνοντας σαν παράδειγμα το δικό μου σχολείο  ;D. Λέτε να είναι το μοναδικό στην Ελλάδα; Μακάρι ...

Ενδιαφέρον το ζήτημα που θέτεις, δηλ. αν θα πρέπει να έχουν συμμετοχή στην λήψη απόφασης για τον καθορισμό θεματολογίας των Projects οι καθηγητές που δεν έχουν σχετική γνώση και εμπειρία. Αφ' ης στιγμής είναι μέλη όμως του Συλλόγου ουδείς μπορεί να τους στερήσει το δικαίωμα ψήφου.

Αποσυνδεδεμένος ioanol

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 181
  • Φύλο: Γυναίκα
  • πε0401
    • Προφίλ
Όταν λες rozy4 ότι 3 τμήματα φτιάχνουν 4 projects αυτό σημαίνει στο ωρολόγιο πρόγραμμα ότι την ίδια διδακτική ώρα τα 3 τμήματα της Α θα σπάνε σε 4 ομάδες με 2 διδάσκοντες σε κάθε ομάδα;

ναι ταυτόχρονα θα διδάσκεται σε όλα τα τμήματα το μάθημα, οπότε μπαίνει και θέμα κτιριακό και υποδομής (αίθουσες, υπολογιστές, βιβλιοθήκες κλπ)

μπορεί να μπαίνει μία ομάδα στην αίθουσα υπολογιστών και οι άλλες τρεις στις αίθουσες των 3 τμημάτων και να εναλλάσσονται ύστερα από συνεννόηση των καθηγητών . Επίσης δεν δουλεύουν οι 8 καθηγητές μαζί, αλλά οι 4 όσα και τα τμήματα.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3590
    • Προφίλ
Πραγματικα από την κατάσταση που βλέπω εγώ να επικρατεί, για project ενδιαφέρονται μόνο όσοι δεν συμπληρώνουν ωράριο (ξενόγλωσσοι, πολιτικοί ΑΣΠΑΙΤΕ, κλπ.). Τον Σεπτέμβριο όντως θα γίνει σφαγή για το ποιος δεν θα αναλάβει. Ήδη φιλόλογοι που έπαιρναν σταθερά Α΄ Λυκείου, αρνούνται να την πάρουν το Σεπτέμβριο. Πού να προλάβεις και project και με τόσα ιδιαίτερα :-\ :-\ :-\ Είμαστε όντως τεμπέληδες.

Αποσυνδεδεμένος polysot

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
    • Προφίλ
Πραγματικα από την κατάσταση που βλέπω εγώ να επικρατεί, για project ενδιαφέρονται μόνο όσοι δεν συμπληρώνουν ωράριο (ξενόγλωσσοι, πολιτικοί ΑΣΠΑΙΤΕ, κλπ.). Τον Σεπτέμβριο όντως θα γίνει σφαγή για το ποιος δεν θα αναλάβει. Ήδη φιλόλογοι που έπαιρναν σταθερά Α΄ Λυκείου, αρνούνται να την πάρουν το Σεπτέμβριο. Πού να προλάβεις και project και με τόσα ιδιαίτερα :-\ :-\ :-\ Είμαστε όντως τεμπέληδες.

Προφανώς ο καθένας μιλάει για τον εαυτό του, σύμφωνα με τις δικές του πρακτικές και εμπειρίες, κατά το "όλοι μαζί τα φάγαμε...". Αμάν πια...ΈΛΕΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ

xaan

  • Επισκέπτης
Δεν ξέρω αν τα περί έλλειψης ενδιαφέροντος λέγονται ωσαν αστεία ή τι έτερον αλλά η πραγματικότης σχετικώς με την Ερευνητική Εργασία (Project) είναι ότι:

* τον περασμένο Μάϊο και χωρίς να δοθεί ευρεία δημοσιότητα υπεβλήθησαν πάνω από 6.000 αιτήσεις για τη συμμετοχή στο 2μερο επιμορφωτικό σεμινάριο (για 1.000 θέσεις - οι οποίες, φυσικά, υπερκαλύφθηκαν), και,

* για τον ερχόμενο Αύγουστο, οπότε έχει προαναγγελθεί η έκδοση προκήρυξης (19/8) για το δεύτερο σεμινάριο οι αιτήσεις αναμένεται να ξεπεράσουν τις 20.000 (για να επιλεγούν ξανά 1.000 άτομα). Θα συμμετάσχουν μάλιστα και καθηγητές με οργανικές στα ΕΠΑΛ και τις ΕΠΑΣ γιατί και εκεί θα εφαρμοσθεί (και πολύ σωστά!) ο θεσμός της Ερευνητικής Εργασίας.

Αυτή είναι η πραγματικότητα - ο Αύγουστος πλησιάζει, κοντός ψαλμός....

Αποσυνδεδεμένος sotos81

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 152
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Kαυαρχήν σε αυτό το επιμορφβτικό του ΟΕΠΕΚ για τα project επιλέχθηκε κανείς που ήταν αναπληρωτής και όχι μόνιμος;; Διότι δεν διευκρινίζει σε ποιους απευθύνεται.

Οι ειδικότητες που επιλέχθησαν είδα ότι είχαν σχέση με το μάθημα της Τεχνολογία πολλές, άρα θα είναι και αυτές μέσα στην Α ανάθεση μάλλον

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Project
« Απάντηση #150 στις: Σεπτεμβρίου 07, 2011, 11:10:23 am »
πως θα την βγάλουμε με 3ωρο συνεχόμενο;
τι θα λέμε;
πως είναι δυνατόν εφόσον θα γίνονται 3-4 τμήματα ταυτόχρονα, να χρησιμοποιούνται οι υπολογιστές του σχολείου ή αίθουσα για προβολή με τον βιντεοπροβολέα ώστε να κυλήσει το 3ωρο επικοδομητικά;
Γιατί 3ωρο μέσα στην τάξη με χαρτί μολύβι και φωτοτυπίες δεν νομίζω ότι θα δουλέψει

Αποσυνδεδεμένος stef

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Project
« Απάντηση #151 στις: Σεπτεμβρίου 07, 2011, 05:56:56 pm »
Στο σχολείο μου αποφασίσαμε να το σπάσουμε σε 2 + 1, με διαφορετικούς καθηγητές (οπότε σπάει το 3ωρο).
Τώρα για το πώς θα κυλήσει το μάθημα σίγουρα θέλει αρκετή προετοιμασία, ιδίως από τον καθηγητή στην αρχή.
Εγω στην αρχή αφού χωρίσω τις ομάδες και γίνουν συζητήσεις για το θέμα και τις διάφορες μορφές του, θα αναφερθώ στη δομή και στη φύση της έρευνας. Θα αναφέρω τις διάφορες μεθοδολογίες που χρησιμοποιεί η έρευνα και ελπίζω σιγά σιγά να βλέπω την αυτενέργεια και τον αυτοσχεδιασμό των μαθητών.
Από εμπειρία κάποια τμήματα θα δώσουν απίθανες εργασίες κάποια δε θα δώσουν τίποτα (την εποχή της τεχνολογίας που είψα όλη την πρώτη), τώρα θα έχουμε ένα τμήμα μόνο.


βιβλίο για την ερευνητική εργασία http://yliko.blogspot.com/

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Project
« Απάντηση #152 στις: Σεπτεμβρίου 08, 2011, 10:00:44 am »
η απορία και ανησυχία μου είναι όσον αφορά το υλικό που θα πρέπει να δουλεύεις μέσα στην τάξη.
Αφού δεν υπάρχει η δυνατότητα χρήσης υπολογιστών, πως θα δουλεύεις;
φωτοτυπίες σε κάθε μάθημα; θα τους λες μελετήστε τα και γράψτε συμπεράσματα;

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Project
« Απάντηση #153 στις: Σεπτεμβρίου 08, 2011, 11:57:57 am »
το ιδανικό θα ήταν να είχε το σχολείο wi-fi σε όλο τον χώρο και κάθε μαθητής να έρχεται με το laptop του, και έτσι στην τάξη (στην οποιαδήποτε τάξη) να υπάρχει πρόσβαση στο ιντερνετ και να ψάχνουν υλικό.

Πολλά ζητάω;  ;D

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182813
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 773
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 718
Σύνολο: 731

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.